• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тути Транс - Бургас

Започната от hetfield, Вторник, 10 Февруари, 2015, 22:41:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hetfield

Здравейте. Някой може ли да помогне с информация за тази фирма? Предварително благодаря на отзовалите се.

hetfield


О.Огнянов

Приятелю не се лъжи. Това са майка и син, Тодорка и Трифон. Те ще ти наговорят куп лъжи, но след това ще те смъкнат преди или след границата и ще те оставян в безиходица.

О.Огнянов


hetfield

Значи правилно съм ги преценил. Още като ги видях не ми вдъхнаха доверие. Благодаря ти  ;)

dimo2345

Интересувам се накои знае ли нещо повече за тази фирма спешно.

hetfield


rider777

????????????? Приятелю не се лъжи. Това са майка и син, Тодорка и Трифон. Те ще ти наговорят куп лъжи, но след това ще те смъкнат преди или след границата и ще те оставян в безиходица. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Баси колко съм тъп, не схванах смисъла на написаното.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hetfield

Да, малко трудно се разбира какво е искал да каже човека, но прозира идеята, че са мошенници :)

rider777

Моето прозрение е, че пича дето го е писал не се е справил с някоя задача за да го свалят от камиона веднага ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

K4

Цитат на: dimo2345 - Сряда, 25 Ноември, 2015, 22:26:21
Интересувам се накои знае ли нещо повече за тази фирма спешно.

Ами за Тути Транс - Бургас  два полу счупени камиона и собственик които се мисли за велик следовател но е станал камионджия а сега и РАБОТОДАТЕЛ!!! но нещо не се получава ЗАЩО ЛИ  ??? ??? ???   ;) :o

ТУТИ ТРАНС - БУРГАС  КАНДИДАТИ ЗА ЧЕРНИЯ СПИСЪК

Антон.д.к

знам че,никой не е писал скоро в тази тема,но който търси мнение за тази фирма ще види.Ето факти това е "новия" им камион.Аз се подлъгах и се хванах на уловките им.Първо уговорката беше за работа вътрешно в Германия,Белгия и Холандия,когато пристигнах в Белгия се оказа че въпросния господинчо го няма и трябваше да го чакам 3 дена при друг колега от друга фирма.Когато се появи се оказа че ще караме само Англия -Италия.Аз съм без опит и бях ужасен от мисълта за движението в Англия,но се съгласих и на това.Преди да тръгнем за Англия,трябваше да сложим отремонтирано динамо на камиона,но се оказа че пак незарежда.Въпреки това тръгнахме.Карахме на акумулатори и то само през деня за да не пускаме фаровете.На почти всеки паркинг молехме колеги да ни позаредят акумуаторите с кабела на АБС-а.Оказа се че той(шефа)няма пари и за нафта,добре че от LKW walter му бяха изпратили в офис на някаква фирма,карта на шел,че заредихме.А пари за ремонт,няма смисъл да ви казвам.НЯМАА трябвало да чакаме превода от ЧМР-то,като стигнем адреса и го пратим.На всичко отгоре и трябваше да търпя и ужасната мизерия в кабината и неговата лично,мръсотия и масло навсякъде включително и по него.При него бях 7 дена,уговорката беше да ме остави в Намуур и от там да си хвана маршрутката за БГ.Е остави ме на Френско-Белгийската граница и да се спасявам.Добре че има разбрани Българи и един колега ме взе от там и даже ме прибра в БГ.А наглоста на Трифончо и майка му беше,че не искаха да ми дадат трудовата книжка,до като не им платя разходите за отиване до Белгия,(за връщане съм се спасявал)а кво остава да искам аз пари за дните,в който съм бил там и съм карал :)) Така че хора умната с тях  ;)

Rammbon

Каква отврат в този камион, а и описваш, че и шофьора му бил такъв. Сигурно е миришело на умрели мишки в камиона. Как от толкова фирми в Бургас, се намести при тези ? Отивай в Йонаса, сега търсят шогфьори з 2 нови камиона.

hunter_75

райдъре,сега разбра ли,или още требва да ти се обяснява на тебе.Същия работодател си и ти

LightOff

... преди време и аз бях правил снимки, на подобни казуси. Но си бях в БГ, на самосвал. Ти да видиш що е то бг транспортна фирма. Като валеше дъжд, буквално, вътре кабината и аз конкретно - прогизвах от "банята".  Само това ще спомена, за другите глупости не ми се пише. Но го разбирам този препатил човек.  
Аз и за това съм абсолютно на противоположното мнение на някой хора тук в форума, които пишат дали да се работи в малка фирма с 2 до 5 или малко повече камиона, или работа в голяма фирма с над 10 и повече.   По далече от такива малки, семейни, транспортни фирми. При тях разделението на труда не съществува. Счетоводството и други подобни екстри, бог знае как се смятат.Заплащане... да не описвам цялата помия.  

Ето как си я представям, не идеалната, но добра транспортна фирма, където да се работи що годе без много проблеми:
1. Транспортната фирма е на пазара най - малко от 5г. и през това време не е спирала да работи.

2. Броят на транспортните средства да е не по - малко от 15. Ако е повече, по - добре.

Една малко скоба. Голям плюс е, ако примерно, на определен период от време, да речем на 5 -6г автопарка се увеличава с нови камиони.

3. Транспортната фирма има интернет сайт с подробна информация за самата нея.
/На мен лично ми говори много това./

4. Управителят на транспортната фирма е човек с висше образование.
/ Бай Иван, бившия камионджия също може да е управител, но познайте кой, ще е по на "ТИ" с транспортния бизнес. Разбира се, далеч съм от илюзията, че тези същите хора с висше образование, са коректни и честни хора по отношенние на служителите си./

5. В администрацията на транспортната фирма да им ясна йерархия на управление и отговорности.
/Имам в предвид, да не се срещат индивиди с еднакви фамилии...т.нар шуробаджанащина и такива подобни, заплатаджии и прочие. Да се знае, кой какви отговорности и права има за да се управлява ефективно./

6. Наличие на професионален автосервиз за обслужване и ремонт на автопарка.
/изключителен привърженик съм на онази прословута "хартийка" - длъжностна характеристика. Разделението на отговорностите, кой какво да прави, за мен е важно. Правилно ли е, че от хлебаря в пекарната не можеш да искаш да ремонтира фурната в която приготвя продукта на своята работа?! - риторично питам. А, че немеца извикъл електричаря да смени крушката е смях наистина. Този човек две леви ръце ли има или просто знае, че за всяко нещо се плаща и той се прави най - добре от конкретно за целта обучен човек. Да му се невиди на "левичарите - немци", какви са, да се чудиш как са толокова технологично развити.../

7.Текучество на персонала.
/ако е голямо, за мен това говори много/

8.Заплащене/работна заплата
/ за мен неолибералните теории, че не бива да се пита за пари, преди да започнеш работа някъде, да не обявяваш ясно цената на труда и подобни други такива неща е знак за некоректност и бъдещи проблеми/

9.Нови технологии
/във всеки "майтап" има доза истина нали... ако работодателят ми "цъка на компютър Правец", но има лично возило за няколко десетки хиляди... това също ми говори много. Той обича технологиите, но  по различен начин. "А ти знаеш ли какво е технология!?" - от човекът който задава такива въпроси и си мисли, че е незаменим в новаторския си начин на управление и мисълта му изобщо що значат тези неща... нищо добро не може да се очаква от такава фирма и неговия управител.
пс. ако ти си човекът, припознал думите си.... без извинение, да живее анонимността,  ***МА*НАТА ТИ!***

10. Социална отговорност и развитие
/ Какво е за мен социална отговорност. Онзи "горе", да знае, че и "Асан" е човек. Понякога се разболява, може би има семейство. Кокато ти се наложи да постъпиш в болница, няма да те уволнят след това. Детето ти се разболее и трябва да бъде заведено за лечение... онзи горе да ти влезе в положението. Този същия да се досеща за тебе, когато на Нова година и другите празници, ходи в мола да купи подаръци за децата си, жена си, може би любовницата, секретарката и прочие, че.... "Асан", често пъти не е у дома си, а дори пари няма да има "отгоре".... и т.н
Развитие. Транспортната фирма, не просто да те пита/ако изобщо ги интересува/ дали си спомняш, какво беше, примерно, регламент 561. А по подобие на т.нар тиймбилдинг вечеринки с които ходи уважаемия управител, понякога, с секретарки и прочие в някой хотел, уж да стимулират капацитета на мозъчните си клетки.... да се предлага едно истинско периодично квалификационно обучение и на "простолюдието" - в случая шофьорите в транспортната фирма.

... и т.н много други.

Да, работодателите - транспортни фирми, имат много изискавания към хората които наемат, но забравят за своите си отговорности към самите тях.  Вярвам, че физкултурниците, пожарникарите и другите там сборище шапкари, преродили се работодатели с тлъсти банкови сметки, ще успеят да накрат поне още милион "мързеливи" българи да емигрират. Аз лично, вече от около 5 или повече години, имам приятели, роднини и познати, които са зад граница не на екскурзия, наброяващи около 20 човека. А някой от тях са със семействата си там, други сами и т.н...

Успех на всички и лека!

micyri

Това на практика е невъзможно в БГ.
Ти не си ли чувал приказката :
-Парите развалят човека.
Познавам такива ,хора .Бяха готини ,грижеха се за тебе като работник,но.......фирмата дръпна и парите заваляха,започнаха да се купуват нови камиони ,коли,а след няколко години и хората вече не бяха същите.
Разбираемо ,до някъде :)

micyri