Камаз самосвал
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 20:19:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Камаз самосвал  (Прочетена 7193 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ahil_73
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 198
Теми: 18



Активност
0%


Ел. поща
« -: Сряда, 17 Юни, 2015, 18:33:59 »
ОтговорОтговор

Момчета ,слизам от международния и се пазарих да карам такова нещо та молим да ме светне някой какво да гледам , проблемни неща и т.н.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 17 Юни, 2015, 18:33:59 »

 Активен
ahil_73
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 198
Теми: 18



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 18 Юни, 2015, 09:31:24 »
ОтговорОтговор

Явно камазаджии няма....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 18 Юни, 2015, 09:31:24 »

 Активен
Караиванов
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 30
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 18 Юни, 2015, 21:37:48 »
ОтговорОтговор

Няма какво да гледаш палиш и газ  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godech
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 18
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 19 Юни, 2015, 14:19:46 »
ОтговорОтговор

Колега добър камион със много слаб двигател ще умреш от нерви докато го караш,друса страшно много ще останеш без кръс и бъбреци,малко да не си регулирал спирачките и ги няма никакви,абе комунистическа измишльотина

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 28 Юни, 2015, 13:49:01 »
ОтговорОтговор

Явно камазаджии няма....

Щото не живеят дълго....  Смотан Смотан Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #5 -: Неделя, 28 Юни, 2015, 15:04:17 »
ОтговорОтговор

Щото не живеят дълго....  Смотан Смотан Смотан

     Или не изглежда престижно и не смеят да се обадят?!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Понеделник, 29 Юни, 2015, 08:56:35 »
ОтговорОтговор

Аз съм имал честта да съскам Кавазаки и не бих казал,че друса много
Иначе вярно си е повече звук отколко вървеж и има моменти мрази да завива,но пък скоростите са му перфектни ,влизат мазно и лесно
Относно спирачките нямам забележки,но може да са си били наред
Като съвет бих казал да си гледаш жабките на задните търкала,че имат навика да се олабват
Камазакито и трудно потъва по меки и податливи пътища,празно ли е имам чуството че и през мътна вода ще мине без да си намокри джантите

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 28 Юли, 2015, 14:50:54 »
ОтговорОтговор

    Или не изглежда престижно и не смеят да се обадят?!

Престижно си е даже много.Щото малко останаха тия дето може да се борят с тая техника. Ухилен Ухилен Ухилен
Аз лично Съм Шкода-джия(все пак си е западна марка) но Съм карал и малко Камаз.
Камаз-а за да върви и да е икономичен иска обороти. Той най-добре работи при 2100-2400 об/мин.За колегите който не са имали допир с тая техника, ще поясна че тоя мотор прави 212 к.с. при 2600об/мин.Под 1800об/мин трябва да сваляш предавки надолу, иначе мотора умира бавно и мъчително.Като управление не е лош, спирачки като цяло са добри, но да не Ти се налага да тръгваш натоварен в байр.Първа скорост е точно до втора и в повечето случай тръгваш от първа и докато превключиш втора си спрял на място и пак отначало.Кабината е някак си ниска, даже и за Мен с 165см и имам чувството че няма въздух.Отделно винаги има едно такова подскачане, все едно яздиш кон, но това си е в повечето Съветски камиони.
Дано не Съм те отчаял с тоя пост но това са Мойте впечатления от допира Ми със Съветското чудо Камаз.За тежки  кални терени става да, но за всичко друго една Мадара е по-човешка за работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 24 Септември, 2015, 06:48:01 »
ОтговорОтговор

Със самосвал не съм работил ама с бордови и седлови влекач доста си попътувах . Зависи какви са му очакванията на колегата но спрямо който и да е западен камион вероятно ще остане разочарован . Голямата кабина си е достатъчно широка и дългата база на бордовия вози една идея по добре от самосвала . За камаза навремето имаше един лаф че и спрял и угасен пак друса  Ухилен При бордовите недозавиването почти го няма освен на сняг/лед с по висока скорост . Аз повече от 12 тона не съм товарил . Оптималната скорост му е 80 - 90 км/ч . Вдига и над 100 ама не е за него . Ако всичко му е наред зимата в най големите студове пали на четвърт оборот . Двигателя няма нищо общо със старите ЯМЗ 236/238 и иска хубаво масло за да не създава проблеми . Иска си и обороти за да върви и да е икономичен . На тоя камион силата му е зимата забравяш думата вериги моите така си изгниха . С тоя сме заедно почти 100 000 километра и нищо съществено като проблем не ми е дал . Не ме е оставял никъде а зимата с него съм извадил доста колеги. Най скапаното нещо в него са джантите . Не са взаимозаменяеми от нищо друго гуми само с пояс и вътрешна. Сваляш ли гума проверка на жабките поне 2-3 пъти през 150 - 200 километра после се наместват и проблеми няма . Спирачките искат по често регулиране особено ако тресчотките са поизносени . Като цяло ако камиона вече не е изпуснат щото повечето камази ги карат на доизживяване с него още може да се работи . Няма електроника и нищо което да ти пречи и да ти дава акъл как да го караш  Ухилен Това е камион от старото поколение има си характер и душа не се ли погодите ще извади твоята душица  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* HPIM6018.jpg (132.65 KB, 1024x768 - видяно 1107 пъти.)
Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!