Как се пали M2000
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 16:39:27 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Как се пали M2000  (Прочетена 2700 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
andi
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 3



Активност
0%

« -: Неделя, 18 Януари, 2015, 21:30:05 »
ОтговорОтговор

От както застудя имаме проблем с паленето.Как да палим зимно време Ман M2000? Чух че трябвало да се натисне пълна газ и тогава да се върти на стартер. Миналата зима така го палехме и палеше нормално. Сега започна да пали много трудно, а ако го изпуснеш след като запали няма палене- само на стартов спрей. Случайно открихме че моторната спирачка и по-точно планката която държи амортисьора се е счупила и може би затова да пали трудно, защото клапата се клати и запушва ауспуха. Оправихме го, сега ще видим дали ще има проблем.
Но междувременно чух че този мотор бил без подгревни свещи и се палел с пълна газ. Има ли такова нещо?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 18 Януари, 2015, 21:30:05 »

 Активен
andi
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 3



Активност
0%

« Отговор #1 -: Петък, 23 Януари, 2015, 10:50:40 »
ОтговорОтговор

Никой ли не знае дали има особеност при паленето на дизел без подгревни свещи?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 23 Януари, 2015, 10:50:40 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #2 -: Петък, 23 Януари, 2015, 17:49:10 »
ОтговорОтговор

Това с подгревните свещи беше голяма глупост, тяхната функция беше да ти скапят акумулатора точно когато трябва бързо да върти  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 24 Януари, 2015, 00:33:55 »
ОтговорОтговор

Никой ли не знае дали има особеност при паленето на дизел без подгревни свещи?

С факла, ама при теб може да запалите пластмасите. По всичко личи , че си е най- малко за диагностика, а после на помпаджия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
zufahrer
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #4 -: Събота, 24 Януари, 2015, 12:15:24 »
ОтговорОтговор

Това с подгревните свещи беше голяма глупост, тяхната функция беше да ти скапят акумулатора точно когато трябва бързо да върти  Ухилен
   Ако става въпрос за свещи в цилиндрите, аз не съм чул камион да има такива. Ако някой знае моля да ме светне. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
andi
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 3



Активност
0%

« Отговор #5 -: Понеделник, 04 Май, 2015, 18:49:06 »
ОтговорОтговор

Такааа, камиона е ремонтиран. Но до като се стигне до щастливия край имаше доста проблеми. Свалиха помпата едни "майторчета", занесох я на Седеф в Железница. Каза - разпределителен елемент. Поръчах го, че го нямали в наличност- 1300лв. Дойде след 3 дни, сглоби помпата, върнах я обратно при "майсторите" те я качиха и стана страшно- започна да пуши ама яко, гърми в ауспуха направо гръмна гърнето- а майсторите - от помпата е, от турбото е, от мотора е. След дълги кавги си взехме камиона едва едва карайки го и пушейки здраво из целия град отидохме  при други майстори които се занимават само с камиони. След 2 дни ми се обадиха- готов е. отивам - пали от четвърт оборот, не пуши а върви с 2 предавки нагоре. И така...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #6 -: Понеделник, 04 Май, 2015, 21:49:39 »
ОтговорОтговор

Такааа, камиона е ремонтиран. Но до като се стигне до щастливия край имаше доста проблеми. Свалиха помпата едни "майторчета", занесох я на Седеф в Железница. Каза - разпределителен елемент. Поръчах го, че го нямали в наличност- 1300лв. Дойде след 3 дни, сглоби помпата, върнах я обратно при "майсторите" те я качиха и стана страшно- започна да пуши ама яко, гърми в ауспуха направо гръмна гърнето- а майсторите - от помпата е, от турбото е, от мотора е. След дълги кавги си взехме камиона едва едва карайки го и пушейки здраво из целия град отидохме  при други майстори които се занимават само с камиони. След 2 дни ми се обадиха- готов е. отивам - пали от четвърт оборот, не пуши а върви с 2 предавки нагоре. И така...
Колега всъщност проблема само ГНП-то ли беше? Какво му на правиха на дръгела вторите майстори, че започна да върви както трябва ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
andi
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 3



Активност
0%

« Отговор #7 -: Вторник, 05 Май, 2015, 08:15:31 »
ОтговорОтговор

Ами презацепили са помпата с 5 зъба, спрямо първото зацепване от първите майстори, затова спря да гърми в ауспуха и спря да пуши. Вече и пали лесно и не гасне- това вече мисля че е от ремонта на помпата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!