Рециклираните японски трактори - най добрата инвестиция за дребния земеделец
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 00:19:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Рециклираните японски трактори - най добрата инвестиция за дребния земеделец  (Прочетена 13330 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« -: Сряда, 23 Октомври, 2013, 07:23:41 »
ОтговорОтговор

Рециклираните японски трактори – най-добрата инвестиция за дребния земеделец

Всеки дребен земеделец по света  знае че японските малогабаритни трактори Кубота, Янмар, Митсубиши, Изеки, Хиномо и Шибаура  /14-35 к.с./ са най-добрите трактори предназначени за обработка на маломерни земи до 300 дка. Япония е страна с преобладаващо дребно земеделие и производство предимно на ориз, където всяко дребно земеделско стопанство притежава по 1-2 трактора. Тези трактори предимно се използват за култивиране на оризища около два пъти през годината и отработват средно по 20-80 моточаса годишно. Вследствие на щедрата помощ от държавата Японският фермер подменя трактора/тракторите си много преди да са се износили или демодирали. Остатъчната трудоспособност на тези трактори  /около 70 %/  се използува от Японски предприемачи, които ги изнасят по целия свят с цел рециклиране и обновяване в съответната страна  вносител. В България, за разлика от другите държави по света, тези трактори се продават по два начина :
1.   Във вид както са получени - с гаранция само на двигателя
2.   Рециклирани и обновени -  състояние фабричен вид с пълна гаранция на трактора
Всички Японски употребявани трактори пристигат на нашия пазар с работещи двигатели, но много често показват  лошо състояние на ходовата част или трансмисиите.. Поради продължителния  им следпроизводствен престой в Япония  /стареене/ и соления и влажен въздух там, дори и по новите модели трактори претърпяват редица увреждания,  и почти всички идват със спечени, загнили или износени семерини, лагери и изхабени зъбни предавки, диференциалното масло в скоростната кутия, хидравликата на фрезата и диференциалите е често пресечено, понякога с наличие на кална утайка. Всичко това ако не се направи цялостна предпродажбена профилактика на трактора с пълна подмяна на всички износени части, възли и масла води до дълга поредица периодични ремонти, години наред, ту на една част, ту на друга.
Две фирми в България – www.agrabg.com –В. Търново и www.tractors-ktm.com –Петрич, рециклират и продават трактори с пълна гаранция. Във всяка от фирмите тракторите се разглобяват основно, всички износени части се подменят с нови, годните части се промиват щателно и смазват, старата износена боя се смъква с пясъкоструйка, трактора се грундира и пребоядисва с качествени автолакове. Тракторите се тестват при трудни условия и се предлагат на пазара като фабрично нови с пълна гаранция по тях. За пълна информация фирмите ви предоставят снимки на тракторите си по интернет заснети от всички възможни фотографски ъгли. Фирмата  “Аграбг” подпомага своите клиенти със собствен безлихвен лизинг.
Всеки земеделец решил да купи употребяван Японски трактор трябва да знае следното :
- трактор се купува с договор за покупко-продажба и гаранционна карта в която е оказано каква гаранция се дава   /само на двигател или на целия трактор/ В гаранционната карта трябва да бъде указано че продавачът се задължава да извършва необходимите следпродажбени ремонти. В противен случай много трудно и скъпо ще намерите кой, как и кога да ви извърши поредния спешен ремонт
- тракторът, в работно състояние на двигателя, без форсиране, не трябва да пуши въобще. В противен случай основният ремонт ще ви струва над 1000 лева
- фрезата е добре да е рециклирана защото в Японските оризища тя работи  предимно в блатна вода,  която прониква бързо вътре и уврежда семерините, лагерите, зъбчатките и веригата
- фрезата трябва да е с колела които регулират дълбочината на фрезоването. Ако няма колела не можете да регулирате дълбочината на обработката – падините в почвата остават нефрезовани а праговете затормозват двигателя. Внимавайте, комплект колела ще ви струват около 250 лв
- надписите върху тракторите не означават конските сили на двигателите. Японците, единствени в света, поради спецификата на земеделието си,  кръщават мощността на тракторите си според минималната мощност на силоотводния вал при специфичната работа в оризищата. Компетентният вносител ще ви информира точно и потвърди необходимата мощност на избраната от вас марка трактор
- при покупка на трактор залагайте на добросъвестен и компетентен вносител, техниците не обичат да обясняват. Проявете нюх към продавача, слушайте внимателно и критично обясненията  му и изисквайте по пространни пояснения и най-вече пълна гаранция на трактора
Всички Японски трактори са добри. Пристигат средно на около 1000 моточаса. Фрезите са със ширина 1000-1600 мм, а специфичният профил на чапите им култивира с превъртване и разбиване по-леката почва на дълбочина до 25-30 см. При редовно сменяне на маслото и филтъра и грижлива поддръжка Японските производители  им  дават около 8000 моточаса живот. За 1 моточас, в зависимост от конските сили, тракторите култивират от 1.5 до 3.5 дка почва. Разхода на дизел е 120 грама на конска сила или около литър на декър. У нас са популярни следните марки :
- Hinomoto –  основател фирма  Toyosha през 1863 година, сега собственост на   Hitachi Construction Machinary. Първи в Япония през 1950 година започват производство на малогабаритни трактори. Хиномото е утвърден дългогодишен производител на  задвижването на Американските трактори Massey Ferguson. Хиномото е експерт в производството на здрави, дълготрайни и удобни трактори които се продават на най-конкурентните цени в своя клас
- Iseki – основана през 1927 година с производство на комбайни за ориз. През 1991 година Изеки започва производство на части за  Massey Ferguson, а през 1994 година продължава с цялостното производство и износ на Меси Фергюсън. Тракторите Изеки се оборудват с двигатели Митсубиши и Исузу. Фирмата е водач на световния селскостопански пазар от 70 години с оборот от 10 милиарда долара
- Mitsubishi – започва производство на селскостопански машини през 1914 година под названието Satoh. През 1980 година окрупнява нов отдел с производство на трактори Mitsubishi, Satoh, Suzue. Корпорацията Митсубиши е най-голямата търговска марка в Япония с близо 200 заводи в 80 страни и 48.000 служители
- Shibaura – основана през 1950 година от фирмите  Toshiba и  Ishikawajima Harima Industries
В началото фирмата произвежда двигатели а през 1961 година започва и производството на
малогабаритни трактори. Фирмата е спечелила завидна репутация с качеството на машините си
и произвежда няколко модела малогабаритни трактори за  Ford New Holand. Дизеловите двигатели на Шибаура са познати като най-мощните и безшумни двигатели с най-малко вибрации, а моделите SD, SP се знаят като най-мощните трактори на световния пазар
- Yanmar tractors – основана през 1912 година фирмата има дълга история в производството на малки дизелови двигатели и започва производство на малогабаритни трактори през 1961 година..През 1980 година Янмар влизат в партньорство с John Deere и започват производството на няколко модела малки трактори за Американската фирма. Със своята дълга история, фирмата продължава да доминира и до днес като производител на малогабаритни трактори с най-добър двигател
- Kubota tractors – през 1890 година предприемчивия беден японец Гоширо Ооде основава с малък капитал фирма с предмет металолеене. През 1897 година клиентът му Тоширо Кубота го осиновява и Гоширо преименова фирмата си на Кубота в чест на осиновителя. През първата световна война 1917 година Кубота произвежда парни двигатели и металообработващи машини.
След втората световна война 1944 година Кубота произвежда първият си мотокултиватор К-2
През 1960 година фирмата произвежда първият си трактор за обработка на оризища и открива редица отдели в много страни по света. Днес марките малогабаритни трактори Кубота се смятат за най-добрите в света
За най-дребния земеделец, 3-5 декара, са изключително полезни Японските дизелови мотокултиватори. С теглото си от 350 кг, 8 к.с., водно охлаждане, блокаж, те работят изключително леко без да ви лашкат по буците. Търсете ги в рециклирано състояние

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 23 Октомври, 2013, 07:23:41 »

 Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Сряда, 23 Октомври, 2013, 21:50:04 »
ОтговорОтговор

Ню холанд-Фиат,може и форд да са купили,някакви цени може ли на тракторите и инвентара.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 23 Октомври, 2013, 21:50:04 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!