• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Седмична пауза

Започната от krimat, Неделя, 21 Юни, 2015, 14:53:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Отпада ли 24 часовата пауза за шофьорите?

Да
1 (100%)
Не
0 (0%)
Нямам мнение
0 (0%)

Общ брой гласове: 1

Гласуването приключено: Вторник, 23 Юни, 2015, 17:15:07

krimat

Здравейте,някой има ли инфо за седмичните паузи.По точно вярно ли е,че отпада 24 часовата пауза и ще се признава само 45 часовата и ако е така от кога влиза в сила?Благодаря!!!

krimat


Boroman21

Не , промени за сега няма паузите си остават както до сега.
А именно нормална седмична 45часа и съкратена седмична 24ч минимум.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21


krimat

Благодаря!!!Въпроса ме вълнува,защото между колегите се коментира,,че влиза в сила от 1 юли.А пък немога да намеря инфо за това!!!

latzi

Да не отварам нова тема ще питам тук.

До сега камионите дето съм карал са били с хартиените шайби и като стане време за седмичната почивка слагам нова шайба и така докато изтече. През това време печката буа топло и от време на време припалвах двигателя да не заминат акумулаторите че като се е падало и по 3-4 дена да се чака за обратен нема как. Обаче тази работа на место мисля че не излизаше на шайбата.
Сега като си играя със симулатора за тахографи гледам че щом дадеш на контакт веднага тахографа почва да отчита работа извън шофирането и трябва веднага да се смени на леглото. До колкото разбрах по-старите (тези до 2011 година) тахографи правят така а след 2011 при контакт тахографа започва да отчита почивката.
Та въпроса ми е като ви се е налагало при по-голяма от дневната почивка да припалвате двигателите как сте го правили. Ако веднага сте превключвали на легло дали се отчита при проверка от ДАИ, БАК или там както беха.
Челно с 70!

its_ko

На тахографа, след като загасиш двигатела, минава автоматично на пауза или друга работа( зависи как са го настроили  от сервиза
) . Не се променя докато не тръгнеш или зададеш ръчно нещо друго, от бутон 1.

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk

latzi

Така ОК. Но ако не е направена тая трапана и при контакт автоматично те запише на чуковете.
Челно с 70!

roshko

Цитат на: latzi - Петък, 04 Септември, 2015, 11:20:42
Така ОК. Но ако не е направена тая трапана и при контакт автоматично те запише на чуковете.

Няма как да стане!

latzi

Цитат на: its_ko - Петък, 04 Септември, 2015, 10:36:39
На тахографа, след като загасиш двигатела, минава автоматично на пауза или друга работа( зависи как са го настроили  от сервиза
) . Не се променя докато не тръгнеш или зададеш ръчно нещо друго, от бутон 1.

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk

Да ОК за промяната. Но ако е направен тахографа при контакт автоматично да е на чуковете. Като правиш пауза от 45 часа и трябва да припалиш двигателя означава че ще ти отбележи чуковете. Нали така. Та ми е любопитно како да направя ако е такава ситуацията. Ако си е на легло подразбиране е ОК но ако е на чуковете.
Челно с 70!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Управление и спиране и двата минават на "чукове". Новите при изключване на "почивка". При "почивка" и при двата вида докато не се смени с бутона си остава на "почивка". При шайби на шейна когато е запален двигател чертае по-широка и по-малко плътна линия за почивка.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

its_ko

Няма "Ако" !Не  е случайно , че тахографа има пломба и не може да го човърка ,кой когато му скимне .

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk

latzi

Цитат на: its_ko - Петък, 04 Септември, 2015, 10:36:39
( зависи как са го настроили  от сервиза
) .

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk

Знам че са пломбирани. Но тъй като пишеш че зависи в сервиза как са го настроили вкарвам "ако".
Челно с 70!

3df

След консулт със сервиз на тахо се оказа, че при палене на двг. Тахото минава на каквото е настроен. Чук или почивка. Това зависи от  собственика. Нямало разпоредба в каква позиция да се настрои. Ще пита и друг сервиз.

SOLAR

Цитат на: latzi - Петък, 04 Септември, 2015, 10:15:14
Да не отварам нова тема ще питам тук.

До сега камионите дето съм карал са били с хартиените шайби и като стане време за седмичната почивка слагам нова шайба и така докато изтече. През това време печката буа топло и от време на време припалвах двигателя да не заминат акумулаторите че като се е падало и по 3-4 дена да се чака за обратен нема как. Обаче тази работа на место мисля че не излизаше на шайбата.
Сега като си играя със симулатора за тахографи гледам че щом дадеш на контакт веднага тахографа почва да отчита работа извън шофирането и трябва веднага да се смени на леглото. До колкото разбрах по-старите (тези до 2011 година) тахографи правят така а след 2011 при контакт тахографа започва да отчита почивката.
Та въпроса ми е като ви се е налагало при по-голяма от дневната почивка да припалвате двигателите как сте го правили. Ако веднага сте превключвали на легло дали се отчита при проверка от ДАИ, БАК или там както беха.

По-старите дигитални тахографи, след стартиране на двигателя, преминават на "чукчета". Имах такъв проблем преди години. Провериха ме французите, но нямах проблем. Контролиращите са наясно с техниката по-добре от нас. За контрола в страните от втория свят не зная.

Леки пътища !

Sent from my V1_Viper_I using Tapatalk

Efrosin

Цитат на: SOLAR - Събота, 12 Септември, 2015, 01:19:20
По-старите дигитални тахографи, след стартиране на двигателя, преминават на "чукчета".




Това не е така , тази опция се програмира в сервиза за тахографи или чрез фирмената карта при по новите модели.

Efrosin