SCHLUNDT TRANSPORT
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 12:23:45 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: SCHLUNDT TRANSPORT  (Прочетена 27936 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ANIMAL
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 126
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Вторник, 02 Май, 2017, 21:23:04 »
ОтговорОтговор

Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.А дотогава им работиш на 1200-1300Е.Може да греша,то мърша си има и в тази професия-бате Иво да се изкаже по въпроса Ухилен,но състояние на композиция(ако не сменяш ремаркета),разход и т.н. могат да се видят и след първия месец.От там нататък колегите да му мислят.Мен миналата година ме вербуваха от голяма Чешка фирма,тука много звезди се свалиха,но добре,че случайно се свързах с колега избягал от тамче да не гръмна и аз.Тук на приказки ми се казваше,че под 1800 Е няма да падам,а то 1800 едва се стигат след всякакви нарушения и какво ли не.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 02 Май, 2017, 21:23:04 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #16 -: Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37 »
ОтговорОтговор

Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Сряда, 03 Май, 2017, 11:01:37 »

 Активен
k
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-7
Неактивен Неактивен

Публикации: 90
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #17 -: Сряда, 03 Май, 2017, 11:47:25 »
ОтговорОтговор

Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Затова ли пак имате обява в джобса? Дано един свестен шофьор не остане в България .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #18 -: Сряда, 03 Май, 2017, 13:49:19 »
ОтговорОтговор

Бате Иво е впечатлен от грамотните постове на полубългарина, но държи на мнението си, че в момента ВСЯКА ЕДНА БЪЛГАРСКА ФИРМА Е ПО-ДОБРА ОТ НАЙ-ДОБРАТА "ЗАПАДНА" ФИРМА ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Бате де ги тия убави фирми че не ги вида?! От 3 месеца търся сериозно следващия си работодател ама все нещо не можем да се разберем , а изискванията ми са далеч от невъзможни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Schlundt Transport
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 16
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #19 -: Сряда, 03 Май, 2017, 14:27:12 »
ОтговорОтговор

Явно темата трябва да стане интересна ,за да вземат повече колеги мнение по въпроса.Аз ще изразя лично моя мнение и не задължавам никой с него.
При всеки договор се предлага основна заплата на която те осигуряват,в случая 1500 евро(винаги числата с в бруто),защото минават през данъци.
Шпейсените(Spesen) e командировката и нощен труд евентуално ако има,който се полагат на всеки шофьор,било регионален или на дълги разстояния.В зависимост от това дали си спиш вечер в къщи или в камиона се сформират шпейсените.
Това е законово положение в Германия :  http://www.kfz-auskunft.de/reisen/spesen.html
При мене на договора ти не ми излизат числа по отделните точки,а само точка.Но в точката за извънреден труд е фиксирано " неделя и празник по 1,80 евро бруто на час допълнително и нощен труд по 2,88 евро бруто на час от 20:00-6:00ч.
Странно ,че нощния труд по закон е от 22:00-6:00ч. в което не вярвам шефа ти да се е минал Намигване и се заплащат в повечето фирми ако си направил мин. 6ч.
Така ,че ако си стартирал работния си ден в 6:00 и работиш 15ч. до 21:00 няма как да искаш нощен труд.Трябва да караш само нощно време за да ти се плаща нощен труд,но това е в една друга фирма Усмивчица
На практика твоята сметка е много проста ,но си мисля ,че не е така.

Да, също съм на мнение, че от заяждане няма полза, отговарям подробно на всичко, тъй като предполагам доста хора, които кандидатстват, четат форума и така ще е по лесно и за нас и за тях.

За нощния труд питах още веднъж, със сигурност е от 20 ч., заплаща се реално-пропорционално, ако някой е карал половин час, ще му бъде платено за половин час.

Надбавките са това, прилагам скрийн, solo е за 12 тонен камион, ние тук обсъждаме тировете.



Реално под 1800 евро се пада, ако си стоите вкъщи, за хранителните магазини мин. е 1900 евро, от повече добавки за нощен труд.

Най-лесно ще е някой доволен колега от фирмата да каже дали така се сформира заплатата му ,както ти казваш.

Да, би било хубаво като се пишат коментари да се споменава и периода за който се отнасят, дори да работи в момента няма проблем, нормално е не всичко да му харесва.


До сега не съм чул в немска фирма някой да говори за разход на камион!
Казваш,ако са доволни със сигурност ще ви увеличат заплатата! Усмивчица Кое по точно ще увеличат,знаеш ли? Основната заплата,надбавките ,нощния труд......Усмивчица  Това са глупости! Няма как законно да стане.
Всичко се договаря в началото и край.В Германия много трудно може да си вдигнеш заплата на по-късен етап и то в 1-1,5-2 евро на час.


Той колегата,представител на фирмата горе долу сам осветли останалите колеги за ситуацията във фирмата."След 6 месеца като ти видят камиона,разхода и.....".Значи според мен текучеството не е голямо само на шест месеца.Колега не го приемай като заяждане,но голяма част от работодателите действат така-като изтече пробния период винаги си измислят какво да не харесат в теб и да те разкарат.

Заплатата се увеличава с добавки, фирмата не е товарно такси да вози на ХХевро/км, има сключени договори за различни суми с различните товародатели, като следователно тези, които плащат повече, имат и повече изисквания - като пример работа с документи на немски, застраховки, по-скъп товар и др. Такива товари отиват при по-добрите шофьори, които получават примерно 200 евро добавка за работа с товари на фирма Х, тъй като е постоянно, си е увеличение на заплатата. Фирамта в момнта е с малко над 50 камиона и не е проблем да се прецени, самият собственик си наблюдава шофьорите.

Споменах 6 месеца, защото да, камионът може да се прецени и за по-малко, но ако служителят злоупотребява с болнични и неплатени отпуски, няма как да се разбере веднага. Фирмата от смяна на един служител изобщо не печели - губят се около 500 евро  за да дойде новия шофьор, да му се направят документи, да  кара с друг да се обучи, квартира за тези дни, заплащане  и др., но ако шофьорът е посредствен, естествено си заслужава смяната.

Разходът няма норма, но се наблюдава, все пак е фактор, особено ако се кара по едни и същи маршрути.

В никакъв случай не се измислят причини да се изгони някой след 6 мес., но ако има реални такива се прекратяват отношенията. В случаите, когато е възможно да се премести на друга релация, където не му е необходимо толкова да работи с документи и др, или има свободен соло камион, ако не може да маневрира - естествено се търси взаимоизгодно решение.
В никакъв случай не искам да гарантирам, че след 6 месеца всички шофьори изкарват повече, да не стане като в мвр, където хората ходят за 20 заплати при пенсиониране  Ухилен







Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #20 -: Сряда, 03 Май, 2017, 14:52:33 »
ОтговорОтговор

Сега ако и някой колега работещ там се включи в темата ще е добре.
Просто да чуем от какво е недоволен Усмивчица
Нощния труд от 20ч...... Усмивчица та в 20ч. е още светло ! Усмивчица
И един последен въпрос от мене.
Колко км. се правят на месец,приблизително.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Schlundt Transport
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 16
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #21 -: Сряда, 03 Май, 2017, 15:30:30 »
ОтговорОтговор

Средно между 12500 и 14000 км.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #22 -: Сряда, 03 Май, 2017, 16:05:18 »
ОтговорОтговор

Ако мой шофер ми прави месечно по 14000 км ще му давам 2200€ твърдо .  Тези километри примерно при мен се правят с лекота за разлика от начина на работа в "Немските" фирми ,,,,,,,,,,,, ама моите шофери обичат повече да сръбват ракийца вместо да карат и ,,,,,,,,,,,,,,,   На младши потребителя Гусин К отговарям, че нямам обява в Джобса,,, да чете хубаво от кой е обявата !!!!!   Бороман,,,,,, телефона ми е 0879 030213 Ивайло Стефанов

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
hunter_75
Старши потребител
****

Рейтинг: +97/-31
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 324
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Сряда, 03 Май, 2017, 19:02:52 »
ОтговорОтговор

Иво,извинявай,но ако при теб карането по национали е приориет,не вярвам че е възможно да се направят 14000 км,без нарушения.Не искам да се заяждам,но твърдя че това е невъзможно,дори и само по аутобани да караш,пак не е сигурно че ще стане,а по национал абсурд.Ако искаш,може и бас да хванеме

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ANIMAL
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 126
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #24 -: Сряда, 03 Май, 2017, 20:22:07 »
ОтговорОтговор

Аз пък не мога да разбера какво против имате карането по национали,особено ако заплащането не е обвързано с километри.За мен точно това е една от красотите на тази професия.Аз като хукна по Българията не спирам да се възхищавам на красивата ни природа и да псувам всички говеда,които я унищожават.И между другото и аз останах учуден,как полубългарина пише толкова грамотно-10 пъти по-добре от Пировски и още няколко екземпляра по тия форуми Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #25 -: Сряда, 03 Май, 2017, 21:43:11 »
ОтговорОтговор

Перковски беше еталон за неграмотност ама това е нормално за футболен запалянко,,,,,,,, а иначе за карането по национали комбинирано с безплатните магистрали си се правят 14 без абсолютно никакви нарушения ама това тук дето взимаш натоварено ремарке,,,,,,,,, за Германия с товарене и разтоварване си представям кво става при 14 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #26 -: Сряда, 03 Май, 2017, 21:56:13 »
ОтговорОтговор

На мене друго ми е странно.
Ето ,предлагат работа.Темата е интересна,може би полезна,зависи как ще продължи,а няма мераклии.
До вчера толкова много млади момчета търсиха работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #27 -: Сряда, 03 Май, 2017, 22:36:02 »
ОтговорОтговор

Епа бъди сигурен, че теУефоно на пусналия обявата е почервенел от звънене, те мераклиите нема тук да пишат,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #28 -: Сряда, 03 Май, 2017, 22:39:10 »
ОтговорОтговор

Е то в тази оферта не се търсят младите момчета, търсят се знаещи и можещи, и същевременно леко глупави. Намигване

Не се вързвайте на човека, в Германия няма работодател който да плаща нощен труд от 20:00.  Нощният труд в цяла Германия започва от 22:00 и се заплаща плюс 50%. Всякакви други лакърдии са приказки под шипковия храст.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #29 -: Сряда, 03 Май, 2017, 23:04:47 »
ОтговорОтговор

Ушко и Зъбчо ,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!