• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Garciden,Veloz-Испания

Започната от rrr, Понеделник, 22 Февруари, 2016, 01:01:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rrr

И така,да напиша нещо и за тази фирма та всеки да си прецени сам дали да работи там или не.Фирмата е Испанска Garciden има и  влекачи BG  регистрирани в Петрич на фирма Veloz,осигуровката е на 1200 лв.общо се плаща 1500 евро,но се казва че си на 1700 евро,обаче после се разбира че 200 евро са бонус които се плаща на определена дата веднъж годишно за всички месеци през които си работил,та така малко хора стигат до бонусите.За заплатата-плаща се на първо число след изтичане на месеца,превеждат една част в Български левове друга част превеждат в евро а трета част,около 400 евро се плаща кеш,общо 1500 евро.За Работата-дърпат се фрига предимно Испания-Италия и по 3-4 адреса на 2-ки имат 18 влекача маи,курсовете са дълги 1400-1700км в курса влиза товарене и разтоварване на извадени карти разбира се,общо взето искат като стигнеш на последен адрес да вадиш карти-независимо че може да имаш работен и време за каране,та картата да ти е в пауза-общо взето през повечето време си без карти,почти всички паузи ти разбутват и постоянно ти се обяснява,ееее кво толкова нали си почивал 6 часа на 9-ка пауза,ееее кво толкова като си поработил 2-3 часа нали си в 45 имаш време да починеш и най-готиното ако нямат адрес и си правил по дълга пауза  еееее ти тоя месец 60 часа почивка кво се оплакваш че не си спал,едва ли не,че можеш вече и без да спиш нищо че тази пауза от 60 часа може да е на някое меркадо и да си разтоварил на 2-3 фирмички в меркадото,ама то не се брои за работа нали си в пауза.А бе разбутват 9-24-45 паузи без да ги бърка,ииии кво толкова ти нищо не си нарушил ето картата ти е чиста в никво нарушение не си то това е нарушение на фирмата а тя плаща всички глоби нямаш проблем бе,за малко да те убедят колко е готино да си караш по-време на паузите за кеф защото много те кефи да караш.Почти никога не знаеш каква пауза почваш чак след 9-тия час ти казват абе ти ще правиш 24 часа.Та така постоянно бяхме в някви караници и пререкания,какво да ви кажа едно ремарке не могат да дръпнат от Испания до Италия без нарушение.Около 20 хиляди километра на месец,но ако си дупелизец 13-14 хиляди километра с почивки по базите.Повечето дето си тръгнаха не се върнаха,някои си заебаха колегата и си тръгнаха,за няколко месеца се смениха половината екипажи двама колеги дойдоха сами друшките им се отказали в последния момент,пускат нови колеги екипаж без да са карали та колегите им обясняват как да завъртят картите-пълна анархия,винаги искат като разтовариш да спираш във фирмата или до нея защото или си без карти или ако си с карти да ти почне паузата веднага след разтоварването,а там и  кенеф няма.Колеги казаха че са глобени по 100 евро защото не са извадили картите а не са им казвали да ги вадят казали им че трябвало да преценят сами и да ги извадят и накрая ги накарали да нарушат паузата.Друг колега го глобиха 1700 евра за каране без карти,платили но му казали че ако напусне може да му ги удържат щото това си е на него глоба.Ааа щях да забравя,пътя ти си го организираш и плащаш уш плащали но то било като се върнеш ти плащат предното прибиране,демек на 3 билета 1 плащат.За сега това е,мисля че съм написал всичко честно и обективно та всеки сам да прецени черна ли е или бяла фирмата,за мене нарушенията и недоспиването са прекалени а парите прекалено малко,затова се разделихме.Маи стана прекалено дълго с много повторения и ще утекча колегите ама не-мога се сдържа последен любим цитат,еее ти в коя фирма не си нарушавал,ааабе ти знаеш ли кво става по другите фирми тука нищо не е,но така е в транспорта-откъде ли шъ знам.Ако преценят модераторите да преместят темата в черен или бял списък.

rrr


rrr

ААА да не ощетим фирмата-влекачите са нови и поддържани volvo и Renault,не съм чул някои да му е удържано за щета по машината/фар,броня,огледало/имат 2 бази в Испания и 1-на в Италия с баня и пералня.Работи се 3-4 месеца.Колеги разправят че от близо година купуват бус ама още го няма,така че с автобус-самолет-влак-пеш кой как свари се прибира и плаща както може.

rrr


the_dark

Аз съм много доволен. Не знам на теб какво не ти харесва. Изброил си пълни глупости и нищо общо с реалността.
Заплатата си е 1500 евро на месец и си я дават много коректно , 200те евро бонус на месец си ми ги дадоха всичките натрупани за 8 месеца работа. Глоби никакви няма нито за карти, нито за нарушения. За идването до Испания и връщането до България билетите ми се изплащат от фирмата веднага. Изобщо фирмата е перфектна във всяко едно отношение. Ей такива като теб, който не са свикнали на качествена работа и се оплакват постоянно, че не са спали, че не са яли, че не са ср*ли е много по-добре ,че напускат и не създават напрежение между другите колеги. Теб не са те глобили нищо, но така си бил чул, а оня който ти го е казал е чул от друг и общо взето нищо не е станало само празни приказки и напрежение.

the_dark

Цитат на: rrr - Понеделник, 22 Февруари, 2016, 09:29:32
ААА да не ощетим фирмата-влекачите са нови и поддържани volvo и Renault,не съм чул някои да му е удържано за щета по машината/фар,броня,огледало/имат 2 бази в Испания и 1-на в Италия с баня и пералня.Работи се 3-4 месеца.Колеги разправят че от близо година купуват бус ама още го няма,така че с автобус-самолет-влак-пеш кой как свари се прибира и плаща както може.

Пак глупости ... Мен и всички колеги зависи кой с какво е искал да се прибере /автобус, самолет/ ни карат с кола до летището или автогарата и съответно ни прибират от където кажем. Пеша до базата никой не е ходил.

hgv_driver

Тук май се получи спор между работник и шеф (току що регистриран). Ама защо се бутате в тези испански фирми 1500€ и то с нарушения. Аз карам за българска ф-ма и взимам доста повече без никакви нарушения на регламента. Спрял съм в петък за 45ч. В момента (неделя) тахографа ми показва 53 часа. А до утре сутринта когато ще тръгвам сигурно ще станат над 60 часа пауза.
Който е будала, да спи по 3-4 часа и да кара по 20.

rider777

Аз съм спрел в Четвъртък следобед,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hgv_driver

Цитат на: rider777 - Неделя, 25 Септември, 2016, 22:18:12
Аз съм спрел в Четвъртък следобед,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ти защо си тръгнал въобще? Давай дръгела на някой и ти само върти броеницата. :)

rider777

Човек трябва да бачка докато е жив,,,,,, започнеш ли да въртиш броеницата умираш,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

the_dark

Прав си колега. Регистрирах се само за да отговоря на този. Интересно ми е защо така говори за фирмата. Че не съм шеф не съм, те са само двама българи във офиса и едва ли им се занимава да пишат по форумите.

dimo2345

Работата във фирмата е така както я е описал колегата в първи пост.Много минаха през нея.


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: rider777 - Неделя, 25 Септември, 2016, 22:18:12
Аз съм спрел в Четвъртък следобед,,,,,,,,,,,,,,,,,

     Още преди години "имаше" 10 милиона километра. Сега "вероятно" са поне 15, на сън ли ги правиш основно? Нямах Интернет на място където пребивавах по това време, та затова сега питам, не че би отговорил и да можеше.


Цитат на: dimo2345 - Понеделник, 26 Октомври, 2020, 17:57:55
Работата във фирмата е така както я е описал колегата в първи пост.Много минаха през нея.

     Описанието в началото е от вторият месец на 2016 година. Към тогава (2016) за 13 часа 5 дни седмично са малко пари (явно и сега са толкова). А доколкото разбрах са по двама и 24 часа работа от 30 са доста повече. Освен това, ако не знаеш кога и каква почивка започваш или не, се нарича готовност за започване на работа - заплаща се. Както и да се разсъждава, не е само зле, а няколко пъти ЗЛЕ.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!