Обръщане на дирекция
Форум на българските шофьори
Понеделник, 29 Април, 2024, 19:29:24 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Обръщане на дирекция  (Прочетена 8674 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +295/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« -: Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:38:59 »
ОтговорОтговор

   Има няколко варианта:
 -Ударен камион с криво шаси му взимаш цалата инсталация средство
 -Не преправяй защото е лудница 1.Табло вкл.:жабка,кората за шофьора,често пластмаските около волана не пасват,защото за ляв и десен волан са от различни доставчици 2.Конзолата/под таблото/3.Цялата въздухоотводна с-ма и нови тръби за клима/троник4.Корите на вратите може да имат различни дупки 5.Огледалата заради видимостта на полу/ремаркето 6.Шофьорска седалка, защото едвали и двете са прожиниращи 7.Сервото отива от другата страна,следователно ти трябват нови тръбички до ABS.8.Лостовата с-ма на чистачките.Можеш да ползваш старото си моторче9.От(8)следва,че компа отива от другата страна нова кутия10.От(7)(8)и(9)следва-цялата преграда(ламаринена). Твоята я изрязваш.На другата разпробий точковата заварка,за да запазиш ръбовете ,не я режи 11.Педалите+стойката 12.Нова тръбичка за съединителя от помпичката до скоростната кутия 13.Рейката14.От(13)следва още тенекиджийска работа 15.Нови маркучи-високо и ниско налягане.Може да нагрееш тръбичките на старите,за да ги огънеш и да паснат на новата рейка 16.Фарове за да не заслепяваш насрещното движение.17.Инсталацията вътре я завърташ.В двата си края тя завършва с много букси в конзолите до краката.Ако не искаш да разменяш и конзолите,което означава,че трябва да обърнеш инсталацията на цялото МПС.Ще трябва одължаване на тези за помпичката на централното и няколко още под таблото.Ако не искаш да правиш това трябва да удължиш двата края на инсталацията под таблото така,че левия да си отиде от дясно и обратно,което означава два снопа с по около 50 кабела. 18.Инсталацията на двг.Заради(Готин.Всички кабели влизащи в компа минават зад преградата на двг,а снопът е залят с пяна.Няма начин да го огънеш и закараш до новото място на компа.Следва рязане и съединяването на всички кабелчета. Тук обаче трябва и добра изолация за водата и тока 19.Преместване стойката за акумулатора 20.Пластмасата за бушоните често не пасва от лява на дясна дирекция.
   Ивеко с десен волан по документи е Ивеко-Форд. Малките ДВГ-ли/изненада/са Фиат, големите както на Сийдан Аткинсан рядко са Ивеко защото са боклуци. Най-често са Къминс и с потдръшката в България умираш. Евро 4 и 5 малките са Паккар -същите като на Даф до 6000 кубика/не знам какви са осите/, големите са до болка познатите Курсор 8, 10 и 13. На Ивеко спирачките на дясната дирекция са различни от лявата, защото всичко е по заявка. Триосен с малките гуми 17,5 или 19,5 също са различни. /По текста може да има грешки набързо го писах./

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:38:59 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!