Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 16:39:27
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
MAN
>
Как се пали M2000
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Как се пали M2000 (Прочетена 2700 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
andi
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 8
Теми: 3
Активност
0%
Как се пали M2000
«
-:
Неделя, 18 Януари, 2015, 21:30:05 »
Отговор
От както застудя имаме проблем с паленето.Как да палим зимно време Ман M2000? Чух че трябвало да се натисне пълна газ и тогава да се върти на стартер. Миналата зима така го палехме и палеше нормално. Сега започна да пали много трудно, а ако го изпуснеш след като запали няма палене- само на стартов спрей. Случайно открихме че моторната спирачка и по-точно планката която държи амортисьора се е счупила и може би затова да пали трудно, защото клапата се клати и запушва ауспуха. Оправихме го, сега ще видим дали ще има проблем.
Но междувременно чух че този мотор бил без подгревни свещи и се палел с пълна газ. Има ли такова нещо?
Активен
Форум на българските шофьори
Как се пали M2000
«
-:
Неделя, 18 Януари, 2015, 21:30:05 »
Активен
andi
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 8
Теми: 3
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #1
-:
Петък, 23 Януари, 2015, 10:50:40 »
Отговор
Никой ли не знае дали има особеност при паленето на дизел без подгревни свещи?
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #1 -:
Петък, 23 Януари, 2015, 10:50:40 »
Активен
American
Потребител герой
Рейтинг: +190/-111
Неактивен
Пол:
United States
Публикации: 831
Теми: 40
Активност
0.4%
General Lee
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #2
-:
Петък, 23 Януари, 2015, 17:49:10 »
Отговор
Това с подгревните свещи беше голяма глупост, тяхната функция беше да ти скапят акумулатора точно когато трябва бързо да върти
Активен
smoking gun
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #3
-:
Събота, 24 Януари, 2015, 00:33:55 »
Отговор
Цитат на: andi в Петък, 23 Януари, 2015, 10:50:40
Никой ли не знае дали има особеност при паленето на дизел без подгревни свещи?
С факла, ама при теб може да запалите пластмасите. По всичко личи , че си е най- малко за диагностика, а после на помпаджия.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
zufahrer
Младши потребител
Рейтинг: +7/-5
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 2
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #4
-:
Събота, 24 Януари, 2015, 12:15:24 »
Отговор
Цитат на: American в Петък, 23 Януари, 2015, 17:49:10
Това с подгревните свещи беше голяма глупост, тяхната функция беше да ти скапят акумулатора точно когато трябва бързо да върти
Ако става въпрос за свещи в цилиндрите, аз не съм чул камион да има такива. Ако някой знае моля да ме светне.
Активен
andi
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 8
Теми: 3
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #5
-:
Понеделник, 04 Май, 2015, 18:49:06 »
Отговор
Такааа, камиона е ремонтиран. Но до като се стигне до щастливия край имаше доста проблеми. Свалиха помпата едни "майторчета", занесох я на Седеф в Железница. Каза - разпределителен елемент. Поръчах го, че го нямали в наличност- 1300лв. Дойде след 3 дни, сглоби помпата, върнах я обратно при "майсторите" те я качиха и стана страшно- започна да пуши ама яко, гърми в ауспуха направо гръмна гърнето- а майсторите - от помпата е, от турбото е, от мотора е. След дълги кавги си взехме камиона едва едва карайки го и пушейки здраво из целия град отидохме при други майстори които се занимават само с камиони. След 2 дни ми се обадиха- готов е. отивам - пали от четвърт оборот, не пуши а върви с 2 предавки нагоре. И така...
Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
Рейтинг: +73/-8
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 232
Теми: 5
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #6
-:
Понеделник, 04 Май, 2015, 21:49:39 »
Отговор
Цитат на: andi в Понеделник, 04 Май, 2015, 18:49:06
Такааа, камиона е ремонтиран. Но до като се стигне до щастливия край имаше доста проблеми. Свалиха помпата едни "майторчета", занесох я на Седеф в Железница. Каза - разпределителен елемент. Поръчах го, че го нямали в наличност- 1300лв. Дойде след 3 дни, сглоби помпата, върнах я обратно при "майсторите" те я качиха и стана страшно- започна да пуши ама яко, гърми в ауспуха направо гръмна гърнето- а майсторите - от помпата е, от турбото е, от мотора е. След дълги кавги си взехме камиона едва едва карайки го и пушейки здраво из целия град отидохме при други майстори които се занимават само с камиони. След 2 дни ми се обадиха- готов е. отивам - пали от четвърт оборот, не пуши а върви с 2 предавки нагоре. И така...
Колега всъщност проблема само ГНП-то ли беше? Какво му на правиха на дръгела вторите майстори, че започна да върви както трябва ?
Активен
andi
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 8
Теми: 3
Активност
0%
Re:Как се пали M2000
«
Отговор #7
-:
Вторник, 05 Май, 2015, 08:15:31 »
Отговор
Ами презацепили са помпата с 5 зъба, спрямо първото зацепване от първите майстори, затова спря да гърми в ауспуха и спря да пуши. Вече и пали лесно и не гасне- това вече мисля че е от ремонта на помпата.
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...