• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Съвети към младите колеги при избор на непозната фирма

Започната от Бриги Магнито, Понеделник, 20 Април, 2015, 15:58:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Кат,мноо апан и такован у тоя живот от разни фрми и фирменца,мислим да мъцнем неколко неща ,като съвет  при избора на фирма
1 Фирмите взимащи хора без стаж са доста често мошенически,тяхната цел не е да ви научат,а по-скоро да им поработите за безпари или за смешно заплащане
2 В процеса на търсене на работа попадате на доста обяви и ако имате някаква що годе способност да помните ще ви направи впечетление,че има фирми които на определен период
търсят хора,такива фирми са също опасни и е желателно да ги избягвате
3 Както по точка 2 има и фирми,чийто обяви неслизат и постоянно търсят хора,доста често такива фирми имат екстри като подписване на запис на заповед или условия граничищи с лудостта
4 Чужди фирми с посредник-обикновенно посредника има за цел да вземе който и да е ,идеята е че той трупа на гърба на всеки имал неблагоразумието да се навие на условията за работа
Доста често да не казвам винаги се обричате на мизерия и безпаричие
5 Дори и в най-скапаната фирма се намират хора да ви я похвалят,но бъдете благоразумни взимайте винаги впредвид масовото мнение,а не воплите на отделни лица
6 Фирми с 100 и десет вътрешни правила,имат за цел да намерят начин да ви орежат заработените пари,такива фирми са приемливи за вас само ако сте решили да си давате Д-то за щяло и не щяло
7 Не сте най-великия или търсен в професията,затова ако едва ли не ви молят да започвате работа,знайте че ви очаква нещо и под нещо не се надявайте на хубаво или добро,а точно обратното
8 Това че нямате стаж и трудно намирате оферти не означава,че няма да намерите подходяща оферта и не ви дава право да се хвърляте през глава само да се каже,че сте намерили работа.Работа е действие при което се полага някакъв вид труд срещу облаги,ползи или заплащане
9 Винаги помнете,че парите може и да движат света,но освен тях може да ви се случат и други проблеми ,които доста често са до гроб
10 Има и други съвети затова как да избирате своят работодател,но в момента не се сещам или не ги знам
П.П. Най-добре е да поемате рискове,когато имате опит да се справяте с тях


Бриги Магнито



angel777

Супер е, беше ми необходимо мерси да си жив и здрав и много безавариини километри .

angel777


Shumaher15

Привет на всички колеги и колежки свързани по-някакъв начин с транспортния бранш. Търся информация за фирма Гриффин гр.Сливен. Благодаря за отделеното внимание и лека и безаварийна.........и доходна разбира се....... :)

briko

Мерси за съветите на Бриги.
Понеже се зачетох на дълго и широко в темата за некоректните работодатели и за сега разбрах следното :
1. Масово се плащат осигуровки на минималния осигурителен праг, което означава, че ще трябва човек да си доплаща за пенсия в някой частен фонд, защото ако поживее по-дълго ще стои гладен.
2. Заплатата, която се афишира в обявите за работа се състои от командировъчните, които в повечето случаи са двойния размер от ставките за страните в които ще се пътува.
3. След като свърши дву или тримесечния период на работа идва време да някаква почивка и тогава заплащането е нула или на мин. осигурителен праг.
Правилно ли съм разбрал ситуацията за момента ? :)

gazibarev

Цитат на: briko - Петък, 17 Юли, 2015, 14:40:33
Мерси за съветите на Бриги.
Понеже се зачетох на дълго и широко в темата за некоректните работодатели и за сега разбрах следното :
1. Масово се плащат осигуровки на минималния осигурителен праг, което означава, че ще трябва човек да си доплаща за пенсия в някой частен фонд, защото ако поживее по-дълго ще стои гладен.
2. Заплатата, която се афишира в обявите за работа се състои от командировъчните, които в повечето случаи са двойния размер от ставките за страните в които ще се пътува.
3. След като свърши дву или тримесечния период на работа идва време да някаква почивка и тогава заплащането е нула или на мин. осигурителен праг.
Правилно ли съм разбрал ситуацията за момента ? :)

Доста правилно си разбрал.

Anatoli.vk

Здравейте колеги,някой може ли да ми препоръча фирми каращи на прави курсове или само в бг,от Добрич или варна.Без значение бризенти,цистерни или взривове имам всички категории и класове.Съжелявам ако не съм попитал на точното място,нов съм в сайта.

Valiosport

Някой колега занимавал ли се е с туристически автобусни превози да каже как стоят нещата? По двойки ли се кара? След превоз на пътниците автобуса там ли остава или се прибира празен обратно. Имам един приятел стар рейсаджия, който ми даде координати на една фирмички, обадих се и ме попитаха къде съм карал, казах че само хенгери съм карал, жената изцъка лошо по телефона, попита ме имам ли всички документи, казах че всичко имам и ме покани да заповядам в офиса да си подам документите..
Рейсаджия

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Valiosport - Четвъртък, 05 Ноември, 2020, 12:44:38
Някой колега занимавал ли се е с туристически автобусни превози да каже как стоят нещата? По двойки ли се кара? След превоз на пътниците автобуса там ли остава или се прибира празен обратно. Имам един приятел стар рейсаджия, който ми даде координати на една фирмички, обадих се и ме попитаха къде съм карал, казах че само хенгери съм карал, жената изцъка лошо по телефона, попита ме имам ли всички документи, казах че всичко имам и ме покани да заповядам в офиса да си подам документите..

    Лятото единият син беше на спортен лагер в Албена, автобусът беше през цялото време там на лагера, но шофьорът - не. На екскурзии може да бъде и с един водач. На далечни курсове задължително двама (от трима е безсмислено). Преди години с шайби можеше да се правят "врътки"  за почивки и хотелите които са "били". Така че двама бяха достатъчни или не, но караха само двамата. Сега няма как да стане. Например тръгва екипаж за Испания, почти се стига с времето на двамата до Вентимиля. Този екипаж слиза за почивка в квартира и поема друг "отпочинал" такъв. На крайна спирка, автобусът почива заедно с екипажа. И след поне 9 часа могат да тръгнат до Вентимиля.

    Не бива да те учудва, че хората не приемат и не "подскачат" от възторг когато някой камионджия се предлага за работа на автобус. Ако наистина си казал, че си карал "хенгер" - не са те разбрали какво е, освен ако не са немско говорящи - евентуално.
    Накратко превозването на хора и товари, единственото общо е, че в единия случай "товарът" ти говори. Не само говори, а и забелязва начина на шофиране и въпреки голямото самочувствие на повечето не рядко за автобусни шофьори - много изобщо, изобщо не стават!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Valiosport

Казах че не съм карал рейсове, само камиони с ремаркета хенгери. Не съм толкова неграмотен, знам че при автобуса нещата трябва да се случват плавно, плавно потегляне, плавно спиране, плавно завиване, плавно превключване, общо взето не трябва да се усеща че върви. Двигателя трябва да върви в ниските, а не да бучи на пътниците щото е Отзад. Карал съм градски М-бенц 52 местен, харесваше ми че е с цели скорости, назаден все едно паркирвам лека кола. Недостатък докато му свикна беше че се изнася повече на остър 90 градуса завой от камион с ремарке и трябваше да се съобразявам и с дългата "опашка"
Рейсаджия

Valiosport

Понеделник ще ида да говорим какви са условията, честно казано не ми се пътува международно, семеен човек съм просто не е за мен, не че ме плаши карането
Рейсаджия

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Valiosport - Петък, 06 Ноември, 2020, 12:40:15
... Не съм толкова неграмотен, знам че при автобуса нещата трябва да се случват плавно, плавно потегляне, плавно спиране, плавно завиване, плавно превключване, общо взето не трябва да се усеща че върви. Двигателя трябва да върви в ниските, а не да бучи на пътниците щото е Отзад. Карал съм градски М-бенц 52 местен, харесваше ми че е с цели скорости, назаден все едно паркирвам лека кола. Недостатък докато му свикна беше че се изнася повече на остър 90 градуса завой от камион с ремарке и трябваше да се съобразявам и с дългата "опашка"

     Ако нямаш много стаж или никакъв и ти е трудно да лъжеш искай да те пробват. Ще се получи огромна разлика с тези които умеят да лъжат и само това могат. Има такива които "слизат" от седалката на автобуса и дори не е истинала все още. Като започнат условно да наречем карането, става напълно ясно, че този никога не се е качвал на шофьорското място (дори и на учебен). Въпросът е дали поне някога се е возил или да е виждал преминаващ по улиците. Така че ако ще лъжеш - много го правят, много ЯКО лъжат за стажа. Тук има/имаше няколко с по около 30 години "стаж" - реалността е няколко пъти по-малко!

     В предположенията за управление на автобус има много логика

Цитат на: Valiosport - Петък, 06 Ноември, 2020, 12:40:15
... Карал съм градски М-бенц 52 местен, харесваше ми че е с цели скорости, назаден все едно паркирвам лека кола. Недостатък докато му свикна беше че се изнася повече на остър 90 градуса завой от камион с ремарке и трябваше да се съобразявам и с дългата "опашка"

     Какво ще рече "цели" скорости?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Valiosport

Цели скорости без бързи/бавни половинки, все едно си караш леката кола. Сега за по новите и напредстава нямам как са.
Нямам за какво да лъжа, казах че съм карал малко само градски и то тук във форума само. Не мисля да се изхвърлям пред непознати хора, предпочитам да съм по скромен и да не споделям колко опит имам с рейсовете
Рейсаджия

Zepp44

Колега аз 7-8г изкарах по туристически автобуси и от пролетта насам работата буквално умря всички знаем защо. Там се работи предимно на заработка или имаш някаква твърда заплата колкото е минималната твърде често и отделно от курсове според зависи къде и колко направиш. В момента няма никаква работа там и ми е чудно че си намерил оферта изобщо, не визирам линиите аз там не съм работил и не съм наясно много много. Аз вече от година и половина съм спрял с този занаят поради ред причини, но ако те интересува нещо конкретно питай може пък да знам

Zepp44