• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

SCHLUNDT TRANSPORT

Започната от колианс, Неделя, 11 Октомври, 2015, 11:48:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

колианс

SCHLUNDT TRANSPORT - NUSSLOCH,GERMANY
Колеги тази фирма е некоректна.Основно в нея работят българи.Голямо текучество има на хора,причините за което са различни/не се знае на какъв договор работиш или нямаш договор,не се взима договорената сума,нарушава се работното време/.Колеги избора е ваш, дали да ходите в тази фирма.

колианс


поща

Здравей колега,понеже и аз се бях запътил на там,но размислих,та въпросът ми е :Ти работил ли си там и къде по точно, на кои релации? за да знам дали да се обаждам или не,Благодаря ти предварително,поздрави!

поща


latzi

 И на мен днес ми звънеха от тая фирма и се рзбрахме мейлче да ми пуснат. Получих го но като видех че на ръка плащат(поне така пишеше в писмото) не ми хвана окото. А и сега тук мнението от първия пост не ми хареса. Иначе да , пише че доста българи работят там.
Челно с 70!

bluba

Вече не работят там! Каквото е написал колегата, малко е! Не се лъжете да започвате там!

Dikara77

Колеги може ли да кажете нещо повече за тази фирма защото и на мен ми звъняха от фирма със същото име. Карат цистерни с лепило и се намират близо до Майнхаим. Дали за същата фирма става въпрос или друга с подобно име.

Bobinik

Да, същата фирма е внимавай много с тези немскоруски, немскотурски, немскобългарски боклуци. Толкова много са, че ти е бедна фантазията.
За тях ще бъдеш просто лопата с която да гребат печалби и нищо повече. Очаквай унизително отношение, лъжи в заплащането, изнудване и абсурдни заповеди противоречашти на рег.561 глобите ще са за твоя сметка ВИНАГИ !!!
"Защото както се видя добре през последните години, на огромното мнозинство от обикновените българи им е по-добре да се правят на ни чули, ни видяли, защото така снемат от себе си моралната отговорност за собственото си настояще. И още повече – за собственото си бъдеще" - Алеко Константинов

Felge

Мой приятел спечели дело срещу тях.

Schlundt Transport

Здравейте, това е фирмен профил на компанията, а аз съм служител на компанията и целта на по-долу написаното е да се достигне до обективна гледна точка,  тъй като в момента са изписани основно недостатъци, част от които са променени, или проблемът е бил в шофьора и др., разбира се в повечето постове присъства и определен процент истина.

В края на 2015 година е сменен заместник директора, който е решавал агресивно проблемите на фирмата и  следователно е създавал нови,  а политиката на фирмата е да се намаляват проблемите, тъй като няма полза от тях за никой, освен за конкуренцията.

Фирмата в момента реално се разширява (закупена е и друга фирма в Манхайм) и се набират професионалисти, затова ще си позволя да включа в поста ми и информация относно работата, която би улеснила хората които кандидатстват и едновременно четат форума.

Цитат на: колианс - Неделя, 11 Октомври, 2015, 11:48:49
SCHLUNDT TRANSPORT - NUSSLOCH,GERMANY
Колеги тази фирма е некоректна.Основно в нея работят българи. Голямо текучество има на хора,причините за което са различни/не се знае на какъв договор работиш или нямаш договор,не се взима договорената сума,нарушава се работното време/.Колеги избора е ваш, дали да ходите в тази фирма.

Във фирмата работят доста българи, но има и от много други националности, поляците са доста, там има и филиал. Текучеството в момента е доста под средното в бранша, което не значи малко - не отричам, че в целия бранш текучеството е доста голямо. Договорът е немски и е на пълната сума, в прикачения файл може да го видите. В случаите, когато се живее в кабината, има вариант за полски договор със същите условия и също на пълната сума, който е малко по-изгоден за фирмата и следователно за шофьора, тъй като получава малко повече пари всеки месец.

Нарушения на работното време в момента няма, фирмите с нарушения в Германия отнасят солени глоби и жестоки проверки, за разлика от тези регистрирани в България, където забогатяват служителите на ДАИ.

Цитат на: Dikara77 - Понеделник, 10 Април, 2017, 19:15:41
Колеги може ли да кажете нещо повече за тази фирма защото и на мен ми звъняха от фирма със същото име. Карат цистерни с лепило и се намират близо до Майнхаим. Дали за същата фирма става въпрос или друга с подобно име.
Да, фирмата е закупила скоро тази фирма в Манхайм, вози се лепило за Икеа, не се изисква АДР. Основно по-кратки курсове, шофьорите живеят в квартири, само на немски трудов договор.

Цитат на: Bobinik - Сряда, 12 Април, 2017, 11:52:01
Да, същата фирма е внимавай много с тези немскоруски, немскотурски, немскобългарски боклуци. Толкова много са, че ти е бедна фантазията.
За тях ще бъдеш просто лопата с която да гребат печалби и нищо повече. Очаквай унизително отношение, лъжи в заплащането, изнудване и абсурдни заповеди противоречашти на рег.561 глобите ще са за твоя сметка ВИНАГИ !!!

1. Фирмата е собственост на рускоговорящ немец, турци и българи в ръководството няма, има от шофьорите, боклуци няма, фирмата не създава условия за дългосрочно сътрудничество с "боклуци", повечето би трябва да са напуснали.

2.Бизнесът работи в условията на капитализъм, следователно е нормално като работите, освен че получавате заплата, да се реализира печалба.

3. Глобите по рег. 561 са плащани от фирмата.

Цитат на: Felge - Петък, 28 Април, 2017, 12:16:29
Мой приятел спечели дело срещу тях.

Кога, за какво и в кой съд ни е осъдил?


Особеностите и това което предлага фирмата е:
- фирмата набира само шофьори с международен опит, които имат съвсем кратък пробен( обучителен) период – до 10 дни,  за да свикнат примерно с Германия, с камиона и тн.
- заплащането във фирмата е добро (1800-2200 евро след данъци)  и пряко обвързано с броя курсове и сложността, като при добре свършена работа има и  допълнителни бонуси, които обикновено се изплащат на всеки 3 месеца наведнъж. Има гарантиран минимум, но колкото по-малко ви мързи, толкова повече ще получавате.
-фирмата е немска, базата е в Нюслох , с нови камиони, ЕВРО 5 и ЕВРО 6,има сключени договори с хранителни вериги, Икеа  и др.
-за хранителните вериги и цистерните с лепило, шофьорите имат възможност да се прибират да нощуват в квартира, както и да си намерят такава в града, в която да живеят със семейството си или да прекрават време заедно.

В случай, че имате някакъв въпрос или нещо конкретно, може да изпратите лично съобщение.








micyri

Здравейте,
след като казвате ,че в ръководството няма турци и българи,вие какъв пост заемате за да говорите от името на фирмата.

Schlundt Transport

Занимавам се с персонала, наполовина съм българин.
За да говоря от името на фирмата, значи е съгласувано със собственика и, модераторите може да видят, че имейла на профила е на собственика на фирмата.

micyri

Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 17:53:45
Занимавам се с персонала, наполовина съм българин.
За да говоря от името на фирмата, значи е съгласувано със собственика и, модераторите може да видят, че имейла на профила е на собственика на фирмата.

Чудесно,благодаря за отговора.
Разгледах договора,доста обширен и традиционен,но не видях  шофьорите Fernverkehr ли се водят,за да предположим какви са шпейсените?

Schlundt Transport

Договорът не съдържа тази дума, аз знам малко немски, за да видя и да гарантирам за синоними, ако обясните на български, може и на ЛС, подробно въпросът ви, ще мога да ви дам отговор.


micyri

Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 18:29:15
Договорът не съдържа тази дума, аз знам малко немски, за да видя и да гарантирам за синоними, ако обясните на български, може и на ЛС, подробно въпросът ви, ще мога да ви дам отговор.


Е това е вече несериозно!
Ами това е най-важното за един шофьор,да знае какви пари на ден ще получава.
Изразявам собствено мнение,но  1500 евро бруто+ шпейсени (каквито и да са те) не се получава 2200 след данъци(дори при най-добрия данъчен клас)!

Schlundt Transport

Ми не е така, всичко е сериозно, но няма как да ви  отговоря, като пишете на разбираем за вас, но не и за мен език, аз наистина не знам какво точно значи шпейсен и следователно какво имате предвид.

В точка 4.2 са описани надбавките за нощен и в почивни дни труд, а в точка 4.4 дневните надбавки, за голям камион са 44 -60 евро на ден, което средно е 52 евро х 22.5 работни дни = 1170 евро бруто, като данъците за най-добрия данъчен клас са под 30 процента средно на заплата+ бонуси, но да го сметнем така за по лесно - дори без нощен труд, събота и неделя, бонуси, се получава 2670 евро - 30% (801) =  1869 евро чисто.

Отчитайте, че този договор се сключва веднага след пробния му период и той трябва да защитава и фирмата, все пак некоректните и заядливи шофьори са доста. Като покарате 6 месеца и видят в какво състояние е камиона ви, какъв разход сте давали, как се оправяте с документите, заплатата ви ще бъде със сигурност  повишена, ако има причина за това разбира се.


micyri

Цитат на: Schlundt Transport - Вторник, 02 Май, 2017, 19:31:28
Ми не е така, всичко е сериозно, но няма как да ви  отговоря, като пишете на разбираем за вас, но не и за мен език, аз наистина не знам какво точно значи шпейсен и следователно какво имате предвид.

В точка 4.2 са описани надбавките за нощен и в почивни дни труд, а в точка 4.4 дневните надбавки, за голям камион са 44 -60 евро на ден, което средно е 52 евро х 22.5 работни дни = 1170 евро бруто, като данъците за най-добрия данъчен клас са под 30 процента средно на заплата+ бонуси, но да го сметнем така за по лесно - дори без нощен труд, събота и неделя, бонуси, се получава 2670 евро - 30% (801) =  1869 евро чисто.

Отчитайте, че този договор се сключва веднага след пробния му период и той трябва да защитава и фирмата, все пак некоректните и заядливи шофьори са доста. Като покарате 6 месеца и видят в какво състояние е камиона ви, какъв разход сте давали, как се оправяте с документите, заплатата ви ще бъде със сигурност  повишена, ако има причина за това разбира се.


Явно темата трябва да стане интересна ,за да вземат повече колеги мнение по въпроса.Аз ще изразя лично моя мнение и не задължавам никой с него.
При всеки договор се предлага основна заплата на която те осигуряват,в случая 1500 евро(винаги числата с в бруто),защото минават през данъци.
Шпейсените(Spesen) e командировката и нощен труд евентуално ако има,който се полагат на всеки шофьор,било регионален или на дълги разстояния.В зависимост от това дали си спиш вечер в къщи или в камиона се сформират шпейсените.
Това е законово положение в Германия :  http://www.kfz-auskunft.de/reisen/spesen.html
При мене на договора ти не ми излизат числа по отделните точки,а само точка.Но в точката за извънреден труд е фиксирано " неделя и празник по 1,80 евро бруто на час допълнително и нощен труд по 2,88 евро бруто на час от 20:00-6:00ч.
Странно ,че нощния труд по закон е от 22:00-6:00ч. в което не вярвам шефа ти да се е минал ;) и се заплащат в повечето фирми ако си направил мин. 6ч.
Така ,че ако си стартирал работния си ден в 6:00 и работиш 15ч. до 21:00 няма как да искаш нощен труд.Трябва да караш само нощно време за да ти се плаща нощен труд,но това е в една друга фирма :)
На практика твоята сметка е много проста ,но си мисля ,че не е така.
Най-лесно ще е някой доволен колега от фирмата да каже дали  така се сформира заплатата му ,както ти казваш.
До сега не съм чул в немска фирма някой да говори за разход на камион!
Казваш,ако са доволни със сигурност ще ви увеличат заплатата! :) Кое по точно ще увеличат,знаеш ли? Основната заплата,надбавките ,нощния труд......:)  Това са глупости! Няма как законно да стане.
Всичко се договаря в началото и край.В Германия много трудно може да си вдигнеш заплата на по-късен етап и то в 1-1,5-2 евро на час.
Ще се радвам да се получи дискусия,а не заяждане.

micyri