• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Как товарите?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Събота, 28 Май, 2011, 00:04:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: Илиян - Четвъртък, 01 Декември, 2011, 14:14:30
Как са та пратили с тоя прицеп да товариш хартия обикновенно товарат по 115-120 кубика
Иначе на товара нищо му нема само дето е много пепела некои път.
Я кажете сега натоварил съм две пирамиди с камък от по 10 тона едната ми е на трите оси другата ми е по средата на краката дълги са некъде по 3 метра дали ше има осово претоварване ремаркето е щора
Сигурно вече си го разтоварил ,но всяко ремарке и  камион (според мен) са много различни и не може да се каже нищо със сигурност.Зависи от дължината на шасито на влекача , къде е захванат лафета (напред или назад) ,може да има разлики дори в разстоянието от царският до борда, дали има палетоносач, къде са монтирани резервните гуми .
Дори съм имал случаи да си правя сам контролно мерене на FANTY G  във Видин за да реша къде да сипя нафта (1000л.) в RO или BG. В твоя случай бих ти препоръчал да си вземеш един манометър за гуми(по възможност хубав) и да си го монтираш  на шлауха на възглавницата на диференциала. След няколко опита ще знаеш колко си натоварен .
А ето и от мен тема за размисъл . Как се укрепва този товар?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Илиян

Не съм го стоварил не съм тръгнал още чакам разрешително.
Лошото е че нема къде да го премера осово а иначе ремаркето нема палетоносач гумите са отзад а иначе за манометър тва е много убаво нещо след време ше сложа даже и на ремаркето.
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

Илиян

Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

loshdancho

Отпред на шасито на ремаркето има табели  с техническите данни .
Теб те интересува табелата на WABCO там пише ако се загледаш, налягането на възглавниците празен и пълен и налягането на спирачната система  според налягането на възглавниците. теб те интересува само първото.
примерно при мен е така (не съм сигурен за правописа)
kg         supersesson presure             brake presure
4,5ton           0.7 bar                           2.0bar
24ton            4.7 bar                             5.7bar

Подобна табела има и на влекача обикновено е отдясно   покрай вратата или под решетката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Илиян

Мерси баце като сложа манометри ше вида.
Като ти гледам ремаркето мисла че е като моито кьогел свкт иначе влекача е същия.
Притеснява ме само диференциала че в Украина е по-малко от 10 тона тва е лошото ама ша са опраа некък.
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

admin

Цитат на: loshdancho - Събота, 03 Декември, 2011, 08:53:34А ето и от мен тема за размисъл . Как се укрепва този товар?

Според мен е много опасно тези кангали да се превозват по този начин. Те дори не са подредени в някакъв ред.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Са принципно съм возил кангали ,ма ги редех у две редици (кога нямаше кантаре) а сега у една редица и метах един коланец на последният никви грижи ни шават ни мават особенно при натоварването ако им намлатим едни спирачки за до наместване,ма за жалост Ви редим за рускио модел де беха по 500 кила,тия са малко по-модерни ми се чинат,ма кой си е играл така да ги реди му свалям шапка за усърдието инак бем ли го я така нечем да ги товарим,но тъй като вече ги е намал некой му предлагам ги навърже сите с 2-3 колана отгоре барлем ако падат да падат сите,нема се излагаме я. ;)


exon

Такова товарене май само в Бъзау правят,аз процедирах по следния начин:половин кубик дървени трупчета и десетина колана.Подпирам отдолу с трупчетата и ги набивам хубаво с един чук,после като слагам коланите подлагам по една дъска под колана за да не влиза между намотките и горе долу се получаваха нещата.Но в Кампия Турзия ги товареха в две успоредни редици и там един колега ми показва как да се връзват-прекарва се колана през дупката на кангалите и се стягат две четворки една към друга.И естествено пак трупчета.

loshdancho

Както и да ги вържа при първата дупка се наместват и са охлабват коланите.Сега ги карам така насипно само с трупчета отдолу.Една спирачка и ставам като бременна циганка. Зора е после ,като се раздуят не мога да отворя брезента.Колеги ги връзват един за друг ,но като се наместят не могат да извадят коланите после....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ico_9595

Цитат на: Бригадира - Събота, 03 Декември, 2011, 06:14:47
Kолега интернационални кярийки ли връткаш,че с по четири дъски у нашенско ше ти се утели вола от махане и редене на дъски?
Да само Белгия,Холандия и Германия! :)
Всички ние сме в канавката, но някои от нас гледат към звездите!!!

loshdancho

 Ето  снимка на табелата. Малко съм се заблудил с килограмите но като цяло всичко е вярно.
Показаните стойности на налягането са за празен 0.7bar(без товар е измерен 5130кг.) и пълен  като при 4,7 bar в във възглавниците  трябва да има натоварване на  моста(трите -оси на ремаркето) 24 тона . С един манометър  и данните от табелата  нещата стават много лесни.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

матадора

Ето какво се случва,когато слушаш некадърните мотокаристи как да бъдеш натоварен,и после се разделяте-те у дома си,до топлите дупета на жените си,а ти тръгваш да си е..ш ангелите за Атина.Втората снимка е от другия камион,при който все пак успяхме да убедим товарача,че нашият вариант е по-удачният.Мястото на товарене е Нови Пазар.


Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

loshdancho

Леле не за пожелание човек да е на мястото на първата снимка....
Аз като професионален обръщач на палета знам последствията. Най-малкото е собственоръчното пререждане..
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 14 Май, 2012, 21:28:46
Леле не за пожелание човек да е на мястото на първата снимка....
Аз като професионален обръщач на палета знам последствията. Най-малкото е собственоръчното пререждане..

Щуротий нищо му нема бре грабва се от мотокар кво му е?
Баце аз ги возим у варианто на обърнатите ,но при мен некой вече ги е по накривил и кашона си е улегнал вече и немам грижи,при теб е нов и като са едно над друго и от вибрациите и тежеста и кашона фане див заек у вторио вариант са по читави оти тежеста се по разпределя от две на три ,тоест по -малко налегаш долните,а и караш по завоите кат Лошио да знааш. ;) ;)

П.П.Ей лафим си бре,да се невпрегнете.


loshdancho

Мани това кой се е качил на гондола, после нема стока де да не е обърнал...
Чак и павета возех ама и тях ги попилях....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.