• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Жена с камион :)

Започната от admin, Неделя, 05 Декември, 2010, 13:56:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

!.!.!

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 24 Август, 2011, 13:25:38
Браво , жените вярно са по-добри шофери от нас мъжете.За гумите съм виждал как жени си ги сменят , и то без много много да се затрудняват.
"+"
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

rider777

За карането - карат, но искам да ги видя въпросните дами как сменят гума. 
   Както я сменям и аз,,,,,,  вдигаш телефона и пристига ахмака с асистенцията,а ти си седиш в кабинета и си чатиш,,,,,те така се сменя гума адаш,,,,,  ама това българските ви работодатели се опитват да анатемосат
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

georgi87

#17
Баце виждал съм жени които не по-зле от нас се справят с професията даже и по-добре от някой колеги

bad_kras

Цитат на: rider777 - Понеделник, 26 Септември, 2011, 08:28:55
За карането - карат, но искам да ги видя въпросните дами как сменят гума. 
   Както я сменям и аз,,,,,,  вдигаш телефона и пристига ахмака с асистенцията,а ти си седиш в кабинета и си чатиш,,,,,те така се сменя гума адаш,,,,,  ама това българските ви работодатели се опитват да анатемосат
Здравей колега .  Българските работодатели според мен просто искат максимално да използват всичко: от шофьора , до гумите на камиона и т.н.  Не че ''анатемосват'' сервизната смяна на гуми , на аутобана със специялизиран сервиз!!!  Те просто не искат да проумеят , че със техните регенерати ефтини , няма как да ги изкарват по 200 000 км и проблема пак идва от шофьора. А колкото до това : дали дама е зад волана или некой левент , на пътя когато има авария , една ''дама'' винаги по лесно ше намери начин , как да си реши проблема ( защото който и да я види , ще спре за да и помогне ) , а ние можем ''само да си ръкомахаме с ръце и ....... тоест ..... ко стаааа.....) , а му обяснявай на тоя дет ти маха , че ти треби ключ за гумите , щото твоя се е рзпънал или пръснал , а той през това време вече те е подминал.   Е тука е големата разлика според мен!!!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

Trucker_Boy

Цитат на: rider777 - Понеделник, 26 Септември, 2011, 08:28:55
За карането - карат, но искам да ги видя въпросните дами как сменят гума. 
   Както я сменям и аз,,,,,,  вдигаш телефона и пристига ахмака с асистенцията,а ти си седиш в кабинета и си чатиш,,,,,те така се сменя гума адаш,,,,,  ама това българските ви работодатели се опитват да анатемосат

Специално за теб баце , с поздравче към Ина.  ;)

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

driver1

 Не разбрах: защо сменя гумата тази дама? :)

loshdancho

Браво на мацката! Страшна е!. А защо сменя гумата --- за да гледаш клипа.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

Браво и от мен на убавата кака и аз я бичам много.


dino412

Незнам що си мислите че жените са по-слаби от мъжете.Мойта жена например е 55кг а най-редовно си ми помага покрай ремонтите на камиона. И много пъти и гуми е правила докато Аз се занимавам с друг ремонт.Даже наскоро сменявах лист на ресор на ремаркето и докато идем до магазина за спрей за гайките и се върнем едната скоба на ресора беше на земята а другата хлабава.Не са слаби жените мъжете сме си лабави.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Mandor

Трябва да отбележа че жените- автобусни шофьори са съвсем малко. За сметка на това, в електротранспорта (трамваи и тролейбуси) май са мнозинство.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

dimich87

В САЩ (Аляска) много от шофьорите на камиони и автобуси бяха жени. Казваха че има много свободни места, а работата е платена добре за тях. Поради тази причина работят там. Мъжете предпочитали да работят още по платена работа (строителни работници, дървосекачи, миньори, сондьори)
Там са доста по-смели жените им и не се чувстат слаб пол. Винаги са редом с мажете. Вярно е че тяхните женички са по едри от мъжагите им.
За смяна на гума не е нужна много сила, нужен е акъл. На времето си спомням с дядо ми как ме учеше да ги сменям и да ги правя. Викаше ми ако не иска с добро, почваш с лошо. Имаше една тръба около 2 метра. Той хващаше ключа, а аз се качвах върху тръбата и се чъваше звука на развиваща се гайка(скръцц-цц-ц-цц-ц).
Казваше ми дай ми дълъг лост и опорна точка и зенята ще помръдна. А само 3-ти клас беше завършил.

Бриги Магнито

Деси
http://vbox7.com/play:4a31e1f9

Майка,рейнджър,шофер и още нещо.


Slav_305

Маке му и прасе! И аз искам самосвал да карам!  >:( :(
Play Golf, don't drive it!

dino412

Цитат на: Slav_305 - Четвъртък, 15 Март, 2012, 21:42:33
Маке му и прасе! И аз искам самосвал да карам! 
Не са всеки.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.