• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

DAF XF 380 коня

Започната от DIVAKKAT, Сряда, 17 Юни, 2015, 16:07:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

DIVAKKAT

Няма и ретардер как се кара такова животно моделат е XF АКО НЯКОЙ КОЛЕГА Е КАРАЛ И МИ ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯ МНОГО БЛАГОДАРЯ КАМИОНАТ Е 98 ГОД.

DIVAKKAT


hgv_driver

Палиш, вдигаш въздуха и газ... ретардера е лукс, не всеки го има... гледай дали има моторна спирачка, че и тя ако е избегала - лошо

hgv_driver


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

emilpopoff

Цитат на: loshdancho - Сряда, 17 Юни, 2015, 20:26:03
Като Шкода....
Ами Данчо го е написал много кратко и ясно  :) ;) . Макар и да съм относително млад за шкодите  ;D, съм имал допир с подобно животно(CF ) по същия начин моторната поне от много години я няма, ама и да я има все тая  ;D ;D ;D, ретардера е блян  ;D . Поне докато се по-науча си беше поне за мен игра на нерви и бях потен още на първия половин час(едно е да си карал бусове и бордоваци, а друго да ,,стрижеш" по черните пътища с 48-49 тона тотал на триос холандски боец  ;D ;D ;D, макар че и сега изпитвам респект към нидерландската шкода)  да не говорим, че все имаше и някоя превъртяла тресчотка  ;D ;D ;D. Според мен в началото полека, но нека някой по-опитен да каже  :)

DIVAKKAT

#4
Засега никой не помага с информация.

Използвай главни букви само където е необходимо!

ivopifeca

Цитат на: DIVAKKAT - Сряда, 17 Юни, 2015, 16:07:32
Няма и ретардер как се кара такова животно моделат е XF АКО НЯКОЙ КОЛЕГА Е КАРАЛ И МИ ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯ МНОГО БЛАГОДАРЯ КАМИОНАТ Е 98 ГОД.
Много е важно при този мотор-380 к.с.,да го държиш в по високи обороти при катерене,гледай си температурата...При спускане, ако действа моторната, го дръж на високи обороти над 1600-1700,и на 2000-2200,там е най ефективна...Не лош камион,ако разбирасе е в кондиция,нема значение че е само 380к.с.,а и те не са толко малко...

Monster

   Холандските еврей са виновни-обичат тънката лайсна.

Monster