• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Как товарите?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Събота, 28 Май, 2011, 00:04:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Искам да благодаря на Админа,че отвори този раздел,идеята ми беше всеки който търси нещо точно определено да се ориентира по-бързо и да се внесе малко подреждане.


Сега по темичката ,момци да Ви запитам какви правила спазвате при товарене?
Някога беше зимата отпред назад,лятото отзад напред  ;) сега вече има кантари мантари и това умре.

Питам Ви поради факта,че днес гледах как един колега си подреди товара имаше 12 да ги наречем палета по 2 тона и той ги нареди по 3 между всяка греда или ако беше примерно с капаци на ремарке с 4 капака той сложи по 3 палета на капак или с други думи ги натовари  да му е абсолютно равномерно разпределен товара.

Темата е тъпичка ма ........

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


BoBy_BoY

 Баце, аз товаря до краката 4,5т до краката, но ако имам групаж. На възглавниците на влекача имах закачен манометър който много ми помагаше. Товарил съм и 6т до краката, но при условие, че знам какъв ми е останалия товар.
Мене ми е много интересно как се товари така наречения ,,точков товар"? Имахме един път един камък който беше около 19-20т. Колегата как и да го сложеше винаги даваше претоварване. Накрая нещата се разминаха с ,,чорба".

BoBy_BoY


imter

Много интересна тема,аз в началото да си призная,а все още и сега понякога ;D,се случва да объркам начина на товарене.Имах случай,когато на цистерна бях натоварил само последната клетка и естествено гумите на диферинциала бяха във въздуха,и въпреки това успах да измина така цял 1 километър ;D.Сега преценявам нещата на момента,според товара и реда на разтоварване.

antoniyu

Наистина интересна тема БРАВО.
Аз товаря до краката 5т до 5,5т от там назад колкото хване нямал съм проблеми никъде.На хенгер люлка в ремаркето 12т на влекача 10 пак няма проблем(на ремаркето отпред слагам по малко). 
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

trenti

Мисля че това може да се приложи към темата като пример какво става ако не се разпредели равномерно товара  ;)
"Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат!"

admin

Цитат на: trenti - Петък, 08 Юли, 2011, 17:41:19
Мисля че това може да се приложи към темата като пример какво става ако не се разпредели равномерно товара  ;)

Е този е сложил всичките палета най-отпред и откачил влекача. Ами как няма да се преобърне ремаркето?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SOLAR

Х-мъ ! А защо не го гресираха ?

ЛЕКИ ПЪТИщА !

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: SOLAR - Събота, 09 Юли, 2011, 11:17:45
Х-мъ ! А защо не го гресираха ?

ЛЕКИ ПЪТИщА !
Дискови спирачки баце нема кво да се гресира,сешаш ли се.

loshdancho

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 09 Юли, 2011, 11:39:50
Цитат на: SOLAR - Събота, 09 Юли, 2011, 11:17:45
Х-мъ ! А защо не го гресираха ?

ЛЕКИ ПЪТИщА !
Дискови спирачки баце нема кво да се гресира,сешаш ли се.
Е можеха да сменят феродото тогава.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито



georgi87

Баце защо тия буклуци карат ремъркета без дъски за връзване на колани да не говорим? До кога тия закони ще важат с пълна сила само за камионите с БГ регистрация. Или задължителното укрепване важи само за нас

loshdancho

15 000 кг. един метър дължина и 2.00метра диаметър само  този рулон, другия от пред 9.200 кг. общо 8колана и пак не ми е сигурна работата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

bad_kras

Цитат на: loshdancho - Петък, 18 Ноември, 2011, 14:41:50
15 000 кг. един метър дължина и 2.00метра диаметър само  този рулон, другия от пред 9.200 кг. общо 8колана и пак не ми е сигурна работата.
Този товар , май си е за укрепване със синджири само !!! И аз съм возил подобни - ама иначе ги товарят - отвора е настрани към дъските гледа.
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

driver1

 При това укрепване проблемът може да се окаже липсата на ъгълчета за защита от острите ръбове на рулона. Иначе като носимост всеки колан издържа на около 5 т. товар и броя им е достатъчен.

bad_kras

Цитат на: driver1 - Петък, 18 Ноември, 2011, 16:00:11
При това укрепване проблемът може да се окаже липсата на ъгълчета за защита от острите ръбове на рулона. Иначе като носимост всеки колан издържа на около 5 т. товар и броя им е достатъчен.
Да , издържат , но в горната част кое го крепи ?  При едно по рязко спиране и коланите ще се накъсат като конци.  Мое виждане е и според мен , така не е правилно да се товари.  Дори и извънгабаритни съм виждал с подобни рулони , ама винаги отвора е настрани и ги вържат здраво със синджири с тресчотки за опъване на синджира!   А за коланите си прав , че трябват ъгли за предпазване от срязване . За всяко подобно желязо което се вози , винаги трябва да помислите и затова , защото коланите малко или много се разпъват ( тоест имат си тяхно движение ) , което може да доведе до протриване и скъсване!!!!!   
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***