• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Двойка шофьори кат С+Е

Започната от k.popov, Вторник, 03 Май, 2016, 10:17:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

k.popov

та
Фирма ''Попови КРГ'' ЕООД търси да назначи съвестни двойки шофьори кат.C+E на работа. Работата е превозване на авточасти с камиони МЕГА. Дестинацията е една и съща Швеция-Белгия и обратно. Първото заминаване трае 3 месеца, след това ще се седи по 45 дена и се връщат в БГ. Твърда заплата 1800 евро чисто, без никакви уловки, пътните със самолет или бус в двете посоки ще бъдат поемани от нас + един платен отпуск по закон. Допълнително се дават бонуси за надвишаване на 20 000км.
Можем също да предложим работа за самостоятелно шофиране релации: Benelux FR i DE или DK-SE. Условията са същите но се седи 3 месеца и 1 почивка.

Телефон: 0888 934 165

k.popov


Rammbon

Цитат на: tdi - Вторник, 03 Май, 2016, 10:17:26
та
Първото заминаване трае 3 месеца, след това ще се седи по 45 дена и се връщат в БГ.
Я го обясни по-просто тава? Как се кара 3 месеца, стои се някъде още 45 дЕна / дни / и тогава се връщат в БГ ?

И какво да очакваме от фирма , с капитал от 2 лв ?

Rammbon


baihoi

Тези май са поредните посредници които искат да цицат шофьорска кръвчица ! ! !

k.popov

Какви посредници бе човек. Пускам обява защото ми трябват шофьори. Ако си заинтересован ок ако не си заинтересован просто пропускаш обявата и точка.

k.popov

Ок. Дни не дена. сори. Какво сложно има за разбиране? Първото заминаване трае 3 месеца (т.е. 3 месеца караш и се прибираш в БГ за почивка) след това заминаването трае 45 дни и се връщаш в БГ седиш 1 месец и след това отиваш за още 45 дни освен ако ти сам не пожелаеш повече да седиш. Имаме хора които сами искат да седят по 5-6 месеца и повече, но това си е тяхно желание.
А това за капитала ме обижда. Не съм пуснал обявата за да се шегувам и не желая да се шегуват с мен.

славее

Какво точно те притесняват тия 2 лева.....като това е направено с цел да се определят дяловете от фирмата при съдружници.Когато собственика е едноличен или със съдружник с равни дялове по закон минимума е 2лева.
По закон тия два лева се внасят за да се регистрира дружество с неограничена отговорност и след регистрацията
се теглат обратно с такса 10лв.Финансовото състояние на фирмата се определя от нейните активи и пасиви,но това
ти няма къде да го видиш.За работника си има трудов договор който акко бъде попълнен правилно и коректно е гаранция
че ще си получи възнаграждението по договор при евентуален проблем.Актовете за работодатела са жестоки ако не
е изплатил посоченото в договора.
П.С  Важното е какъв договор ще се подпише......а не с какъв капитал е регистрирана фирмата.Понеже много от договорите са на неразбираем език,наема се един адвокат да го погледне и разясни за евентуални капани.

Rammbon

Цитат на: tdi - Вторник, 03 Май, 2016, 11:07:23
Какви посредници бе човек. Пускам обява защото ми трябват шофьори. Ако си заинтересован ок ако не си заинтересован просто пропускаш обявата и точка.
Не се сърди за 2-та лв. Такива сме ние шофьорите, винаги си мислим, че фирма с капитал от 2 лв ще ни метне нещо. А за точката не си прав. Това е форум за взаимопомощ, да отсяваме по-добри фирми от лошите. По-добри фирми  са тези, в които по-малко се кара , а се вземат добри пари, в случая межд.транспорт , едни заплати от порядъка на 1800 евро са добре, ако са нето. За линията , тази заплата е добра, но бонуса за над 20 000км малко ме плаши. Аз сам правя по 4200км на седмица, на двойка съм стигал и до 5200-5500км на седмица, но само каране. Отказаш и закачаш готовото ремарке и караме по 6 дни, което в случая ще е вече в нарушение рег 561, ако се кара повече.  Ти като собственик или син на собтвеника или ръководител транспорт, ще обясниш ли , как при тази линия ще се правят повече от 20 000км на месец, за да се вземе дълго очакваният бонус?

k.popov

1-во искам да е ясно, че не подкрепям нарушаването и карането с магнит. Съвсем честно: Като шофьор знаеш, че всичко е много относително и факторите са много. Давам пример: бързаш бързаш да разтовариш стигаш на адреса и ти казват ела утре. По принцип на двойки сме правили по 22-23000км Дания-Португалия, Дания-Испания. Напълно възможно е да минаваш 20000 но както казах има много фактори. Аз не мога да ти гарантирам всеки месец бонуси, но ти гарантирам, че независимо дали шофьора има работа или спи на паркинга той ще си получи обещаното.

Rammbon

Ако приемем най-добрият вариянт от Вервик до  Люлео са над 2600км, карат се за 38 часа. Само карането е 38 часа, има и ферибот и чакане и други фактори. Някой по-запознат с маршрутите Швеция-Белгия, ще поясни ли  дали въобще се правят над 20 000км? Има и още нещо, гледам обявите редовно, защо се отказаха предните шофьори, защото често пускате обяви за работа?

k.popov

Виж сега. Това ми е първата обява която пускам в този сайт. Не се е отказал никой а искам да закупя още 6 камиона за тази релация и ми трябват поне 14 двойки шофьори за да ги сменям постоянно и да са доволни. От първия ти коментар разбрах, че ти не си заинтересован да работиш а просто разпитваш от любопитство. Колкото до пускането на обяви нормално е някой да се откаже и да ми трябва друг, нормално е да ми се обаждат само философи и да не мога да си намеря шофьор. Както и е нормално някои да не ми се доверят, защото вече са лъгани лъгани и нямат доверие на никой превозвач. И аз да бях лъган и аз щях да мисля така. Не допускаш, че може би имам камион без шофьор? Или искам да купя нов? Дали имам шофьори, които са с мен от началото или всички са еднодневки?

И Дания Швеция не се правят повече от 8-9 хил. но съм с толкова км само в месеци като февруари или като декември ( почивки, по-къс м. и т.н.) И това с фериботи почти всяка вечер. Аз ти обявявам твърда заплата и то прилична а теб те интересуват бонусите. Ти какво си мислиш, че някой като ти обяви заплата 1700-2000 евро и ще вземеш 2те хил.? И аз можех да обявя 1800-2000 но предпочетох да съм, честен. Не мога да ти гарантирам всеки месец бонус. затова се казва бонус, а не е заплата, надник или командировка.

k.popov

И другото което е: Не искам да се заяждам, но какво означава " добра фирма е дето се кара малко а се плаща повече" ? Покажи ми само 1 фирма в която караш не повече от 250-300км на ден и Взимаш голяма заплата. Взимаш, а не просто обещана. Като няма км откъде ще вземат пари да ти платят?
Като искаш да караш малко и да взимаш много дай да ти наблъскаме един тир с бяло да го закараш до Италия и ще вземеш толкова пари, че ще се пенсионираш :))) ;D
И пак за бонусите бонуси не се дават само за км а се дават и за съвестна работа и нисък разход на гориво. С камион ев6 е напълно възможно. Някой казва, че не става, но щом единия може да го кара с 27/100 значи всеки може

navara

Цитат на: tdi - Сряда, 04 Май, 2016, 11:17:17нисък разход на гориво. С камион ев6 е напълно възможно. Някой казва, че не става, но щом единия може да го кара с 27/100 значи всеки може
Че то ваште джипове харчат повече,а искате пълен камион до тавана да гори толкова.

k.popov

Цитат на: navara - Сряда, 04 Май, 2016, 12:16:52
Че то ваште джипове харчат повече,а искате пълен камион до тавана да гори толкова.

Аз не искам да гори толкова, аз предлагам и никой не режа за преразход! И май не четеш. Щом единия може значи и друг може

navara

Цитат на: tdi - Сряда, 04 Май, 2016, 12:44:18
И май не четеш. Щом единия може значи и друг може
Не съм съгласен но хайде,от мен да мине.

micyri

А защо само бг шефове ги интересува разхода на горивото и кой шофьор колко разход дава?
И при нас има бонус за икономично каране Acrtos 6,но това няма нищо общо с бг разбирания за икономично каране!
Сори за спама ;)

micyri