• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа за влекач в ЕС

Започната от D. Yosifov, Петък, 24 Април, 2015, 11:05:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

D. Yosifov

Здравейте колеги,

Видях, че има такава тема на друг колега, но никой не му помогна, затова реших да започна нова (дано този път има успех).

Малко история - Започнахме да се занимаваме с транспортна дейност миналият Август. Купихме DAF Euro 5 от Германия. Започнахме работа в HCS, но не останахме много доволни. Сега работим към Freja, наистина навлата са ниски, но бяхме принудени да започнем там по ред причини. Вече работим 2 месеца към Freja, 0,85 Евро на км., между 10 и 11 хил. км на месец. Бива, по-добре е от HCS, поне за сега.

Забелязах, че в няколко публикации колегите не са доволни от цените на км., явно карат за повече.
Идеята на цялата тема е ако някой има информация за фирма, в която условията са по-добри, нека да я сподели. Не виждам смисъл да ги пазите в тайна  :)

Благодаря предварително !




D. Yosifov


combatbunny

Здрасти, драсни на скайп ако искаш - nacionalsocialistic . Бих желал да те поразпитам някои неща.

combatbunny


J_L

По принцип цените за които сте се разбрали са търговска тайна. Твърде с лека ръка ги разпространяваш. Иначе наистина има(или имаше)спедиции които плащат(ха) повече.........Но с такова подбиване на цените и да ми твърдиш че 0,85 на километър е добре, ми се струва че нещо пропускаш в сметките си.
Само за инфо 2008 вземах от един германски спедитор с 14% повече от теб в момента. Но тогава шофьорите си караха камионите, а не се правеха на патрони(както ти в случая)
Както и да е, пожелавам ти успех в бизнеса, но не се надявай че някой ще ти даде хляб даром ;)
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

rider777

Всяка цена под 95 цента на км води до фалит ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, и това е при сегашните цени на горивата,,,, като скочат малко след някой месец трябва да гониш 1€ .
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

nevega

J_L навлата не са търговска тайна, поне докато няма договор определящ ги като такива така че не виждам проблем да се споделят. И 2008 хубава ама сага на колко % караш и за кой?

Yosifov това с твое иле тяхно ремарке е цена?

Аз сега карам за ЛКВ Валтер Германия-Швеция-Норвегия с мое ремарке на 0.9 е/км (1.05 е/км за Германия), ама това фериботите си е проблем много време се губи и като гледам едвам ще догоня 10000 км за месеца

Евала на 'ездача' ако се е договорил на 0.95 пък и както може да го кара с 17-20 л/100км това волво няма как да не му се връзва сметката :)

J_L

Цитат на: nevega - Събота, 25 Април, 2015, 11:44:13
J_L навлата не са търговска тайна, поне докато няма договор определящ ги като такива така че не виждам проблем да се споделят. И 2008 хубава ама сага на колко % караш и за кой?
След като работи за спедиция, трябва да е малоумник да няма договор. Две и осма беше хубава, две и девета пазара се срина. Възтанови се малко но след като наложиха санкции и по-точно след реципрочните от страна на Русия, пазара отново се пренасити от превозвачи. Което беше сигнал за големите спедиции да сринат навлата отново. Аз сега не возя на никой, просто приключих с приключението "собствен бизнес в България" Искам да си живея старините и да си се радвам на внуци.
Както и да е, 0,85 евро цента си го дърпа надолу и до година ще го унищожи. ама те това и искат спедициите,изсмукват ти кръвта докато я имаш, след което ти благодарят с усмивка на гроба ти. Просто ключа към самоубийството на всеки е работа към спедиция от рода на ЛКВ, Ди Ейч Ел, Ди Ес Ви и подобни. Възможност да се оцелее,поне според мен е трамповия пазар. Но там ти трябват други качества различни от шофьорлъка, а за жалост малко шофьори , а и превозвачи собственици на камиони ги имат.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

D. Yosifov

Цитат на: nevega - Събота, 25 Април, 2015, 11:44:13

Yosifov това с твое иле тяхно ремарке е цена?


С тяхно ремарке :)

D. Yosifov

J_L Прав си, търговска тайна си е, явно и затова другите колеги не искат да споделят къде работят и за колко. Но не вярвам някой спедитор да тръгне да се рови точно тук, относно това дали спазвам търговската тайна ;)

Така де, не се смятам за патрон, работя с баща ми, аз съм още млад, той от дълги години се занимава с транспорт, но това е ария от друга опера :)

Когато човек има желанието да се развива в дадена насока, не виждам какво може да го "погребе", както ти се изрази, вариант винаги има. Иначе съм ти много благодарен за критиката, винаги е полезна. :)

rider777

Карам на 94 цента само с влекач и ремаркето е на ЛКВ Валтер , без наем както искат повечето отдели във Валтер,,,,,, всичко е въпрос на договорки,,,, винаги се опитват да те наведат максимално за да си им удобен и да не им се налага да си хабят вазелина ама ако устискаш при първоначалните преговори ще успееш да изплуваш. Тази история с фериботите я пробвах за 3 месеца и се оказа губеща,,, просто трябва да го проумееш навреме,,, аз се подлъгах по думите на един дето ми разправяше ,,, там равно = нисък разход ,,, 125€ месечна винетка = нищо пара в сравнение с френските магистрали ,,,, ама като направих Ноември месец 6405 км по километраж от които ми платиха 5800 и направо запалих гумите за към България ,,,,,,,,,,  ако искаш да смениш офиса на Валтер и да се чувстваш що годе печеливш намери ме на скайпа   ivaylo7771
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

m@n

Цитат на: D. Yosifov - Петък, 24 Април, 2015, 11:05:13

... Малко история - Започнахме да се занимаваме с транспортна дейност миналият Август. Купихме DAF Euro 5 от Германия. Започнахме работа в HCS, но не останахме много доволни. Сега работим към Freja, наистина навлата са ниски, но бяхме принудени да започнем там по ред причини. Вече работим 2 месеца към Freja, 0,85 Евро на км., между 10 и 11 хил. км на месец. Бива, по-добре е от HCS, поне за сега.

Здравей колега,
Като решихте да се занимавате с бизнес (транспортна дейност), направихте ли си бизнес план? Какви приходи сте заложили в този план, ако го има? Колко цента на километър сте заложили, за да си върнете инвестициите за 3-4 год. и да сте на печалба?
А от старите хора в транспорта съм чувал правилото, че първо се намира работа (за влекач), а после се купува влекача.

Цитат на: D. Yosifov - Петък, 24 Април, 2015, 11:05:13
Идеята на цялата тема е ако някой има информация за фирма, в която условията са по-добри, нека да я сподели. Не виждам смисъл да ги пазите в тайна  :)

Ако смяташ, че няма тайни в бизнеса, сподели докато работехте за HCS и Freja, колко ви е печалбата след приспадане на всички разходи? В разходи влиза и заплатата на водача.

D. Yosifov

Цитат на: m@n - Събота, 25 Април, 2015, 15:19:03
Здравей колега,
Като решихте да се занимавате с бизнес (транспортна дейност), направихте ли си бизнес план? Какви приходи сте заложили в този план, ако го има? Колко цента на километър сте заложили, за да си върнете инвестициите за 3-4 год. и да сте на печалба?
А от старите хора в транспорта съм чувал правилото, че първо се намира работа (за влекач), а после се купува влекача.

Ако смяташ, че няма тайни в бизнеса, сподели докато работехте за HCS и Freja, колко ви е печалбата след приспадане на всички разходи? В разходи влиза и заплатата на водача.


Здравей M@n,

Да, всичко описано по-горе е направено, не исках да навлизам в подробности (мисля, че се подразбира).

Относно това колко е печалбата в HCS и Freja:

В HCS парите бяха малко, дори и с по-високи цени на км. от тези на Freja, поради простата причина, че там не правихме километри (имало е седмици с 2-3 работни дни!), а и фериботите се използваха доста, което също в ущърб на превозвача. Разликата в километрите беше доста голяма ( при един от курсовете ни бяха "ударили" с около 280 км !), при пътните такси също, откъдето се трупат и големи загуби.

Във Freja нещата според мен са по-добре - камиона не остава без работа, правят се около 11-12 хил. километра (не на километраж, а това което плащат Freja), разликите в километрите (реално изминати километри и това, което Freja плаща) е бих казал минимална, при пътните такси е същото. И дори при това сравнително ниско навло, остава печалба.

П.С.: Все още се чудя на акъла на някой колеги да пазят в тайна това, къде работят и колко печелят. Няма значение. Те повечето българи са такива :)

Благодаря на колегите, които се включиха в дискусията.

ivopifeca

Цитат на: rider777 - Събота, 25 Април, 2015, 15:07:16
Карам на 94 цента само с влекач и ремаркето е на ЛКВ Валтер , без наем както искат повечето отдели във Валтер,,,,,, всичко е въпрос на договорки,,,, винаги се опитват да те наведат максимално за да си им удобен и да не им се налага да си хабят вазелина ама ако устискаш при първоначалните преговори ще успееш да изплуваш. Тази история с фериботите я пробвах за 3 месеца и се оказа губеща,,, просто трябва да го проумееш навреме,,, аз се подлъгах по думите на един дето ми разправяше ,,, там равно = нисък разход ,,, 125€ месечна винетка = нищо пара в сравнение с френските магистрали ,,,, ама като направих Ноември месец 6405 км по километраж от които ми платиха 5800 и направо запалих гумите за към България ,,,,,,,,,,  ако искаш да смениш офиса на Валтер и да се чувстваш що годе печеливш намери ме на скайпа   ivaylo7771
УЖАС...браво че си оцелял все пак ;) :D

rider777

Оцеляването е бавен и труден процес,,,,,,,,,,,,, Бог да ни помага, че ,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

m@n

Цитат на: D. Yosifov - Събота, 25 Април, 2015, 21:01:51
Здравей M@n,

Да, всичко описано по-горе е направено, не исках да навлизам в подробности (мисля, че се подразбира).

Относно това колко е печалбата в HCS и Freja:

В HCS парите бяха малко, ...


Не ми отговори на въпросите (с числа) - колко цента на километър приход сте заложили в бизнес плана и колко евро на месец ви е сега печалбата след като си приспаднете лизинга и всички разходи, включително и заплата на водача. Зададох ти тези въпроси знаейки, че няма да ми отговориш и с това да ти докажа, че има тайни в бизнеса, което не трябва да ни учудва.
Иначе в случая слабо ме интересува твоята печалба. Аз съм шофьор и не съм от конкуренцията. Не ставам за бизнесмен :)

Цитат на: D. Yosifov - Събота, 25 Април, 2015, 21:01:51

П.С.: Все още се чудя на акъла на някой колеги да пазят в тайна това, къде работят и колко печелят. Няма значение. Те повечето българи са такива :)

Не само българите са такива. В много от белите държави ще те изгледат странно, ако питаш някой колко взима. Борбата е безмилостно жестока. ;)

nevega

ами то 0.85 с тяхно ремарке не е по-ниско навло от 0.9 колкото е в HCS (поне на мен това ми офертираха HCS). Наема на ремакето е 550 евро.

А Freja по какви дестинации карата и какви са товарите?

Иво ще те потърся по скайпа, ще се радвам да чуя съвети и предложения

nevega