Колеги помагайте Ман 18.460 2002 година
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 11:59:21 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Колеги помагайте Ман 18.460 2002 година  (Прочетена 2475 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
nikito
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 5



Активност
0%

« -: Събота, 17 Октомври, 2015, 21:15:29 »
ОтговорОтговор

Здравейте ! От няколко дена камиона  МАН ТГА 18.460 2002 година както върви и забива на 1400 оборота и не може да му се даде повече газ даже и като спреш пак не може да се изфорсира ,от темпомата пак не става.Някои път се оправя бързо някои път с часове..и като го загася и запаля същата работа пак до 1400... оправя се от само себе си и си върви прилично до следващото забиване .Иначе мотора си работи равномерно без да прекъсва нито нищо има си ряз но до 1400 до там нещо го ограничава , даваш педала до долу и стои на 1400 не иска повече.На диагностиката не показа никаква грешка на таблото не показва грешка.Мислих ,че може да е ГНП ,но той нито прекъсва нито нищо и защо някои път ще върви някои не..смених педала за гъста , на ГНП-то смених муцуната с буксата, ЕДЦ компютъра смених,филтри нови ,чашката  е чиста,букси прегледани няма окислени...моторната е отворена...Не знам вече какво да гледам и къде да търся повредата камиона дърпа гондола с оригинална помпа е за вдигане на гондолата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 17 Октомври, 2015, 21:15:29 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 17 Октомври, 2015, 21:35:46 »
ОтговорОтговор

Да не си забравил да изключиш помпата.... На актроса  съм бил така с оргинална помпа до 1300об/мин не може повече.
Или да е окъсила инсталацията или датчик на буталото, което включва помпата и да дава сигнал, че си на хидравлика и да ограничава мотора до 1400 об/мин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 17 Октомври, 2015, 21:35:46 »

 Активен
nikito
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #2 -: Събота, 17 Октомври, 2015, 21:41:09 »
ОтговорОтговор

да гледах и това колега и за това ми казаха , но като пусна помпата камиона се форсира на място над 2000 оборота в движение не съм провал 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 18 Октомври, 2015, 01:27:56 »
ОтговорОтговор

То ще трябва да се гледа на компютър точно тогава когато прави мизерията. Прилича ми на окъсила инсталация, ама защо не се изписва като грешка.... Влизал ли си в меню диагностика. Не светещите  грешки по таблото а директно в диагностиката.
 Дам прегледаш там какво е записало.
 Може също да прегледаш кабелите на буксата, която идва от шасито и се включва към помпата. Обикновено там се късат кабели  в самата шлауфка от вибрациите на мотора
 Друго не ми идва на акъл...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!