• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Документ за правене на пауза в хотел, апартамент или т.н.

Започната от holden, Понеделник, 02 Март, 2015, 13:34:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

holden

Здравейте,
знам, че има фирми, които издават документ на своите шофьори, че правят пауза  на хотел. В каква връзка се издава този документ? Чувал съм, че с този документ е възможно да се кара 15ч всеки ден от понеделник до петък.
Благодаря предварително за отговорите!

holden


Boroman21

Документ отменящ 561 , няма такъв . А за хотелите не е баш таиава работата,  не се изисква доказване че си бил на хотел.

Boroman21


driver1

Цитат на: holden - Понеделник, 02 Март, 2015, 13:34:37Здравейте,
знам, че има фирми, които издават документ на своите шофьори, че правят пауза  на хотел. В каква връзка се издава този документ? Чувал съм, че с този документ е възможно да се кара 15ч всеки ден от понеделник до петък.
Благодаря предварително за отговорите!


Откъде знаеш това? ЕШК? Стига сте дрънкали и разпространявали глупости, бре!

Такъв "документ" могат да издадат само във фирма в която не са чували за АЕБТРИ и за публикуваните там разяснения на френските власти, че доказателства няма да бъдат изисквани, а нарушенията ще бъдат установявани с проверки на място.

holden

Говоря за Белгия! Миналият петък имах шофьор който беше правил три пъти  15 часа и не му достигаха час и половина за да се прибере в хотела. Съгласно член 12 изключения се допускат и цитирам:
Съгласно чл.12, с цел намиране подходящо място за паркиране, водачът може да наруши изискванията за минимална почивка и максимално време за управление, посочени в чл.6 – 9. По силата на този член на водача не се разрешава да нарушава изискванията на регламента поради причини, които са били известни преди началото на пътуването. Неговата цел е да даде възможност на водачите да се справят със случаи, възникнали неочаквано по време на пътуването, при които спазването на регламента става невъзможно, т.е. с необичайни трудности, които не зависят от волята на водача и очевидно не могат да бъдат предвидени и избегнати дори при взимане на всички възможни мерки. С нарушаването, също така, следва да се цели осигуряване, през цялото време, на безопасността на пътниците, превозното средство и неговия товар, както и безопасността на движението по пътищата.
Може ли този документ да се използва в случай на проверка, по член 12?

driver1

    И според теб това обстоятелство е възникнало "внезапно" и е било "непредвидимо"? Т о е следствие на катастрофа, срутване, наводнение, технически проблем? Ай, стига! Искате да се кара до последната секунда, без никакви резерви, пък после ревете, че не стигнало времето!?
   Не по 1500евро да ви тряскат в Белгия - по 15 000 да ви бръснат, че и камиона да заключат, че да се научите...

Boroman21

Само  не си пращай този камион в Швейцария че точно за 4 ти път 15часов работен ден при всичко друго изрядно на 100% колега однесе 820франка и то за 41 минути.

dinko_ferrari

Час и половина?!!!!! Това не е закъснение,това си е направо двоен ден след като и 15-ката даже не му е стигнала.15-ка+1,5ч.=16.5ч. това си е направо двойно почти. Кво ли ще кажат Унгарците?

динко

Дедо боже слез и си прибери вересиите-15 часа бацин ша отнесеш плувката.Те ората цял регламент са написали,ама трябва да се разтълкува.

rider777

Добре де,,,, днес за Nти път ме провериха в Белгия,,,,,, АБСОЛЮТНО ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН МИ Е 15 ЧАСОВ  и досега НИКЪДЕ   не съм имал проблеми,,,,,,,, или Вашите шофери са малоумни или ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

loshdancho

Или не си чел,,,,,
Казва се алтернативно вземане на дневната пауза.  Като първият път е 3 часа без прекъсване на пауза и вторият път 9часа.
Като сложиш и 9.45часа(10.45) часа кормуване +пауза колко става?????
Ето ти цитат от регламента:

Цитатж) ,,дневна почивка" означава дневен период от време, през което водачът може
свободно да разполага със своето време и който включва ,,нормална дневна почивка" и
,,намалена дневна почивка":
- ,,нормална дневна почивка" означава всеки период на почивка с продължителност от
поне 11 часа. Алтернативно тази редовна дневна почивка може да бъде взета на два
пъти, като първият период трябва да бъде непрекъснат период с продължителност от
поне 3 часа, а вторият - непрекъснат период с продължителност от поне девет часа,

Или сметнато по бабински:
4,5часа+3часа(пауза)+4.5часа+9часа(пауза)=21часа...  Признава се за 11часа пауза
ако правиш: 4.5+3(пауза)+4.5+0.45(почивка)+1+9(пауза)= 22.45часа...Също се признава за 11часа пауза.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Цитат на: loshdancho - Сряда, 04 Март, 2015, 01:18:44
Или не си чел,,,,,
Казва се алтернативно вземане на дневната пауза.  Като първият път е 3 часа без прекъсване на пауза и вторият път 9часа.
Като сложиш и 9.45часа(10.45) часа кормуване +пауза колко става?????
Ето ти цитат от регламента:

Или сметнато по бабински:
4,5часа+3часа(пауза)+4.5часа+9часа(пауза)=21часа...  Признава се за 11часа пауза
ако правиш: 4.5+3(пауза)+4.5+0.45(почивка)+1+9(пауза)= 22.45часа...Също се признава за 11часа пауза.



    Данчо, прави ли ти впечатление, че тук хора, които имат претенции, че познават правилата за международен транспорт, дрънкат абсолютни глупости? От сорта - "Мене ме спреа, ма не ме глобия...", Или - "Ония са си писали, ама един шофьор каза, че немало проблем..."
   Да не говорим, че проверяват ли те, всеки, който е гледал  какво се случва ще знае, че няма начин по някаква причина да те пропуснат, качат ли ти картата на лаптопа - просто им светват едни хубави червени чафки и червени маркери, че ш'ти извадят очите.
   Ако пък свалят с флашка данните от тахографа, става още по-лошо - става ясно, ако си вадил картата и е карано без нея.
   И най-жестокото - вкарват те в специализиран сервиз на марката камион и там със специализирания софтуер за съответния камион установяват всички тарикатлъци с магнит. По дати, часове и минути!
   Нека си дрънка Ивото, че немало проблем...Няма проблем, когато наистина няма проблем.

rider777

:-))))))))))) Сега видях, че под името ми пише " Потребител герой " ;-))))))))))))))))))))))))))))
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

loshdancho

,,,,,,,,,,,,,,Геройски, проверен и въпреки че не знаеш,,,,,,,,,,, пак си в ред;;;-)))))))(,,,,,,,имитирам ти почерка,,,,,,,,,)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

abator

Holden, това за, което споменаваш са изключенията от регламента. Там нещата са нож с две остриета. Дори и да си спазил всички изисквания за изключенията, пак могат да те глобят. А по начина по който сте го направили вие, си е направо за глоба.

holden

Цитат на: dinko_ferrari - Понеделник, 02 Март, 2015, 20:52:10
Час и половина?!!!!! Това не е закъснение,това си е направо двоен ден след като и 15-ката даже не му е стигнала.15-ка+1,5ч.=16.5ч. това си е направо двойно почти. Кво ли ще кажат Унгарците?
Явно не се изразих правилно! След три пъти по 15часа, не му достигаха час и половина от нормален работен ден, за да се прибере в хотела, т.е.
с тези час и половина направи четвърти ден по 15часа. Това ми беше мисълта!
Все още обаче не виждам отговор на въпроса ми, някой вадил ли е такъв документ за пауза на хотел и каква функция има.

holden