• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

SCHLUNDT TRANSPORT

Започната от колианс, Неделя, 11 Октомври, 2015, 11:48:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ANIMAL

Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.А дотогава им работиш на 1200-1300Е.Може да греша,то мърша си има и в тази професия-бате Иво да се изкаже по въпроса ;D,но състояние на композиция(ако не сменяш ремаркета),разход и т.н. могат да се видят и след първия месец.От там нататък колегите да му мислят.Мен миналата година ме вербуваха от голяма Чешка фирма,тука много звезди се свалиха,но добре,че случайно се свързах с колега избягал от тамче да не гръмна и аз.Тук на приказки ми се казваше,че под 1800 Е няма да падам,а то 1800 едва се стигат след всякакви нарушения и какво ли не.
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

ANIMAL

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

rider777

Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

k

Цитат на: rider777 - Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37
Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Затова ли пак имате обява в джобса? Дано един свестен шофьор не остане в България .

Boroman21

Цитат на: rider777 - Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37
Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Бате де ги тия убави фирми че не ги вида?! От 3 месеца търся сериозно следващия си работодател ама все нещо не можем да се разберем , а изискванията ми са далеч от невъзможни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Schlundt Transport

Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01
Явно темата трябва да стане интересна ,за да вземат повече колеги мнение по въпроса.Аз ще изразя лично моя мнение и не задължавам никой с него.
При всеки договор се предлага основна заплата на която те осигуряват,в случая 1500 евро(винаги числата с в бруто),защото минават през данъци.
Шпейсените(Spesen) e командировката и нощен труд евентуално ако има,който се полагат на всеки шофьор,било регионален или на дълги разстояния.В зависимост от това дали си спиш вечер в къщи или в камиона се сформират шпейсените.
Това е законово положение в Германия :  http://www.kfz-auskunft.de/reisen/spesen.html
При мене на договора ти не ми излизат числа по отделните точки,а само точка.Но в точката за извънреден труд е фиксирано " неделя и празник по 1,80 евро бруто на час допълнително и нощен труд по 2,88 евро бруто на час от 20:00-6:00ч.
Странно ,че нощния труд по закон е от 22:00-6:00ч. в което не вярвам шефа ти да се е минал ;) и се заплащат в повечето фирми ако си направил мин. 6ч.
Така ,че ако си стартирал работния си ден в 6:00 и работиш 15ч. до 21:00 няма как да искаш нощен труд.Трябва да караш само нощно време за да ти се плаща нощен труд,но това е в една друга фирма :)
На практика твоята сметка е много проста ,но си мисля ,че не е така.

Да, също съм на мнение, че от заяждане няма полза, отговарям подробно на всичко, тъй като предполагам доста хора, които кандидатстват, четат форума и така ще е по лесно и за нас и за тях.

За нощния труд питах още веднъж, със сигурност е от 20 ч., заплаща се реално-пропорционално, ако някой е карал половин час, ще му бъде платено за половин час.

Надбавките са това, прилагам скрийн, solo е за 12 тонен камион, ние тук обсъждаме тировете.



Реално под 1800 евро се пада, ако си стоите вкъщи, за хранителните магазини мин. е 1900 евро, от повече добавки за нощен труд.

Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01Най-лесно ще е някой доволен колега от фирмата да каже дали така се сформира заплатата му ,както ти казваш.

Да, би било хубаво като се пишат коментари да се споменава и периода за който се отнасят, дори да работи в момента няма проблем, нормално е не всичко да му харесва.


Цитат на: micyri - Вторник, 02 Май, 2017, 20:47:01До сега не съм чул в немска фирма някой да говори за разход на камион!
Казваш,ако са доволни със сигурност ще ви увеличат заплатата! :) Кое по точно ще увеличат,знаеш ли? Основната заплата,надбавките ,нощния труд......:)  Това са глупости! Няма как законно да стане.
Всичко се договаря в началото и край.В Германия много трудно може да си вдигнеш заплата на по-късен етап и то в 1-1,5-2 евро на час.


Цитат на: ANIMAL - Вторник, 02 Май, 2017, 21:23:04
Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.

Заплатата се увеличава с добавки, фирмата не е товарно такси да вози на ХХевро/км, има сключени договори за различни суми с различните товародатели, като следователно тези, които плащат повече, имат и повече изисквания - като пример работа с документи на немски, застраховки, по-скъп товар и др. Такива товари отиват при по-добрите шофьори, които получават примерно 200 евро добавка за работа с товари на фирма Х, тъй като е постоянно, си е увеличение на заплатата. Фирамта в момнта е с малко над 50 камиона и не е проблем да се прецени, самият собственик си наблюдава шофьорите.

Споменах 6 месеца, защото да, камионът може да се прецени и за по-малко, но ако служителят злоупотребява с болнични и неплатени отпуски, няма как да се разбере веднага. Фирмата от смяна на един служител изобщо не печели - губят се около 500 евро  за да дойде новия шофьор, да му се направят документи, да  кара с друг да се обучи, квартира за тези дни, заплащане  и др., но ако шофьорът е посредствен, естествено си заслужава смяната.

Разходът няма норма, но се наблюдава, все пак е фактор, особено ако се кара по едни и същи маршрути.

В никакъв случай не се измислят причини да се изгони някой след 6 мес., но ако има реални такива се прекратяват отношенията. В случаите, когато е възможно да се премести на друга релация, където не му е необходимо толкова да работи с документи и др, или има свободен соло камион, ако не може да маневрира - естествено се търси взаимоизгодно решение.
В никакъв случай не искам да гарантирам, че след 6 месеца всички шофьори изкарват повече, да не стане като в мвр, където хората ходят за 20 заплати при пенсиониране  ;D








micyri

Сега ако и някой колега работещ там се включи в темата ще е добре.
Просто да чуем от какво е недоволен :)
Нощния труд от 20ч...... :) та в 20ч. е още светло ! :)
И един последен въпрос от мене.
Колко км. се правят на месец,приблизително.

Schlundt Transport

Средно между 12500 и 14000 км.

rider777

Ако мой шофер ми прави месечно по 14000 км ще му давам 2200€ твърдо .  Тези километри примерно при мен се правят с лекота за разлика от начина на работа в "Немските" фирми ,,,,,,,,,,,, ама моите шофери обичат повече да сръбват ракийца вместо да карат и ,,,,,,,,,,,,,,,   На младши потребителя Гусин К отговарям, че нямам обява в Джобса,,, да чете хубаво от кой е обявата !!!!!   Бороман,,,,,, телефона ми е 0879 030213 Ивайло Стефанов
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hunter_75

Иво,извинявай,но ако при теб карането по национали е приориет,не вярвам че е възможно да се направят 14000 км,без нарушения.Не искам да се заяждам,но твърдя че това е невъзможно,дори и само по аутобани да караш,пак не е сигурно че ще стане,а по национал абсурд.Ако искаш,може и бас да хванеме

ANIMAL

Аз пък не мога да разбера какво против имате карането по национали,особено ако заплащането не е обвързано с километри.За мен точно това е една от красотите на тази професия.Аз като хукна по Българията не спирам да се възхищавам на красивата ни природа и да псувам всички говеда,които я унищожават.И между другото и аз останах учуден,как полубългарина пише толкова грамотно-10 пъти по-добре от Пировски и още няколко екземпляра по тия форуми ;D
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

rider777

Перковски беше еталон за неграмотност ама това е нормално за футболен запалянко,,,,,,,, а иначе за карането по национали комбинирано с безплатните магистрали си се правят 14 без абсолютно никакви нарушения ама това тук дето взимаш натоварено ремарке,,,,,,,,, за Германия с товарене и разтоварване си представям кво става при 14 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

micyri

На мене друго ми е странно.
Ето ,предлагат работа.Темата е интересна,може би полезна,зависи как ще продължи,а няма мераклии.
До вчера толкова много млади момчета търсиха работа.

rider777

Епа бъди сигурен, че теУефоно на пусналия обявата е почервенел от звънене, те мераклиите нема тук да пишат,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Е то в тази оферта не се търсят младите момчета, търсят се знаещи и можещи, и същевременно леко глупави. ;)

Не се вързвайте на човека, в Германия няма работодател който да плаща нощен труд от 20:00.  Нощният труд в цяла Германия започва от 22:00 и се заплаща плюс 50%. Всякакви други лакърдии са приказки под шипковия храст.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Ушко и Зъбчо ,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,