• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа и живот в Обединеното кралство - съвети за професионални водачи

Започната от J_L, Сряда, 10 Юни, 2015, 18:46:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

enev

Здравейте на всички , не съм адвокат на автора ,но бих разказал един пример:
наскоро се явявах на курс АДР - закупих си необходимата литература , четох , четох и си взех всички модули.Лектора който ни води курса каза, че познава авторката на учебното помагало и ако има  някои неточни термини да не и се сърдим защото същата не притежава СУМПС...........Та , не виждам връзка в това дали имал стаж автора и това че се опитва да помага с практически съвети с нагледния материал.Ако някъде не сте съгласни с нещата които споделя - кажете , ама тоз настоятелен въпрос - Дали има сестра и колко му е дълъг кардана, звучи някак несериозно. Хайде със здраве!


3df

И аз не съм адвокат на автора - евала за труда по темата. Евала и на Краси Тодоров за другата тема. Но всяка тема в Българския интернет форум се изражда. Колко му бил дълъг, какъв бил, що не бил. Абе я си кажи. Ти ли си  не си ли ти.......

Абе аре стига с тези измествания на темите. Не съм му Фен на Радой Ралин ама тука си гое казал право в десятката:
Със съкращения:

...Срещнали се на полянка, прабългарин и славянка. Цуни-гуни, тури - вади, вади-тури, народили чукундури. Хем космати, хем брадати, хем  ебливи, хем крадливи.  Мръсни тъпи, и страхливи, но най-вече завистливи ...

дано ме разбрахте.

3df


J_L

Цитат на: ivopifeca - Петък, 03 Юли, 2015, 20:05:15Говоря за комуникацията...няма ли да е проблем?Ясно е че ще е с Ц+Е.
Не мисля че ще е проблем. Просто трябва да има елементарни познания от езика. Пък и Краси също е вариант, все пак получава комисионна за всеки човек който се задържи по-дълго от три седмици при Кака Лаура.Нещо обаче напоследък все повтаря че няма да го прави за без пари, та явно има недостиг на финанси и може да иска нещо отгоре, все пак къща храни.


Цитат на: hunter_75 - Събота, 04 Юли, 2015, 10:28:44Интересно аз ако съм магаре ти какво си?Бекярин.Много неща изговори,но пак не каза имаш ли стаж като шофьор на товарен автомобил или не.Но май няма нужда да отговаряш,едва ли се съмнява вече някой какъв "шофьор"си

Не просто магаре, а магаре завързано за слива.........не го ли уточнихме вече това? Явно обаче ти се обиждаш на магаре, затова ще те наричам "Саше" Само за да мога да кажа култовото..........За толкова години в транспорта как не се научи каква е ерархията в него? Та да ти обясня. Най-долу са водачите на МПС, някой гордо наричащи себе си "шофери", над тях са диспонентите, след което следва администрацията и счетоводството и над всички тях стои ръководителя на транспорта. Хайде сега напрегни се малко и си припомни какво удостоверение имах аз, след което си спомни какво бе написал Динко, в оня другия("истинския")форум за мен че съм бил или пък че не, разбрал какво, що, че и как се пълни пълна кофа.......Ама, честно, Саше направо си мисля че си като милиционер(полицай) Как пък не различаваш картинки, та нали за такива като теб, тъпички, хората са нарисували камионче...Категорията за това камионче според теб на велосипедче ли съм я изкарал или ще ми пробуташ отново рефрена за купени книжки и удостоверения. Иначе съм шофьор ама освен че съм това, съм и много други неща, за разлика от теб, горския. Не те наричам лесничей щото ги мисля за умни, а и горските също не са като теб, но все някак трябва да те наричам,Саше. Та ти Саше, профисионалисте дето не ти знам името, ти що се отказа да бъдеш шофер, а сега се опитваш да ехидничиш? Че и да поставяш под съмнение че съм шофьор. Не се ли явяваш нещо като пета колонка на ментора си във този "псевдо" форум, що не си при истинските, достойните, а джиткаш между форумите?Саше, трябва да оцениш жертвата която правя. В момента съм на ферибота за Белфаст и вместо да си полегна аз ти пиша от осма палуба в отделението за truckers, та това значи Саше само едно, а то е че съм професионален шофьор изкарващ прехраната си като си карам велосипедчето, та да ти пусна ли снимка от вътре на салона или сигурно си плащам да съм тука. Та как да ме наричаш....ами както искаш дори може и "модерен роб" или "скиталец" щото аз си скитам по 7-800 мили на денонощие и не се правя на пич, по простата причина че знам що за стока съм и не ми е необходимо да избивам комплекси,за разлика от истинските комплексари снимани или подписани като driver-и, че и заявяващи смешки от рода на"аз съм шофьор, ама като казвам шофьор, ама шофьор та дрънкам"(е, няма по-комплексарско изказване). Ти обаче си друга бира, ти си ловец, ама млад ловец, неопитен, то и затова си с голям нож та и се пъчиш с него, ама нещо не вървиш......а и не знаеш къде да разпиташ за мен. Саше, няма да ти пусна снимка на тахографската си карта, ама ей така да си отговориш на два въпроса, тя на база какво е издадена и за какъв чеп ми е за лекия ми автомобил?
Саше, да те попитам...ти знаеш ли каква е разликата между мечка ядяща месо и вълк. Щото едва ли ще знаеш, то ти си ловец не зоолог, та ще ти кажа. Мечката е тревопасна, като вкуси месо и полудява(наричат я стръвница) и съответно я убиват, ама си я убиват така на харабия без зор, докато вълка всеки ден яде месо, яде по много, а ако няма в момента отива ловува и пак яде месо, забележи месо, не дренки и къпини.И другата разлика е че като убиеш вълк ти плащат, а за мечка ти си плащаш, прайш ли разлика,Саше? Та това по повод изказването на ментора ти че изкарва "пари, ама толкова много колкото някой хора не са сънували" , а всъщност пак избиващ комплексите на нямащия който виждайки малко си мисли че това е цялото богатство на света и че е горд с мижавите подаяния........ама то е така, беден е Видинския край.........за жалост
Та смятам, Саше повече да не ти обръщам внимание, просто от сега нататък каквото и да напишеш си го отмятай в графа "монолог" Не си ми интересен, а и с нищо конструктивно не допринасяш за темата, освен малоумни опити за подценяване на това което съм постнал. Ами няма как да се подцени,Саше, то са документи не приказки които я се помнят я не след два дни.
Аз ще подремна малко, а на връщане ще се опитам да драсна някой и друг ред за тези които имат нужда, Саше, с нищо не си по-значим от тях(анионимните четящи с малки категории), напротив, незначителен и ненужен си за темата.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

admin

Предполагам, че и двамата вече сте доволни. Наобиждахте се предостатъчно. Предлагам да се въздържате в следващите си публикации от подобен език. В противен случай се сърдете на себе си.

Относно онзи, който е "шофьор, ама шофьор ти казвам" и който "изкарва много пари, ама смятай, повече от всички вас заедно" изобщо не искам да го коментирам.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

hunter_75

Божее,колко мъка има по тоя свят....На мене също не ми се занимава с тебе,ти явно си един, блъскащ се от бряг във бряг,нито с шофьорите шофьор,па с ръководителите хептен.А според мен причината да си на борда на ферито е че са те наели за хигиенист,недоумявайки за какво са ти на тебе толкова тапии,при условие че си нямаш хал хабер понятие за тая шофьорската професия

J_L

И така, смятам че и след намесата на администратора, наистина е време да се върнем към същноста на темата, а тя беше как да помогнем на хора с ниски категории да се ориентират за възможностите за работа в UK. според мен има поне два пътя за развитие по които може да тръгнете според възраста си и желанието за повишаване на квалификациите ви.
- Ако сте човек на възраст и не ви се занимава със курсове медицински или просто сте младо момче над 25(заради застрахователите) то тогава може да останете и с В категорията си. Имате следните възможности: Да карате леки коли за клиенти които са закупили нова кола и искат да им се достави до адреса. Да вземате от адреси и връщате обратно автомобили които трябва да минат преглед. Да разнасяте храна с хладилни ванове по адреси на клиенти на големи вериги от рода на Сейнсбъри,Теско,Асда,Окадо. Да работите като куриер с ван или баничарка.Да работите като куриер на дълги дистанции пак със ван. Може и да правите трансфери от летища, но там ще ви трябва D1 и специално CPC за превоз на пътници. При всички тези опции забравяте че може да минете през агенция за шофьори, всъщност можете, но на тях не им се занимава и работата която евентуално ще ви предлагат ще е епизодична и разпокъсана във времето, което вас едва ли ще ви устройва. Така че тук съвета е да се подстрижете, избръснете, издокарате със риза панталон и вратовръзка и да започнете лов за работа директно към такива работодатели. Предварително трябва да сте научили правилника за движение по пътищата(английския, и да има разлики от нашия които са важни и съществени) да сте се запознали и с теста за възможни опасни ситуации по пътя.....
Почваме качване на ферибота, а на борда нещо не ми се конектва системата и не мога да поствам, само от терминала. За сега толкова
после при възможност пак
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

ico123

Здравейте колеги ,  имам въпрос (по темата  ;D)
Някой да живее/работи около York  ,  ще се местя там  и работа ще търся . Аз съм с Ц  от месец работя във ферма  , но това беше  за начало 1 месец . Дайте мнение , в агенция ли да ида направо или да опитам с обявите в сайтовете , и друго ,  какво е необходимото време за намиране и започване на работа , знам че е различно но 1 седмица малко ли е  :).
Като се има в предвид че езика ми не е мн ок , в смисъл разбирам се с хората но с опростени изрази.

J_L

Цитат на: ico123 - Сряда, 22 Юли, 2015, 01:04:05
Здравейте колеги ,  имам въпрос (по темата  ;D)
Някой да живее/работи около York  ,  ще се местя там  и работа ще търся . Аз съм с Ц  от месец работя във ферма  , но това беше  за начало 1 месец . Дайте мнение , в агенция ли да ида направо или да опитам с обявите в сайтовете , и друго ,  какво е необходимото време за намиране и започване на работа , знам че е различно но 1 седмица малко ли е  :).
Като се има в предвид че езика ми не е мн ок , в смисъл разбирам се с хората но с опростени изрази.

Смени ли си книжката и имаш ли вече НИН? Ако отговора е да,то тогава пускай по сайтовете Cv-то си,подавай го и в агенции и директно към работодатели. На интервютата те ще преценят дали английския ти е на достатъчно добро ниво. Много от тях ще ти изпратят и-мейл или ще ти звъннат с оферта за работа и докато си говорите ще ти кажат дали английския ти става. Един съвет. Не отказвай оферта за работа,но и не се чувствай задулжен на агенция,просто си търси това което ти е изгодно на теб,но докато го намериш работи каквото има. Можеш да работиш със 100 агенции и 100 чадъра (счетоводните им фирми). Може да помислиш и за повишаване на квалификацията си във фирми които предлагат това и осигуряват работа след минаването на курса. За това ще пусна специално материали и обясненията на една такава фирма, но трябва да съм с достъп до интернет на лаптопа. Също пробвай и големите от рода на Еди Стробарт и Малколм. Те имат собствени учичища и школи, а и постоянно търсят шофьори.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

ico123

Ок ,вече ми се обаждаха но от Норич , фермата ми е до норич та така (Driver hire от този сайт ) и другата седмица ще ходя . Книжката не съм сменил още , мисля като почна да я пусна (може ли така),нина още не ми е пристигнал ,но имам документ от интервюто с референтен номер

J_L

Разбира се че може. Все пак книжката ти е европейски документ и се признава, а за НИН-а и писмото само е достатъчно. Те ще ти кажат как да процедираш. Драйвър хайър са сериозна агенция и няма да те подведат. Успех на интервюто и да натъртя отново: С нищо не си им длъжен, пробвай и на други места. За теб най-важно е твоето благополучие, така че си гони интереса и избирай най-изгодния за тебе вариант.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

ico123

Благодаря ти J_L , и още нещо , GPS трябва ли имам , тоест със сигурност трябва , но изискват ли (телефон , таблет може ли да го заместят) :)

и пак да ти благодаря за бързите и конкретни отговори  ;)

J_L

Трябва навигация от първия ден. Някой фирми осигуряват други не. Най-добре е да си имаш твоя собствена. Иначе дали ще е таблет или навигация си е твой избор. Но ако ще си на камион,задължително с такава за камион, че да не отнесеш някой таван на някой мост. Има на ибей за по 70 паунда със 7 инчов дисплей.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

ico123

Ок .  от driver hire  ми звъняха и предлагат шофьор доставки , дневна и нощна работа 8 на час , мисля като за начало е ок . Но преди това , когато ходих до офиса  само ми записаха данните от книжката , никой нищо не казва за смяна с ук . Може пък да почна с бг , а застраговката кой я прави агенцията или фирмата .

И още нещо ,
Има ли някой , който е съгласен да помага с някой съвет по скайп , ако се наложи на "Нов БГ Дривер на острова:)"   
ico_1007 - това ми е скайпа