• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Аналогов тахограф

Започната от bisko55, Понеделник, 14 Декември, 2015, 21:00:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bisko55

Здравейте ,
можели да ви попитам дали може да се прави пауза на отворен аналогов тахограф

bisko55


admin

Не може да се прави пауза на отворен тахограф.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

shisho

Може, даже е препоръчително!
Свършва паузата, пишеш нова шайба, пъхаш в чекмеджето, затваряш и газ.
Спираш, вадиш шайбата, приключваш я и преди следващото тръгване същата процедура.
Предназначението на тахографа е да записва дейностите ти по време на работа, а паузата не е дейност.

rider777

Мнооо ми е чудно като те спре ченгето как ще му докажеш, че не си карал през това време ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

shisho

А той как ще докаже, че си карал?

admin

Цитат на: shisho - Понеделник, 14 Декември, 2015, 21:59:51
Може, даже е препоръчително!
Свършва паузата, пишеш нова шайба, пъхаш в чекмеджето, затваряш и газ.
Спираш, вадиш шайбата, приключваш я и преди следващото тръгване същата процедура.
Предназначението на тахографа е да записва дейностите ти по време на работа, а паузата не е дейност.

Другото предназначение на тахографа е да записва периодите на почивка. Със съветите, които му даваш, далече няма да стигне.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Направо падам от смях,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, абе направо махайте тахографите и си карайте така ,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

shisho

Най-много се заяждат за застъпена шайба (не сменена навреме) и за смяна на шайба по време на пауза. Ако правиш седмична пауза е хубаво да си нарисуваш паузата на гърба на шайбата, макар това да се отнася, в случай на повреда на тахографа, няма да те глобят. Можеш да сложиш попълнена шайба в началото на паузата и да не я пипаш докато не дойде време за тръгване, но никога не сменяй шайба по време на пауза! Можеш и както по горе съм обяснил. Отваряш тахографа и т.н. Ти прецени кое ти е по-удобно. Ако са те спрели за да те глобят, трудно ще се измъкнеш. Говорим за унгарци, испанци и др.

loshdancho

Форум на българските вицове за регламент EU561/2005.
Ето ти още един "виц".
Когато шофьора има достъп до тахограф го използва, когато няма не го ползва.


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

shisho

Темата не е за този раздел, а доста от мненията, пък са за съвсем друго място.

Pando85

Цитат на: shisho - Понеделник, 14 Декември, 2015, 21:59:51
Предназначението на тахографа е да записва дейностите ти по време на работа, а паузата не е дейност.

Само незнам ако паузата не е дейност, що тогава си имат тахографа и шайбите място за почивка? Защото все ми се струва, че хич не се заяждат за тези почивки.  ;)

g_dandy

Здравейте, колеги!
Как практикувате при седмичната пауза, когато сте далече от камиона?

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

славее

Когато пузата не е отбелязана на шайба или тахограф трябва да се представи бележка от фирмата ,че не е работено през тия часове.........на дигиталния тахограф има опция в менюто при която преди да се извади картата се записва и тогава няма нужда от бележка.

матадора

Цитат на: g_dandy - Петък, 22 Януари, 2016, 22:42:24
Здравейте, колеги!
Как практикувате при седмичната пауза, когато сте далече от камиона?
Вече и в БГ не се препоръчват бележките при седмичните почивки,когато си с аналогов тахограф.
Аз например,ако спра в петък в 19 ч. например,веднага вадя шайбата и драскам отзад почивка до 24 ч.В понеделник драскам почивка на две нови шайби,за събота и неделя,и на третата,за понеделник,до часа на слагането и в тахото.
Ако през седмицата спра за дневна почивка, и почивката ми ще продължи след часа за смяна на шайбата/сложил съм я в 5 ч.,а ще тръгна на другата сутрин в 7 ч./ пак вадя шайбата още като спра,дописвам отзад на нея и на новата почивката и така...Не са ми правили дори забележка  за този начин на вписване на почивките.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

матадора

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!