• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нова радост за българските превозвачи. Честито!

Започната от driver1, Вторник, 16 Декември, 2014, 01:51:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

naum4o

И аз точно така мисля. Преди няколко месеца германските шофьори се наредиха в колона от 20 -30 тира и отидоха да протестират пред централата на литовска транспортна компания, със свирки, плакати и пр. Гледах и интервюта на немски шофьори, в които се оплакват, че поляците и източноевропейците им взимат хляба, защото возят на по-ниски цени и съответно товародателите дават товарите на тях. Оплакваха се, че седят на пристанището с дни, а товари и работа за тях няма. Според мен работата е сериозна, инициативата идва от техните синдикати, които се опитват да защитят членовете си и ще получат подкрепата на политиците си. Дим без огън няма. Рано или късно, според мен,  бундестагът ще наложи официално известни ограничения на ,,дъмпинговите" превозвачи.
Малко видео: https://www.youtube.com/watch?v=VjcFqNVESz8
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

rider777

Видеото е много силно, дано има ефект от акции като тази,,, тези филипинци за които споменаха, че бачкат за 600€ месечно ги засичах постоянно в последните 3 месеца и даже веднъж на ферибота говорих с тях и те казаха, че и за 300€ пак биха работили ,,, дано се оправят нещата и да се вдигнат малко навлата, че в сегашната ситуация нещата са направо плачевни ,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Красимир Тодоров

Сега се замислих, че дори източно европейските превозвачи да повишат цените на транспорта, то все ще се намери някой който да вози на по-ниски цени. Просто няма да сме ние, а ние ще застанем от страната на потърпевшите без работа.
Та в тоя смисъл, не е малко и това което сме постигнали за нас шофьорите-едни сносни заплати, на фона на масовото нямане в България.
Незнам.. много е сложен проблема, няма да се реши с вдигане на цените... Просто има твърде много камиони на пътя. Това им се вижда на някой хора лесно и айде и те превозвачи... А пазара празно не търпи.

ruskov

Каква сносна заплата получаваме в Бг.Минимална или 420 ,в повечето фирми изобщо не получаваш заплата                    Взимаш само командировка.Това за нормално ли го смятащ? ???

diyodi

Май никой не каза нищо за това:
Цитат от АЕБТРИ:
"Законът за минималната заплата в Германия няма да се прилага при транзитните превози
Международният съюз за автомобилен транспорт (ИРУ) информира, че днес компетентните органи на Германия са направили официално съобщение, че Законът за минималната заплата в Германия няма да се прилага при транзитните превози, извършвани от чуждестранни превозвачи, до изясняването на евентуално противоречие със законодателството на Европейския съюз (което се очаква да стане през лятото на 2015 г). Законът остава в сила за каботажните превози, както и за международните превози с товарен или разтоварен пункт на територията на Германия."
http://www.aebtri.com/
Ще бъде интересно.....

driver1

   Не виждам кой знае какъв повод за казване - временен мораториум и то, върху част от новото изискване. Вероятно се налага за да се изглади юридически. Пък и лятото вече иде...Да не говорим, че пак огромната част от българските превозвачи продължават да попадат под изискванията. Работещите в Европа камиони с българска регистрация имат като основна релация именно от/до Германия.

diyodi

Да, но има фирми които са започнали да карат шофьорите си, да си вадят картите при дневна почивка.  По този начин ще се намалят реалните часове които се плащат. Друг е въпросът, ако ги хванат с извадена карта.

Chofersito

Estimados colaboradores,

Tal como la mayoría de vosotros os habéis enterado, en Alemania ha entrado en vigor una nueva ley que obliga a las empresas a pagar a sus choferes con un mínimo de 8.5 € / hora durante el trabajo en el territorio alemán.

Os adjunto 6 hojas: 3 páginas vacías y otras 3 rellenadas como ejemplo.

Hay que rellenar las primeras 2 hojas y mandarlas a Alemania (cada 6 meses) al fax que aparece en la primera hoja, arriba – izquierda. La segunda hoja contiene el listado de vuestros empleados (que se supone que algún momento entrarán en Alemania para descargar / cargar); tenéis que rellenar el nombre y el apellido del chofer, la fecha de nacimiento y las fechas de entrada en vigor y finalización de su contrato. Como los alemanes piden que la información sea renovada cada 6 meses, yo he rellenado las ultimas 2 columnas con las fechas límites de este intervalo.

Cada chofer tiene que tener en su camión (para un eventual control) la tercera hoja y rellenarla cada vez que entre en Alemania para descargar / cargar.

Para evitar multas de 30.000 €, recomendamos a las empresas que rellenen las 2 primeras hojas y que las manden al fax especificado. Hay que repetir el proceso el 01 de julio 2015 y, a continuación, cada 6 meses.


Un saludo.Да се включа и аз в темата.На мен тва ми го изпратиха в началото на януари,от фирмата с която работя.Те Испанците са му намерили цаката,как да заблудят Немеца.Сигурно не всички във форума разбират Испански,но все ще се намери някой да преведе.Ако не се намери и има въпроси,ще го преведа аз,ама нека да е друг път че сега се подготвям за фиеста,Все пак е петък.Ако трябва ще кача и формулярите дето се попълват.Приятна почивка на всички. ;)


Красимир Тодоров

Цитат на: ruskov - Неделя, 21 Декември, 2014, 00:29:37
Каква сносна заплата получаваме в Бг.Минимална или 420 ,в повечето фирми изобщо не получаваш заплата Взимаш само командировка.Това за нормално ли го смятащ? ???
Да, за нормално. Припомням ти времето, когато месечния доход на шофьора се формираше на базата на това колко нафта си източил. Заплати немаше, колега.

Имам приятел, който работи в Магдак. Той ми спомена наскоро (и това е по повод май точно това изискване), че има БГ осигуровки и отделно има и немски осигуровки, на базата на всеки работен час на територията на Германия. (ДИОДИ обърни внимание - работен час, извадената карта в пауза не е грешно и не се счита за работен час). Та счетоводстово им смята работни часове в Германия и на базата на тия часове по еди колко си на час му се внася и немска осигуровка. Излизат на около 800-1000 лв. според месеца.
Това е явно начина, а не това което си мислехме в началото.

Красимир Тодоров