• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2016.04.14

Започната от Rammbon, Вторник, 12 Април, 2016, 18:50:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 18:46:15
Е те май са близко с ПИМК. Поне адресите им като гледам. Питам, защото ме поканиха на интервю, въпреки че в СиВи-то си написах, че съм без опит.
Близко са , ако са в Ню Йорк. Петко е на южното околовръстно, ПИМК са в североизточната част на Пловдив. Има няма едни 12 км.

Rammbon


keanu

Цитат на: Rammbon - Вторник, 12 Април, 2016, 18:50:08
Близко са , ако са в Ню Йорк. Петко е на южното околовръстно, ПИМК са в североизточната част на Пловдив. Има няма едни 12 км.
Имах предвид Алпетранс и ПИМК. Като написах "Рогошко шосе" на Гугъл мапс и ми показа и ПИМК там

keanu


LKW

Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 18:46:15
Е те май са близко с ПИМК. Поне адресите им като гледам. Питам, защото ме поканиха на интервю, въпреки че в СиВи-то си написах, че съм без опит.

Учудвате защо са те поканили на интервю?Защото им трябват хора за линии те.Фирми като Пимк , П.Ангелов , НиН , АИТ , Дискордия , Транспрес , Виа (матраци тед), Ташев , и др такива фирми работят или на линни или на постоянни адреси , от рампа на рампа , някой товарят от БГ други от Гърция и Турция за З.Европа и обратно.Като , четеш Турция не се стряскай (товари се и се разтоварва на едни и същи места).Парите около 1500-макс2000лева.Взимат се не веднага след прибиране то ти от курса (може след 5 може след10 дена).Но за теб остава това , че работиш за голяма компания(на лизинг) с нови композиции.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

keanu

Цитат на: LKW - Вторник, 12 Април, 2016, 20:38:04Но за теб остава това , че работиш за голяма компания(на лизинг) с нови композиции.
...И трупам опит, защото без опит, никоя сериозна фирма няма да ме вземе...

LKW

Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 21:03:54

...И трупам опит, защото без опит, никоя сериозна фирма няма да ме вземе...

Какво разбирах под сериозна фирма?Колкото е по малка и стара  една фирма толкова е по хубава.От както работя никога не съм работи за фирма с повече от 10 камиона.В момента работя (от 4 години) във фирма с 7 камиона.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

keanu

Цитат на: LKW - Вторник, 12 Април, 2016, 21:34:45
Какво разбирах под сериозна фирма?Колкото е по малка и стара  една фирма толкова е по хубава.От както работя никога не съм работи за фирма с повече от 10 камиона.В момента работя (от 4 години) във фирма с 7 камиона.
Добре де, като започна за първи път работа, имаше ли въобще някакъв опит? Защото аз имам над 500000 км, но само на кола. На Юротрак симулатор не ги броя :D Та затова за мен е важно някой да ме вземе на работа. Между другото имам приятел, с когото съм израсъл от детинство. Семейният бизнес им е транспортна фирма с десетина камиона, повечето Дафове Евро 3, пътуват предимно до Финландия. Но предимно брат му се занимава с фирмата, та оня ден му споделих, че съм взел категория и си оправям документите за работа като шофер, а той ми вика, че трябва да съм готов да си поправям и камиона, не само да карам... Е как тогава да имам доверие на чорбаджиите с малки фирми?!

micyri

Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!

keanu

Цитат на: micyri - Вторник, 12 Април, 2016, 22:00:26
Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!
Сигурен съм, че е истина в някои фирми. И то малки. Бил съм свидетел на разговор, между него и шофьор, в който много го храни, че му е гръмнал съединител. Все едно той е виновен

navara

Цитат на: micyri - Вторник, 12 Април, 2016, 22:00:26
Това за поправянето на камиона са глупости.
Годината е 2016!!!!!!
Ти като не можеш една гума да смениш или кабел,маркуч...къде си тръгнал?Не говорим зс основен ремонт на двигатели.

keanu

Цитат на: navara - Вторник, 12 Април, 2016, 22:14:13
Ти като не можеш една гума да смениш или кабел,маркуч...къде си тръгнал?Не говорим зс основен ремонт на двигатели.
Не знам къде ме видя, че не мога гума да сменя?! Или маркуч, или кабел?! По моята кола, освен тенекеджия, друг не е пипал. Пиша съединител. На пътя. Друг е въпроса, че друг познат ми е казвал, че на аутобаните по немско, като спукаш гума, излизаш зад мантинелата и чакаш пътна помощ. Не знам колко е вярно. ЕШК.
Между другото, темата е "Алпетранс" и условията там. Не гуми, аз или моята техническа подготовка.

Rammbon

Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 22:26:50
Не знам къде ме видя, че не мога гума да сменя?! Или маркуч, или кабел?!
Хайд колеги, 2016 сме, какъв ремонт от шофьора. Има си асистенция, да се бръкнат чорбаджиите, не да се возят в коли за по 300 000лв, а да те карат ремъци и гуми да смяняш. Асистенция и ръчичките ти да са чисти. Аз съм им казал на моите, или асистенция или камиона стои, че и другите колеги заразих и те така, непипаме нищо.
А Алпетранса, плащат, но не достатъчно за уважаващ себе си шофьор. Там пловдиските са месени от едно тесто, само името е различно.

LKW

Цитат на: keanu - Вторник, 12 Април, 2016, 21:50:41
Добре де, като започна за първи път работа, имаше ли въобще някакъв опит? Защото аз имам над 500000 км, но само на кола. На Юротрак симулатор не ги броя :D Та затова за мен е важно някой да ме вземе на работа. Между другото имам приятел, с когото съм израсъл от детинство. Семейният бизнес им е транспортна фирма с десетина камиона, повечето Дафове Евро 3, пътуват предимно до Финландия. Но предимно брат му се занимава с фирмата, та оня ден му споделих, че съм взел категория и си оправям документите за работа като шофер, а той ми вика, че трябва да съм готов да си поправям и камиона, не само да карам... Е как тогава да имам доверие на чорбаджиите с малки фирми?!

Да имах опит.Дете съм на международен шофьор(но никога не съм работил в една и съща фирма с баща ми).За някой може да е не правилно за някой пък може и да е правилно , но баща ми ми даваше да карам камиона когато още нямах годините и за "Б" категория(като под каране имай на предвид не мърдане , ами каране).След което аз сам започнах да се доказвам , като в една фирма която е малка и редовно плаща(в такава мисля , че работя аз в момента) се започва от нулата .Но карането е може би най малкия проблем , най важното е да се научиш да работиш правилно.Запомни колкото повече маймуни има по клона , толкова нещата се тънят.За една транспорта фирма основния "лост" който изработва парите е шофьора.Ако една фирма с 7 камиона има загуби на месец от преразход или други глупости примерно 2000лв и работниците са добри и си вършат работата както трябва и на сопстевеника му е  добре и не забелязва тия 2000лв.Ако разделиме 2000лв на 7 се получава около по 300лв. на камион и минус от парите на шофьора.При фирми с над 100 камиона по 300 на месец на камион са едни 30 000лв.Усещаш разликата , нали?
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

keanu

А бе аз усещам разликата в малката фирма, но и ти усещаш, че си бил подготвен, а отделно са гледали с друго око на теб. А на мен опита ми е на симулатора, на десетте часа за С категория и на десетте за Е. Друг е въпроса, че първите седем са ми били на баща ми на Татрата, на детска градина почти не съм ходил. Прохода Витиня почти съм го преживял, изграждането на магистралата, всеки ден бях там с баща ми. Но преди за завърша първи клас, баща ми почина и някакси шофьорлъка ми остана на втори план. Та така че, желанието ми е огромно, захлебен съм дето се вика, но опита ми е почти никакъв. Така че, ще съм благодарен на фирми като Алпетранс, ако биха ми подали ръка. Друг е въпросът на каква цена, та затова попитах за актуална информация към момента.

plwned

Има един бургаски драйвър видеопътеписец дето и той си прави сам камиона да може "да е сигурен в него" че например си е затегнал гайките на гумите... как маца с WD-40 с масла с незнам кво и кандидат-шофьорите  му е първата дума в речника с и без това малък капацитет.. Големите шофьори като могат да сменят маркуч кабел и гума браво велики сте.. Това не помага само наврежда на следващите ама така е като има натегачи.. Пожелавам им такива само в БГ фирми да работят да не превъзпитават правилно мислещите европейски фирми :)

LKW

#14
Цитат на: plwned - Сряда, 13 Април, 2016, 01:25:50
Има един бургаски драйвър видеопътеписец дето и той си прави сам камиона да може "да е сигурен в него" че например си е затегнал гайките на гумите... как маца с WD-40 с масла с незнам кво и кандидат-шофьорите  му е първата дума в речника с и без това малък капацитет.. Големите шофьори като могат да сменят маркуч кабел и гума браво велики сте.. Това не помага само наврежда на следващите ама така е като има натегачи.. Пожелавам им такива само в БГ фирми да работят да не превъзпитават правилно мислещите европейски фирми :)

Ей смешник ето такива като тебе разказаха играта на българския шофьор.Качил се на новата композиция и си мисли , че е нещо ,а същевременно не знае къде е тръгнал.Иска ми се да се върне времената преди 2007 та да мине малко ситото.Че вместо шофьори сега се качват манекени.Това , че ти или който и да е кара камион с немски , белгиски, холандкис, испански , френски , италиански номер НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ИМА НЕЩО ОБЩО С СЪОТВЕТНАТА ФИРМА ИЛИ ДЪРЖАВА.МНОГО СА МАЛКО БЪЛГАРИТЕ КОИТО РАБОТЯТ КЪМ ЕВРОПЕИСКА ФИРМА.И понеже коментираш БГ фирми ще ти кажа нещо , аз работя за БГ фирма прави курсове и по 5 дни в месеца съм си в къщи.А забравих и парите си ги получавам на момента , а не след не известно време.


Част от текста е изтрит по искане на потребителя.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

#14
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com