Въпрос за Рено Премиум
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 12:32:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въпрос за Рено Премиум  (Прочетена 10352 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
tcany
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« -: Неделя, 13 Септември, 2015, 11:02:28 »
ОтговорОтговор

Колеги,събирам информация за Renault Premium 450 DXI EURO 5,2008г.Ще бъда благодарен за всяка което мога да науча.Благодаря Ви предварително.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 13 Септември, 2015, 11:02:28 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +378/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 986
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 14:07:32 »
ОтговорОтговор

Питай Иво Райдер 777,той е наясно с тази марка и модел автомобили,даже в момента кара такъв кош Смотан.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 14:07:32 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 18:07:11 »
ОтговорОтговор

Теснотия до шия
Икономично
Докарва го на вървеж

Слаби панти на джобовете
Смотана електроника,има навика да светка като коледна елха,но пък върви

Друго кво те интересува?

П.П. Няма пепелник,защото ако е отворен не можеш да си затвориш вратата

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


tcany
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 18:52:41 »
ОтговорОтговор

Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 19:18:19 »
ОтговорОтговор

Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?
Принципно мноо зависи кой и как се кара
Иначе коравичко е Рендето,макар че регистрирах един лагер на главина,но го отдавам на ,,дошло му е време"
Мисля,че за БГ е идеално(лично мнение)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 20:42:57 »
ОтговорОтговор

Не е толко икономично,може би зависи от системата адблу,дали всичко е ок,тва където го карам изобщо не е икономично,казвали са ми че е от адблуто...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Неделя, 13 Септември, 2015, 20:56:48 »
ОтговорОтговор

Баце,Рендето е от камионите,които само отчитат проблем с Ад блу-то,но не влиза в авариен режим
Или с други думи не забива муцуна,когато му свурши Ад блу-то,като Волво например
Не съм специалист,но и с Ад блу и без Ад блу разхпда и вървежа му е повече от чудесен,за камион с ,,малолитражен" мотор
Смело твърдя,че Рене е по-икономичен от Волво

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #7 -: Вторник, 15 Септември, 2015, 23:16:23 »
ОтговорОтговор

Лично мое мнение е че за Бг изобщо не е подходящо Ренде даже и Евро 5 при положение че почти няма привилегии . Според мене за Бг най-добре Евро 3 с по малко електроника и без АдБлу и по възможност ако търсиш здравина Волво или Актрос а за икономия Скания или Даф в краен случай заради евтината подръжка и лесен за ремонт . Никой не ангажирам с моето мнение , пожелавам ти успех и дано да направиш най-правилния избор .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #8 -: Неделя, 20 Септември, 2015, 20:40:36 »
ОтговорОтговор


 Скромното ми мнение - Грозен ( субективно мнение ) , ужасно тесен ( няма кой да ме обори ) , ОБАЧЕ.... --> икономичен до степен да поставя рекорди, недостижими от повечето ( не всички) конкуренти.
 Ниска собствена маса, относително нисък център на тежестта, много добре напаснати предавателни отношение и въобще всичко по "driveline" от коляновия вал до гумите = общ резултат - отлична и учудващо добра пъргавина и поведение.
 Стегната, но много добре оразмерена ходова част -отличен баланс с акцент към по-спортно усещане ( доколкото въобще може да се използва тази дума за ...камион :-) ) .
 Техника от "татко" Волво ( в по-голямата си част). "Малък" обем мотор, но с голямо сърце  Плезещ се .
 Липса на авариен режим, дори и след индикаций за проблем. Апропо - тройно дублиране на сигналите от КАН. Едва при 3-ти сигнал отчита грешка и има ефект = липса на "пресилени" и безмислени предупреждения.
 Неотрално към АДБлу ремап ( в повечето , но да, не във всички случай). Проблема там е, че компютъра се шашка след неправилно изолиране и му се взима акъла от "преизчисления". Дълга тема, но като цяло е "либерален" към тази процедура камион.

 Много важно уточнение - много евтин!!! Конкурират се със Стралис в това отношение :-).
 Пак субективно мнение, но преди време когато се занимавах..... сравнявайки го със Стралиса по отношение на фирмите които го експлоатират и респективно продават.... все ми се струваше, че шефовете които имат Рена, са МНОГО по добре, отколкото тези индивиди експлоатиращи Стралис. Разбирате какво искам да кажа, въпреки, че е извън темата.

 По принцип, не съществува друг камион, който може да бъде купен за такива пари и да има такива експлоатационни разходи, естествено включително и гориво. Друг е въпроса за "боксониерата във Владиславово" на Премиум, в сравнение с .... "резиденция Евксиновград" на батко Магнум  Ухилен .


 Нота - Запомнете нещо много важно според мен! Версийте Lander и Route, в 95% от случайте идват от съседна рязанландия!!! И го имайте на предвид!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #9 -: Неделя, 20 Септември, 2015, 22:41:27 »
ОтговорОтговор

Hino, много си сладкодумен, но практиката показва други интересни неща, като този клип на Спилбълг - разход 40/100 и всички го минават като малка гара. Ама може всички други да са празни, кой знае Усмивчица

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xJDd1rc5hkQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xJDd1rc5hkQ</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #10 -: Неделя, 20 Септември, 2015, 23:06:36 »
ОтговорОтговор


 hgv_driver , моите уважения, но ако съдиш за това дали един камион, конкретно марка/модел/спецификация е икономичен от един клип....... просто няма какво да коментирам, честно. Да не говорим, че едно е да катериш Бреннеро с "10" литров мотор, съвсем друго да се "разхождаш" в Бенелюкс, нали. И още 326 "подробности" които предполагам знаеш.
 А и точно "Спилбърг"  Ухилен , предполагам може да ти изнесе лекция по темата разход на гориво на Премиум. А и оределено не е само той  Намигване.

 P.S. -  И аз съм бил личен свидетел как МАН V8 ( Либхер-а) , минава като ..Генерал Вазов по байрите на Бреннеро и всички са отдясно и буквално му козируват  Смотан  и горе в Мюнхен ( няколко часа по-рано пристигнали) разхода му беше 34, а другите бяха между 36 и 45, нали! Но същият този "Бюссинг" в Бенелюкс под 30 .....ниенте ми амор Намигване , докато точно Премиум, там над 25 фулиран....трудно Намигване ! Въобще безмислен спор, толкова много подробности има, че....... !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Неделя, 20 Септември, 2015, 23:41:42 »
ОтговорОтговор

Правилно,релацията е много важна...не може да кажеш просто така,тоя модел харчи еди колко си.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Понеделник, 21 Септември, 2015, 09:03:30 »
ОтговорОтговор

Кефиш ме Иваниванов,интересна логика.
В свят,в който евро 5 станаха на милион км, ти даваш акъл да се купува евро 3
В какво състояние ще е тва евро 3?
Въобще не подхващам и темата,че евро 3 в момента се продава трудно,какво ли ще е след 2-3години?
Или като купиш дарак,трябва да го търкаляш до гроб?

Язък,че нарезахме шкодите с тях щяхме да врътнем баси вътрешнио транспорт

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #13 -: Вторник, 22 Септември, 2015, 17:09:36 »
ОтговорОтговор

Бриги според мене изобщо не се продава трудно Евро-3 особено за вътрешен транспорт , а относно за състоянието един камион колкото и стар да е щом е подържан няма никакъв проблем . Да не говориме че много Евро тройки ще надживеят петиците . И с какво държавата ни облекчава като купиме Е-5 само и единствено за СЕМТ ама няма страшно тях има кой да ги вземе .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!