• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Газ 53

Започната от NikShtain, Понеделник, 17 Август, 2015, 00:08:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

NikShtain

Здравейте колеги. Налага ми се да карам Газ 53 с двигател ЗМЗ-53. И установих, че е много кофтарски двигател.
Карах я на сервиз, но по скоро разбазикаха карбуратора от колкото да го поправят.
И се питах ако може да ми дадете някаква информация за двигателя ако има на Български или нещо съвет да ми дадете. Налага се да се специализирам в ЗМЗ-53
Бих бил много благодарен ако някой ми даде някаква информация

NikShtain


3df

Имам сервизна книга 255 стр на PDFр но нещо не мога да я кача 35 мб е. През DOX не става нещо. А тук не знам, как да я кача.

3df


admin

Пробвай тук - http://tranzit.dir.bg/ и ако успееш, после аз ще я кача направо във форума.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

динко

Не е трудно да напишеш ГАЗ 53 и да потърсиш информация.Не е лош камиона трябва му майстор,карбуратора лесно се регулира-лява камера за левия ред цилиндри и дясната за десния.Делкото провери за износване на втулки и гърбици,че като закъснява да прекъсне контакта и пляска.Има още стари газкаджии разпитай ще ти помогнат хората.

3df

Ето ги линковете:
Активни са 120 часа от сега 13.00 / 18.08.15

gaz53-12.pdf

http://tranzit.dir.bg/load.php?id=WjP1AVkae8z85upQ2395681

remont_v-obraznix_aut_dvig.pdf

http://tranzit.dir.bg/load.php?id=kfsFScVQNL2TRNnd2395682

Сваляй чети пробвай.

После пиши за резултата.

динко

Не е специален камион с четене ще се насочи какво да пипне момчето но тук нещата са на слух,потърси някой стар мастор да ти покаже как да се оправиш.Това чудо е около 30 и кусур годишно и е изтърпяло доста експерименти,имал съм моя Газка познавам я но тук нещата са око да види ръка да пипне,газова ако има още проблемчета,бих му подарил книжката за ГАЗ 53 А ако е в района на Бургас.

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

American

Трябва да отидеш при някой който разбира. Делкото ако е с "чукче" по-добре си намери електронно такова с електронен блок "комутатор". С него веднъж настроено делкото, не се налага повече да го пипаш. Иначе по добре си купи един стробоскоп, за да си настройваш градуса на запалване сам.
Вакумния регулатор на делкото трябва да е свързан със смукателния колектор, можеш да тестваш като смукнеш с устата на маркучето, ще видиш авансовата плочка са се завърта. Ако ли не, провери за спукана мембрана, или клеясало лагерче. Центробежния регулатор "мисля че беше под палеца, трябва да си е там "две тежести с две пружинки".

Колкото до карбуратора, трябва да бъде чист, с правилно ниво на горивото. Единственото нещо което му се регулира е горивото за празен ход, и оборотите. Винтчето за празен ход е вид игла, трабва да го завиваш докато усетиш че почва да се мъчи, тогава връщаш половин оборот, оборотите си ги слагаш по-желание, но 6-така работи добре дори на 650.
smoking gun

Mandor

Имам строброскоп, обади се.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

NikShtain

Не е 6-так е 8-мак. Няма газова поне там няма ядове. Карбуратор съм сложил нов. От вчера си играя да го регулирам правилно, защото забелязах, че при пуснати фарове ми дава -10/15 на ампер метъра. Карах я при едни УЖ майстори... Тя стана по-зле и за това реших да я правя сам.

American

Цитат на: NikShtain - Сряда, 19 Август, 2015, 18:15:15
при пуснати фарове ми дава -10/15 на ампер метъра.

Сложи електронен регулатор на генератора, механичните са много неточни, и с времето "вибраций" дават отклонения.
smoking gun

American

smoking gun