• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предлагам работа за шофьори в България

Започната от Евгений, Вторник, 08 Декември, 2015, 12:46:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Евгений

Работата е на прицепи, Волво, тристранна щора, стари камиони, предимно нощно каране, нужна е издръжливост, събота и неделя не се товари. Заплащане от 1200 до 2000 лева, в зависимост от желанието за работа и издръжливоста, има достатъчно курсове. Шофьорът трябва да има добри професионални умения за управление на товарен автомобил, търсене на адреси в България, укрепване на товари, нормално комуникиране с колегите си и спедиторките без псувни и интриги. Заплащането е абсолютно коректно и веднага след извършването на курса. Задължително е шофьорът да е от Варна, Русе или Стара Загора, тъй като камионите ще престояват там през уикенда. Няма групажи, няма товаро-разтоварна дейност. За повече информация: Евгений 0887991124, фирма "Иво-Илия Минчев"

Евгений


ivopifeca

Като е нощно каране,това означава ли,че шофьора спи през деня?И какво означава издръжливост,ако може да поясните,благодаря.

ivopifeca


rider777

Гена, мислиш ли, че тук ще попаднеш на нещо читаво брат ???
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

shisho

Аз мисля, че Евгений е честен и сериозен човек и каквото го опише - такова ще е!
Издръжливостта в общи линии е да караш днеска и нощеска, знаете как е било преди 561,
който в България не важи при определени "условия" и обстоятелства (абонамент).

Евгений

Колега, ако искате повече информация ми се обадете по телефона.

Евгений

Ей.. Това беше отговор за първия човек с първия пост.

Евгений

А иначе не се знае от коя трънка ще изскокне заек, навсякъде има всякакви хора. А ето и един пример относно работата: Понеделник вечерта тръгваш за Бургас, вторник в 05:00 разтоварваш в Бургас, в 08:00 трябва да отидеш на пристанището и да товариш. В България обаче не знаеш дали ще те натоварят веднага, след час, два или довечера. Ако натовариш веднага, можеш да си направиш 9 часа пауза и да се прибереш посреднощ при жена си и сутринта да отидеш да разтоварваш. Ако обаче си бодър, смел и безотговорен, ще се прибереш вечерта при жена си в София, тя ще ти направи салата, ще си изпиеш ракията и ще се наспиш като бял човек в леглото си. Сам избираш вариантите. Митът за денонощното каране е отдавна разбит с множество катастрофирали камиони по пътищата на страната и въпроси от сорта на "а кога се спи" са по-скоро в сферата на заяждането. Ако на някой му се работи в България за средно 1500-2000 лева на месец и иска да си е вкъщи събота и неделя, може да ми се обади. В случая софиянци не ми трябват, защото за тези камиони уикенда е отреден в Стара Загора, Русе и Варна.

admin

В никакъв случай повече не прави по две или повече поредни публикации в една и съща тема! След публикуване имаш на разположение един час за корекции на написаното!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

Горе долу ми стана ясно....Мерси все пак за разяснението,кога как може да съм при жена ми,и кога би могло да си пия ракията :)Успех!

LKW

За да изкара шофьор на брезент 2000лв в България трябва камиона да се гаси само като товари или разтоварва или собственика му да изкарва чисто на камион на половината от заплатата на шофьора.И АДР цистерните (прицепи) не взимат такива пари.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Евгений

Виждам че в този форум сте доста заядливи, дори модератора ми се скара и ми писа с удивителни. Виждам че разбирате от много неща и изказвате мнения без да имате представа, целта ми не е да обидя някого или да засегна някого. Аз също бях дълги години шофьор на собствения си камион, не съм много умен или учен човек, но съумях да имам почти тридесет камиона и да ги управлявам добре. Никого не съм излъгал или завлякъл с пари, много пъти мен са завличали, но това са дребни неща. Предполагам че не вярвате, че има хора коректни като мен, които плащат добри пари на шофьорите си без да смъкват кожата от гърба им или "да се гаси камиона само когато товари или разтоварва". Имам шофьори, които успяват да спазват шайби и пак взимат по 2400 лева. Пак предполагам, че не вярвате и затова спирам да пиша, защото няма смисъл - и аз и вие продължаваме напред, без да имаме допирни точки. Пожелавам ви повече позитивизъм и по-малко злоба.

admin

Изобщо не става дума за някакво заяждане от моя страна. Просто тук има някакви правила и следователно трябва да се спазват.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Евгений никога не съм го виждал лично, но мога твърдо да гарантирам, че каквото обещае ще го изпълни ,,,,,,, стига и отсрещната страна да е коректна,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter

Как ще гарантираш,като не си го виждал лично,пълни глупости,пак си смесил бирите ;D ;D ;D ;D.

ijelqzkov

Мисля,че предложението е добро,човека изглежда е коректен...Обещаното за заплата(за България)изглежда също добро,но за ракиите,спането и жените,не го разбрах...Ако има някои желание за такава оферта,най-добре е да се черпи вода от извора,т.е.да се отиде на място да се допита до колеги и очи в очи да се договорят условията на работа.За съжаление,не съм от Русе,Варна и Стара загора. Ако ми се наложи да си пия ракията в тези градове,ще трябва да си сменям жената... А,не знам дали тя ще е съгласна? :)

ijelqzkov