• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа по двойки

Започната от Rammbon, Неделя, 23 Август, 2015, 11:48:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Haydutyn

Цитат на: Monster - Събота, 05 Декември, 2015, 14:19:51Ферибота Полша - Финландия колко евро е? Има ли значение дали си с влекач + полуремарке или хенгер?
До Истад-Швеция има три оператора с три различни цени, там е повече оферта.

Haydutyn


imter

Някой има ли актуална информация за Jost,имам познат там ,но не мога да се свържа с него.Ще съм благодарен ако някой сподели!!!

imter


Rammbon

Намерих една статия в друг форум за зелената фирма: http://forum.topdrivers.org/index.php/topic,523.msg8025/topicseen.html#new
Може да е полезна за някои, или в трън в окото за други.

imter

Информацията е много полезна,благодаря колега :)!!!

Hasan Alimehmed

Една много очернена фирма като Кангару транс. Да, но ни осигуряваха на 980лв всеки месец, а заплатата беше отделно, чисти 1700евро. Сега са станали 1900 евро, плащат пътя до Белгия, плащат и връщането, парите в картата на 9-10 число на месеца. Само рози и китки, но до тук. Много ни караха да нарушаваме, работно време по 3-8 часа повече, 45 часа паузи само 3пъти правихме  за 21 седмици, другите само на 24 часа. Е който както иска, който не иска да нарушава и го връщат обратно, за негова сметка. Аз съм висшист и отидохме преди 1 година там, карахме два пъти по 5 месеца и се прибрахме. Стига толкова страхове от нарушенията по пътущата. Има и трактористи и висшисти в този занаят и всички сме за големите пари, а те не са малко, 8500 Евро за 5 месеца, колкото вземах като учител за 2.5 години.


briko

Така се случват нещата в нормалните държави. Белгия защитава работниците си и тяхното задължение да плащат данъци и не търпят никакви колаборации. Докато тук е точно обратното, държавата защитава и поощрява тези фирми да не плащат данъци.

briko