• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

"АИТ Интернешънъл транспорт" ЕООД - Пловдив

Започната от admin, Четвъртък, 09 Декември, 2010, 14:13:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dinko_ferrari

Това с подписването е начин да те "прекарат".Не всички сме счетоводители или специалисти по трудово право.Като ти напишат някоя точка по член еди-кой си алинея еди-коя си от не знам си коя дата и ги наблъскат в няколко реда и кво трябва да направиш? Да извадя там в офиса кодекса на труда и да почна да проверявам всяка буква как са я написали?Веднага ще ти кажат айде мерси с теб няма да работим.Затова е важно поне ние колегите да не се лъжем един друг коя фирма била добра и коя не щото става въпрос пари.Пари с  които си плащаш сметките и си издържаш семейството.
Тези фирми които практикуват тази работа го карат на кило-малки суми но много шофьори и пак са си добре накрая като ударят чертата.
Сори за спама просто трябва да се вземем в ръце и да се измисли нещо по работещо за това как като напуснеш да си вземеш всичко до стотинка.

dinko_ferrari


driver1

Цитат на: dinko_ferrari - Понеделник, 23 Февруари, 2015, 15:25:17
Това с подписването е начин да те "прекарат".Не всички сме счетоводители или специалисти по трудово право.Като ти напишат някоя точка по член еди-кой си алинея еди-коя си от не знам си коя дата и ги наблъскат в няколко реда и кво трябва да направиш? Да извадя там в офиса кодекса на труда и да почна да проверявам всяка буква как са я написали?Веднага ще ти кажат айде мерси с теб няма да работим.Затова е важно поне ние колегите да не се лъжем един друг коя фирма била добра и коя не щото става въпрос пари.Пари с  които си плащаш сметките и си издържаш семейството.
Тези фирми които практикуват тази работа го карат на кило-малки суми но много шофьори и пак са си добре накрая като ударят чертата.
Сори за спама просто трябва да се вземем в ръце и да се измисли нещо по работещо за това как като напуснеш да си вземеш всичко до стотинка.


    Не е нужно да си счетоводител, или специалист по трудово право за да поискаш да си наясно какво подписваш. Ако аз дойда при теб с хвърчащ лист хартия на който пише "Запис на заповед", няма ли да си зададеш въпроса защо го правя това и дали няма да ми навреди, ако се подпиша?
   Самият факт, че си притеснен, че ще ти посочат вратата, ако опиташ да си изясниш какво подписваш подсказва, че вече си свалил гащите и искаш тази работа на всяка цена, пренебрегвайки евентуалните рискове. Това е и като "руска рулетка" - надяваш се, че точно на теб няма да се случи. Да, ама се случва! Защото, ако в "руската рулетка" патрон има в само едно гнездо на револвера, то в "българската", само в едно може и да няма патрон...
   А рационалното мислене може да подскаже, че вариантът да ти посочат вратата е за предпочитане пред варианта да ограбят труда, който вече си положил.

driver1


dinko_ferrari

Проблема е че някои неща започват да се случват след време.Тези моите бяха изрядни до един период и после взеха да правят номера и естествено последва масово напускане на хора карали по 2г и повече за тях.Договорите са стандартни 415лв. трудово възнаграждение+командировъчни пари-"минималния размер съгласно Приложение №3 към чл. 31, ал.1 на НСКСЧ.
Ха сега ми кажи дали всеки знае колко точно са тези пари в левово  изражение?
Освен това когато гарантират хора за тази фирма и после вече си карал 1г. за тях започваш да си мислиш-Да тези са коректни.До момента в който пуснеш предизвестието за напускане и започват да мислят как и с колко могат да спестят плащанията.Отделно в обявата им пише  1500Е-1800Е само че никога не получаваш повече от 1500Е. Те слагат в това число и разтоварванията (по 10Е) но там е мътна Индия и много често ти плащат по-малко от истинските пари.Правят го 2 пъти в годината точно с цел да няма напрежение от шофьорите.
Мисълта ми е, че чорбджиите много добре знаят как да извъртят нещата.Те си имат счетоводители,адвокати и т.н.Като прибавиш и корумпираните държавни служители които ще отидат евентуално да ги проверяват и става ясно че имаш минимални шансове да вземеш това за което сте се разбрали(от това което е официално по договор)

kukupes

Драйвър, защо защитаваш най-голямата фирма за измами? Да не би случайно или на истина да си един от тях: АИТ измамниците?

driver1

Цитат на: kukupes - Понеделник, 23 Февруари, 2015, 17:36:23
Драйвър, защо защитаваш най-голямата фирма за измами? Да не би случайно или на истина да си един от тях: АИТ измамниците?


    Приятелю, преди да почнеш да дрънкаш глупостите си и след като си влязъл в този форум, поразгледай, почети малко из темите и може и по точно да се догадиш кой - какъв е тук. Ако се упражняваш повече с надраменното устройство, можеше и да разбереш кой и какво защитавам в темата. Не се учудвам, че има толкова изработени, след като мислят първично и действат първосигнално.

dinko_ferrari

kukupes на твое място щях да се извиня.Забележката е абсолютно правилна.
За АИТ и аз съм чувал от колеги които са работили там, че не е китка, но както се е доказало от споровете в този форум-за всеки шофьор е различно коя фирма до колко е черна или бяла.

dinko_ferrari

Току-що говорих с една двойка дето са карали там 2г.
-"Плащат или твърдо 1350Е или 14 цента на км. на кабина.Казват 16цента но при 25л+350гр. на тон."
-"Шефа вика аз знам че не крадете ама на мен ми е изгодно да спирам парите"
-"2000Е ни удържа за 6м. с прецакано турбо"
-"Плащат се само аванси но не по-големи от 500Е на месец"
-"Всичко останало накуп след като се прибереш в рамките на един месец"
-"В началото беше добре но после почна да удържа на всички без изключение."
-"Има база в Барселона там живеят Митко и Елена (диспоненти) но за шофьори е забранено."
-"В нета се хвалят как ходят на шопинг за сметка на шофьорите."
-"Застраховките им са фалшиви-плащаш, издават ти я,но не я регистрират."
Колегата си е счупил крака и разбрал , че няма застраховка в болницата.
Просто не мога да смогна да преписвам негативите които бълват колегите по тях.Знам, че някои ще кажат,че като лично не съм бил там нямам право да говоря, но.... случая май е различен.

kukupes

Извинявам се!
но това което написах е истина. Много колеги са пострадали по този начин от АИТ, и аз включително. 90 процента зад всичко лошо стои лицето Иван Първанов. Там си играят на добрия, лошия и злия: Траков, Първанов и офиса. Вие можете само да гадаете кой кой е.

evgobul

 Здравейте, колеги! Търся работа като шофьор. Интересувам се от една фирма за подготовка на междун. шофьори от Пловдив. Името и е "АИТ". Намира се под надлеза на Асеновгр. шосе, до "Пишещи машини". Какво се чува за нея? Сериозна фирма ли е, точни ли са?...Ако някои има мнение или информация, пишете! Важно е! Благодаря Ви! Поздрави!    ???

Dojogan

Може и мазохизъм да е, но ще си навлеча и тази мизерия на главата!
Да уточня преди да започна с изложенията, че вече не съм част от тази фирма!
Фактите, които ще изложа са 1:1 с това, което съм видял и ми се е случило. Единствения ми мотив е, да се ориентират колегите без опит, понеже ако слушат глупостите на повечето кретени няма и да се докоснат до фирмата!
   Така, шеф на фирмата е Ангел Траков. Ангел и Таня е абривиетурата по всеобщо мнение!
Фирмата има между 200 и 205 камиона (6 дафа, 39 Актроса, 10 Ивеко Евро 6 и всичко останало Ман евро 5 и 6). В техническо отношение нямам почти никакви забележки! Говоря за автомобилите за правите курсове, защото аз се докоснах само до тях, а те са върнатите от вътрешното, които се подменят с нови!
Няма нещо, което да не им работи, освен че на Актросите фаровете светят на майка си на веселото, но доколкото разбрах това е запазена "екстра" на марката! Повечето машини са с големите кабини, което е голямо удобство! Автоматици! След около месец всички актроси ще бъдат разкарани. За това и към момента не им се обръща сериозно внимание.
На правите курсове се кара предимно Турция-Германия и обратно. Заплащането е 0,11 евроцента на км. Взима се готова композиция от гаража и се прибира отново там със товара за Турция. Регламент не се нарушава, гарантирам! След отчет правят проверка на картата и ако има проблем по заповед има глоба! Диспечерката на правите курсове е много стабилно момиче. Следи си нещата, помага ако има проблем и няма чакане за товар!
   Аз започнах с уговорката да има обучаващ ме човек. От втория опит се получиха нещата, защото първия път ми бяха загубили документите. Заплаща се 60/40 за учителя. Ученика е на 0,06 евроцента!
Основна заплата няма! Забравих да вметна, че композициите са снабдени с абсолютно всичката нужна екипировка и документация, която се изисква в ЕУ зоната! Абсолютно всичко!!!
Гориво се зарежда само в Шел Австрия преди границата с Германия и в обратна посока на Траун. На територията на България може на всеки Шел! За вътрешното е по-различно, но не знам подробности. Винетка за България се взима директно от офиса на фирмата.
По устав камиона не трябва да се прибира с повече от 200литра гориво в гаража, но ако не е прекалено повече не се правят проблеми!
Човека, който ми дадоха да ме учи е свестен. Като знам с какви идиоти можеха да ме качат ми дадоха направо "цвете"! Не съм му първия ученик, доста е завъртял като мен. На втория курс леко започна да ми донатягва, но това си е мое впечатление и мнение.
Първи проблем е, че искат максимално бързо да навлизаш в матеряла и да те пускат сам. Важно е човек хубаво да си направи сметката, защото турската стока поне в правата посока минава митница. В обратната зависимост от товародателя може и без да се минава, но няма гаранция. Мен още след първия курс искаха да ме пускат сам, но им казах че няма да стане! Гледат почти винаги да направят и вътрешен курс на територията на Германия, който по принцип трябва да се заплати малко по-високо. На мен не ми беше платено повече, но може да е, защото съм ученик, нямам идея. Ако не отказваш могат да те въртят и един месец из Европа докато се прибереш! Ако откажеш няма проблеми и те прибират с обратен товар!
Пари: До натрупването на 1000лв (500евро) спират по 50лв от всеки курс, които остават уж като гаранция в тях. Каквото сме се разбрали са ми го превели без никакви забележки! 2рия курс ми го пуснаха след 2дни, а по устав е до 5. Аз направих 2 курса и в тях имам 100лв. Не са ми ги дали, няма и да си ги искам, защото напуснах точно за 2 дни и според уговорката нямам право на тях. В неделя сутринта давам отчета и казвам, че напускам. Днес сутринта подписвам молбата, взимам си дигитала и изчезвам. След обяд ми бяха пуснали и парите даже!
На вътрешното се кара на 0,15 евроцента на километър, като ако се падне под 12 000км заплатата е твърдо 1800евра. Максимално могат да се достигнат 2200евро, но не всеки месец примерно. Относително е, но се постигат понеже Актроса е 10-ти месец 2013година, а беше на 550 000км! Петко му взимал доста шофьори доколкото разбрах и щял да вдигне вътрешното още, но това са само приказки.
Смените тръгват всеки петък от Пловдив с бусове и ги карат директно до паркомястото на камиона където се сменяват шофьорите. Лично пред мен на една от смените им дадоха чисто нови навигации, както и служебни смартфони, пак нови!
  Организационно стоят доста добре нещата. Има си човек, който отговаря за всяко нещо, като им е забранено да си гасят телефоните. Имахме проблем през нощта. Едно полско профи изтряска камиона на паркинг в  02:30 и пак се намери кой да вдигне телефона от фирмата. Даже и човек в болница вдигаше и отговаряше, доста шантава работа.
Защо напуснах?: Като начало не ми се понрави това, че се сменяват камионите постоянно. Едно, че повечето турски шофьори са мърлячи и камиона идва насран, и друго, че един курс може да си с Актрос, после Ман, може и Даф да се уцели...
Заради тъпата турска граница дремах една седмица между двата курса, защото не могат да приберат камионите. После като се плеснеш на Видин на редицата, след това като видях на Унгарско-Румънската какво беше и си направих сметка, че единичка с тия граници и заплащане на километър на тоя етап хич, ама хич не е оферта! Отделно от това имахме 5дни престой на втория курс, не по вина на фирмата, но си е престой, в който не караш. Не се заплаща или поне на мен не се заплати! Двойка до Германия курса 10дни...правете си сметка! Последно ще кажа по тази точка нещо, което ме подразни. Никой не се заинтересува от това как сме с колегата, всеки знаеше че е имало инцидент, но ей така, все едно си робот и няма нищо. Никой не те пита как си след като се събуждаш в 2;30 с удар в кабината... как се пътува на 2 градуса без дясно огледало и дясно стъкло...все тънки ама човешки неща...
И с цялата си наглост ме питат що напускаш... Ами реших, че на тоя етап на правите курсове не могат да се правят пари!
Ще кажете тоя е ебати женчото, ква човечност иска?...Ами може и така да е, обаче на автовозите като бях на прибиране камиона гръмна двигател и се запали. Отзад имаше коли за 600 000евро. Първите думи на шефа след като разбра бяха дали шофьорите са добре...само ей така да вметна.
Това е за фирма АиТ, което мога да кажа. Това съм видял и усетил - това споделям. За мен въпреки всичко фирмата е за белия списък и ако ги нямаше някои независещи от тях обстоятелства можеше още да съм там дори. Не вярвайте на глупостите, които ви говорят за аванс и търпение и всякакви тъпотии. Дори и да е имало някакви такива неща, то е останало в миналото, както и въпросния Първанов!
За всички, които са без опит това е един добър старт, а и не само, защото условията не са лоши а и няма обвързващ дългосрочен договор!

rider777

Тоя списък с черните фирми е такъв смях, че не вервам и на 10% от писаното там,,,,,, никой не казва "Абе направих такива и такива поразии и затова ме изхвърлиха от там" а всеки плюе фирмите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,    говорил съм със стотици шофери от знайни и незнайни български фирми и хората си бачкат и са си доволни и даже и не помислят да сменят фирми, които тук са плювани яко ,,,,,,,,,,,,,,,,,, от сигурно 4-5 години НЯМА ( с големи букви )  НЯМА фирма, която е така за нищо ще си изгони шофер и няма да му плати ,,,,,,,,,  със сигурност 99% от плюещите заслужават да им се строшат и ръцете и краката и да им се отнеме СУМПса заради поразиите довели до изгонването им ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Бриги Магнито

Германия на двойка за 10дена  ??? 
Ти ебаваш ли с мене бе?


admin

Цитат на: Бриги Магнито - Сряда, 12 Октомври, 2016, 07:42:59
Германия на двойка за 10дена  ??? 
Ти ебаваш ли с мене бе?


Ти не четеш ли, че от фирмата искат да се завърти и един каботаж в Германия? :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Dojogan

Цитат на: rider777 - Сряда, 12 Октомври, 2016, 05:59:58
Тоя списък с черните фирми е такъв смях, че не вервам и на 10% от писаното там,,,,,, никой не казва "Абе направих такива и такива поразии и затова ме изхвърлиха от там" а всеки плюе фирмите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,    говорил съм със стотици шофери от знайни и незнайни български фирми и хората си бачкат и са си доволни и даже и не помислят да сменят фирми, които тук са плювани яко ,,,,,,,,,,,,,,,,,, от сигурно 4-5 години НЯМА ( с големи букви )  НЯМА фирма, която е така за нищо ще си изгони шофер и няма да му плати ,,,,,,,,,  със сигурност 99% от плюещите заслужават да им се строшат и ръцете и краката и да им се отнеме СУМПса заради поразиите довели до изгонването им ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Повярвай, бях сигурен в това дори преди да го бях видял!
Идва един на Зубен на митницата докато бяхме сутринта от Ню транс или нещо подобно, пак Пловдивска, няма значение. Еми той само от дъха си сигурно ми качи 1-2 промила на мен. До 12 часа на обяд едва ходеше вече. Колегата му обясняваше, че 4години е в АиТ и е доволен, хем пътува от София. Каза му не мрънкам, нямам причини и фирмата е коректна с мен!
Отговор: Е как не мрънкаш бе човек, винаги има за какво да мрънкаш на чорбаджията!
Та малко се поувлякох, ама с такива явни идиоти е нормално да има и черен списък. Той от раждането си слага всичко в черния списък!


Иначе да съм максимално честен не 10 дена, ама 9 и половина... ;D ;D ;D

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Сряда, 12 Октомври, 2016, 08:50:31
Ти не четеш ли, че от фирмата искат да се завърти и един каботаж в Германия? :D
До тройка с/без гарнитура до три Ханс не прай проблем,пък и гаранция им е бил попътно.
Цитат на: Dojogan - Сряда, 12 Октомври, 2016, 12:15:28




Иначе да съм максимално честен не 10 дена, ама 9 и половина... ;D ;D ;D
Ба го далеч тая немция бре.
Ма ние намагнитените ни объркана предстаата.
Колко два дена минавахте Сърбия?


Бриги Магнито