• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Анкета за проучване на общественото мнение

Започната от Ал.Стамболийски, Петък, 08 Април, 2016, 10:07:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бихте ли членували в синдикална организация дори и с плащане на членски внос?

Да, бих членувал и дори бих плащал членски внос.
Да, бих членувал, но предпочитам да е безплатно.
Нямам мнение по въпроса.
Не, не бих членувал, защото не виждам смисъл от синдикална организация.
Не, не бих членуват, защото не вярвам на такива организации.

micyri

Аз това намекнах в коментара си.
Вие може да имате голямо желание да направите нещо,но не му е дошло още времето!
Сама птичка пролет не прави!
Има много други фактори ,който са проблем за задвижване на процедурата.А само при споменаване на думата пари ,всичко приключва.
Като се появят резултати,дела спечелени от шофьори с/у шефове на фирми,шофьор с/у администрация на ДАИ ,примерно,тогава хората сами ще ви търсят и сами ще се обединяват в каузата.
За сега всичко е БЛЯ-БЛЯ-БЛЯ.....за съжаление :(

micyri


Ал.Стамболийски

Цитат на: micyri - Вторник, 12 Април, 2016, 11:19:19
Като се появят резултати,дела спечелени от шофьори с/у шефове на фирми,шофьор с/у администрация на ДАИ ,примерно,тогава хората сами ще ви търсят и сами ще се обединяват в каузата.
Колега напълно съм съгласен но според сега действащият закон нашите работодатели не нарушават закона. Преди два дни имахме запитване и в момента се разглежда въпроса с една Дупнишка фирма осигурявала шофьор на различни от предвидените в закона ставки. А за ДАИ няма как да пратим във всеки град някои да ги следи, трябват ни сигнали. Иначе на 23.05.2016 ще внесем протестна декларация в министерски съвет за отмяна на темп. забрана. Мисля, че това макар и малка крачка е в правилната посока.
Поздрави и лек и безавариен път.

Ал.Стамболийски


micyri

Аз лично се въздържам от крайни действия,до като не видя резултати.
Нагледал съм се на какво ли не в милата ни родина и за това от 2 г. вече не съм в БГ.
Може и да греша ,но това е положението и никой не може да ме убеди в противното,че вече е дошло време или нещата са се променили.
Сега се сещам и за стотиците македонски и гръцки фирми с БГ рег. номера ,който возят из Европа.
Нещо да кажете за тях ? Казвам го само като жокер ,за да ви намекна ,че нещата не стават само с желание.
След като няма закон или по-точно има ,но има и 16 вратички през който можеш да излезеш......за какво говорим тогава?
Просто не му е дошло времето ,повярвайте ми! ;)
Даже се чудя кой е гласувал 7 пъти ,че иска да членува в такава организация и да плаща чл.внос.
Аз съм бунтар по природа,имам и приятели по високите етажи на "Подкрепа"  ,но все пак годината е 2016.....

admin

Аз лично смятам, че няма нужда от никакви синдикати. Просто всеки трябва да си върши работата, за която е назначен или избран.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Ал.Стамболийски

Колега micyri в отговор след постигнатият успех бих желал да споделя, че все пак има начин за постигане на всичко. Надявам се всички бъдещи начинания да се увенчават с успех. Лека и спорна работа.

micyri

Цитат на: alex8205 - Вторник, 07 Юни, 2016, 12:07:41
Колега micyri в отговор след постигнатият успех бих желал да споделя, че все пак има начин за постигане на всичко. Надявам се всички бъдещи начинания да се увенчават с успех. Лека и спорна работа.
Да,четох за постигнатото споразумение за падане на температурната и уйкенд забрани в БГ,поздравления!
Но,......това дано е наистина новото начало за синдикалните организации,който всъщност до сега не бранеха интересите на работника ,а гледаха да потушат излишното напрежение.
В момента съм в контакт с синдикатите в Германия,по мой си проблеми,но ще се интересувам и какви ги вършите и Вие ;)
Поздрави!

stefanov

A има ли синдикат или някаква деистваща подобна организация в България която да защитава работника и да му отстоява интереса ако се наложи ???

Ал.Стамболийски

Цитат на: stefanov - Вторник, 07 Юни, 2016, 18:52:37
A има ли синдикат или някаква действаща подобна организация в България която да защитава работника и да му отстоява интереса ако се наложи ???
Да колега, точно за това е дискусията. Ние, Съюза на българските транспортни работници сме една от тези организации. Към момента се занимаваме с работата на граничните служби, след като си отвоювахме правото да не ни спират по пътищата в жегите и в петък и неделя.

stefanov

Това с границата е по скоро заштита на интересите на превозвачите а всъшност за да зашитавате работниците ше ви се наложи да воювате със самите превозвачи . Aз членувам в синдикат повече от десет години , плашам по 20 евро на месец членски внос . Преди 3 години ми се наложи да потърся помош от тях , определено надминаха очакванията ми многократно , перепоръчвам на колегите които работят в западна европа да членуват в синдикат определено е от полза а вие като нова организация трябва много да се подтрудите и наи вече за да наберете членска маса да покажете някаква статистика за разрешени казуси и спечелени дела в полза на работника иначе фаида от вас никаква.

Ал.Стамболийски

Цитат на: stefanov - Сряда, 08 Юни, 2016, 00:06:04
Това с границата е по скоро заштита на интересите на превозвачите а всъшност за да зашитавате работниците ше ви се наложи да воювате със самите превозвачи . Aз членувам в синдикат повече от десет години , плашам по 20 евро на месец членски внос . Преди 3 години ми се наложи да потърся помош от тях , определено надминаха очакванията ми многократно , перепоръчвам на колегите които работят в западна европа да членуват в синдикат определено е от полза а вие като нова организация трябва много да се подтрудите и наи вече за да наберете членска маса да покажете някаква статистика за разрешени казуси и спечелени дела в полза на работника иначе фаида от вас никаква.
Колега знам какво е синдикат, но за да има за какво да воюваме първо трябва да има на какво да се опрем. Хайде ми кажи с кой да воювам като в България по закон осигуровката е върху четиристотин и някой лев и всеки я плаща. Всеки колега се разписва под хвърчащ лист, че си е взел парите и си е взел отпуската и няма за какво да се хване човек. Първо трябва да наложим правила да са по добре хората. От няколко месеца съм се заел да се създаде пакет от законопромени,  с които да се наложи задължителното плащане на месечна заплата, осигуряването върху заплата+командировка и вдигане на прага на пенсията за втора категория. За да мога да ги внеса в социалното министерство и това на финансите първо трябва повече членска маса. За тая цел ние се опитваме да водим битки, които са по лесни за спечелване. Най-рано следващата година ще мога да внеса законопроектите с промените. След което ще има доста дела за спечелване. Това с границите е защото все повече колеги се оплакват от стоенето по кпп-тата и ние сме длъжни да реагираме.

hgv_driver

Цитат на: stefanov - Сряда, 08 Юни, 2016, 00:06:04
Това с границата е по скоро заштита на интересите на превозвачите...

Значи на теб ти е приятно да висиш по границите в километрични опашки???

Ал.Стамболийски

Здравейте колеги, нарочно не пускам нова тема за да не става претрупано но ако някой иска нека пусне. Та да си дойдем на въпроса от нашето съюзче сме се захванали с няколко неща и ни се иска да чуем и вашето мнение по въпроса. Ето и нашите инициативи към момента:
- промяна на пропускателният режим на ГКПП с страни от ЕС съобразно споразуменията за трансгранично сътрудничество с Румъния и Гърция и в съответствие с инструкция I3-1405-2009 за ГКПП и НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА ПЪЛНОТО ПРИЛАГАНЕ НА РАЗПОРЕДБИТЕ НА ДОСТИЖЕНИЯТА НА ПРАВОТО ОТ ШЕНГЕН И ЗА ПРЕМАХВАНЕТО НА КОНТРОЛА ПО ВЪТРЕШНИТЕ ГРАНИЦИ, според които значително трябва да се улесни преминаването на границата.
-Проект за законопромени на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, Наредбата за командировките в страната и чужбина, Приложението за минимален осигурителен доход и начините на институциите за контрол на изпълнението им.

Това е за момента ако някой има какво да сподели за да направим по добре разработките си по проектите-инициативите нека да каже.

Ал.Стамболийски