Кой какъв микробус кара? (И до къде?)
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:21:35 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кой какъв микробус кара? (И до къде?)  (Прочетена 44106 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Fast_Boy
Начинаещ
*

Рейтинг: +7/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« -: Четвъртък, 09 Юни, 2011, 21:20:21 »
ОтговорОтговор

Здравейте Колеги !!!
Ето че се появи нов раздел за шофьорите на Микробуси !
Да започнем да споделяме!
Аз например имах удоволствието да карам това  по рано миналата година до Франция !

Надявам се и вие да споделите вашите возила!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 09 Юни, 2011, 21:20:21 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #1 -: Четвъртък, 23 Юни, 2011, 22:59:17 »
ОтговорОтговор


С такъв подобен дръгел се докопах малко след Солун (отбивката за Козани) и пометна  Ядосан Ядосан Ядосан големи каруци са.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 23 Юни, 2011, 22:59:17 »

 Активен
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Вторник, 26 Юли, 2011, 14:12:03 »
ОтговорОтговор

Търся мнения за MB 100 .  Ще го ползвам за разходки, питник и къмпинг.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 26 Юли, 2011, 17:14:38 »
ОтговорОтговор

Като фен на Мерцедес мога да кажа, че МВ100 си е класика. Истински микробус от истинска фирма. Мнението ми е, че като здравина и надеждност превъзхожда доста конкурентни модели.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
exon
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +49/-191
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 175
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #4 -: Вторник, 26 Юли, 2011, 18:49:56 »
ОтговорОтговор

За МБ100-наистина е здрав,само че не опитвай да бързаш с него Ухилен,ползват старите мотори на МБ 123/240Д-70к.с.
Иначе-основно карам Спринтер 312-невероятно здрава и надеждна машина(тахото показва 740 000км),има много душа да мъкне товари и достатъчно пъргав дори и натоварен,отскоро във фирмата имаме и Пежо Боксер 2.5ТД-страшен филм е там...Като видиш баир първо се чудиш дали ще успееш да ръгнеш трета,после събуваш джапанките,пускаш парното и почваш да катериш с 120-125....градуса Засрамен.Определено сме решили да сменяме френския лъв с още един Спринтер 312 или 412.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 26 Юли, 2011, 21:53:59 »
ОтговорОтговор

Да, за мотори знам че доста здрави и надежни, ако се карат нормално, без натискане и напъване с над 110 км/ч. Иначе като окачване незнам как са, най-вече за това нищо ненамирам в нета. Иначе на този , на който съм хвърлил око , е 1994 г , модел с надстройка, дълга база и 8+1. Много ме кефи как се кара, все едно съм в малък и нисък  камион, затова съм решил да е MB 100. Преди 5-6 години имах 10 годишен Спринтер 312 . Вървеше с 160км/ч, но му се развали електрониката и тогава ми искаха 6000лв за ремонта му в Балкан Стар. Побългарихме го и за 1800лв стана и замина на все още вярна служба при комшията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 16:48:35 »
ОтговорОтговор

Здравейте аз карам МЕРЦЕДЕС 408Д,буса е на 353000км до сега нищо не му е пипано по двигателя.Шефа искаше да го сменя с ИВЕКО но нещо се отказа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 02 Октомври, 2011, 17:00:29 »
ОтговорОтговор

Колега, този 408 с какъв мотор е ? ОМ616 или 601 ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бобо89
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 92
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 12 Октомври, 2011, 15:44:53 »
ОтговорОтговор

Здравейте аз карам МЕРЦЕДЕС 408Д,буса е на 353000км до сега нищо не му е пипано по двигателя.Шефа искаше да го сменя с ИВЕКО но нещо се отказа.
Какво Ивеко ще взима твоя шеф?Аз карах Ивеко Дайли 2005 година 35.13  2800цц взех го на 130 000 мили и го оставих на 265 000 за една година смених 2 пъти диференциал с кардан,2 път турбо,1 път скоростна кутия,ангренажен ремък ми се скъса за една вечер смених 4-ри камиона пътна помощ за разтоянието от 350 мили.От там дойде основен ремонт на мотора, 1 път съединител, през 4-5 седмици сменях накладки да не говоря,че за 250 мили ми гореше 60 литра (спринтер 311 за 551 мили 72 литра и изгасва аз лично съм тичал с тубичка до бензиностанцията).Кажи на твоя шеф само спринтер цди да купува и да ги пазиш от прегряване само това им е болното място.Лятото може и без термостат да го караш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Сряда, 12 Октомври, 2011, 21:06:48 »
ОтговорОтговор

Мисля, че щеше да купува като твоето Ивеко, но се отказа. Сега смята да взема нов Спринтер. Още нищо не се знае. Дано да вземе нов бус.

Причина за редакция: Правопис!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 12 Октомври, 2011, 21:20:52 от admin » Активен
Бобо89
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 92
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Сряда, 12 Октомври, 2011, 22:16:51 »
ОтговорОтговор

Sprinter 313 2010 година съм карал Ивекото,като се чупеше шефа взимаше под наем.Уникална машина със 6 скорости,удобна и надеждна.Също така VW Crafter е доста сполучлив бус евро 5 даже се добавя AdBlue.Вече ти си избираш да караш CDI или TDI.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #11 -: Четвъртък, 13 Октомври, 2011, 19:59:07 »
ОтговорОтговор

90% от всички Sprinteri в mobile.bg и cars.bg са с английски волани.
Явно в днешно време всичките търговци внасят от Англия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Бобо89
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 92
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Четвъртък, 13 Октомври, 2011, 21:10:22 »
ОтговорОтговор

90% от всички Sprinteri в mobile.bg и cars.bg са с английски волани.
Явно в днешно време всичките търговци внасят от Англия.

Това е вярно,защото разликата в цената е доста голяма дори и ако в България обърнеш волана цената пак ще е по-ниска с 2000-3000 лв.Много хора ги купуват за разносна търговия на хранителни стоки.Повечето шефове не ги интересува,че буса е десен волан него го интерсува да мине тънко и да вземе добра машина.Шофьора разбира какви недостатъци предоставя десния волан.Аз лично съм се прибирал с бус от Англия и карах доста внимателно особено по магистралите в Европа до България.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #13 -: Петък, 21 Октомври, 2011, 23:20:39 »
ОтговорОтговор

А някой карал ли е дизеловия си бус с олио, от пържените картофи примерно ? Днес приятел ме запали по това гориво, но го налива с дизеловият си 190 с редова помпа БОШ. С 7 л изминава 108 км и купува олиото по 30 ст от една таверна. Или за 2.1лв - 108 км  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бобо89
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 92
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #14 -: Вторник, 25 Октомври, 2011, 15:33:45 »
ОтговорОтговор

Кажи на твоя човек,че скоро ще му се наложи доста работи да купува(евтиното излиза скъпо).Аз познавам един таксиджия тука в UK си караше таксито с олио от дюнерджийниците.Какво да ви кажа наложи се да го смени,защото тук като се развали нещо по-сериозно по колата е,по-лесно да я смениш отколкото да я правиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!