Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 12:32:20
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Renault
>
Въпрос за Рено Премиум
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Въпрос за Рено Премиум (Прочетена 10352 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
tcany
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4
Теми: 2
Активност
0%
Въпрос за Рено Премиум
«
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 11:02:28 »
Отговор
Колеги,събирам информация за Renault Premium 450 DXI EURO 5,2008г.Ще бъда благодарен за всяка което мога да науча.Благодаря Ви предварително.
Активен
Форум на българските шофьори
Въпрос за Рено Премиум
«
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 11:02:28 »
Активен
imter
Потребител герой
Рейтинг: +378/-15
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 986
Теми: 35
Активност
0%
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #1
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 14:07:32 »
Отговор
Питай Иво Райдер 777,той е наясно с тази марка и модел автомобили,даже в момента кара такъв кош
.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #1 -:
Неделя, 13 Септември, 2015, 14:07:32 »
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #2
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 18:07:11 »
Отговор
Теснотия до шия
Икономично
Докарва го на вървеж
Слаби панти на джобовете
Смотана електроника,има навика да светка като коледна елха,но пък върви
Друго кво те интересува?
П.П. Няма пепелник,защото ако е отворен не можеш да си затвориш вратата
Активен
tcany
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4
Теми: 2
Активност
0%
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #3
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 18:52:41 »
Отговор
Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #4
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 19:18:19 »
Отговор
Цитат на: tcany в Неделя, 13 Септември, 2015, 18:52:41
Ще се кара само вътрешно в България.Интересува ме как е ходовата част? Шенкелите бързо ли се износват и изобщо как се държи предницата?
Принципно мноо зависи кой и как се кара
Иначе коравичко е Рендето,макар че регистрирах един лагер на главина,но го отдавам на ,,дошло му е време"
Мисля,че за БГ е идеално(лично мнение)
Активен
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #5
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 20:42:57 »
Отговор
Не е толко икономично,може би зависи от системата адблу,дали всичко е ок,тва където го карам изобщо не е икономично,казвали са ми че е от адблуто...
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #6
-:
Неделя, 13 Септември, 2015, 20:56:48 »
Отговор
Баце,Рендето е от камионите,които само отчитат проблем с Ад блу-то,но не влиза в авариен режим
Или с други думи не забива муцуна,когато му свурши Ад блу-то,като Волво например
Не съм специалист,но и с Ад блу и без Ад блу разхпда и вървежа му е повече от чудесен,за камион с ,,малолитражен" мотор
Смело твърдя,че Рене е по-икономичен от Волво
Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
Рейтинг: +15/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 148
Теми: 17
Активност
0%
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #7
-:
Вторник, 15 Септември, 2015, 23:16:23 »
Отговор
Лично мое мнение е че за Бг изобщо не е подходящо Ренде даже и Евро 5 при положение че почти няма привилегии . Според мене за Бг най-добре Евро 3 с по малко електроника и без АдБлу и по възможност ако търсиш здравина Волво или Актрос а за икономия Скания или Даф в краен случай заради евтината подръжка и лесен за ремонт . Никой не ангажирам с моето мнение , пожелавам ти успех и дано да направиш най-правилния избор .
Активен
Hino
Старши потребител
Рейтинг: +190/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 348
Теми: 6
Активност
0%
iYi
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #8
-:
Неделя, 20 Септември, 2015, 20:40:36 »
Отговор
Скромното ми мнение - Грозен ( субективно мнение ) , ужасно тесен ( няма кой да ме обори ) , ОБАЧЕ.... --> икономичен до степен да поставя рекорди, недостижими от повечето ( не всички) конкуренти.
Ниска собствена маса, относително нисък център на тежестта, много добре напаснати предавателни отношение и въобще всичко по "driveline" от коляновия вал до гумите = общ резултат - отлична и учудващо добра пъргавина и поведение.
Стегната, но много добре оразмерена ходова част -отличен баланс с акцент към по-спортно усещане ( доколкото въобще може да се използва тази дума за ...камион :-) ) .
Техника от "татко" Волво ( в по-голямата си част). "Малък" обем мотор, но с голямо сърце
.
Липса на авариен режим, дори и след индикаций за проблем. Апропо - тройно дублиране на сигналите от КАН. Едва при 3-ти сигнал отчита грешка и има ефект = липса на "пресилени" и безмислени предупреждения.
Неотрално към АДБлу ремап ( в повечето , но да, не във всички случай). Проблема там е, че компютъра се шашка след неправилно изолиране и му се взима акъла от "преизчисления". Дълга тема, но като цяло е "либерален" към тази процедура камион.
Много важно уточнение - много евтин!!! Конкурират се със Стралис в това отношение :-).
Пак субективно мнение, но преди време когато се занимавах..... сравнявайки го със Стралиса по отношение на фирмите които го експлоатират и респективно продават.... все ми се струваше, че шефовете които имат Рена, са МНОГО по добре, отколкото тези индивиди експлоатиращи Стралис. Разбирате какво искам да кажа, въпреки, че е извън темата.
По принцип, не съществува друг камион, който може да бъде купен за такива пари и да има такива експлоатационни разходи, естествено включително и гориво. Друг е въпроса за "боксониерата във Владиславово" на Премиум, в сравнение с .... "резиденция Евксиновград" на батко Магнум
.
Нота - Запомнете нещо много важно според мен! Версийте Lander и Route, в 95% от случайте идват от съседна рязанландия!!! И го имайте на предвид!!!
Активен
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
hgv_driver
Старши потребител
Рейтинг: +82/-105
Неактивен
Luxembourg
Публикации: 363
Теми: 8
Активност
0%
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #9
-:
Неделя, 20 Септември, 2015, 22:41:27 »
Отговор
Hino, много си сладкодумен, но практиката показва други интересни неща, като този клип на Спилбълг - разход 40/100 и всички го минават като малка гара. Ама може всички други да са празни, кой знае
http://www.youtube.com/watch?v=xJDd1rc5hkQ
Активен
Hino
Старши потребител
Рейтинг: +190/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 348
Теми: 6
Активност
0%
iYi
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #10
-:
Неделя, 20 Септември, 2015, 23:06:36 »
Отговор
hgv_driver , моите уважения, но ако съдиш за това дали един камион, конкретно марка/модел/спецификация е икономичен от един клип....... просто няма какво да коментирам, честно. Да не говорим, че едно е да катериш Бреннеро с "10" литров мотор, съвсем друго да се "разхождаш" в Бенелюкс, нали. И още 326 "подробности" които предполагам знаеш.
А и точно "Спилбърг"
, предполагам може да ти изнесе лекция по темата разход на гориво на Премиум. А и оределено не е само той
.
P.S. - И аз съм бил личен свидетел как МАН V8 ( Либхер-а) , минава като ..Генерал Вазов по байрите на Бреннеро и всички са отдясно и буквално му козируват
и горе в Мюнхен ( няколко часа по-рано пристигнали) разхода му беше 34, а другите бяха между 36 и 45, нали! Но същият този "Бюссинг" в Бенелюкс под 30 .....ниенте ми амор
, докато точно Премиум, там над 25 фулиран....трудно
! Въобще безмислен спор, толкова много подробности има, че....... !
Активен
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2182
Теми: 113
Активност
0%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #11
-:
Неделя, 20 Септември, 2015, 23:41:42 »
Отговор
Правилно,релацията е много важна...не може да кажеш просто така,тоя модел харчи еди колко си.
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #12
-:
Понеделник, 21 Септември, 2015, 09:03:30 »
Отговор
Кефиш ме Иваниванов,интересна логика.
В свят,в който евро 5 станаха на милион км, ти даваш акъл да се купува евро 3
В какво състояние ще е тва евро 3?
Въобще не подхващам и темата,че евро 3 в момента се продава трудно,какво ли ще е след 2-3години?
Или като купиш дарак,трябва да го търкаляш до гроб?
Язък,че нарезахме шкодите с тях щяхме да врътнем баси вътрешнио транспорт
Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
Рейтинг: +15/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 148
Теми: 17
Активност
0%
Re:Въпрос за Рено Премиум
«
Отговор #13
-:
Вторник, 22 Септември, 2015, 17:09:36 »
Отговор
Бриги според мене изобщо не се продава трудно Евро-3 особено за вътрешен транспорт , а относно за състоянието един камион колкото и стар да е щом е подържан няма никакъв проблем . Да не говориме че много Евро тройки ще надживеят петиците . И с какво държавата ни облекчава като купиме Е-5 само и единствено за СЕМТ ама няма страшно тях има кой да ги вземе .
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...