На коя предавка тръгвате?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 16:42:38 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: На коя предавка тръгвате?  (Прочетена 16822 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +584/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 18:05:32 »
ОтговорОтговор

Аз пък с колосалния си стаж от 2 месеца и 1 седмица два пъти ми се наложи да потегля на първа. Намигване Голямо нанагорнище, пълен до зуку, втория път във френско селце на кръстовище с последващ ляв завой. Инак на Манчето има лепенка на предното стъкло как се потегля. А празен с лееек наклон надолу - трета бавна с пражене - пета бавна (видях шефа, че го прави, било по-икономично) Ухилен. Американец, вашите добитъци май нямат половинки, доколкото съм гледал "Камиони по леда"?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 18:05:32 »

 Активен
navara
Младши потребител
**

Рейтинг: +56/-6
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 19:45:58 »
ОтговорОтговор

На която каже автоматика на нея тръгвам.Н
Не споря с него.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 19:45:58 »

 Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #17 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 21:12:01 »
ОтговорОтговор

Абе това са глупости! Какъв е камиона? Пълен,празен?На наклон ?
Аз по лафет мога да си тръгна и на 7ма... или сме с лека кола,микробус,,,,
Некоректно зададен въпрос.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 27 Февруари, 2016, 07:56:34 »
ОтговорОтговор

Пълен - празен винаги на първа ако е твой камиона.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #19 -: Събота, 27 Февруари, 2016, 09:42:28 »
ОтговорОтговор

Пълен - празен винаги на първа ако е твой камиона.
Да, и като натиснеш съединителя да смениш спира на място Завърти очи Завърти очи
абе чат пат ръсиш глупости..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
stefanov
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Ireland, Republic of Ireland, Republic of

Публикации: 78
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Събота, 27 Февруари, 2016, 12:45:37 »
ОтговорОтговор

Със 46 тона камион , ремарке , контеѝнер и товар или със 26 тона пачки талашит с ремарке на 2 етжа  височина 4.65м : 2ра low range low split,3тa low range high  split ,4та low range high split  , 5 high range low split , 5 high range high split , 6 high range low split , 6 high range high split ....... и така до 8ма  high range high split
Празен тръгвам на 4та low range low split

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* WATERFORD TRANSPORT.png (853.15 KB, 1318x1159 - видяно 238 пъти.)
Активен
martin stanev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +290/-28
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 170
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #21 -: Събота, 27 Февруари, 2016, 13:19:54 »
ОтговорОтговор

Бат Цецо го каза най добре, стига камиона да е с повече магарета може да се тръгне на коят искаш, ама зависи после да не остане няква трушия по лафета. Бат Иво пък го кефи 1ва....друг може да реши и на задна да тръгне, ама тва наистина е много относително бе момци.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #22 -: Неделя, 28 Февруари, 2016, 16:05:18 »
ОтговорОтговор

При голямо нанагорнище,на която потеглиш не е хубаво да превключваш...докато превключиш мое и назад да тръгне...хубаво е да издрапаш докато премине нанагорнището и тогава да превключваш,но на повечето от нас-камиона не е наш и бързаме,затва и товариме съединители,полуоски и кардани Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #23 -: Сряда, 06 Април, 2016, 21:44:02 »
ОтговорОтговор

Първа и половина втора или втора натоварен или втора и половина и трета празен при 3/3. При 4/4 втора и половина или трета натоварен и 3.5 празен. Не че няма и изключения но това е най често. Аз пък си го карам като мой че не обичам да вися по пътищата и в сервизите

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #24 -: Четвъртък, 07 Април, 2016, 19:57:15 »
ОтговорОтговор

Да, и като натиснеш съединителя да смениш спира на място Завърти очи Завърти очи
абе чат пат ръсиш глупости..

Не ръси никакви глупости.То Рено-то няма шанс по друг начин да тръгне ще угасне. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #25 -: Четвъртък, 07 Април, 2016, 21:57:14 »
ОтговорОтговор

Не ръси никакви глупости.То Рено-то няма шанс по друг начин да тръгне ще угасне. Ухилен
Абе може и да си прав ???Сега като се замисля ренде не съм карал  ама никога..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #26 -: Четвъртък, 26 Май, 2016, 13:46:29 »
ОтговорОтговор

Последната Скания,която карах до преди 5 дена,имаше опция в менюто да избира автоматично предавка при потегляне.Пълен празен сам си избира.Рядко се налагаха корекции на неговите решения

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #27 -: Сряда, 01 Юни, 2016, 20:32:14 »
ОтговорОтговор

Абе може и да си прав ???Сега като се замисля ренде не съм карал  ама никога..

Не си го и пожелавай даже.
И Аз не Съм карал но работихме с едни момчета с Рена.Мадара-та с 26-30т. на равно тръгва на втора от 600-700 об/мин. рендетата майор-ки 385 и 420 к.с. и празни подскачаха на втора от място и им трябваше "газ" и напън.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #28 -: Четвъртък, 29 Декември, 2022, 00:19:54 »
ОтговорОтговор

    За какво МПС става на въпрос? А има ли значение или само дали е мое или на шефа?

Пълен - празен винаги на първа ако е твой камиона.

     Почти да напише три верни неща, след това че е - "голямо лайно" и "тъпо копеле". Само че да беше стигнал до запетая "ако е твой камиона."
     Запетаята липсва, ама обикновено са в огромен брой и накуп. Ако не е негов камионът е страшно за силово предаване. Разбира се не е толкова странно, като работник и собственик държанието му е противоположно. Поне две и половина верни неща е писал.

     За лек автомобил кой би помислил да тръгне на втора или дори трета, само при хлъзгаво нормален не би опитал това. По-горна публикация бях дал пример, обикновено онези старите шофьори, карали по 6 или поне 3 месеца за "В", почти тръгват на втора. Ако още не си отпуснал педалът на съединителя и дадеш поне втора и ползваш полусъединител (не напълно зацепен), направо си е тръгване на втора.

     Сега като се извъртяха няколко поколения "велики" шофьори без възможност за механична смяна на предавките, да не им спадне малко самочувствието? Спрямо тези които са карали бакалавър 4 години за "С" и са учили устройство на ЗиЛ, ГАЗ, Москвич... Последните години са слушали регламенти за времето на управление и почивка, правилата за движение обикновено "не били така, онова време" и въобще повечето неща са слушали, защото четенето е вредно - предполагам?! Като казвам няколко поколения "велики" шофьори имам предвид, че обикновено до 2-3 години стаж (дори по документи) обикновено се достига върха на самочувствието и идва следващите новозапочващи. Ако продължи и след 10-та година това самочувствие, явно е само на приказки този стаж.  

     Да ви кажа как тръгвам, с колелото де. Първа, втора, трета... и така до седма. И после ми се завива свят от скоростта и то се клати наляво-надясно, ту на лявото помощно колело, ту на дясното. Когато започвам да спирам: оуммм седма-шеста, оуммм шеста-пета и така до първа. Не използвам намаляване на предавките за спиране (свободен венец), а да ми е удобно за тръгване.

    
     Това е рядко, повече си пасем с патките, свирим си пеем си. Ето тук например, ама забравих да си сваля маската. А може и да се боцкам редовно?

https://fb.watch/hjiH3F_Gck/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #29 -: Неделя, 01 Януари, 2023, 17:19:28 »
ОтговорОтговор

Честита Коледа и Новата година на всички четящи и пишещи колеги!
   
     Това е рядко, повече си пасем с патките, свирим си пеем си. Ето тук например, ама забравих да си сваля маската. А може и да се боцкам редовно?

https://fb.watch/hjiH3F_Gck/

Минко, Минко.....Какъв си ми паткопастир, като си подкарал вместо патките, гъските. Такава некомпетентност от твоя страна е непростима  Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!