• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Коя е най-мошеническата и измамна фирма в България?

Започната от Бриги Магнито, Неделя, 01 Ноември, 2015, 08:44:46

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Boroman21

И 5 години да учат и 60хиляди да им струва курса пак си има некадърници .   Истинския про няма да е съгласен на 1500евра и 400лева заплатка , и да върти по 3 месеца вътрешно . Така че шефчетата треа да сменят стръфта ако искат по качествен персонал.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21


hunter_75

точно е тука е зарито кучето,но докато има и един шушумигар съгласен да се пробва,да се учи,да се не знам какво си,няма кой да подигне заплащането

hunter_75


начинаещ

За мен всички фирми са измамни и мошеннически! Първо мамят шофьора,че му плащат или ще му платят! Като се започне от заплатат от 431лв,която в 98% от фирмите е само на хартия! След това с командировъчната заповед от която ,ако изобщо я видиш,не можеш да разбереш колкло вдействителност ти е на ден командировката! Изкустното криене на осигуровки и данъци неотговарящи на истината,пък ги прави измамни и към държавата! Не получаването на годишен платен отпуск и всички устни договорки с шофьорите създават почва за всичко това,но сами сме си виновни за създалата се ситуация,защото тя е не само в транспорта!
От приказки полза няма така ще си остане и занапред винаги ще има неуредици,защото законите ги позволяват! Винаги ще има недоволни шофьори,защото те са съгласни с този начин на работа!
Ако иска некой да ме опровергае нека си погледне договора и ако в него пише "Водач товарен автомобил над 12,5тона-международни превози" с заплата поне 840лв,което се равнява на две минимални заплати...............
    Между другото много ми е любопитно дали изобщо некой работи с договор,действително отговарящ на това,което работи а именно водач на 15тонен автомобил??

aureus_gold

Колега,това е единствения шанс на една източноевропейска транспортна фирма да остане на пазара.Единствените пари,които печели са тези,които не са платени на шофьора.Първо...автопарка е под всякаква критика...стари бангии по пътя,шофьори монтьори ;).Второ... нулева ефективност при планирането на курсовете...групажи,мотане...тук 1 пале там 3 кашона ::) и единствената причина е ,че Гуджо не плаща на час.Трето...тотално сбъркали професията си люде,които работят на всяка цена,с ясното съзнание,че няма да им се плати.Друга е темата,че масово се краде от стоката,без оглед и срам.Докато има колеги,които са съгласни да нарушават правила и норми...да карат на магнити,с две и повече карти,без чужд език,без необходимата квалификация и компетенция ще е така.Не обвинявам никого :),разбирам колегите,че трябва да оцеляват,но именно това генерира омагьосания кръг.
Когато се договаряш с работодателя трябва да си наясно за какво иде реч...но ако малко предлагаш....малко или нищо ще получиш ;)

LKW

Цитат на: aureus_gold - Вторник, 26 Януари, 2016, 23:16:12
Колега,това е единствения шанс на една източноевропейска транспортна фирма да остане на пазара.Единствените пари,които печели са тези,които не са платени на шофьора.Първо...автопарка е под всякаква критика...стари бангии по пътя,шофьори монтьори ;).Второ... нулева ефективност при планирането на курсовете...групажи,мотане...тук 1 пале там 3 кашона ::) и единствената причина е ,че Гуджо не плаща на час.Трето...тотално сбъркали професията си люде,които работят на всяка цена,с ясното съзнание,че няма да им се плати.Друга е темата,че масово се краде от стоката,без оглед и срам.Докато има колеги,които са съгласни да нарушават правила и норми...да карат на магнити,с две и повече карти,без чужд език,без необходимата квалификация и компетенция ще е така.Не обвинявам никого :),разбирам колегите,че трябва да оцеляват,но именно това генерира омагьосания кръг.
Когато се договаряш с работодателя трябва да си наясно за какво иде реч...но ако малко предлагаш....малко или нищо ще получиш ;)

Много си далече от истината.Интерсно ми е ако ги няма тия източноевропейски фирми на Ото ако му дадът товар за България  ,Турция (за по надолу да не говори ме) или друга  държава "играта ще му приключи още на Будапеща".Кажи ми моля те един датчанин с кое е по компетентен и по квалифициран от един български шофьор?Кефя се как западни фирми фалират или персонала им става изцяло с шофьори от източна Европа.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

aureus_gold

Цитат на: LKW - Сряда, 27 Януари, 2016, 21:04:27


Много си далече от истината.Интерсно ми е ако ги няма тия източноевропейски фирми на Ото ако му дадът товар за България  ,Турция (за по надолу да не говори ме) или друга  държава "играта ще му приключи още на Будапеща".Кажи ми моля те един датчанин с кое е по компетентен и по квалифициран от един български шофьор?Кефя се как западни фирми фалират или персонала им става изцяло с шофьори от източна Европа.

Виж сега колега... ;D когато видя швед,норвежец или датчанин да кара на двойка ;D ;D,тогава ще се замисля.За тях си има кирии.А за без пари да возят мераклии,колкото искаш.Всеки един западно-европеец уважава занаята си и не се навежда ,чак толкова,колкото ти се иска.А по отношение на професионалните качества...гарантирам ти, че ти си твърде далеч от истината,разбира се като отдавам уважение и респект към колегите в бранша.Транспорта не е само тираджилък ;) ;D...на 31ви изход по 20-та...
Примери много ;D ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4NcNYuIgKmA
https://www.youtube.com/watch?v=Fq62ssESj0Q
http://www.avisen.dk/lastbil-for-hoej-broen-for-lav_280480.aspx
http://www.tv2nord.dk/nyheder/30-12-2015/1930/bulgarsk-chauffor-er-strandet-uden-mad-og-drikke
Погледни последния клип....ако имаш нужда от превод кажи...въпреки,че колкото пъти го гледам,толкова пъти ми се реве от отчаяние.

LKW

Цитат на: aureus_gold - Петък, 29 Януари, 2016, 02:01:15
Виж сега колега... ;D когато видя швед,норвежец или датчанин да кара на двойка ;D ;D,тогава ще се замисля.За тях си има кирии.А за без пари да возят мераклии,колкото искаш.Всеки един западно-европеец уважава занаята си и не се навежда ,чак толкова,колкото ти се иска.А по отношение на професионалните качества...гарантирам ти, че ти си твърде далеч от истината,разбира се като отдавам уважение и респект към колегите в бранша.Транспорта не е само тираджилък ;) ;D...на 31ви изход по 20-та...
Примери много ;D ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4NcNYuIgKmA
https://www.youtube.com/watch?v=Fq62ssESj0Q
http://www.avisen.dk/lastbil-for-hoej-broen-for-lav_280480.aspx
http://www.tv2nord.dk/nyheder/30-12-2015/1930/bulgarsk-chauffor-er-strandet-uden-mad-og-drikke
Погледни последния клип....ако имаш нужда от превод кажи...въпреки,че колкото пъти го гледам,толкова пъти ми се реве от отчаяние.

Те ако ги качат на двойка трябва само единия да кара , а другия да се вози.Нали от адрес до адрес са им 200км.Интернационал им е Германия и то максимум Хамбург , Росток , Киел .Сравни парите за които работи една датска фирма само за национал в Дания и сравни парите за една българска фирма за национал в България също така ги сравни и за интернационал.А що се отнася докомпетентноста и квалификацията , прегледай колко клипчета има в youtube на датчани и други там компетентни драивари който са се заклещили под мостове в собствената им държава.Или не това са просто румънци , поляци , българи и др. а , само номерата са им чужди.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Boroman21

Голд явно не си попадал на "професионалисти" ти да видиш  за ко става на въпрос.
Еле па съм се напатил от холандци  и техните умения.
Я преброй колко скандинавци ще срещнеш под Рощок или пък по Австрия , Италия и т.н.
Интернационал дръжки  , тама сме ние ако ни няма нас (БГ , РО , ПЛ и РУС) тия ша умрат от глад.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

aureus_gold

Цитат на: Boroman21 - Петък, 29 Януари, 2016, 21:47:09
Голд явно не си попадал на "професионалисти" ти да видиш  за ко става на въпрос.
Еле па съм се напатил от холандци  и техните умения.
Я преброй колко скандинавци ще срещнеш под Рощок или пък по Австрия , Италия и т.н.
Интернационал дръжки  , тама сме ние ако ни няма нас (БГ , РО , ПЛ и РУС) тия ша умрат от глад.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Скандинавци няма да срещнеш по Европата по разбираеми причини.Докато има кой да върти геврека за 1500-2000 евро без да помирише дом и креват така ще е.От скоро гледам идват новите европейци...заменят поляци и прибалтийци.Иде реч за украинските колеги ;D...возят за 1200евро на месец ;) ;) ;)Защото за тези пари в Украйна ще работят поне 5 месеца.
Тук не споря,че в интернационалния транспорт има място за бели фирми...разбира се ,че няма.Не желая да споря с никого,нито да убеждавам когото и да е.В предишния си пост отговарях на колегата ЛКВ за компетентността и професионализма и взаимовръзката им с достойно заплатения труд.Само не намерих логиката,че ако ги няма вас тия ша умрат от глад ::) ??? ;D.
В белите държави се мисли за бизнеса.Има изградена инфраструктурта,традиции,образование...опит.А за всичко това са нужни много средства...с ниски тарифи и квалификация резултатите са ясни :'(Така,че уважаеми ...не се кефете,че фалират западни фирми.
А сега конкретно на въпроса...разликата между датчанина и нашенеца(или Ро,Пл,Рус,) е около +3000евро на месец за същата работа ;)И то по утвърдена и съгласувана ставка за изчисляване на работна заплата.Затова не ги виждате по-надолу от Хамбург и Рощок.Но не ги оплаквайте...за всеки влак си има пътници...те няма да ви вземат хляба...защото освен трохи друго не виждат!И не го казвам със злоба или ирония...Появи ли се далавера обаче стой та гледай.

naum4o

Имаме читави момчета и им се работи. Стартират чисти и с мерак, но след сблъсък с фирмената реалност у нас, оскотяват и нещата загрубяват.
Има разбира се и доста плява, но именно HR политиката на транспортните ни фирми, е виновна за ниския ценз на българския шофьор. Копирали са извратено и половинчато западния модел на принципа - всичката Мара втасала. Само което е задължително и няма как без него. Сакън да не направиш 45 във Франция, еле пък да направиш 11,30 някъде....
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

баче Владо

Здравей колега, може и да те познавам. Аз бях там 2010 и всичко това съм го ял.Не платиха 2 отчета. 1 прав и1 екскурзия. Съдих ги, и осъдих. Искаха 1000Е за професионална комп. и 6000лв запис на заповед.


цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

krasisof

Според мен разликата във възнзнаграждение между бг и датският шофьор не е 3000. Колко им плащат на час че ще взимат 5000. В Германия ме чакаше датски хладилник на рампа при тов аот големите им фирми дето май няма източно-европейци. Аз идвам с готови телешки пържоли от Ирландия за Швеция. Заговорихме се. За час, ден .... каза ми че на тотал идва около 3000 като върти Германия, Швеция, Дания.  А относно професионалната квалификация и компетентност вярно е, че последните 7-8г. се напълни с аматьори-разказвачи като цяло мисля, че голяма част от западните шофьори има какво да учат. И не е толкова вярно, че ценят труда си колкото това, че разликата дали ще ходи до Рощок или Истанбул е минимална в заплатата с изключение на вечерите дето спи в камиона. А именно техните спедиции и транспорт съществуват благодарение на транспорта от ИЕвропа. Но това е временно. След 10г. навлата ще се изравнят и тогава ще има фалити на западни фирми щото вече практически пазара ще е в ръцете на източните фирми и те ще 3мат подготвени шофьори. С малки изключения разбира се. Западните фирми имат други предимства, но това че са западни не ги прави коректни изначално. Помиярските практики идват от там а не от ДАП 2.

micyri

Koлега не забравяй ,че в Зап.Европа има закони,синдикати,правителства!
Кой ще допусне подобно нещо?!

micyri