MAN TGX - масло в антифриза
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 17:50:50 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: MAN TGX - масло в антифриза  (Прочетена 21622 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #30 -: Събота, 14 Януари, 2017, 21:06:48 »
ОтговорОтговор

Щом сте му правили ремонт възможно е тези отлагания да са от ремонта все пак ризите се мажат с масло или смазка при поставяне,ако е спукан охладителя на мотора има масло в казанчето черно масло и се увеличава като бръкнеш с пръста цапа започва по малко и се увеличава,ако е спукан охладителя на интардера има чисто масло в системата кафяво по всяка вероятност и се увеличава а в кутията  маслото намалява,има и един друг вариант да е нещо от самия антифриз знам ли.За губенето на антифриз сигурен ли си че добре ти е изолиран АГРа,за плочата изкарай гуфрираното пластмасово съединение през което се налива масло от долу от към картера прави лека чупка виж дали там е чисто или има бяло от изпарението само там прави конденз поне при нас беше така.Ако има конденз сваляш картера и то си личи къде е текло ако е капака както написах на 1ви цилиндър през зъбчатката на компресора тече и да не го надуваш се появява теч като го оставиш.Нямам спомен ако е капака колко горе долу се губи на ден но го изпарява и само при свален картер си на 100% сигурен че е от там.Имах случай от съединението на интардера да губи по 2 литра на 5-6 000км видим теч нямаше само като загрее капеше.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Събота, 14 Януари, 2017, 21:06:48 »

 Активен
ivanz
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #31 -: Събота, 14 Януари, 2017, 23:25:38 »
ОтговорОтговор

Егр-а  е затапен ,двата входа на газове към охладителя му са затапени с тапи рязани на лазер и изхода му е затапен който е бил към пълнителния колектор,даже днес се съмнявах да не там да се е напълнила откъм газовете пространството и затова да е изчезнал антифриз след ремонта ,но уви днес махнах тапите и определено там където са минавали газове е напълно сухо и няма следи от антифриз даже днес го карах без едната тапа .Значи варианта за охладителя на интардера отпада понеже там си е на ниво.Ами днес за 60-70 км падна с литър и половина някъде .Последните курсове много вода загуби говорим за над 100 литра доляти ,не вярвам толкова много вода да влезе в картера и да я изпари ,но ще проверим това което казваш за тръбата за доливане ,аз знаех че прави бяло от там където се налива отгоре и прави завоя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Събота, 14 Януари, 2017, 23:25:38 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #32 -: Неделя, 15 Януари, 2017, 08:18:33 »
ОтговорОтговор

100литра загуба за няколко за 10 дена примерно са много,толкова много антифриз може да се губи само през ауспуха ама камиона би трябвало да пуши особено сутрин като тръгнеш,дори и от капака да има теч щеше да вдигне малко нивото на маслото ама може и да не го вдигне знам ли системата ти събира 60литра антифриз ти си налял два пъти по толкова.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #33 -: Неделя, 15 Януари, 2017, 10:16:13 »
ОтговорОтговор

Имал съм  подобен случай със загуба на антифриз. Оказа се агренажня капак. Първоначално губеше по-малко. Но в един момент започна да губи по 20-25л. на ден. Най лесно е да провериш, като надуеш охладителната система за около 1 час с една атмосфера. После проверяваш нивото на маслото на щеката и ако се е повишило е от там. Аз надух системата, като разпробих една капачка от казанчето за антифриза и в дупката монтирах винтил за гума. После изпуснах въздуха от компресора, докато налягането падна на 1 атмосфера. След това просто закачаш накрайника за помпене на гумите на винтила, който е на капачката и чакаш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivanz
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #34 -: Сряда, 18 Януари, 2017, 08:39:24 »
ОтговорОтговор

Да разбирам ли ,че когато ти е губило по 25 литра на ден не е пресякъл маслото,и не е вдигал нивото?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #35 -: Сряда, 18 Януари, 2017, 10:27:49 »
ОтговорОтговор

Колега днешните масла не се пресичат,другия вариант е като го оставиш вечерта на сутринта развиваш леко пропката на картера и ако пусне първо вода антифриз значи там е проблема,но ще вдигне нивото и по принцип като върви камиона го изпарява.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #36 -: Четвъртък, 19 Януари, 2017, 00:01:30 »
ОтговорОтговор

Да разбирам ли ,че когато ти е губило по 25 литра на ден не е пресякъл маслото,и не е вдигал нивото?

И аз не разбрах какво точно има предвид "капака на ангренажа"
Семеринга ли, гарнитура ли, и коя точно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
ivanz
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Четвъртък, 19 Януари, 2017, 08:42:59 »
ОтговорОтговор

Да за плочата на ангренажа става въпрос не съм доуточнил,въпроса ми беше към колегата Nachinaesht за неговия случей.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #38 -: Четвъртък, 19 Януари, 2017, 18:30:08 »
ОтговорОтговор

Маслото не се пресича. Попадналия в картера антифриз се изпарява и просто го няма. Сменява се плочата/капака, само със смяна на гарнитурата няма да е сполучлив ремонта. Ако не е много изкривен, може да се шлайфа и да се мине по-тънко. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivanz
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #39 -: Четвъртък, 19 Януари, 2017, 20:46:08 »
ОтговорОтговор

Ще гледам каква ще я правя ,малко да се вдигне снега.

Благодаря на всички откликнали

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #40 -: Вторник, 24 Януари, 2017, 13:10:48 »
ОтговорОтговор

Ако не е каран много да има теч става и без нов капак а само с нова гарнитура,правил съм го и до сега няма ядове в сервиз направо ти казват нов капак а той не е евтин,гарнитурата е метална за всеки случай я намазахме с един уплътнител на локтайд и всичко приключи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rad73
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #41 -: Четвъртък, 02 Февруари, 2017, 15:02:54 »
ОтговорОтговор

Само едно малко уточнение: в МАН Сервиза турбината е 1450 лв. без ДДС със смяната, а сервизният час е 48 лв. без ДДС - за сверка на часовника Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #42 -: Събота, 04 Февруари, 2017, 09:45:47 »
ОтговорОтговор

Малко са им нагоре цените в МАн затова там се ходи само когато не можеш да чакаш или да намериш съответната част единственото хубаво ако ти правят някакъв ремонт че дават гаранция 1 година на частите имах случай с датчик който смениха за тяхна сметка след 6 месеца когато даде дефект там ходят предимно големи фирми с много камиони не е за сиромаси.Турбината която предлагат в повечето случай е рециклирана затова ти прибират и старата,а в същия момент от Скуба турбина не рециклирана за 1100лв мисля че беше с ДДС.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!