• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania R500 Evro5 Highline

Започната от крис, Сряда, 10 Декември, 2014, 14:03:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

крис

Колеги,нека някой който е карал въпросният модел да сподели мнение,камиона е 2008 год.Внесен е от Италия.Интересува ме,горе долу какъв разход дава с 23-24 тона в двете посоки с бордово ремарке 13.60м.Ще го карам в Европа.Също,какви са така да се каже традиционните проблеми по този модел,за кабината вече знам,интересува ме мотора,има ли някакви проблеми които са характерни за модела.
Между другото до сега е теглил гондола,аз ще му сложа допълнителен резервоар и ще закачам бордово ремарке.Въобще,всяка една компетентна информация за този модел ще ми бъде от полза.
Предварително благодаря за инфото.

крис


Красимир Тодоров

Най-икономичния катерач, според списание "Камиони" и според мен и много други колеги. Отличен камион!!!

Красимир Тодоров


крис

Благодаря колега,но ми казаха,че тежал доста повече от другите,чак толкова ли е тежък този мотор или има и разлика в диференциалите?

bizzart

Цитат на: крис - Четвъртък, 18 Декември, 2014, 16:06:20
Благодаря колега,но ми казаха,че тежал доста повече от другите,чак толкова ли е тежък този мотор или има и разлика в диференциалите?
Tara tractora 7.390 kg R500
Дано съм ти бил полезен

крис

Е,благодаря колега,не знам от къде си го извадил това но наистина дава истинска представа за тези важни параметри,само не е показано с колко резервоара е,ако е един,пълен ли е или два,ако можеш и това да ми кажеш.По принцип,тарата се дава с един резервоар и то пълен,но не съм много сигурен в това,зависи може би от модела,тъй като много камиони излизат от конвейра с два резервоара,ако знаеш нещо по този въпрос моля да го споделиш.

bizzart

Аз викам де не говорим лакардии само ами този камион като си го харесал пали го  ходи до най близкия кантар на вторични примерно качи го и ще видиш колко тежи твоя камион ако не задай запитване в SCANIA няма да те върнат даже оферта за чисто нов ще ти пратят,

bizzart

R500 Fuel Tank
Capacity :    970L (1x670L L/H, 1x300L R/H)
   1x75L Urea tank R/H
Още какво те интересува да ровя в програмата?

крис

Как да го кача на кантара като той не е в БГ.
Интересуваше ме по-горе,както са посочени данните
дали е със пълен или празен резервоар,един или два,
но ти си прав ще се обадя в сервиза и те ще ми кажат.
Все пак благодаря за инфото.

Красимир Тодоров

Да, осмаците тежат повече от шестаците, но това може да ти е евентуален проблем само ако теглиш фриго или не умееш да си подредиш товара с бризент . Дори и с фриго не е чак толкова проблем. 5.00 до 5.5 тона до лапите, и равно до края и немаш грижи.

driver1

Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 19 Декември, 2014, 22:56:39
Да, осмаците тежат повече от шестаците, но това може да ти е евентуален проблем само ако теглиш фриго или не умееш да си подредиш товара с бризент . Дори и с фриго не е чак толкова проблем. 5.00 до 5.5 тона до лапите, и равно до края и немаш грижи.

   Сега, новите СКАНИИ нямат ли като едно време уред, показващ натоварването на диференциала? Едно време имахме. Сега не знам.

крис

Благодаря колеги за дебата по тази тема,ще се обадя в сервиза и всичко ще се изясни.Между другото когато си с фриго нямаш голям избор при нареждането на товара,то зависи и от работата но поне при мен така беше,товарех замразени зеленчуци 33 палета еднакво тежащи и това е.

IvanovIvan

Колега накарай ги да ти пратят талона там всичко си пише . Щом си тръгнал с пари никои няма да ти откаже или ако имаш шаси номера жсичко можеш да провериш .

Красимир Тодоров

Цитат на: driver1 - Петък, 19 Декември, 2014, 23:03:40
  Сега, новите СКАНИИ нямат ли като едно време уред, показващ натоварването на диференциала? Едно време имахме. Сега не знам.
Карал съм нова скания R440, която имаше не само на диференицияла, ами мереше и трите оси заедно и поотделно и резултатите излизаха на таблото, така че въпрос на изпълнение. Най-малкото можеш да си монтираш на възглавниците на диференциала с един трипътник манометър, колкото показва х2 ти е диференциала.

крис

Да колега,сега пък ми казаха,че най добър бил 420-ката.Аз по принцип съм чувал от колеги,че 420-ката е най икономична,но започнах темата щото ми се искаше нещо по яко.Ще видя,все пак Ви благодаря,че се включихте и дебата беше добър.

Красимир Тодоров

Цитат на: крис - Събота, 20 Декември, 2014, 07:27:53
Благодаря колеги за дебата по тази тема,ще се обадя в сервиза и всичко ще се изясни.Между другото когато си с фриго нямаш голям избор при нареждането на товара,то зависи и от работата но поне при мен така беше,товарех замразени зеленчуци 33 палета еднакво тежащи и това е.
Да, обаче не повече от 21.5 тона. Иначе на пангара

Значи... тия от скания не карат скании, така че ако можеш си вземи осмак. Недостатък му е фригото малко, но не е фатално. 420 е хубав камион, нема спор, карал съм... ама R440 от шестаците най-ми допада и разхода му същия и вървенето повече, пак съм карал, а не си го измислям. След 440 директно 500 осмак

Красимир Тодоров