Проблем с Ивеко Стралис 500
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 15:17:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Проблем с Ивеко Стралис 500  (Прочетена 19717 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ico.78
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 6
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« -: Неделя, 30 Август, 2015, 15:46:28 »
ОтговорОтговор

Колеги имам следния пролем.камиона стралис500 коня Губи мощност в баирите.сменихме турбината с нова резултат нула.диагностики му правят в ивеко казват всичко е ок..изулирхме ад блу системата с емулатор същата работа.интересуваме дали може да е някоя дюза и какви са симтомите на не работеща дюза.камиона е 2007г.съвети сякакви приемам:)благодаря предварително

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 30 Август, 2015, 15:46:28 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #1 -: Неделя, 30 Август, 2015, 16:10:17 »
ОтговорОтговор

С неработещя дюза няма да има мощност и по равното, тоест ще чустваш липса на мощност в целия работен диапазон на обороти и натоварване.
Двигателя работи лошо, тресе, (подобно на колата ти ако не работи една свещ)
Това се случва например ако изгори бобината на някоя дюза, но тогава компютъра показва грешка и номера на проблемната дюза.
Така че проблема ти не е дюза.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 30 Август, 2015, 16:10:17 »

 Активен
emo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Неделя, 30 Август, 2015, 16:15:06 »
ОтговорОтговор

Управлението на турбото в какво състояние е

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #3 -: Понеделник, 31 Август, 2015, 17:11:52 »
ОтговорОтговор

Имах подобен проблем с МАН ТГА. Оказа се датчика на турбото. Смених го и камиона просто оживя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #4 -: Сряда, 02 Септември, 2015, 00:18:17 »
ОтговорОтговор

Колеги имам следния пролем.камиона стралис500 коня Губи мощност в баирите.сменихме турбината с нова резултат нула.диагностики му правят в ивеко казват всичко е ок..изулирхме ад блу системата с емулатор същата работа.интересуваме дали може да е някоя дюза и какви са симтомите на не работеща дюза.камиона е 2007г.съвети сякакви приемам:)благодаря предварително
Колега на какво основание ти смениха турбото? Турбото не помпеше ли ? Камиона влизаше на авария ли ? Защото до колкото знам тази турбина е с "геометрия" т.е компа на мотора във всеки един момент знае какво се случва с нея(следи позицията гейта-разтоварващия клапан, т.е знае какво е зададеното(по подразбиране, гейта се управлява електрически т.е не е  с  вакуумен електроклапан) и реално измереното налягане, знае каква е позицията на геометрията във всеки един момент за части от секундата. Новото турбо как се държи помпи ли нормално, измереното и зададеното налягане в норма ли са, как се държи гейта т.е ел. управлението му, пак измерена/зададена позиция по подразбиране ?
 За комънрейл дюзите мисля, че е писано как се проверяват опита с колбичките на излишното и следиш на "диагностиката" какви корекции прави компа на дюзите за да работят според зададените параметри на софтуера т,е корекциите трябва да с в нормата за този двг, ако корекцията е по-висока значително на определен цилиндър, гледаш излишното с колбичките и го сравняваш и  на 6-те цилиндъра и какво е на въпросния цилиндър.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 09:16:05 »
ОтговорОтговор

  Турбото при страдалиса/без значение дали маторя е Курсор 10 или 13/издържа до около 300 000.При по-душманско каране може при 200 000 да здаде багажа,средно 250 000.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #6 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 10:26:01 »
ОтговорОтговор


 Аз пък знам не един и два случая, когато прословутият Холсет ( произведен в Хъдърсвийлд, Англия) държи до далеч над 500хил.км. Просто в 99% от тези случай, машините са ръчки и са карани от грамотни шофьори, но това е друга тема. Коментирал съм тази тема и малоумният алгоритъм на ЗФ кутията. Както и да е.

 Аз немога да разбера, какъв е този манталитет на сервизите и/или на собствениците, че да продължават да практикуват "проба-грешка" ?!?!?  Завърти очи . Добре, след като сте сменили неща за няколко хиляди лева и НЕ се е оправило, какво? Сервиза и/или индивида който ви е казал да ги смените.... после какво, върна ли ви парите?
 
 И турбото защо го сменихте? Ако е "чао" турбината има точно 5 неща по които можете да го разберете. Както тук беше споменато, конкретно ако ще говорим за турбо и вашият проблем, погледнете управлението му ( да, често има проблеми със "зацикляне" на управлението на променливата геометрия). Но това трябва да се чете при диагностика. А и само на байр?Ъ?
 И друго - след като свалихте старата турбина гледахте ли я? Как беше тя? Добре, или? И въпреки това я сменихте с нова?Ъ? И след като не се оправи, този дето ви го е казал това какво , бой яде ли?  Ухилен Смотан

 Сега конкретно. Може да е от различни неща, но понеже няма смисъл да гадаем, ще ви дам един съвет. НЕ ХОДЕТЕ повече при този "компетентен" сервиз. Отидете в реномиран и доказан за Ивеко ( аз незнам такива в БГ, в смисъл....., не че няма компетентни, а просто аз незнам такъв, нека някой с опит да препоръча). Нека пак да ви прочете ВСИЧКО. Едва ли няма да има никакви натрупани грешки и да не "пази" инфо. Но дори и да приемем, че е така следва най правилният според мен съвет към вас за тази ситуация. ----> Слагате в ОБД-то една малка "флашка" ( всеки уважаващ себе си сервиз има такива "оборотни") . След това карате, може и цял ден и/или докато пак се появи проблема. Като стане така се прибирате към сервиза и "докладвате". Оттам нататък ако сервиза е на ниво, ще прочете инфото и ще ви реши проблема компетентно.  Намигване


 Между другото, просто ми е интересно ..... преди или след като пипахте АД Блу-то стана това? А камиона пуши ли, тресе ли ?

 Апропо, 500 коня на Стралис е Курсор 13 и е помпЕН-дюзЕН Намигване !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +490/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #7 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 14:07:16 »
ОтговорОтговор

Кутията на ZF си е много добра. Както каза Хино, а и преди това е коментирано- алгоритъма за управление е "италиански".
И един съвет- ако мислите да продължавате по метода проба-грешка- сменете камиона. Ще е по-евтино.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #8 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 14:47:19 »
ОтговорОтговор


 Да, че е добра, добра е. Лично за себе си, я слагам посредата между двете крайности - I-shift и Telligent  Намигване. Аз и друг път съм коментирал ( надълго и нашироко по темата за Ивеко) - в стремежа си да се "покажат", италианците са се ...  наср.ли :-)). И лично мое мнение е, че практически не съществува камион, който при такива настройки и алгоритъм, да издържи много повече ( като мотор, респективно и периферия) от Стралиса. Пък кой каквото ще да си мисли.
 
 То и затова ръчните версии попаднали при грамотен шофьор/и , никак не се чупят, а шефовете са си предоволни от тях ( notta - НЕ коментирам другите качества на камиона, а конкретно по темата)!

 И да, сериозно, накараха ли ви да смените още нещо?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #9 -: Събота, 05 Септември, 2015, 00:25:52 »
ОтговорОтговор

Малко извън темата, нито искам да се правя на велик нито на всезнаещ, но виждам, че колеги обвиняват алгоритъма(софтуера ) на управление на автоматизираната кутия на ZF. Само да вметна, че ЕКУ-то на кутията не е самостоятелен субект т.е не то определя правилата на играта  Намигване . Почти всички(изключае с-темите за сигурност) с-теми в едно съвременно МПС са подчинени на ЕКУ-то(и по точно на софтуера на мотора) двг-то. Трансмисията не генерира въртящ момент, тя само го приема и видоизменя. ЕКУ-то на мотора и по точно неговия софт. решават каква ще е кривата на въртящия момент, който ще предат към трансмисията пък било тя и с италиански софт, софтуера на мотора определя какво да прави турбото и по точно геометрията му(т.е затова и турбото загива рано, точно защото италианския софт. на мотора казва на активатора на турбото да прави винаги максимален бууст, т.е геометрията при всяко подаване на газ да е максимално "агресивана" т.е максимално затворена за по дълго време, оттам и турбото управлявано така душмански прави повече об/мин от колкото ако геометрията не е толкова агресивна примерно като при ръчната кутия, но за това по надолу) .
  Софтуера на трансмисията(автоматизираната) се прави по софта на ЕКУ-то на мотора, за да може да изпълнява адекватно заданията на мотора(сега колко са адекватни заданията екуто на мотора е друг проблем  Ухилен ) , а не обратното. Знам, че сега мога да бъда контриран, че при ръчните ZF  на Ивеко, турбото и трансмисията издържа по-дълго време, да така е но НЕ защото няма комп(и софт на кутията), а защото софтуера на ЕКУ-то на мотора е различен от този софт. на двг с автоматизирана кутия, говорим за абсолютно еднакви мотори с абсолютно еднакви като хардуер екута т.е с еднакви номера на компютрите, по точно с еднакъв хардуерен номер иначе на двг с автомат и ръчка няма как да са абсолютно еднакви до последния символ номерата на еку-тата.
 Преди години с колеги сме си правили експеримента да качим софтуер от кола с ръчни скорости на абсолютно еднаква друга кола със същия мотор, но с автоматизирана(роботозирана) кутия . ами колата влиза на авария и не върви добре. След като отворихме и разчоплихме и двата софта с програма за чиптунинг(ремап) видяхме, че са много различни, при положение, че двг-та, екута(като хардуер са еднакви) са напълно еднакви. Затова , че софта на мотора казва "Кой ще кара влака и кой не"  Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #10 -: Събота, 05 Септември, 2015, 04:48:58 »
ОтговорОтговор


 emilpopoff, напълно съм съгласен с теб за това уточнение. Така написано от мен ( не за първи път ) наистина се разбира двузначно. Съжалявам. Но държа да подчертая, че уточнението ти е абсолютно на място - "поведението" на кутията се командва от компютъра на камиона, що се отнася до връзката с оборотите и това кога/какво следва. А управлението на самото превключване на скоростите, както и режимите ( визирам например "спортен"/"power" ) се управлява от компютъра на самата кутия. То и затова по принцип тези кутии са - "механични скоростни кутии с електронно управление". Като дори I-shift например е несинхронизирана ( отварям една скоба - несинхронизирани са й 3-те основни предавки. Демултипликатора, както и делителя са синхронизирани  Намигване

 Само обаче нека уточним и някой други неща. Има кутии и ...кутии. Има например - AS221DD, както и AS221OD на ZF или например AT2612D и AT2612OD на Волво и т.н. Съвсем призволно го пиша това, ОБАЧЕ.
 При "Захнрад фабрик"  Смотан, цифрите са килограмо/метри, а буквите - първите АС от АС-Троник, но отзад ДД и ОД значи - директ драйв и овър драйв  Намигване.
 При I-shift-а АТ е от -аутоматик трансмишън, 2612 е - 26 макс въртящ момент (26 плюс две нули естествено --> 2600нм), 12 е 12 степенен ( въпреки, че реално е 14, тоест 12+2, но това е вече съвсем детайл :-) ) --->   но Д е драйв, а ОД е пак - овърдрайв, и т.н.
 
 Това което искам да кажа е, че по принцип една и съща кутия като кутия може, а и ИМА РАЗЛИЧНИ ПРЕДАВАТЕЛНИ ОТНОШЕНИЯ. При това не само накрая ( знаем всички какво значи овърдрайв предавателно отношение). И по този начин ..."мача става друг"  Намигване . Това си е такава математика, такива схеми ( въпреки, че са ми абсолютно любими  Плезещ се ) , че просто..... Отделно и съвместно с главно предаване и/или размери гуми.....

 От Ивеко, според вас, като си ги знаем какви индивиди са .... дали не са "напаснали" нещата по максимално спортен начин? Как мислите?  Дали предавателните отношения не са в .... пълен унисон с манталитета на създателите на този камион  Ухилен .

 И да, има компютри в Стралис. Всъщнст има страшно много компютри, така както има и страшно много компютри в Машиненфабрик Аугсбург-Нюрнберг ( Бюссинг) и е абсолютно нормално те да се "шашкат" и да се чупят, факт...!

 Преди време бях питал един италианец - шофьор собственик : "Микелле, как е турбината на Стралиса, променливата геометрия, имал ли си проблеми"? Отговора бе дословно ( не се бъзикам) : "Сега ще ти обясня. Уестгейта на макс, постоянно да й се завива свят на турбината и няма никакви грижи. А и най-важното - на байрите по Fi-Pi-Li мачкам Сканийте наред"  Ухилен Смотан
.

 emilpopoff,  два АБСОЛЮТНО еднакви Стралиса като спецификация от-до, единия с АС-троник, а другия с ...."Бай Иван Троник"  Ухилен - тоест класическа ръчка, ако се карат по ИДЕНТИЧЕН  НАЧИН , визирам еднаква предавка/ки, еднаква газ ( пълна газ примерно), еднакви пределни обороти при които се сменя и т.н. , че вървят по ИДЕНТИЧЕН начин Намигване. Просто при "Бай Иван Троник"  Ухилен , "компютърното управление" на момента за превключване, както и самият постоянен избор е в .... компютъра на Бай Иван, тоест "квото му скимне". И ако той е поне малко компетентен, точно НИ-КО-ГА няма да остави мотора да се "цеди" до по 1800, 2000/1, за да превключи, а ще го прави далеч по-рано, всички знаем кога. Аз продължавам да твърдя, че практически НЯМА КАМИОН който при ТАКЪВ режим на каране и оставяне да се развърта до ТАКИВА обороти, при това абсолютно ежедневно..... да издържи. Няма такъв, не съществува, пък кой каквото ще да си мисли. Сега, друг е въпроса, и че няма друг производител, който да си настрой по този начин камиона :-)). Еле пък от ...10 литров мотор!
 
 Това е и причината масово Стралиси с ръчки, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО попаднали в поне средно кадърен/кадърни шофьор/и и поне базово добра поддръжка, да НЕ се чупят. И го казвам за пореден път и стоя зад думите си. Сега, друг е въпроса какви фирми купуват Стралис, какви шофьори го карат и какви сервизи го поддържат.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #11 -: Събота, 05 Септември, 2015, 22:36:43 »
ОтговорОтговор

Колега HINO, аз не споря с теб, трансмисията и мотора на Ивеко НЕ са нещо дефектно, дори на против. Просто обясних, че основната вина не е в софта на автоматизираната трансмисия, а в софта на двг-то.
 Защото дори и една трансмисия всекидневно да изрязва предавките до 1800-2000 об/мин, работа на софта на мотора е да спре това издевателство  Смотан, а не да гаси пожара с бензин, като оставя турбото да помпи и .т.н . Защото ако един софт на мотора е направен да щади възлите на едно мпс, той лесно може да запази кутията и турбото, като при всяко ,,изрязване" на предавка от страна на кутията до 1800-2000 об/мин намаля въртящия момент( картaта с torque limiter е точно в неговия софт, а не в софта на кутията) намаля количеството на впръсканото гориво(ако е комън рейл е фасулска работа за софта, просто отваря на макс, регулатора за дебит на помпата за високо налягане, някои я наричат погрешно и ГНП  Намигване, ако и регулатора не успее си има и регулатор за дебит, а ако и те не е успеят, софта на мотора казва на активатора на турбото да отвори геометрията до край, и все едно караш атмосферка, турбото не помпи(при ел. активатора може да се разтовари турбината до край, за разлика от механичния, който винаги има малко запас преди да му удължиш хода) т.е няма голям въртящ момент и турбото е спасено с един куршум два заека  Ухилен Ухилен Ухилен ; ), а отделно в софта на мотора си има и карта за авариен режим т.е за баш душмани  Ухилен, не откривам топлата вода, така са настроени всички нормални заводски софтуери на двг.
 А за случая на италианеца с геометрията макс. си мисля(нямам достъп до сервизно инфо на ИВЕКО, само предполагам), че активатора се управлява по различен начин при софта мотора на ръчка и автомата, т.е турбината е на макс и при двата варианта, обаче не се знае колко точно(в проценти го смята компа) е затворена геометрията и какво впръсканото гориво при всяко моментно смачкване на газта(защото  в единия случай ще  има повече изгорели газове, а оттам и различна скорост развъртане на нагнетателя на турбината и в комбинация с по агресивния активатор работата става лоша, а в обратния случаи с ръчката имаме пак бууст на макс обаче по дълъг живот на турбото, а от тази плавност нямаме и такива пикове на въртящ момент които натоварват трансмисията) това си е моя теория, на база на това,  че всички коли(печки) , които съм карал съм ги ремапвал и съм им правил различни доработки(хибридни турбини, по-големи кулери, нагласяне хода на активатора на геометрията когато е механичен с ел. вакуумно управление и т,н) и имам приятелчета мапери(са ме светна ли, съвмсем лайшки как са нещата), с които сме настройвали бараките, защото когато една кола е стокова е много лесно да ти сложат софт на мотора copy/paste, обаче когато е с различен хардуер тогава няма copy/paste защото всичко се прави по колата иначе просто не върви оптимално.
  Между другото имам желание да причиня Смотан и нещо подобно на камиончето, което карам от време на време, обаче, чорбаджията е от старата школа и не си пада по къстъм изпълненията на тежкотоварна техника  Ухилен Ухилен Ухилен .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #12 -: Неделя, 06 Септември, 2015, 15:16:20 »
ОтговорОтговор


 emilpopoff, разбрахме се  Намигване . Въпреки, че оспамихме темата на човека. Но пък от друга страна,  той явно се притесни нещо и не отговаря какво е станало....

 По принцип, при пипане на софтуер, това се прави от наистина компетентни  хора, които знаят кое-как и най-вече ЗАЩО при едно действие, следва друго и т.н. Всички ме разбирате какво имам предвид. Това са много важни неща и за да стане едно нещо наистина качествено, трябва да се имат предвид наистина много неща. И ОСОБЕНО когато говорим за камиони. Защото за коли.... има прекалено много готови карти и там е ясно. За камиони определено НЕ Е така. А и един камион е много по-сложен и специфичен от една кола, знаем  Намигване. Като цяло е много дълга тема, ама МНОГО !!!

 Това за пипане на кулер е много деликатна тема да знаете. Формулата на ПРАВИЛНО изчисление беше нещо от рода на два пълни реда + взимане предвид на не малко "периферни" данни. Естествено зависи и на какво се пипа кулера - кола, бус, камион.... бензин ( много по лесно е там), дизел и т.н. А пипане на кулер е абсолютно задължително да се прави в унисон с центровка/настройка на помпа/гориво (според зависи от типа) и още не едно и две неща. Просто всичко е навързано, знаем....
 Ето например, доколкото си спомням, формулата при бензинов мотор за правилен тунинг, относно дюзите беше лесна --> таргетна мощност Х 5,9, делено на броя цилиндри = резултат за един цилиндър, респективно дюза. Тази стойност се завишава с между 10 и 20% ( НЕ повече, и НЕ по-малко) и правилният резултат е налице. Това е от "лесните" неща  Смотан .

 Това което искам да кажа е, че всяка една намеса "от-до" по темата тунинг, на което и да е "нещо" ОСОБЕНО при камион, трябва да се прави компетентно. В смисъл такъв..... без експерименти и/или готови карти от "някъде", понеже просто после.... боли много  Намигване . А и задължително - настройка на всеки един камион , директно на Дино ( най-добре Маха, с РЕАЛНИ стойности на нетто/бруто мощност ((= вал/гуми)) , а не на другите с измислена "компенсация" !!!)! Просто без дино и ПРАВИЛНА настройка според КОНКРЕТНИЯТ камион..... разботата става..... "дадох ти едно лекарство, ама ти го изпратих по пощата. А ти дали си 50 кила, или 150 незнам, респективно и дозата незнам, ама .... ще се има ефект  Ухилен" . Е то ще има, ама какъв....  Смотан .

 Апропо, италианеца въобще и не го бъркаше колко точно ще му издържи турбината. Все пак беше южняк ( от Козенца  Ухилен ) , а братовчед му беше дилър на Ивеко. Сещате се  Намигване .

 Като цяло, лично моето мнение е, че 13 литровият Курсор е един много добър мотор и много по-здрав от десятката. Не е от най-икономичните, но не е ламя и върви прекрасно. Спомням си някакви тестове ( в Испания), където точно 500-те коня ( Курсор 13) ги тестваха около Мадрид, само че при всякакви терени и т.н. , и даде около 33. В същото време... само и единствено Д26 на МАН 480 коня ( двете турбини и двата кулера) и 500коня Магнум ( което си е Волво 12.8л Д13) дадоха съвсем малко над 30. Всички други "гонеха"  нива 33-35 при идентичните им тогава условия, така че....
 А и Курсор 13 ( 500 или 560 коня) в комбинация с ръчка и грамотен шофьор, си мисля, че би бил много добър вариант. Естествено и изхождайки от факта, че струват буквално на половина, т която и да е конкуренция. Не е маловажно това.

 И последно. Курсор 13 има и версия без променлива геометрия - 410 коня. В Европа не се слага, но мисля, че не е невъзможно при смяна на турбина ( с такава с фиксирана геометрия) , и респективно софтуер, да си стане ...410 "фикс". Не би трябвало да има проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #13 -: Неделя, 06 Септември, 2015, 17:10:59 »
ОтговорОтговор

Hino, просто спри да четеш, това което четеш. Някой някъкси ти е напълнил главата с глупости. Пагубно ми се струва за теб.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #14 -: Неделя, 06 Септември, 2015, 17:21:55 »
ОтговорОтговор


 American,   Завърти очи Завърти очи , да пукна ако мога да разбера какво точно искаше да кажеш? Би ли се аргументирал, please ?!
 Beforehand thanks for attention  Намигване !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!