Докога ще играем едно и също ,,хоро''?
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 09:55:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Докога ще играем едно и също ,,хоро''?  (Прочетена 9499 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 10:31:56 »
ОтговорОтговор

Фирмата ''Трансбалкан Груп'' ООД е записвам с черна точка в моя списък с фирмите, защото както ни го е обяснил Хорнет, пари от там немогат да се вземат и да се живее добре, дори и на старини.

Баце,та Трансбалкан е фирма,която плаща с 2месеца назад,отдавна е в моя черен списък,аналогична е с Дискордия,но няма репутацията на неплащаша(за сега)
 briko  проблема е посъвместен във всички браншове.
Нормално е хората да си бият камшика,когато оцеляването му е подложено на испитание.
Не ти ли се вижда странно,че за страна с най-ниско заплащане и сравнително лека данъчна тежест няма никакви инвестиции
Застаряването,еемигрирането и отрицателният демографски растеж са факторите за липсата на кадри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 10:31:56 »

 Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +927/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #16 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 21:38:23 »
ОтговорОтговор

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!! Та затова приятно шофиране на колегите аз засега съм отстрани и чакам момента когато ще мога да тръгна с заплата гарантираща ми социална стабилност!
Това е ключовият цитат в цялата тема! Надявам се, всички колеги да обърнат внимание на тези думи. Аз ще ги приложа в подписа на профила си.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 21:38:23 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #17 -: Петък, 15 Януари, 2016, 20:57:07 »
ОтговорОтговор

Извинявам се, но не разбрах,кво означава 2 месеца назад изплащането на трудовото възнаграждение,какви са причините?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Петък, 15 Януари, 2016, 21:56:26 »
ОтговорОтговор

Извинявам се, но не разбрах,кво означава 2 месеца назад изплащането на трудовото възнаграждение,какви са причините?
Причините са трудовият договор,а означава ,че ако почнеш на 1 януари,заплата ще видиш на 25-29 февруари или примерно на 1 март,тоест работиш 2 месеца и ти плащат за първия.
Е Хорнет май е Мишо от Трансбалкан,той по-ще те осветли

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


pepisuni
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 32
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #19 -: Петък, 15 Януари, 2016, 23:35:24 »
ОтговорОтговор

Брат,нашите на това разчитат ! Към днешна дата има глад за возачи ! И то не е само в БГ., целата Уния гладува за балъци !!! Днес разписах новия договор ,па се надам на Късмет !!!
Късмет и Здраве на Всички

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pepisuni
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 32
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #20 -: Петък, 15 Януари, 2016, 23:49:13 »
ОтговорОтговор

Извинявам се, но не разбрах,кво означава 2 месеца назад изплащането на трудовото възнаграждение,какви са причините?

ми няма такива,така им е густо, па после ....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 16 Януари, 2016, 00:35:14 »
ОтговорОтговор

Дано  някой шеф-технократ окончателно зацепи, че като тегли чертата, единственото звено, с което винаги има проблеми, е личният шофьорски състав.
Да намери сили да се отърси от Байганьовщината и позата на всемогъщ баровец и да започне да спазва закона.
Школи се направиха, обучават за без пари и пак нищо не стана. Шофьорите от самото начало  не вярват на собствениците и бягат.
Виртуози сме в голямото Надлъгване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
начинаещ
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 58
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #22 -: Събота, 16 Януари, 2016, 07:45:30 »
ОтговорОтговор

Може би текущата ми мисъл не е за тая тема но има нек'ва връзка. Винаги когато възникне с някой спор се опитвам да си представя на негово място как бих постъпил! Та разсъжденията ми относно секса "заплати-командировки" не е ли някаква застраховка на шефа от недобронамерени шофьори? Когато за сефте се качих на камион бях на двойка за 20 дена едни от първите ми уроци беха къде и как се продава нафта!?!?! Как се пазарува с DKV-картата всичко различно от гориво!! Как при хубав товар да си вземам за мен дори при пломбирано ремарке!!!! Не казвам че само това съм научил от старшията,за което съм му много благодарен,но на въпроса ми защо така се прави,отговорът бе:като тръгнеш сам ще видиш!! Е тръгнах и сам,но реших да бъда коректен относно стоки и горива два курса направих по два месеца обещаното ми се изплати с малки закъснения. След третият курс реших да напусна именно поради всичките тези неуредици с малките заплати и неясните командировки и най вече с начина на заплащане а именно 200лв на седмица пък другото след отчета в БГ е да но това е както казва Бриги забавяне от два месеца. Реших,че това хоро нема да мога да го играя!!! При напускането изгорех с 1200-1300лв,които по никакъв начин не може да си ги взема законно,та пак се връщам на това което ми каза даскалът ми!!,поне малко щех да компенсирам от личните загуби ако го бех послушал,но аз наивника си мислех,че при коректност от моя страна ще ми се отговори аъс същото!!!
 И въпреки всичко продължавам да не съм у ред,след като не съм ядосан!!
Явно генетично сме се променили,след като изпитваме оргазъм,когато ни изработят!
Когато всички фирми са с тези условия и всички работим с гордост "тираджии",нема да има скоро оправия!
Сега се сещам за прочетенитв някъде отрицателни мнения,как пенсионираните военни и полицай ставали шофьори. Да но те са си взели прилична за БГ пенсия и ги боли на колко и как ги осигуряват! В същото време срещах по пътищата пенсионирани шофери работещи,защото казват с 200лв пенсия се не живее!!! Това ни чака и нашето поколение ,което сега е на зряла възраст ако не се засвири друга музика и не се променят стъпките на хорото!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Събота, 16 Януари, 2016, 10:55:26 »
ОтговорОтговор

Колега, аз съм един от "плеядата" пенсионирани категорийни работници (военнослужещи, полицаи, охрана на съдебна власт и т. н.), който е почнал тази професия. Като гледам как сериозно сме натиснали, чак свободни места за шофьори няма от нас. Ухилен Сега сериозно, не сме представителна извадка, за да можем да влияем на отношението работодател - работник в бранша, повярвай. А и лично на мен не е като да не ми пука на колко ще бъда осигуряван, защото по този начин в края на съответната година след представяне на УП в НОИ ми се вдига пенсията с някакви левчета. А задавал ли си си въпроса защо почваме да работим след като се пенсионираме? Дали тази пенсия, отпусната от държавата с 300 зора, стига донякъде? Ако ми стигаше, дали щях да ходя да се гърбя, след като същата тази държава ме е изцедила за 27 години учене в зандана, тичане по градове, местене, ненормиран работен ден и с всички прилежащи болести, произтичащи от това? И аз за 3 месеца в бранша видях повечето от хитрините, за които иде реч. Сега имам 3 месеца да ги усмисля, докато ми заздравее кракът. След това... ще видим. Всеки нормален човек поставя нещата на кантар, всеки си има негови тегоби, носи неговия си кръст, но не се ли облече всичко в законова форма, да има определен минимален праг за осигуряване по категории, този проблем ще продължава да съществува. Така мисля аз.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Събота, 16 Януари, 2016, 11:59:27 »
ОтговорОтговор

Колега, пожелавам бързо възстановяване и много километри, заплатени коректно, живот и здраве ! Идеята на темата е да се борим за по-добри социални придобивки, нищо повече.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #25 -: Събота, 16 Януари, 2016, 12:08:44 »
ОтговорОтговор

начинаещ,баце не смяташ ли,че тъй наречените,,страхове'' на Бг рабодателите са засегнати в други закони,а не в Трудовият Кодекс,визирам нафти,кражби,щети и прочее?

Христо Лишев,минимален законен праг има,проблема не е в него,а във всичко останало.

Бацета,говорим за навла и прочее,но не забравяйте как от заплахата от голями глоби всички наши Бг работодатели заплащаха осигуровки на 9евро и кусур на час,значи кога им опре ножа в кокала може иначе няма пари.
Това е меко казано трагикомедично.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


начинаещ
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 58
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #26 -: Събота, 16 Януари, 2016, 12:11:36 »
ОтговорОтговор

Колега Лишев(ако така се произнася),нищо лично към теб и "плеядата"!Дадох ви като пример,който според мен е донякъде като блян на повечето работещи а именно ранно пенсиониране с що годе добра пенсия. И в зависимост от нуждите повечето работят защото още могат,но не винаги защото изнемогват финансово. Докато останалите не само шофьорите а почти всички професии имат петна в осигуряването си. Знаеш много добре времената,когато не осигуряваха босовете. Аз също съм така 7години съм работил без осигуровки но за повече пари. Бил съм на възраст,в която изобщо не ми е пукало за тия работи,но с увеличаването на годинките все повече се замислям за тях!! Сега пък навсякъде осигуряват,но са си създали вратички чрез които пак работниците да са прецакани социално!И понеже транспортните фирми имат големо лоби в парламента си създават закони угодни за тях! Погледни само кодовете на професиите да видиш колко много видове шофьори съществуват и това всичко само и само да цакат държавата и водачите! Караш едно пишат ти друго в договора!!
И сега се питам от толкова много "тираджии" има ли изобщо некой,на който в договора му е записано длъжност:"ВОДАЧ ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ НАД 12,5 ТОНА МЕЖДУНАРОДНИ ПРЕВОЗИ",защото без да съм сигурен в това,си мисля,че няма да се осигурява на 430лв и категорията труд е винаги и само ВТОРА!!!
Съгласен съм с теб Бриги,но те така си мислят че по лесно ще си върнат некви загуби! И другото ом грешно мислене според мен е че като ти оставят некви пари да взимаш нема да ги отсвириш а ще бачкаш да ама в един момент сумата набъбва и тогава шофера разбира как финансира дадена фирма  УЖАС!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: Събота, 16 Януари, 2016, 12:19:20 »
ОтговорОтговор

Искам само да добавя,че пенсионната част е само част от действителният проблем,който е при необходимост,законово доказване на трудови възнаграждения,сиреч превенция към неплащане на положен труд

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


начинаещ
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 58
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #28 -: Събота, 16 Януари, 2016, 12:22:45 »
ОтговорОтговор

Искам само да добавя,че пенсионната част е само част от действителният проблем,който е при необходимост,законово доказване на трудови възнаграждения,сиреч превенция към неплащане на положен труд
СЪГЛАСЕН!!!!!!!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #29 -: Събота, 16 Януари, 2016, 13:02:24 »
ОтговорОтговор

Значи, накратко казано, проблемът не е в държавата, а в липсата на такава! Защо е могло да работиш, а работодателят да не те е осигурявал и този стаж да ти "гори"? Защо има 15 вида категории при шофьорите и всеки работодател го тълкува като дявола евангелието? Защо... Много защо-та станаха. Просто защото всичко е гнило. Относно ранното пенсиониране - да, блян е за повечето хора, но всички гледат лъскавата страна на монетата. А другата, повярвайте ми, е много гнила и ръждива - начинът, по който достигаш до тази ранна пенсия. И да, праг на осигуряването има, но той е меко казно смешен. Оказва се, че и преди демокрацията е било възможно да не си осигуряван на пълната заплата или изобщо да не си осигуряван за положен труд, платен по ведомост. Знам го, защото имам проблеми с ученически стаж  от 1988 г., платен по ведомост и с трудова книжка, който не ми се признава. Да не говорим за некадърността и безхаберието на служителите от НОИ, които вместо да ти помагат, те лъжат... Красота!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!