Кой какъв микробус кара? (И до къде?)
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:12:18 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кой какъв микробус кара? (И до къде?)  (Прочетена 44105 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Понеделник, 07 Ноември, 2011, 17:21:33 »
ОтговорОтговор

Аз съм карал доста бусове през моята малка 4-годишна кариера като шофьор.
За мене остават 2 верни марки откъм бусове Мерцедес207,308,410 и Спринтер и Ситроен Джъмпер.
Преди 3 години карах едно чисто ново ивеко дейли 65C18V (със джобовете) много пъргав но на 23 000 км. хвърли помпа на съединителя... и гореше като за световно.

Татко имаше фирма и имахме една 207 и после спринтер 308 макси база.
207Д -Беше на 998000 км. и само сегменти сменяха един път ,верига къса и много висящи лагери хвърляше иначе назад незнаеше.
Джъмпера -беше със 2.5тди мотор голяма стрела беше и доста погоряваше за сметка на това. Служебен автомобил... всеки го дереше като за последно.
Спринтера- и той е доста корав но е със най слабия мотор... предницата му е много лабава за нашите пътища. но ако се кара нормално до 100км. гори 8.5л. макс. 9л./100км.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 07 Ноември, 2011, 17:21:33 »

 Активен
Lorinser
Гост
« Отговор #16 -: Понеделник, 07 Ноември, 2011, 17:47:57 »
ОтговорОтговор

Аз пък карах това :

предимно до моргата.  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 07 Ноември, 2011, 17:47:57 »

 Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +491/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #17 -: Вторник, 08 Ноември, 2011, 12:36:08 »
ОтговорОтговор


По-неудобно за каране нещо не съм срещал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Вторник, 08 Ноември, 2011, 15:55:11 »
ОтговорОтговор


По-неудобно за каране нещо не съм срещал.
А при челен удър се смачква до средата и вероятноста да оцелееш е 0. Директен пътник за небето  :'(

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQAcZs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQAcZs</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #19 -: Сряда, 09 Ноември, 2011, 00:07:11 »
ОтговорОтговор

Аз имам лично мой си Мерцедес-Вито. Мога да ви кажа че е бесна машина върви като изтребител. но пък е много скъп за подръжка. Но като цяло съм доволен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #20 -: Четвъртък, 24 Ноември, 2011, 23:37:36 »
ОтговорОтговор

Има ли някой, който все още кара микробус ?
В Мобилето е пълно с микробуси "нов внос" от Англия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 26 Ноември, 2011, 14:30:15 »
ОтговорОтговор

Аз съм с MB 100 , 2.4D за разходки ,307 фургон за работа както и  Ивеко 35-10 2.5TD самосвал. Италиянеца гори по 12-13л смесено на 100км път , мб-то до към 8л, 307 до 10л с 3.2т. Вършат добра работа . Преди имах Транзит акула 1.6 бензинов до 1.5 т с десен волан и гореше пълен / празен 10 л бензин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
exon
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +49/-191
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 175
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #22 -: Събота, 26 Ноември, 2011, 15:12:44 »
ОтговорОтговор

Аз отново съм с буса-Спринтер 312 англичанче,даже тази вечер ще тръгвам за DE с него.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +927/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #23 -: Петък, 20 Януари, 2012, 21:13:24 »
ОтговорОтговор

Управлявал съм известно време микробус Opel Vivaro 1.9 DTI, изцяло товарен, с повишен обем във височина. Мненията ми за него са крайно противоречиви. Като слаби точки за модела, могат да се определят всички външни дръжки служещи за отваряне и затваряне на вратите, жилата служещи за приводи между дръжките и бравите, както и лостовете за регулиране отваряемостта на страничните стъкла. Бутонът за включване на аварийните светлини, също търпи критики. От друга страна моделът е доста добре изолиран от звука на двигателя, много удобно е разположението на лоста за превключване на предавките. Конкретният микробус бе оборудван и със скоростна кутия с 6 предавки, което го правеше подходящ за движение по автомагистрали.
В заключение ще спомена, че впечатленията ми се базират на пътувания с максимална дължина от 70 километра и то основно в района около град София.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Jack77
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +42/-176
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 164
Теми: 8



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 27 Май, 2012, 14:52:18 »
ОтговорОтговор

Много бусове съм карал, но по удобно нещо от камиона няма. Иначе за най здрави и читави бусове за мен са Ивеко 3510 турбо дейли и Мерцедес 308 тия две животни са вечни. Иначе съм карал - Спринтер, Боксер, Джъмпо, Вито, Мастър, Дукато, Транспортер, абе сигурно няма модел, на който да не съм се мятал, но пак казвам от бусовете признавам само по горните два, всичко друго е пълен боклук, може би само Спринтера и Витото са що годе сполучливи като Витото си е повече към вановете не е точно бус за товаране.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #25 -: Събота, 29 Септември, 2012, 19:39:20 »
ОтговорОтговор

Колеги , предлагат ми работа като шофьор на товарен бус по маршрут БГ-Италия/Германия/Австрия/Швейцария искам да попитам горе долу как върви заплащането но курс  и колко е нормалното заплащане за такава дейност.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #26 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 01:04:37 »
ОтговорОтговор

Баце, само да ти напомня че у буса легло няма, и пазара го почни с въпроса каква е офертата за спането.

Тая дестинацийка е чудна за воаяж с караванка, ама за товарна линия с микробус си е убийство.

Идея си нямам как вървят пароците,ама според мен трябва много да се мразиш за да се навиеш за повече от един такъв курс ...


Повечето дето карат така обикновено и буса е техен, и стоката също и поне знаят за какво се чанчат!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 01:06:47 »
ОтговорОтговор

Тъкмо щях да го питам къде ще спи и Semper ме е изпреварил.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
driver70
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +42/-26
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 220
Теми: 11



Активност
0%
не казвай хоп преди да си скочил


Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 01:21:45 »
ОтговорОтговор

Само да вметна товарен бус,може да е автовоз, а такива бусове с легла съм виждал.Така,че ако има легло Ок.Но ако не е осигорено спането, по време на пътуването,не искам да знам къде ще се спи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #29 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 10:13:45 »
ОтговорОтговор

Не , не са автовози а обикновени фургони спринтерчета , фиати и 2 ЛТта.Бусовете нямат приспособено място за спане  а и не съм се сетил да разпитал моя човек как седи въпроса точно със спането.Иначе заплащането дето ми каза е 450лв на курс , като се правят 3-4 курса на месец .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!