Как товарите?
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 12:47:07 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Как товарите?  (Прочетена 98738 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #90 -: Неделя, 02 Март, 2014, 01:31:19 »
ОтговорОтговор

Добре де,не може ли на брезента отгоре?
Ако можеш- да .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #90 -: Неделя, 02 Март, 2014, 01:31:19 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #91 -: Неделя, 02 Март, 2014, 01:40:50 »
ОтговорОтговор

Ако можеш- да .
А не мое ли да не ги качвам и двата,за да ми е по лесно?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #91 -: Неделя, 02 Март, 2014, 01:40:50 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #92 -: Понеделник, 03 Март, 2014, 19:56:53 »
ОтговорОтговор

Кво ти дреме как се товарят ?
Предполагам се товарят с кран и теб те вълнува да ги сложиш така,че въжетата на крана да минават на известно разстояние от щорицата(бризента) на покрива.
Бригате също така да ги намърдаш та влекачо да не вдигне гъзо,всичко останало е мижи ми да те лажем,вериги,кантаре,щуротии.
У наше село ползваме само колане и то ако има и гледаме товаро да е у ремаркето,всичко останало не ни тресе.
А да питам как се кара глава на фреза,диаметър 1,5м. височина 1м. и тегло 12,5т.
Я отвозих една на солу камионче турната баш преди диферинциало ,ползвайки един колан с две тресчотки и три гредички.
Не е важно как се товари,важно е ти как ще я качнеш и как ще я отвозиш без да си даваш излишни щуротии

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Гумено пате
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #93 -: Сряда, 12 Март, 2014, 07:14:58 »
ОтговорОтговор

...Колеги ги връзват един за друг ,но като се наместят не могат да извадят коланите после....

На снимката вариант за укрепване на кангали - с листовете материал между тях. Не можах да проследя пътя на прекарване на коланите, но снимката е малка.

В този документ
http://fmcsa.dot.gov/documents/cargo/cargosecurement-16-04.pdf
има много схеми за укрепване за най-различни материали - от ламарина на рулони до скали и до ламинирани плоскости.
Рулоните са на 53 страница.

Честно, тук в темата, някои варианти на колеги са много по-удачни от тези в документа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Арматура.jpg (127.91 KB, 615x257 - видяно 1372 пъти.)
Активен

Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
“Down with the revs, up with the load”
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #94 -: Вторник, 01 Април, 2014, 19:50:51 »
ОтговорОтговор

В 90+% от случайте документа се пише от човек зад бюро никога не сблъсквал се с проблема.А в 120% от случайте правилен съвет се дава от човек препатил и преодолял проблема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
R560
Старши потребител
****

Рейтинг: +51/-32
Неактивен Неактивен

Sweden Sweden

Публикации: 307
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #95 -: Сряда, 30 Април, 2014, 14:58:21 »
ОтговорОтговор

http://prikachi.com/images/689/7307689H.jpg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #96 -: Сряда, 30 Април, 2014, 17:27:38 »
ОтговорОтговор

Как товарите коли на автовоз ? Колани, скоби, тънкости Усмивчица
Примерно като на втората снимка, на камиона Рено.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* автовоз.jpeg (8.25 KB, 259x194 - видяно 1189 пъти.)

* R.webp (77.02 KB, 640x480 - видяно 1114 пъти.)
Активен

R560
Старши потребител
****

Рейтинг: +51/-32
Неактивен Неактивен

Sweden Sweden

Публикации: 307
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #97 -: Сряда, 18 Март, 2015, 18:16:45 »
ОтговорОтговор

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
inf089
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #98 -: Неделя, 22 Май, 2016, 12:10:54 »
ОтговорОтговор

На мен проблема с товаренето ми е малко по–сложен
Товаря стока от лидъл германия и имам винаги около 32 33,5 места палетите са евро или половинки
има води хартя кухненска и така на татък всичко почти е раздуто и фолирано много мука докато си паснат палетите а и на всичкото отгоре взимаме амбалажа като оставим стоката
и трябва да си освобождавам 2 реда за да може да свалям пълно и да качвам амбалаж защото няма място да разтоваря супер малки складчета.
Някои ако може да ми даде акъл за система на товарене.
От колегите със зор научих ,че се товари от ляво на дясно или обратно по лесно влизат палетите и се вадят обаче като имам раздута хартия както по горе в темата тогава става ужас
ето какво става когато не укрепя товара също  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 13274991_1335679946461363_244971481_o.jpg (186.49 KB, 2048x1152 - видяно 423 пъти.)
Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +496/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #99 -: Неделя, 22 Май, 2016, 12:56:28 »
ОтговорОтговор

Като гледам това е хладилник ,или фургон ? Но както и да е, ти не можеш да го разшириш!
Не е твоя грижа как са направени палетата... Седи си в кабината, укрепи последните ...тури ПЛОМБА ..и не се навирай сам между шамарите!!!
Има хора където взимат заплати за тази работа  Момче Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
inf089
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #100 -: Неделя, 22 Май, 2016, 13:39:52 »
ОтговорОтговор

Тъпото е че аз сам трябва да товаря.
Товарът е на пътечки и за щастие няма пломба  Завърти очи
Хладилник е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +496/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #101 -: Неделя, 22 Май, 2016, 13:58:53 »
ОтговорОтговор

Кой ти каза че ти трябва да товариш Ъ? Имаш ли квалификация и плаща ли ти някой ?Ако количката / виждам чие е електро / те натисне и ти счупи крак ,кой носи отговорност? Имаш ли документ на ръка че си длъжен да го правиш?
Защото съм сигурен, че недай си боже стане нещо,ще кажат /еми той няма работа там/.....Абе сами се вкарвате в разни филми Смотан Смотан
И липсата на пломба не е щастие а отговорност /винаги могат да те обвинят че нещо липсва

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #102 -: Неделя, 22 Май, 2016, 14:42:48 »
ОтговорОтговор

Колегата е прав,в хранителните вериги се товари и разтоварва от шофьора.
Аз също го правя това нещо даже със тристранна щора ми е ремаркето.
Това не е самоинициатива на шофьора ,а практика в ALDI,LIDI,METRO,EDEKA.
хубавото при мене е че само разтоварвам,а взимам готово натоварено ремарке с пламба и като има брак,си ги взимам ,но не нося отговорност.
  Колега къв съвет мога да ти дам? Гледай по старите колеги как работят и се учи.Друго не знам какво да ти кажа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +496/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #103 -: Неделя, 22 Май, 2016, 17:08:15 »
ОтговорОтговор

Колегата е прав,в хранителните вериги се товари и разтоварва от шофьора.
Аз също го правя това нещо даже със тристранна щора ми е ремаркето.
Това не е самоинициатива на шофьора ,а практика в ALDI,LIDI,METRO,EDEKA.
хубавото при мене е че само разтоварвам,а взимам готово натоварено ремарке с пламба и като има брак,си ги взимам ,но не нося отговорност.
  Колега къв съвет мога да ти дам? Гледай по старите колеги как работят и се учи.Друго не знам какво да ти кажа.
Това е стар номер ! И тук LIDL - Casalpusterlengo  го правят, ама дойдоха двама ненормалници и разтовариха 4 палета минерална вода на земята  Ухилен Да видиш как дотърчаха всички началници !
И аз 4 години работех на хр. вериги ,другите в Италия не го правят...Ама аз питам ако се случи нещо с него ко прайм ..... Нека поне ти даде едно лисче че ти товариш , да видим дали ще се навие? :)Ако се дърпа значи не е читаво

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #104 -: Неделя, 22 Май, 2016, 17:37:12 »
ОтговорОтговор

Адаш,знам какво искаш да ми кажеш,но тук в Германия схемата е такава.Въпроса не е само да застанеш на рампа и да чакаш,и щом не те почват ,ти се почваш сам,не.
Тук просто всичко във въпросните фирми е сведено до минимум на раб. ръка от тяхна страна.Всичко е роботизирано.То и да искаш да не разтоварваш ,няма кой да те разтовари.Аз говоря за големите складове на хр.вериги,не за малките магазини.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!