Докога ще играем едно и също ,,хоро''?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 27 Февруари, 2020, 11:00:43 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Докога ще играем едно и също ,,хоро''?  (Прочетена 5305 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4788
Теми: 303



Активност
0.2%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« -: Вторник, 12 Януари, 2016, 14:09:55 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги,колежки,играччи,балъци,терикати и прочее.
Чудя се ,докога ще танцуваме едно и също хоро.
Хорото на вечно преебаните,не Ви ли писна да бачкате и да Ви опрощават заплати,командировки,почивки,отпуски и прочее
Докога ще си даваме гъза за минимална работна заплата ,плащания за след месец,два ,година?
Завърнаха се времената ,когато търсенето е по-голямо от предлагането
Но ние пак се правим на велики,подписваме договори на минимална работна заплата,търпим всячески показването на трудовите ни права,нарушаваме регламенти и прочее с идеята,че ще ни огрее .
Истината е че вместо да поучите някакво уважение,поучавате шантаж,рекет и ограбване на вашият труд с презумцията,че ако сте послушни евентуално може и да ви платят.
Не е ли по-добре черно на бяло с подписването на трудов договор,да си гарантирате обещаното заплащане и да избегнете всички издеветелства над вас?
Вместо да се борим за справедливо и достойно заплащане,продължаваме да сме съучастници на господата чорбаджии в укриването на данъци,опрощаването на заплати и прочее.
Защо продължаваме да ги жалим и позволяваме да ни се подиграват?

В общии линии това са ми питанията в тази тема,ако Ви се намира време и желание,светнете изтрещялата Бичкия ,докога ще играеме хоро?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 12 Януари, 2016, 14:09:55 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +226/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1396
Теми: 99



Активност
0%


« Отговор #1 -: Вторник, 12 Януари, 2016, 16:37:02 »
ОтговорОтговор

Как до кога?
Дока спрем  да ходим на работа и да им играем играем по свирката.
 До сега в нито една фирма за транспорт, в която съм работил, не са плащали платената годишна отпуска от 20 или 25 дни. Водят те неплатен отпуск, не работиш и се шляеш по улиците без пари 20 или 25 дни. Дори и синдикат да има, едва ли ще се оправят нещата от само себе си или от само това да искаме и нищо да не правим взаимно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 12 Януари, 2016, 16:37:02 »

 Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +90/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 666
Теми: 12



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Вторник, 12 Януари, 2016, 16:43:23 »
ОтговорОтговор

Ммм..да, много си прав, обаче не мога да ти отговоря. Нямам си и идея, защо минималния праг на заплащане при шофьорите е толкова нисък и е на една идея от новата мин. раб. заплата. От цялата работа печелят само работодателите, защото в/у командировките не се дължат осигуровки и данъци т.е. съвсем законна измама от която губят пари другите две страни - държавата и работника. Трябва намеса от законодателя ! Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pepisuni
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 32
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #3 -: Вторник, 12 Януари, 2016, 20:18:48 »
ОтговорОтговор

Е, винаги ще е така, след като сме зависими от банки и тн.,ще го дуаме ! Нали туй е целта,да сме зависими и да могат да ни мушат и без вазелин ! За една година три "фирми" сменям,дали некой се е замислил,аджеба що бега тоя кретен ? Имам предвид от "началниците", да се замисли ! Па нали и тия три-четири големи БГ фирми са на управниците ? Дали ще си бръкнат у джебо ,сами ? Нема оправия или аз не видим,поне !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +226/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1396
Теми: 99



Активност
0%


« Отговор #4 -: Вторник, 12 Януари, 2016, 23:33:18 »
ОтговорОтговор

Ами на, ние сме си виновни, Преди година даваха на всеки лесни кредити и си купувахме , коли, къщи , вили и малки яхти, камиони или животни. После почнаха да си искат парите и ние трябваше да им ги връщаме. Чорбаджиите не вдигат заплатите, защото усетиха, че повечето се набълбукахме с кредитите и трябва да бачкаме , за да ги връщаме и малко да остават да преживяваме, че да не умрем от глад, че тогава кой ще им кара бараките.
От цялата работа печелят само работодателите, защото в/у командировките не се дължат осигуровки и данъци т.е. съвсем законна измама от която губят пари другите две страни - държавата и работника. Трябва намеса от законодателя ! Ъ?
То това е така, сега и аз в последната фирма вземам само командировки, няма българска  заплата. Тя ни се води , че ни се дава , но не ни се дава. 50 шофьора сме във фирмата по 420 лв са едни 22000 лв  на месец, за 1 година са си 300 000лв чиста печалба на работодателя. Обаче фирмата е на някой си голям човек и в парламента такива закони мислят, че пак бедния човечец да страда и да няма, такива като нас всичките.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #5 -: Сряда, 13 Януари, 2016, 19:48:37 »
ОтговорОтговор

Който му е писнало да работи за друг, си купува камион, прави фирма и работи за себе си.

От Сдружението на превозвачите пресмятат, че извън държавата работят над 6000. Около 3000 от тях са регистрирали свои фирми и превозват стоки между страните в ЕС.

Има доста в Испания, а в Швеция са 1000-1200 шофьори със собствени фирми. Има българи с транспортни фирми и в Белгия, Холандия, Германия. Никой не може да ти забрани - правиш си фирма и започваш да работиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +656/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #6 -: Сряда, 13 Януари, 2016, 20:50:30 »
ОтговорОтговор

Който му е писнало да работи за друг, си купува камион, прави фирма и работи за себе си.
Това не освобождава българските фирми да спазват националното и трудово законодателство и то при положение, че то е толкова либерално към работодателите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
славее
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 112
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 13 Януари, 2016, 21:22:32 »
ОтговорОтговор

Изтока никога няма да стане запад.Навлата на източните фирми са с до 30-50 процента по ниски от западните.Фандък никой не ни пуска.Работа като шофьор в западна фирма......същата работа,ще трябва да минат години за да се наложиш да даваш 200процента от себе си за да получиш същото възнаграждение като западняка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4788
Теми: 303



Активност
0.2%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 13 Януари, 2016, 21:45:26 »
ОтговорОтговор

Държава е видно,че няма или ако има по една или друга причина не и пука за укритите пари за данъци ,осигуровки и прочее.
Мисълта ми клони,че ние трябва да си помогнем.
В момента има търсене на шофьори,обявите валят,не е  ли разумно да поискаме законна заплата по договор,която с командировките да ни гарантира обещаваното възнаграждение.
Пример при оферта за 1600евро
да държим на заплата от порядъка на 1000-1400лв. по договор
плюс законните 27евро на ден
По този начин опрощаването на трудово възнаграждение и произлизащият рекет от това ще останат в миналото.
Факт е че офертите започват на минимална заплата,но който не е на зор спокойно може да си се бори.
Според моя болен акъл ако 20-30 човека в момента поискаме заплащане от 1000-1500лв. по договор ще го получим в рамките до средата на годината.
Няма кой да им кара дараците,както нас и те са притиснати от кредити и лизинги
Знам,че си говоря колко да не заспа,но лично аз при следващото ми търсене на работа за тъй нареченото вътрешно в Европа ще държа на минимум 1200лв. заплата по договор пък ако щът

На колегата с 3-те фирми за тази година,ще кажа,добре дошъл в клуба и аз смених толкова през изтеклата година
На колегата с идеята всеки да си купува камион му пожелавам успех,но бих го помолил да не пише в тази тема,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


HORNET
Начинаещ
*

Рейтинг: +18/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 37
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Сряда, 13 Януари, 2016, 23:31:22 »
ОтговорОтговор

Бриги,.....
ти сега си яхнал гребена на вълната,използваш момента,че има някаква криза за шофьори и се стремиш да настроиш форумното "мислене" в посока положителна за работника,т.е. по-добри финансови условия.Няма лошо.Имаш предпоставките.Но във форума не става.Няма да ти обяснявам защо.Открай време антагонизма между работник и работодател е движеща сила на самия бизнес.В определени моменти отстъпва едната страна,с други моменти отстъпва другата страна.Накратко--закон за търсене и предлагане.Тези моменти са кратки,не са отличават с висока времева продължителност.И палачинката се обръща.Започва другия да притиска.Тогава исканията на първия остават в безтегловност.
Примера ти със сумите посочени от теб е неверен.Най-малкото защото т.нар. законови 27 евро  от теб не са верни.Наредбата за задгранички командировки определя сума ДО 27 евро на ден,но не я фиксира.Т.е.може и 1 евро на ден да ти е командировъчното.Може и да е по висока.До двойния размер е необлагаема,а по висока от 54 евро--дължи се данък от страна на работника.Има закон,който определя твоята минимална работна заплата.Няма сила която да накара кой да е работодател да плати повече от тази сума,освен ако той не иска.Той е изпълнил изискванията на закона.
Казваш--те имат кредити и лизинги и са притиснати.Да,но всеки един работодател може да банкрутира във всеки един момент.Ако шофьорите го притиснат да им дава повече от колкото може да си позволи,то той пак ще фалира,просто защото фонда за работни заплати надвишава екзистенциалния му максимум.А ако пък не плаща,и съответно няма кой да му кара камионите--то той пак ще бъде притиснат до стената,пак вземанията към него ще станат изискуеми и пак ще фалира.Тоест изисква се работодателят да намери средно претеглената стойност на работна заплата,така че хем да има шофьори,хем да  може да съществува като юридическо лице.Ако приемем,че за БГ фирма това е някъде измежду 1400-1700 евро,за шофьори на камиони работещи вътрешно в ЕС,то в унисон с поста на Славее,който съвсем правилно отбелязва,че има и дискриминация между родни и чужди фирми,то за чужда фирма тази стпойност е межди 1600-2000 евро.Оттук всичко е въпрос на избор.БГ или чужда фирма със всички произтичащо от това последствия--позитивни и негативни.Има неща,които не се измерват с пари.Това са т.нар. социални придобивки и други.Тях всеки си ги оценява на база умствения си капацитет.Но всичко това отново повтарям е ПРИ РАВНИ ДРУГИ УСЛОВИЯ.
Иначе обещанията са безплатни...И никой не може да ти даде това,което мога аз да ти обещая,нали?
Освен това има и още нещо.Самите шофьори са различни.Като качество на услугата,която предлагат.Има съвестни и не чак толкова съвестни.Има способни и кадърни,има и плява.Редно ли е да получават едно и също?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
начинаещ
Младши потребител
**

Рейтинг: +18/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 58
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #10 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13 »
ОтговорОтговор

Колега,HORNET,много сложно написано за шофьорски умове! Аз без да претендирам за голем спец по ТРЗ и икономики на предприятията от писанията на Бриги по нещо разбрах!
Обещаваните пари от босовете нема законен начин да си ги вземеш ако рече да те изработи точно по тези причини,малка заплата и неопределени командировачни. Това,което предлага колегата 1000-1400лв заплата плюс 27евра на ден по мои сметки са 1300-1400евра,но нали толкоз обещават е малко ще го гърли сигурно боса при осигуровките,но поне ще имаме сигурност. Друго си е ако си евентуално болничен колко ще вземеш при 1000лв и при 430лв. И глемият неуреден въпрос годишен платен отпуск!!!полагащ се по КТ!! Да ги е..... в босовете печелещи именно от тия работи. Но тия взаимоотношения Вие старите кучета сте си ги направили и така остава и до днес. И 90% от шофьорите работят с договор "водач товарен автомобил межд.превози" а не както би трябвало да се упомене над 12,5тона!?!?!
Между другото,Бриги,тук във форума бех пуснал обява,че търся работа с такива условия,които ти предлагаш да бъдатЗа  два месеца получих точно едно обаждане и то от неразбрал исканията ми бос!!!! Но….. понеже съм новобранец помолих админа да я изтрие та пуснах друга без условия и почнаха по 3-4 оферти на ден да получавам та и до днес от време на време! Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!! Та затова приятно шофиране на колегите аз засега съм отстрани и чакам момента когато ще мога да тръгна с заплата гарантираща ми социална стабилност!
Ооооо,HORNET,като ти скивах профила ти не само шофер,затова ни правиш икономически обосновки които са в наш ущърб!,но успех ти пожелавам и на теб!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +90/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 666
Теми: 12



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 08:09:52 »
ОтговорОтговор

За да ни разбере колегата Хорнет ще напиша малко цифри:
При ТД на мин. праг за длъжността меж. шофьор.
1. Болнични за един месец - малко над 300 лв.
2. Платен год. отпуск - 450лв.
3. Пенсиониране - не повече от 200 лв. на месец пенсия.
Във фирмата в която работя към момента.
1. Болнични за един месец - малко над 900лв.
2. Платен год. отпуск - 1100лв.
3. Пенсиониране - не повече от ? лв. на месец пенсия.
 Това е разликата,
 социалната отговорност, която трябва да проумеят и осъществят работодателите от транспортния бранш, защото след 20 години в България ще има само пенсионери и тогава няма да има кой да излъжат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4788
Теми: 303



Активност
0.2%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 08:10:59 »
ОтговорОтговор

Е го,доживях да бъда разбран  начинаещ свалям ти шапка баце.
Г-н Хорнет,гледам сте наясно с ТРЗ-то по закон,но сте наясно за вас си,
Прочетохте ли г-н Хорнет,че това е пример,тоест сумите може да са с други измерения.
Относно едното евро ,което споменавате е необходимо обаче да си сверите часовника,
Относно навлата,ще спомена,че те са си абсолютно наред и не представляват проблем ,проблема не е в навлата,а в алчността.
Забелязвам също,че малко сте далеч и от сумите за заплащане на положен труд в момента
1700евро в някой държави е минимума за бг шофьора за някой държави.
Та в общи линии мерси на всички отзовали се на мойте питания..
Лично за мен спирам да играя на това хоро,сигурността в стадо от мошеници ми е по-ценна,пък нека умирам от глад.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +226/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1396
Теми: 99



Активност
0%


« Отговор #13 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 09:43:36 »
ОтговорОтговор

Фирмата ''Трансбалкан Груп'' ООД е записвам с черна точка в моя списък с фирмите, защото както ни го е обяснил Хорнет, пари от там немогат да се вземат и да се живее добре, дори и на старини.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +90/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 666
Теми: 12



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #14 -: Четвъртък, 14 Януари, 2016, 09:56:29 »
ОтговорОтговор

Да вметна м/у другото, че по-принцип работници и в повечето браншове, вече не достигат. В малките населени места това е причината да няма инвестиции, няма кой да работи или никой не става за работник има такива хора, които не могат да работят.
В индустриалните зони покрай големите градове, предприятията със средна раб. заплата към 700 лв. не могат да си затворят вратите от напускащи и започващи работа, постоянно духа вятър. Специалисти, инженери, адвокати, икономисти, технолози, бюрократи /чиновници/ и т.н. има колкото си искате и още повече, но кой ще работи ? 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!