ПИМК и DB Schenker пускат втори влак за камиони до Германия
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 12:27:44 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ПИМК и DB Schenker пускат втори влак за камиони до Германия  (Прочетена 7904 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
VOLVO 480
Старши потребител
****

Рейтинг: +94/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 326
Теми: 85



Активност
0%


Ел. поща
« -: Четвъртък, 17 Септември, 2015, 20:52:01 »
ОтговорОтговор

На 30 септември по линията Русе - Нюрнберг пускаме втори влак. Това съобщи пред "Капитал Daily" Илиян Филипов, съсобственик на най-голямата автомобилна компания в страната, пловдивската ПИМК. Т.нар. интермодален блок-влак е съвместен проект на транспортната компания със спедитора DB Schenker. Той започна от края на януари тази година. Той позволява товарите да бъдат транспортирани до началната точка, т.е. Русе или Нюрнберг, с влекачи. Там ремаркетата се качват на влак, а след пристигането до крайната гара да се довозват отново с влекачи. Идеята е превозите с камиони да се ограничат в по-малък периметър.

Проектът следва все по-развиващата се тенденция да се използват комбинирани превози, които спестяват разходи, намалява се зависимостта от шофьорите, като за 72 часа не е необходимо да има такъв, намаляват се емисиите и т.н. При пускането на първия влак двете компании обявиха, че това е тестов проект. Пускането на втория влак в края на месеца обаче показва, че има търсене на този тип транспортна услуга.

По две

Линията е редовна. Влаковете ще тръгват всеки вторник и четвъртък от Русе и всяка сряда и събота от Нюрнберг, обясни още Илиян Филипов. Според споразумението между двете компании партньори пловдивската ПИМК е длъжна да осигурява товари за 23 от всички 34 ремаркета за курс на блок-влака в едната посока, а "Шенкер" - за останалите 11. Самият влак е на DB Schenker Rail, а ремаркетата, с които товарите се довозват до Русе, са на ПИМК. Пак пловдивската компания е ангажирана с това да извози товарите от жп терминала в Нюрнберг до съответния адрес, където всъщност е назначението им.

Маршрутът на товарния влак до Нюрнберг в Германия минава през Румъния, Унгария и Австрия. Терминалът, на който се оперира и товари влакът в България, е Пристанищен комплекс - Русе. Германският град е на пътя на транспортния речен канал Рейн - Майн - Дунав. Блок-влакът е с капацитет 17 вагона, в които могат да се натоварят 34 товарни ремаркета.

Всички на влака

Тенденцията превозите, при които товарите в ремакетата на камионите се качват на влак, за да се транспортират на далечни разстояния, от години е популярна в рамките на Европейския съюз и е основно поле, в което се състезават спедиторите. Доскоро обаче тя трудно се развиваше на българска територия поради липсата на добра инфраструктура и стабилен железопътен превозвач. С навлизането на все повече товарни жп превозвачи това обаче бавно започна да се променя.

От миналата година "Гопет транс" е оператор на интермодален блок-влак в страната между Русе и румънския град Куртичи. Обслужва и линия до Стара Загора, а следващата планирана връзка е между Куртичи и София. През май 2015 г. спедиторът "Гопет транс" съобщи, че планира да инвестира още 2 млн. лева в развитие на интермодален транспорт до 2016 г. Той трябва да свърже  България, Гърция, Румъния и Унгария с Великобритания, Бенелюкс, Северна Франция и западната част на Германия, съобщиха от компанията.

Източник: http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/09/15/2610648_pimk_i_db_schenker_puskat_vtori_vlak_za_kamioni_do/   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 17 Септември, 2015, 20:52:01 »

 Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +23/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Петък, 05 Август, 2016, 23:05:41 »
ОтговорОтговор

Няма спор. Компания с позицяця и силен гръб.е ПИМК. Ние и трактористите също допринесохме за това. Е исторята помни сривове и на по-големи фирми. Та свършиха комбайнеритя и шофьорите на бусове мечтаещи да карат консерва та пускат влакове

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 05 Август, 2016, 23:05:41 »

 Активен
комбайнер
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +61/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 140
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 06 Август, 2016, 13:52:57 »
ОтговорОтговор

Ние и трактористите също допринесохме за това. Е исторята помни сривове и на по-големи фирми. Та свършиха комбайнеритя и шофьорите на бусове мечтаещи да карат консерва та пускат влакове

От време на време някой сополанко, който може и над 60 годишен да е, се изцепи колко е напред, поставяйки трактористите и комбайнерите работещи като шофьори, на по-ниско стъпало като знания, опит и умствени възможности.
Това отрицателно отношение е станало нарицателно. Ненормално е, досадно е. Нито отговаря на някаква истина за да се ползва като аргумент, нито е оригинално. Тъпо.
Зад това отношение прозира човек с елементарно, първобитно мислене, човек-лапацало. От такива не се очаква нищо стойностно.
Значи ще делим шофьорите на "заварени" и "доведени" на "истински" и "неистински", на "велики майстори на кормилото" и "прости трактористи и комбайнери".
Всеки вижда нещата от своята камбанария. Само, че някои не виждат това което казват, а повтарят чутото от друг такъв "умник". Па-па-гал-че-та! Стойност има самото папагалче - 1500 евро, а не казаното от него.
Всичко това го пиша, не защото се чуствам лично засегнат-пропускам само бягане на 100 м и надпиване.
Просто нивото на форума трябва да е по-високо и админа да прибави раздел "Глупости". Може и "Болни мозъци".
Само предлагам.
Както и предлагам по-чисти и колегиални отношения. От това каране из Европа трябва да сме вече освен българи и европейци в мисленето си.

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Zaron
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-12
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 215
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 30 Октомври, 2016, 23:47:07 »
ОтговорОтговор

Не виждам нищо лошо в тази идея,стига да се осъществи.
Предполагам,че една голяма част от нас работят същата работа самоче на запад.
Ако се развие правилно Интермодалния транспорт у нас би върнало много хора и те вече ще са с голям опит.
Аз лично приветствам събитието  и пожелавам успех.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
djingov
Младши потребител
**

Рейтинг: +4/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 78
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 31 Октомври, 2016, 09:21:00 »
ОтговорОтговор

Интересно ми е как ще стане това с развитието на интермодалния транспорт и как той ще върне обратно хората в България.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Zaron
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-12
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 215
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 31 Октомври, 2016, 18:35:11 »
ОтговорОтговор

С развитието на икономиката на нас и на комшиите около нас и респективно би трябвало да се развие и транспорта.
Не всички хора,но някои може би.
Определено биха се отворили доста работни места.
Нали някой трябва да дърпа тези ремаркета от и до този терминал в Русе,да се товарят и разтоварват.
Имаше подобен терминал в София на Сточна Гара ,но след падането на пролетариата падна и терминала,иначе работеше много здраво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1816/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 02 Ноември, 2016, 19:58:41 »
ОтговорОтговор

Демокрацията роди терминал на гара Яна,ма е умрел като самата демокрация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Zaron
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-12
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 215
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 02 Ноември, 2016, 20:05:03 »
ОтговорОтговор

Демокрацията роди терминал на гара Яна,ма е умрел като самата демокрация.
Този беше преди демокрацията, и със собствените си очи съм вижда колко много товари минаваха от там.
Жалко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1816/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 02 Ноември, 2016, 20:16:09 »
ОтговорОтговор

Е къ бре,по линия ,,Транспорт" се усвоия неколко евра неотдавна.
Ма май по-лесно се усвоява по същата линия у метрото и за туй кучета го яли тоя терминал,он и заводу за отпадъци недалеч от там е на същото дередже.
Усвоява се,тва е
Друго не чекайте ,а гледайте как се усвоява

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!