• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Пази Боже сляпо да прогледа

Започната от Бриги Магнито, Събота, 18 Юни, 2016, 15:25:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vladiksofia

Темата е за ИЗХВЪРЛЯНЕ на МАГИСТРИ ,ЧЛЕН КОРЕСПОНДЕНТИ, АКАДЕМИЦИ , КАНДИДАТИ ЗА НАБЕЛОВА ПРЕМИЯ ,овладяни от КАЗАРМЕНИЯ СИНДРОМ ,забравили как са прохождали и ВЕКЕ....." ВРАГОВЕ" на туй нЯщо......" НОВОБРАНЕЦ".

Vladiksofia


Бриги Магнито

Баце ,кажи как съм проходил?
Кажи опит ли търсих,учител ли що ли?
По диплома съм готвач
Работил съм арматурист и оператор на бетонов възел.
Кажи ми как съм проходил?
Не знаеш ,а и никой не знае.
Проходил съм с проходилка,мама ми каза.


Бриги Магнито



цецодебел

Цитат на: Vladiksofia - Събота, 18 Юни, 2016, 17:45:35
Темата е за ИЗХВЪРЛЯНЕ на МАГИСТРИ ,ЧЛЕН КОРЕСПОНДЕНТИ, АКАДЕМИЦИ , КАНДИДАТИ ЗА НАБЕЛОВА ПРЕМИЯ ,овладяни от КАЗАРМЕНИЯ СИНДРОМ ,забравили как са прохождали и ВЕКЕ....." ВРАГОВЕ" на туй нЯщо......" НОВОБРАНЕЦ".
Забрави новородени ГЕНИЙ, недоносени ВУНДЕРКИНГИ и непризнаващи естествения път на развитие УНИКАТИ които са със мания че светът не ги разбира и всички ги мразят ;D ;D ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Vladiksofia

Честотата на появата на ГЕНИИ ,ВУНДЕРКИНДИ ,неразбиращи естествения път на развитие е.....КОНСТАНТА във времето. А относно "любовта" към появил се новобранец във форума.......архивите говорят.

Бриги Магнито

Какво говорят Баце?
Да не говорят,че кой как вземе тапия се втурва към транспортна фирма даваща много пари и караща в чужбина.
Но понеже има греда и се почва с опит,стаж и прочее.
Не ме разбирай погрешно,човешко е всеки иска на третият ден да му се получат нещата.
  А нашенска поговорка гласи
Не си ли помогнеш сам,никой не може да ти помогне


Vladiksofia

Баце,не мога да върна днешните публикации / не знам как / където писах за мое приятелче,което взе категорията ,сите нужни документи и цъфна у Греве , у "КИМа". Без опит ,стара капа го учи две седмици,после джитка три месеца у скандинавията,немачко, у Франция. Така ,че и ОПИТ и парички.....Украинци,белоруси,прибалтийци стартират без опит от полски фирми. И тук може......но с подписване на некакви тапии ,че три години ще си " ЗАКРЕПОСТЕН" т.е. извиват ти ръце.

Бриги Магнито

Ми Баце бегом марш към Греве бре.
От се реве ми кай.
Е го даже и ора сбират.
Ма Баце,там праат и изпит кой мое и кой не мое ,сещаш ли се


Vladiksofia

Баце,ще ти изпращам клипове от рускоезични шофери за да разбереш как си помагат ,как помагат на такива БЕЗ ОПИТ ,как стартират......

Бриги Магнито

Цитат на: Vladiksofia - Събота, 18 Юни, 2016, 18:52:26
Баце,ще ти изпращам клипове от рускоезични шофери за да разбереш как си помагат ,как помагат на такива БЕЗ ОПИТ ,как стартират......
Айде мерси,нямам нужда аз опит си имам и големи пари не преследвам.
Е на новобранките им пускай.


Amateur

В сегашната ситуация  формулата с трупане на няколко години опит в България на соло камион, самосвал и сметосъбирач, после на прицеп в ДАП-а и чак тогава евентуално излизане на шофьорите в чужбина няма да сработи . На фирмите в момента са необходими шофьори предимно за вътрешно в ЕС и за курсове България - ЕС - България . Няма как шефовете да чакат няколко години новобранците да натрупат опит, пък част от камионите им да стоят в гаража вместо да изпълняват курсове в Европа . Затова се налага известно време да жертват спокойствието и нервите на опитен шофьор, който да кара на двойка с новобранеца за да го обучи . Ако знаете друг работещ вариант, който би дал добри резултати в обозримо бъдеще а не след петилетка  може да го предложите  в темата .
Абсолютен индианец

цецодебел

Цитат на: Amateur - Събота, 18 Юни, 2016, 19:03:49
В сегашната ситуация  формулата с трупане на няколко години опит в България на соло камион, самосвал и сметосъбирач, после на прицеп в ДАП-а и чак тогава евентуално излизане на шофьорите в чужбина няма да сработи . На фирмите в момента са необходими шофьори предимно за вътрешно в ЕС и за курсове България - ЕС - България . Няма как шефовете да чакат няколко години новобранците да натрупат опит, пък част от камионите им да стоят в гаража вместо да изпълняват курсове в Европа . Затова се налага известно време да жертват спокойствието и нервите на опитен шофьор, който да кара на двойка с новобранеца за да го обучи . Ако знаете друг работещ вариант, който би дал добри резултати в обозримо бъдеще а не след петилетка  може да го предложите  в темата .

Е то там е проблема ,пренасочилите се от другите професии на които им липсват точно тия 2-3 годинки ,но са с претенции / веднага в А група/ и не искат да се нагаждат към занаята ада нагодят занаята към себе си!
Не мисля че са много колегите които няма да помогнат на незнаещ.... но на всезнайко няма как .Той не те слуша ,той знае предварително
Вчера гледам един че се върти и го питам / Мъжки казвай какво търсиш да помагаме/ отговора беше/ Що ти да не си кмета тук..../
Е как да помагаш  ??? следващия нема и да се обадя
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

никола

Ако позволите и аз да взема участие . При назначаване на работа имаме подбор на кадри , обучение и мотивация. Къде грешим ? Дали тръгваме направо от мотивацията 3000 лева прескачайки подробностите каква цена трябва да платим за тях.Шофьорския занаят не е лесен. Изисква по - корав характер , търпят се лишения и несгоди свързани с бита , хранене, хигиена .Полезни са познания по автомобила , география , умения при общуване с други хора.Относно обучението скачайки от голфа направо в камиона 40 тона е необходимо време за да се придобият нови знания и умения при шофиране и маневриране. 

начинаещ

Цитат на: цецодебел - Събота, 18 Юни, 2016, 19:40:18
Не мисля че са много колегите които няма да помогнат на незнаещ.... но на всезнайко няма как .Той не те слуша ,той знае предварителнo.
Те това е целата истина! На мене не ми се е случвало да не ми кажат старите нещо за което съм питал. А повярвайте много съм питал по митници,паркинги,спедиции и при всяка възможност да науча нещо ново! А от опитните винаги има к'во да се научи!

naum4o

Помагане има. И аз не съм срещал колега, който да не ме упъти. Турци са викали кола да ходи за вода, поляци ме свързаха по телефона с шофьор, говорещ английски, руснаци ми дадоха хляб и шпроти, а българин от Ямбол(да е жив и здрав, големи партийки сме оттогава) ми даде на доверие 50 евро. Въпросът е да подхождаш с уважение и разбиране, човекът срещу теб бъхта същия кириз, а може би и по-тежък от твоя. Ти искаш нещо от него, не той от теб.
Аз лично не разбрах драмата, или по-точно не разбрах какво толкова е станало. Всички са живи и здрави, камион/товар са ок. Не се били разбрали двамата - голямо важно, нито са първите, нито са последните. Ти си на ляво, аз съм надясно и лека вечер на всички участници в движението.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

admin

Според мен истината е, че има хора, които стават за тази работа (международен шофьор тежкотоварни превози) и хора, които не стават. Всеки трябва да си прецени сам за себе си от любов към професията ли иска да започне някъде работа или се чувства привлечен от големите пари, които се обещават на хартия и много често реалните резултати нямат нищо общо с първоначалната представа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!