• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

HuMor Transportvermittlung GmbH.

Започната от mercedes2014, Вторник, 16 Декември, 2014, 17:05:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bobikat


bobikat


wolves

Нема да се абиш да превеждаш,щом го знаеш;знаеш ли какво е унбефриствертраг а,едно е гевербе,друго е да те назначи на арбайтсфертраг,това,че има заспалци кой им е виновен.има 6 месеца пробецайт ,както и в България има 6 месеца изпитателен срок,а ако пак не схващаш,да ти снимам моя фертраг където пише брутолон-),екстра-)тагестур-)и накраяима шпейзе гелд.елементарно е,само трябва да си в час.Коя ще да е фирмата,каква ще да е,като знаеш какво трябва да направиш поне тук риск е минимален ::)

wolves


славее

Вълчо а на бас че моя арбайтсфертраг е доста години преди твоя,в пакет с немската книжка ;D ;D ;D ;D ;D ;D
При силните фирми Германия си е Германия но при малките нямат нищо общо от преди 25г. явно борбата за оцеляване ги направи и тях мангали.

wolves

Нещем да споря,опитах се да дам малко информация за нещата.Първия ми фертраг у германия е от 1990г,бил ли си роден Славее?Това само за твое удоволствие го пиша.Плащаха у дойче марки ;) ;)

rider777

Май че се окаже, че и на една дата сте вадили фертразите даже ,,,, и аз 90та година налазих у Австрия как Славе у Германия ама пусто да си бехме седели там до сега ама,,,,,,,,,,,,,,,,  ,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Чак пък и  гараж ли имало  ;D ;D ;D ;D

Аз четвъртък  минавах през Гархинг,на адреса видях една хубава гумаджийница, не забелязах следи от гаражи, да не са  подземни случайно.  ;D ;D

Иначе като чета темата - наистина май не е добре, хора които нямат на идея за какво става дума, да се пробват да работят  при нормални условия


ЦитатХумор транспорт-мошенници   
15.12.2014 11:12   
85716 Унтершлейсхеим,сименсщрасе8,при обещани 2000 евро, на края на месеца 650 евро,за повече подробности 0890935556

Не знам кой е героя,но ми се иска да го питам
-Баце, биваше ли да биеш толко път,само и само пак да чакаш на обещания.Толко ли се свършиха мошениците у нас,че плъзнахте да ги издирвате из цела Европа.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

plwned

Колеги пуснах СV на въпросната фирма. Днес сутринта към 10 ми се звъни и се започва разговор как мога ли да почна веднага имам ли всички документи (дигитал, професионална) и каза че ще чака седмица да му изпратя копия от книжка лична карта дигитал и всички документи.. Попринцип веднага се усъмних, че нещо ми куца незнам защо имам такова чувство.. Нямам опит досега в Европа и с камион. Карал съм бус досега само. Малко съм поуплашен, но ми се иска да пробвам. Какво е вашето мнение за човек който не е излизал извън БГ какво може да ме посъветвате?

martin stanev

Цитат на: plwned - Понеделник, 13 Юли, 2015, 16:52:33
Колеги пуснах СV на въпросната фирма. Днес сутринта към 10 ми се звъни и се започва разговор как мога ли да почна веднага имам ли всички документи (дигитал, професионална) и каза че ще чака седмица да му изпратя копия от книжка лична карта дигитал и всички документи.. Попринцип веднага се усъмних, че нещо ми куца незнам защо имам такова чувство.. Нямам опит досега в Европа и с камион. Карал съм бус досега само. Малко съм поуплашен, но ми се иска да пробвам. Какво е вашето мнение за човек който не е излизал извън БГ какво може да ме посъветвате?

Здравей колега....ти си мислиш, че буса е като камиона ли....абе изкарате ''Е''то и другите глупости и веднага скачате да вадите големите хилядарки в евра. Не поуплашен,, ами доста поуплашен трябва да си, защото от такива проби стават аварии с човешки жертви, което в никъв случай не ти го желая. Моя съвет е такъв....качи се някъде покарай соло камион, свикни с габарита...после се качи на ремарке...свикни с изпреварване, поведение на камиона, изкачване, спускане....Не е толкова лесно..колкото си го мислиш. Ще те накарат някъде да откачиш ремарке и да закачиш друго...ти ще се чешеш по китарата и ще блееш като теле....виж кво е лафет...виж кво е буфер...виж краката на ремаркето къде са...манивела имат ли нямат ли краката...на къде се върти....Не надскачай себе си. Покарай в България камион да му свикнеш и тогава ставай тираджия с големия чувал да вадиш еврата. И винаги когато не ти е ясно питай....от питане срамно няма...срамното е когато стане белята на пътя.
Желая ти успех!

hgv_driver

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
абе изкарате ''Е''то и другите глупости и веднага скачате да вадите големите хилядарки в евра.
Щом е взел изпита за Е категория, какъв е проблема веднага да скочи да вади пари. Значи всички които изкарат Е категория и се качат, веднага почват да се мятат по канавките, така ли? Стига глупости. От фирмата го викат веднага да почва, ама не, той ще послуша теб... :) Щото теб те е било шубе и си карал соло камион 5 години докато закачиш ремарке ли? Сигурно тези които изкарат Б категория, ги съветваш да карат 2-3 години Фиат Панда, да свикнат с геврека и тогава на нещо по-мощно. :)
Начинаещия кара внимателно, няма да тръгне да пуска с 110-120 като "опитните" майстори... Статистиката сочи, че при повечето произшествия с камиони, зад волана е стоял шофьор с опит.

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
... Ще те накарат някъде да откачиш ремарке и да закачиш друго...ти ще се чешеш по китарата и ще блееш като теле...

А на курса за Е категория, какво мислиш че правят всеки ден? Нали откачат и закачат. Има учебни камиони с полуремарке, с хенгер, с хенгер люлка... има избор... всеки може да се учи на това на което смята да работи после. Може да си доплатиш при друг 1-2 учебни часа и да откачиш закачиш друг тип ремарке... Какъв е проблема. Само желание да има човек.

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
и тогава ставай тираджия с големия чувал да вадиш еврата...

Притесняваш се някой да не ти вземе чувалчето от ръцете ли?
Към колегата който се чуди дали да започва... не знам какво те плаши. Камиона е застрахован. Леко полеко и тва е. Ако изкараш пари добре. Ако те излъжат и не ти платят обещаното - поне си попълнил CV-то с нещо, натрупал си още опит и продължаваш... Следващата фирма. Фирми много

hunter_75

Цитат на: hgv_driver - Понеделник, 13 Юли, 2015, 23:41:18
Щом е взел изпита за Е категория, какъв е проблема веднага да скочи да вади пари. Значи всички които изкарат Е категория и се качат, веднага почват да се мятат по канавките, така ли? Стига глупости. От фирмата го викат веднага да почва, ама не, той ще послуша теб... :) Щото теб те е било шубе и си карал соло камион 5 години докато закачиш ремарке ли? Сигурно тези които изкарат Б категория, ги съветваш да карат 2-3 години Фиат Панда, да свикнат с геврека и тогава на нещо по-мощно. :)
Начинаещия кара внимателно, няма да тръгне да пуска с 110-120 като "опитните" майстори... Статистиката сочи, че при повечето произшествия с камиони, зад волана е стоял шофьор с опит.

А на курса за Е категория, какво мислиш че правят всеки ден? Нали откачат и закачат. Има учебни камиони с полуремарке, с хенгер, с хенгер люлка... има избор... всеки може да се учи на това на което смята да работи после. Може да си доплатиш при друг 1-2 учебни часа и да откачиш закачиш друг тип ремарке... Какъв е проблема. Само желание да има човек.

Притесняваш се някой да не ти вземе чувалчето от ръцете ли?
Към колегата който се чуди дали да започва... не знам какво те плаши. Камиона е застрахован. Леко полеко и тва е. Ако изкараш пари добре. Ако те излъжат и не ти платят обещаното - поне си попълнил CV-то с нещо, натрупал си още опит и продължаваш... Следващата фирма. Фирми много
Е ти ми зима акъла вече,значи има С+Е и край,всичко е готово?А попълване на документи,референтни номера по спедициите,товарене,разтоварване и т.н?А факта че българите товарат само от най-е...те и забутани адреси дето и хора с опит се затрудняват да паркират?И човека има само опит на бус,не само че трябва да се притеснява,но не трябва и да приема да тръгва сам отначало.

hgv_driver

Цитат на: hunter_75 - Вторник, 14 Юли, 2015, 08:23:14
Е ти ми зима акъла вече,значи има С+Е и край,всичко е готово?А попълване на документи,референтни номера по спедициите,товарене,разтоварване и т.н?А факта че българите товарат само от най-е...те и забутани адреси дето и хора с опит се затрудняват да паркират?И човека има само опит на бус,не само че трябва да се притеснява,но не трябва и да приема да тръгва сам отначало.

Паркирането се тренира в курса. Ако не ти е достатъчно, може да платиш допълнителни часове. Документите ли са проблема? А тези които карат бусове не работят ли с документи. Или те падат от луната. Точно за документи не говорете, защото скоро, аз начинаещия, обяснявах на един "опитен колега" с години опит, как да действа по един казус относно документите, че не знаеше човека. Така, че при всеки е различно. Карането на камион е проста работа за умни хора. Ако някой е глупав и некадърен тогава - да... най-добре да кара 5 години соло камион докато му загрее реотана.

hunter_75

Абе то веднага се видя че ти,въпреки че си нов в занаята,можеш много да покажеш на старите пушки.

hgv_driver

Цитат на: hunter_75 - Вторник, 14 Юли, 2015, 13:00:05
Абе то веднага се видя че ти,въпреки че си нов в занаята,можеш много да покажеш на старите пушки.

Аз не казвам, че знам повече... Но поне не се изказвам унизително като колегата martin stanev.

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 13 Юли, 2015, 22:02:30
...виж краката на ремаркето къде са...манивела имат ли нямат ли краката...на къде се върти....

Моля всички начинаещи да се свържат с колегата martin stanev да им обясни - има ли манивела и как се върти, че то много сложна работа (за някои).

hunter_75

Виж сега,тук не става въпрос само за манивела и за крака на ремарке,а за много други подобни дребни на пръв поглед нещица които лесно могат да обърнат каруцата,просто колегата за това се е сетил и за това го е дал за пример.И като направиш белята,тогава настава голямото чесане по главата.Аз съм виждал(а съм сигурен че не съм само аз)как такива надъхани новобранци проявили геройство в мирно време седят после,чешат се,мигат и се чудят каква я мислеха те,па тя каква стана,ега не се случва на никой

hetfield

Съгласен съм с това, че е добре да се направи минимум 3 месеца с опитен човек. Току-що приключиха моите 1-ви 3 месеца в международния транспорт на двойка и бих казал, че ако бях сам най-вероятно щях да се откажа рано-рано и нямаше да искам да чуя за международен транспорт. Това разбира се е строго индивидуално, но има неща които може да ги научиш само ако има опитен човек с теб. При документите ако знаеш английски ще се оправиш горе-долу с малко помощ от диспонента ще стане работата. При паркирането няма ли кой да ти помогне (при липсата на опит) на места ще ти е много трудно. Паркирането и изобщо карането по време на курса няма много общо с реалните условия с които ще се сблъскаш. Не искам да плаша никой, напротив няма нищо страшно.

hetfield