• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Камаз самосвал

Започната от ahil_73, Сряда, 17 Юни, 2015, 19:33:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ahil_73

Момчета ,слизам от международния и се пазарих да карам такова нещо та молим да ме светне някой какво да гледам , проблемни неща и т.н.

ahil_73


ahil_73


ahil_73


Караиванов

Няма какво да гледаш палиш и газ  ;D

godech

Колега добър камион със много слаб двигател ще умреш от нерви докато го караш,друса страшно много ще останеш без кръс и бъбреци,малко да не си регулирал спирачките и ги няма никакви,абе комунистическа измишльотина

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: dino412 - Неделя, 28 Юни, 2015, 14:49:01
Щото не живеят дълго....  :D :D :D

     Или не изглежда престижно и не смеят да се обадят?!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Аз съм имал честта да съскам Кавазаки и не бих казал,че друса много
Иначе вярно си е повече звук отколко вървеж и има моменти мрази да завива,но пък скоростите са му перфектни ,влизат мазно и лесно
Относно спирачките нямам забележки,но може да са си били наред
Като съвет бих казал да си гледаш жабките на задните търкала,че имат навика да се олабват
Камазакито и трудно потъва по меки и податливи пътища,празно ли е имам чуството че и през мътна вода ще мине без да си намокри джантите


dino412

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 28 Юни, 2015, 16:04:17
    Или не изглежда престижно и не смеят да се обадят?!

Престижно си е даже много.Щото малко останаха тия дето може да се борят с тая техника. ;D ;D ;D
Аз лично Съм Шкода-джия(все пак си е западна марка) но Съм карал и малко Камаз.
Камаз-а за да върви и да е икономичен иска обороти. Той най-добре работи при 2100-2400 об/мин.За колегите който не са имали допир с тая техника, ще поясна че тоя мотор прави 212 к.с. при 2600об/мин.Под 1800об/мин трябва да сваляш предавки надолу, иначе мотора умира бавно и мъчително.Като управление не е лош, спирачки като цяло са добри, но да не Ти се налага да тръгваш натоварен в байр.Първа скорост е точно до втора и в повечето случай тръгваш от първа и докато превключиш втора си спрял на място и пак отначало.Кабината е някак си ниска, даже и за Мен с 165см и имам чувството че няма въздух.Отделно винаги има едно такова подскачане, все едно яздиш кон, но това си е в повечето Съветски камиони.
Дано не Съм те отчаял с тоя пост но това са Мойте впечатления от допира Ми със Съветското чудо Камаз.За тежки  кални терени става да, но за всичко друго една Мадара е по-човешка за работа.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

sek.1

Със самосвал не съм работил ама с бордови и седлови влекач доста си попътувах . Зависи какви са му очакванията на колегата но спрямо който и да е западен камион вероятно ще остане разочарован . Голямата кабина си е достатъчно широка и дългата база на бордовия вози една идея по добре от самосвала . За камаза навремето имаше един лаф че и спрял и угасен пак друса  ;D При бордовите недозавиването почти го няма освен на сняг/лед с по висока скорост . Аз повече от 12 тона не съм товарил . Оптималната скорост му е 80 - 90 км/ч . Вдига и над 100 ама не е за него . Ако всичко му е наред зимата в най големите студове пали на четвърт оборот . Двигателя няма нищо общо със старите ЯМЗ 236/238 и иска хубаво масло за да не създава проблеми . Иска си и обороти за да върви и да е икономичен . На тоя камион силата му е зимата забравяш думата вериги моите така си изгниха . С тоя сме заедно почти 100 000 километра и нищо съществено като проблем не ми е дал . Не ме е оставял никъде а зимата с него съм извадил доста колеги. Най скапаното нещо в него са джантите . Не са взаимозаменяеми от нищо друго гуми само с пояс и вътрешна. Сваляш ли гума проверка на жабките поне 2-3 пъти през 150 - 200 километра после се наместват и проблеми няма . Спирачките искат по често регулиране особено ако тресчотките са поизносени . Като цяло ако камиона вече не е изпуснат щото повечето камази ги карат на доизживяване с него още може да се работи . Няма електроника и нищо което да ти пречи и да ти дава акъл как да го караш  ;D Това е камион от старото поколение има си характер и душа не се ли погодите ще извади твоята душица  ;D

sek.1