Обръщане на дирекция
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 23:01:55 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Обръщане на дирекция  (Прочетена 8554 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« -: Вторник, 13 Януари, 2015, 09:12:35 »
ОтговорОтговор

  Не, че съм се засилил, обаче няма такава тема във форума. Ясно ми е, че в Полша има цяла такава индустрия и след това ги препродават в бившия СССР, обаче с такова МПС не можеш да влезеш обратно в Полша(малко са гадове) сигурно е така и в други държави-например Словакия. В София е пълно с преправяни 809ки и 814ки-тук е лесно, мен ме интересува минимум Евро 4 и 2007 година. Има ли смисъл цялата лудница? Например:
   -от FM12 на FH13 Пасват ли частите? Тук голям проблем ще се окаже кан-шината
   -при Магнум-а предполагам нещата са същите. Премиум-а е много евтин и не си заслужава разправийте.
    -Скания-та държи доста високи цени в UK- също няма икономически смисъл
    -Страдалиса също е много евтин и пак няма смисъл, но пък масово се прави-значи е лесно
    -от MP1 на MP2 или MP3 има ли нещо взаимозаменяемо?
    -TGA/TGS/TGX ми казаха, че е почти невъзможно и никой не се наема с такова нещо
    -Дафина та е много масова при туземците(хора ,които живеят на остров са туземци)Дали от 95 може да стане 105?
    Някой занимавал ли се е с това , а не ЕШК!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 13 Януари, 2015, 09:12:35 »

 Активен
Chefo(SCANIA)
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-40
Неактивен Неактивен

Публикации: 134
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #1 -: Вторник, 13 Януари, 2015, 16:11:41 »
ОтговорОтговор

Никога не съм чувал за това  Смотан Завърти очи Завърти очи Ще ми бъде интересно и на мен да чуя мнения  Ъ? Ъ? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 13 Януари, 2015, 16:11:41 »

 Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #2 -: Сряда, 14 Януари, 2015, 16:41:59 »
ОтговорОтговор

Гледам в Mobile.bg се появява по някоя обяава на влекач с десен волан (главно Магнуми съм срещал) . Няма невъзможни неща всичко зависи от това на каква цена ще ти дойде в България . За влекач не знам дали е оферта но за техники от пътното като гледам си е оферта .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 26 Януари, 2015, 12:38:59 »
ОтговорОтговор

   Има няколко варианта:
 -Ударен камион с криво шаси му взимаш цалата инсталация средство
 -Не преправяй защото е лудница 1.Табло вкл.:жабка,кората за шофьора,често пластмаските около волана не пасват,защото за ляв и десен волан са от различни доставчици 2.Конзолата/под таблото/3.Цялата въздухоотводна с-ма и нови тръби за клима/троник4.Корите на вратите може да имат различни дупки 5.Огледалата заради видимостта на полу/ремаркето 6.Шофьорска седалка, защото едвали и двете са прожиниращи 7.Сервото отива от другата страна,следователно ти трябват нови тръбички до ABS.8.Лостовата с-ма на чистачките.Можеш да ползваш старото си моторче9.От(8)следва,че компа отива от другата страна нова кутия10.От(7)(8)и(9)следва-цялата преграда(ламаринена). Твоята я изрязваш.На другата разпробий точковата заварка,за да запазиш ръбовете ,не я режи 11.Педалите+стойката 12.Нова тръбичка за съединителя от помпичката до скоростната кутия 13.Рейката14.От(13)следва още тенекиджийска работа 15.Нови маркучи-високо и ниско налягане.Може да нагрееш тръбичките на старите,за да ги огънеш и да паснат на новата рейка 16.Фарове за да не заслепяваш насрещното движение.17.Инсталацията вътре я завърташ.В двата си края тя завършва с много букси в конзолите до краката.Ако не искаш да разменяш и конзолите,което означава,че трябва да обърнеш инсталацията на цялото МПС.Ще трябва одължаване на тези за помпичката на централното и няколко още под таблото.Ако не искаш да правиш това трябва да удължиш двата края на инсталацията под таблото така,че левия да си отиде от дясно и обратно,което означава два снопа с по около 50 кабела. 18.Инсталацията на двг.Заради(Готин.Всички кабели влизащи в компа минават зад преградата на двг,а снопът е залят с пяна.Няма начин да го огънеш и закараш до новото място на компа.Следва рязане и съединяването на всички кабелчета. Тук обаче трябва и добра изолация за водата и тока 19.Преместване стойката за акумулатора 20.Пластмасата за бушоните често не пасва от лява на дясна дирекция.
   Ивеко с десен волан по документи е Ивеко-Форд. Малките ДВГ-ли/изненада/са Фиат, големите както на Сийдан Аткинсан рядко са Ивеко защото са боклуци. Най-често са Къминс и с потдръшката в България умираш. Евро 4 и 5 малките са Паккар -същите като на Даф до 6000 кубика/не знам какви са осите/, големите са до болка познатите Курсор 8, 10 и 13. На Ивеко спирачките на дясната дирекция са различни от лявата, защото всичко е по заявка. Триосен с малките гуми 17,5 или 19,5 също са различни. /По текста може да има грешки набързо го писах./

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 28 Януари, 2015, 14:02:09 »
ОтговорОтговор

    Триосен с малките гуми 17,5 или 19,5 до около 22тона общо тегло ги използват в Западна Европа за напитковози, но има и друг стандарт за Близкия Изток. Наистина Ивеко пък и другите масови марки си е рядко срещано в сравнение с Ман и Мерцедес в такава конфигурация.
   Относно обръщане на дирекция няма начин да не се прави в Турция, защото имат заводи за камиони тоест евтини части.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #5 -: Петък, 13 Февруари, 2015, 14:51:47 »
ОтговорОтговор

Един + за Монстер. Вариантите са:
-от ударен камион да се вземат някой части преправяни
-оритинално е бил Евро 2 или 3 + филтри преправен на Евро 4 или 5, което е отбелязано в бриф-а.
Но нито за Турция нито за Полша имам достатъчно информация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 27 Март, 2015, 13:28:21 »
ОтговорОтговор

  От Еленино и Войводиново много бързо ги изкупуват ударените и то ефтино. Освен от тях да купиш каквото ти трябва или да ги питаш каква е офертата за преправяне.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #7 -: Понеделник, 30 Март, 2015, 11:45:37 »
ОтговорОтговор

От Еленино и Войводиново много бързо ги изкупуват ударените и то ефтино. Освен от тях да купиш каквото ти трябва или да ги питаш каква е офертата за преправяне.
   Тия са скъпчии. Monster кажи ми това Iveco Евро 4 или 5 ли е? Кой ти го е правил, kолко ще струва?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 01 Април, 2015, 08:42:58 »
ОтговорОтговор

    Майстора няма да иска преди мен и след мен са го питали. Като види Ивеко с десен волан се обръща на другата страна. Причини:
-Мине не мине време и таблото свети кото коледна елха-намерил накакъв познат от сервиза на официалния вносител, каквото не може той в сервиза е трошена пара.
-Евро 5, защото имаше AdBlue не е прехвърлано, но прави мизерии.
-електромагнитен клапан към скоростите и/или накъкво реле към тях.
-при повдигане кабината и мига таблото-трябвало да се отваря само на равно място.
-много трудно е прехвърлил от десен на ляв волан газта-вероятно е електронен педал. Даже е мислил да дублира педалите като Учебен и да прехвърли волана.
     Майстора искал да размени каросерията щторите на камиона и ремаркето + ремаркето за скандинавски термофорургон/намерил е изгоден договор/. Там общата височина е 4,25 метра някъде , с малките гуми 17,5 или 19,5 няма да е извънгабаритен. Кабината е Cargo дълга с ТопСлип и има мяста над нея да стърчи Хладилния агрегат. Но не е успял да си завърши проекта-заради липса на пари и нерви.
     При нас на път за Кат блокира единия другата седмица двтори спирачен апарат-оригинални няма, турски и европейски стават с преправяне. Началника препродаде този каръшки камион на някъкви циркаджий, които също го препродали след време.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #9 -: Петък, 03 Април, 2015, 12:57:06 »
ОтговорОтговор

  Много съжалявам. Колко кубика беше?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Понеделник, 06 Април, 2015, 14:42:15 »
ОтговорОтговор

  Курсор 8 /7790/ или 5880 незнам точно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!