• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Чорбаджия за пример

Започната от Rammbon, Вторник, 09 Февруари, 2016, 21:19:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Кога , ако не всичките, поне повечето чорбаджии станат като собственикът на ,,Стойчев груп" К. Стойчев?
http://struma.bg/news/75274/1/1/Sobstvenikut-

Rammbon


admin

А тук пише други неща - http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=689134

В интерес на истината въпросният бизнесмен е доста вулгарна личност. Преди години ходих да питам за работа и офертата беше за курсове до Македония. Карали били дървен материал. Заплащането ми се стори доста скромно и когато му казах, че нямам интерес към работата, отговорът беше - "толкова са парите, но пък вечер си при жена си и ще удариш едно коленце".
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

Цитат на: Rammbon - Вторник, 09 Февруари, 2016, 21:19:55
Кога , ако не всичките, поне повечето чорбаджии станат като собственикът на ,,Стойчев груп" К. Стойчев?
http://struma.bg/news/75274/1/1/Sobstvenikut-

Че те всички чорбаджии са като тоя - измислят си всякакви схеми за заплащане. Кодексът на труда за тях е като конституцията на Китай - знаят че може да има такава.

Обещават всичко каквото им мине през главата, но е важно в схемата да няма нищо законно и черно на бяло, че току виж някой после си потърсил правата.

Така ще е , защото да си го кажем направо - българският шофьор не е особено умен.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Всички чорбаджии са се напатили от шофери и затова мислят за схеми със забавено плащане ,,,, имам приятел с 4 камиона ( и той чете тук редовно вече) и ми разправяше, че им плащал на шоферите веднага като се приберат от курс за да бъдели доволни. Та тръгва един "Професионалист" от България не помня точно закъде ми каза, че е ходил,,,, Франция или Белгия и се връща, взима си парите и напуска,,,, след няколко седмици на моя приятел му пълнят пощата с глоби за няколко хиляди € и той се осъзна, че трябва да не дава веднага парите ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

цецодебел

Еее Иво как става тая работа бе бате?
Досега в Франция са ме снимали поне 50 пъти и досега нищо не е дошло?
А съм с Ит регистрация ,и съм по лесен за изчисляване. В Швейцария за  88 на магистралата , глобата ми дойде веднага ???
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Shumaher15

И Кой луд шъ Ви кара дръгелите сЪс забавеното плащане?!
БалЪците са на изчезване.......
Карайте си дрЪгелите сами......айде много Ви здраве.
Ездач ли си *бач ли си ?! За 7-ковеца се отнася. Ти убавецо колко дръгели потроши, докато станеш 'ПРОФЕЙШЪНЪЛ' ?! И колко евраци глоби плати кажи г-Н всезнайко?!

динко

Райдъре за е.ано дупе лек няма-дали е шефско или шоферско има ли значение.Глобата е нормално да се договори,карам ти кочурата с проблеми-плащаш,скорост ако ме не притесняваш да пристигнем по-рано също.Ти си бил и от нашата страна,можеш да насочиш колегите как да си вземат заработеното.Наздраве.

rider777

Досега моя глоба не е плащана от шефа ми,,,, винаги съм си плащал сам. Цецо,,,, пича си карал в Германия без да пуска Колекти и глобите пристигат след време,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

LKW

Цитат на: rider777 - Събота, 13 Февруари, 2016, 21:48:31
Всички чорбаджии са се напатили от шофери и затова мислят за схеми със забавено плащане ,,,, имам приятел с 4 камиона ( и той чете тук редовно вече) и ми разправяше, че им плащал на шоферите веднага като се приберат от курс за да бъдели доволни. Та тръгва един "Професионалист" от България не помня точно закъде ми каза, че е ходил,,,, Франция или Белгия и се връща, взима си парите и напуска,,,, след няколко седмици на моя приятел му пълнят пощата с глоби за няколко хиляди € и той се осъзна, че трябва да не дава веднага парите ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Лошо е кога човек продаде три ниви и с парите от тях си купи 3 камиона и ги върже към някоя си спедиция.В 99 процента от случайте се получава "Работи ми ма пари ще вземеш след 3 месеца , така се застраховам".А истината е , че "транспортния бос" чака фактурите да закърпи месеца.Иво , транспорт се развива с ПАРИ.Не е нормално:- да работиш два месеца и да почнеш чак тогава да получаваш нещо , глупости от сорта 24/100 празен + 350гр. на тон , платени паркинги от джоба на шофьора .Във фирмата в която аз работя (вече 4 години) в момента в който си дойда от курс с едната ръка си получавам парите с другата давам от чета.БГ заплатата ми е на датата в картата.Взимаме с една командировка назад (понеже караме BG-GB-SCO-NL-B-D-IRL-F-BG.).Разходни норми на гориво нямаме.Платени паркинги не зависимо дали са 5 или 25 евро ни се признават.Бакшиши по границите ни се признават.В тоя ред на мисли моя шеф по голям балъма ли е ? НЕ , работи се на доверие , доверие от двете страни.Въпрос , колко от шефовете ( в това число и ти) ще дадете на шофьора дебитна карта вместо карта за гориво или ще си извадят от джоба пари за хладилник , станция с антена ,вериги, и пълен комплект с иструменти за камиона.ДОВЕРИЕ , е да не карам чисто нова щора или камиона ми не е на 50 000км.В случая на твоя приятел е много просто , шофьора му решава да напуска , 1 месец пред извести.Няма глоба за няколко хиляди евра коя то да идва по пощата или след 5 месеца.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Цитат на: rider777 - Събота, 13 Февруари, 2016, 23:14:57
Досега моя глоба не е плащана от шефа ми,,,, винаги съм си плащал сам. Цецо,,,, пича си карал в Германия без да пуска Колекти и глобите пристигат след време,,,,,,,,,,,,,

Понеже се га го виждам този коментар.Няма такава глоба по пощата за не платен тол колект.Немците пускат платежно за това , че камиона е минал през едиси кой магистрали без тол колект и те карат да си платиш таксите или да им предоставиш тикети за плащане.Ние сме също с тикети, нямаме машинки.Единствено БАГ мове да те глоби на момента ако си подминал някоя бензиностанция на магистралата и не си спрял за да си извадиш колект.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

rider777

Данчо от Дупница ако влиза тук да чете да каже дали и на него не са пристигнали много над 20 глоби от Германия за каране без Тол ,,,,, всяко снимане на контролен пункт пристига,,,,, аз веднъж се реших да се направя на хитрец и от Страелен взех Тол до Мюнхен като правех сметка да заобиколя последния пункт и да слеза до Бренеро защото беше през нощта и се надявах да мина ама в 3,40 сутринта се оказа, че БАГ не спи а пуснаха лампите пред мен и олекнах с 428€ ,,,,,,,,,,,,,,,,, А в Игоя и Пачи ако искаш да имаш хладилник в камиона си го купуваш и понеже шефа ги даваше и после ти удържаше по 380€ от заплатата аз си взех, платих си го и след една година шефа вика не си ми платил хладилника та още веднъж ми удържа 380€ ,,,,,,,, а тва с радиостанции и други прищявки ако има кой да ги плаща,,,,,,,,,,,,,,,,, абе хайде лека вечер.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

aureus_gold

Ами с 0.90 евро на км.от къде пари за екстри по камионите.Айде геч на баламатума...Колега,примера с трите ниви е баш най-точен ;DВсеки един цървул,който е купил 3 дригела се изживява като патрон.Нещата са много прости.Всички глоби са за сметка на водача,а като му се обади сульото дето върти давидов лайт-а по барчетата в България и товари по GSM тирове по спедициите и почва да инструктира шофьора да слага магнита или да натисне копчето...на такъв му спираш дръндалета в някое арабско гето и си хващаш багажеца...
Сега малко да кажа как е у датско.Всеки един собственик на камион депозира в банка или предоставя банкова гаранция в размер на около 30000 евро на камион за да гарантира всички плащания към работник,държавни институции,доставчици и т.нт ;) :-*
Уважаеми чорбаджии четящи във форума.Транспорт се прави с адски труд,много акъл и още повече пари!!!Уважавам напъните ви,но не осирайте Европата...Уважавайте хората,които ви вадят хляба.Балъци отдавна няма...Тогава вероятно ще имате съзнателни шофьори,които говорят чужди езици и не крадат от нафтата или от стоката... 8)

imter

Бате Иво пак смени бирата,и започнаха фантазиите.Не знам кой ще кара без пари,и как ще тръгне на курс без пари.

rider777

Мнооо е лесно бре,,,,,, продавате си нивите, купувате нови камиони, назначавате шофери на 2000€ месечно и им ги давате за година напред ,,,,,,,,,,,,,,,, когато го направи някой- има право да раздава акъл ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

aureus_gold

А то акъл не знам кой дава...Но докато в България и по Европата отношенията между работодател и работник са на принципа прееби другарче...така ще бъде...
Пълно е с измамници и некадърници от едната и другата страна.Факт,но те се взаимно създават.Един вид кръговрат и взаимовръзка...виждаш го ,че не може да закачи ремаркето,но го взимаш да ти работи ангария,защото е рибе *балък* тъй да се каже.Ще му обещаеш 1500,ще го клъцнеш 1/2 и за три месеца и направил добър профит...айде ще обуеш с регенерат единият дригел.Тъпо е но когато човек прозре,че не всеки може да е шеф и не всеки шофьор  ;D ;D някак си нещата биха дошли на мястото си.

aureus_gold