• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Виц или реалност?

Започната от Бриги Магнито, Вторник, 21 Юни, 2016, 08:03:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:30:22
Газ към чуждите фирми,,,,,,, чакат ви с отворени обятия и ще ви заринат с кинти,,,,,,,,,,
-Голямите чужди фирми.
;)

Тъй и тъй си тука виж там сбутай всичко ниско и тесно из Франча,а се не мъчим аз,че на младежта да е по-лесно


Бриги Магнито



naum4o

Магнумът право дума момчето. Има хора отвътре си го избират и лишенията, и несгодите само ги каляват, и учат. Бъдете снизходителни. Такъв тип хора са бъдещето на професията.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Бриги Магнито

Цитат на: naum4o - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:45:23
Магнумът право дума момчето. Има хора отвътре си го избират и лишенията, и несгодите само ги каляват, и учат. Бъдете снизходителни. Такъв тип хора са бъдещето на професията.
Баце,младите са си млади спор няма.
Ма 33-34г.ич не ги бавим.Оти за незнаещите г-н Виолончелото е 34г. новобранец


rider777

Мистър Магнито,,,,, ако некой ми каже, че у Франча има мЕсто дека нимой съ мини с камьон ич нйе бих му повервАл ,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

naum4o

Цитат на: Бриги Магнито - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:48:48
Баце,младите са си млади спор няма.
Ма 33-34г.ич не ги бавим.Оти за незнаещите г-н Виолончелото е 34г. новобранец
Разбира се, това доста променя ситуацията. Но негативният опит не бива да генерализира, поне така си мисля.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Amateur

Цитат на: Бриги Магнито - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:48:48
Баце,младите са си млади спор няма.
Ма 33-34г.ич не ги бавим.Оти за незнаещите г-н Виолончелото е 34г. новобранец

Магнума на 19 е твърде млад, пък Цигулката бил твърде стар защото е на 34 .
При сегашния дефицит на шофьори е несериозно да се налагат подобни ограничения .
Бриги, трябваше да поставиш възрастово ограничение в обявата в такъв случай .
Оставам с впечатление, че не се е получила  работата в екип с Виолончелото поради несходство в характерите .

Абсолютен индианец

rider777

Виждал съм млади, които с цялото си сърце мечтаят да прекарат Живота си по пътищата и знам, че от тях ще излязат добри Шофьори,,,,,,,, ама някой си на 37 години, който не знае даже какво означава TIR тепърва да се захваща със занаята е безсмислено ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Amateur

Защо да е безмислено при положение, че драйвърите излизат в пенсия на приблизително 60 г. .
Един новобранец би могъл  да придобие известен опит и познания за 2 години  .
Райдър, на теб колко време ти отне да го научиш ?
Абсолютен индианец

loshdancho

Райдъро е ПочнАл на самосвал... Бриги на секва руска техника. Аз на Шкода...
Ама тука искате да жънете веднага у швабско на големите кинти....
Как да ви каем: -Евала....
Щото където и да почнете, докато не потрошите един камион...нема се научите.
А днешните чорбаджии са стиснати. Не е като на времето, няма ДАП, ИНЖСТРОЙ,Софстрой, Пътни строежи....
Та за това няма къде да почнете.
Ама давайте пишете си....Интересно е да чета виждането за цанаята на хора дето карат симулатори.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Boroman21

Е то не остана , ни у бг има работа апа за навън немое щот разбираш ли там е друга планета и нема се опрайм. 
Новия дап е Европа баце , у дома нема толко гондоли и дърварки дет да поемат да обучат све нови кадри.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

Да.... ама има Truck Simulator....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LightOff

.... сега пък не харесвате годините на новобранците. Не може да се угоди на някой хора. На 19г бил много млад, на 30 и кусур пак не става, много стар.  
Това нещо, започвам да си мисля, че е характерно само за българите. Поляците, германци и бог знае още какви дори жени вземат в професията. Тук, райдъра сигурно ще ореве ортълъка да разправя вицове, ако се яви кандидатка за работа при него.

 .... на никой тук не му идва на ум, че поколенията се менят  и т.н И какво да правят сега новобранците, loshdancho.... да ходят в някоя бг фирма, където карат с 30 и кусур годишни руски камиони за да се калят и докажат. Да е**а тази бг логика! Без извинение го казвам!

... ако някой от тях говори, да речем английския и се хване в някоя чужда фирма дали няма да му е по - добре от бг. В швабско, ако знаеш езика, ти предлагат дори платени курсове от държавата, осигуряват ти работно място след това, стажуваш и се реализираш. Това е за професионалните шофьори, пътно строителна техника и бог знае още какви други курсове за придобиване на занаят. А когато имат "голям глад" за някой професии осигуряват и платени квартири от държавата и т.н И е хиляди и хиляди пъти по -добре от това да се работи за бг транспортен работодател.  

Свят голям и хора много. Някой от тях си поставят идентични цели, но пътищата по които достигат до крайната цел не винаги и задължително минава по един и същи път. Ами, на времето родителите ми поздравяваха хората с другарю и другарко, на полицаите казваха милиоционер, а сиренето в магазина беше от истинско мляко и всичко беше уредено. Дай сега и новото поколение да живеят според разбиранията на старото такова.

Кой където иска да ходи и да се реализира и в която иска професия.  Писанията на някой ми се струват, че целенасочено са пренебрежителни с цел да откажат т.нар новобранци от професията.


Пишете ве хора... новобранеца пита какво е що. А вие веднаго го опердашвате едва ли не с думите "Къде си тръгнал сополанко!?".  И не спестявайте нищо и хубавите и лошите неща казвайте. Кажете например, как за няколко месеца след като се напълни с повече от няколко бг професионалисти някоя чужда фирма, тотално става леш условията за работа в фирмата. Как повечето драйвъри се напиват като кирки, как се правят далавери с черното злато и други неща...въпреки всичко друго. Да станат новобранците и те посветени и професионалисти.
На какво учат новобранеца?! Първото е как да прави далавери и да е в играта с останалите, иначе ще развали схемата на другите и може да яде бой. Над 50% от транспортните фирми са такива. Как се прави далавера с товара. И едва след това, стария кокал ти разеснява що е то същината на професията.  Чест пример е да речем, да не знаят как се работи с тахографа. Бях питал как се сверява часовника и други неща  и никои не можа да ми помогне. И много други карасиви неща. За ударите под кръста от собствените ти колеги в фирмата, как си крадат разни неща един от друг от камионите, правят си мръсно и т.н
Стари дападжийски номера, други пък научени тънкости от казармата където са карали зила и т.н

Да са таковам в главата, в казармата карах няколко седмици една газка, след това уаз....това правили ме професионалист НЕ. Ама да си кажа, ще се издигна сигурно в очите на loshdancho.


... айде започвайте ме, ще се изкефя как ще ме оплюете, защото е гадно като говориш истини от кухнята.

 

rider777

Ако се Яви кандидатка новобранка и иска някой да я обучава веднага я взимам и няма да и искам кинти за обучението даже,,,,, докато се научи,,, месец- два,,,,, година,,,, докато не се научи ще караме на двойка,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

MagnuM

За едни съм много млад за професията, други ще ми искат пари да им дам за да се кача да карам... Е няма оправия, сериозно.
дал съм всичките си спестени пари за да изкарам категорията и документите ( около 1600- 1700 лв. всичко) и накрая райдъра ще ми търси и пари за да се кача да карам. ХАХАХАХАХА. Райдър, аз от къде на 19г. да изкарам тези пари, пък и като се кача да карам аз да ти давам пари? От къде на къде? Нима в Германия, Франция, Испания, Италия, Австрия и другите държава новобранката плаща на шефа му за да кара???? Цирк, ама цирк. С тези си изказвания, не знам какво правиш!?
1. В твоите клипове споменаваш, че не се изисква кой знае какъв ум за да караш камион- да ама се карат курсове, това означава, че не е толкова лесно, въпреки, че аз взех Ц-то без проблем и ми беше много готино като се кача да карам.
2. Казваш, че и дете да се качи да кара, ще го кара и че е лесно- ами качи тогава новобранеца, който е изкарал дори и курсове и дал маса пари за тях, но не, нали е новобранец- НИЩО НЕ СТАВА ОТ НЕГО!!!???
3. Казвал си, че това е работа за идиоти- ами тогава защо ти я работиш?

Недейте да подценявате новобранците! Имал съм лично аз случай където с прицеп който трябва да влезне на заден в гаража трябва да се направи завой на 90 градуса на ляво огледало и човек на 40г. който имал категориите от 15 г. и с многото хвалби, че е голям шофьор не можа да го вкара, докато аз, където тогава нямах дори още и Ц-то го вкарах с 2 маневри и ме гледаше като загаснал трактор за нафта. Така че, това че сме новобранци, не означава, че не става нищо от нас  ;)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

stefanov

В Ирландия братска държава от Евросъюза ;D има следната система за насърчаване работодателя да наеме шофер или работник без опит казва се job bridge или internship ,срешу символичните 250 евро на седмица безработен шофер от бюрото по труда отива да работи за шеф които иска неопитен работник , 200 евро плаша социала а 50 шефа като продължителноста е от 6 до 9 месеца накрая на този период ако работодатела назначи работника на  постояанен договор full time получава 10000 евро . Незнам зашо нашите пикочи в парламента не измислят нешо подобно което да стимулира работодателите да наемат млади шофери при положение че изглежда транспортния бизнес в България процъвтява на база  по ниски разходи в сравнение с западна Европа . Дори шофьорските заплати да са 20 ,30 процента по ниски отколкото в западна Европа всепак са в пъти по високи от повече  сектори в България ,изглежда държавата работи целенонасочено против повишаването на стандарта

stefanov