• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2016.06.23

Започната от rider777, Вторник, 21 Юни, 2016, 10:32:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Все ще се намери някой малоумен собственик на камион да удовлетвори претенциите ти. Само не разбрах колко пари предлагаш за обучението. А ако се научиш някой ден да караш и са понамалели претенциите можем да си поговорим.

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

k

Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 10:32:51Все ще се намери някой малоумен собственик на камион да удовлетвори претенциите ти. Само не разбрах колко пари предлагаш за обучението. А ако се научиш някой ден да караш и са понамалели претенциите можем да си поговорим

То и твоите претенции са големи ама нейсе.

k


gazibarev

Цитат на: varbanov.bg - Вторник, 21 Юни, 2016, 07:48:34
Търся работа като международен шофьор кат. С+Е. НЯМАМ ОПИТ на тир, но имам желание да се науча. На 37г. сьм. Кат. С имам от 17 години. Готов сьм да карам на двойка докато се обучавам срещу добро заплащане. Фирмите с прави курсове в Европа са за предпочитане, както и квартира за почивка. Моля, да се обаждат сериозни работодатели с машини обслужвани само от оторизиран сервиз. Автоматик е за предпочитане. Нямам АДР, но не е проблем да го изкарам при необходимост.
тел: 0877498969 - Венци
От Силистра сьм, ако това е от значение.
Колега..ама ти сериозно ли?   Първия си курс като ученик направих на 2ка като ми даваха пари колкото да ям.  И аз предпочитам да карам V8 ама.....ама

pandostz

Ама ти наистина си някъв комплексар.Сигурно си роден през аспух на камион.

Бриги Магнито

Цитат на: gazibarev - Вторник, 21 Юни, 2016, 15:14:23
Колега..ама ти сериозно ли?   Първия си курс като ученик направих на 2ка като ми даваха пари колкото да ям.  И аз предпочитам да карам V8 ама.....ама
Баце ако не  е тайна горе-долу колко пари ти дадоха?(може и л.съобщение,да ми шепнеш)
Сори на пича ,че му спамим темата.
И за да не е само спам,ще каже.
Претенциите са хубаво нещо.....


Boroman21

За първия си курс съм взел колкото и колегата(по 250евра на човек).  Професионалист с над 25години стаж дето ме открехна за всякакви неща и подводни камъни.
Казано и показано ми е за магнити,  бушони и секви тарикатлъци,  ма не сме ги ползвали щот е било забранено а и шефа беше човек .
Та така че съм твърдо против по-ниско заплащне на новобранците.  В интерес на фирмата е да успее да привлече и да запази новобранеца щот така може да си го моделира по-нейн тертип.
Заради това мислене няма да има качествени кадри в БГ фирми , няма с какво да привлекат и запазят колегите.
Райдър,  с твойте изисквания за шофьор ако даваш под 2500евро нямаш шанс.


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

rider777

Одете и бачкайте за 3000€ ,,,, алал да са ви,,,, взимайте и повече !!! Само си снимайте фишовете от банката,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Бриги Магнито

Мерси Баце за инфото.
За магнито виноват,не показах как се слага,моя грешка.


Boroman21

Цитат на: rider777 - Вторник, 21 Юни, 2016, 21:57:25
Одете и бачкайте за 3000€ ,,,, алал да са ви,,,, взимайте и повече !!! Само си снимайте фишовете от банката,,,,,,,,,,,,,,
Работим по въпроса , ма за сега и 2000 ме задоволяват и то за работа далече по-малко .
А между другото имам и колеги с малко стаж (6-9месеца) дет вземат колкото мене па ти прави сметка оттук нататък.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Dojogan

Не виждам къв е проблема да има човек претенции...когато си знаеш способностите и качествата, знаеш се що за стока си...защо трябва да се принизяваш само и само защото си неопитен...
Всеки се учи, едни по-бавно, други по-бързо...и колегата отгоре е прав, че умния ръководител ще се опита да остави доброто попълнение в редиците си, а не само да му даде старт в занаята, то и за тва са започнали тия мизерии със записните заповеди...а колко главоболия можеха да си спесят само с едната коректност и що-годе добри условия :)

gazibarev

Цитат на: Dojogan - Сряда, 22 Юни, 2016, 00:46:27
Не виждам къв е проблема да има човек претенции...когато си знаеш способностите и качествата, знаеш се що за стока си...защо трябва да се принизяваш само и само защото си неопитен...
Всеки се учи, едни по-бавно, други по-бързо...и колегата отгоре е прав, че умния ръководител ще се опита да остави доброто попълнение в редиците си, а не само да му даде старт в занаята, то и за тва са започнали тия мизерии със записните заповеди...а колко главоболия можеха да си спесят само с едната коректност и що-годе добри условия :)
Способност и липса на опит в бранша са 2 противоположни неща.  И аз съм способен да направя основен ремонт на всеки един двигател от формула едно ама ми липсва опит.  Ама пък искам еди Ква си база и еди кво си заплащане.  Лошо няма.  Всеки си има цена. Ама си има и граници. 

начинаещ

Аз съм взел като ученик 700лв за 20дена или 10 000км минахме с колегата. Той колко е взел незнам и не съм питал! От нафтата дето е продавал ми даде около 60евро! Но на много неща ме научи!!!
Най скъпата стока е информсцията!!! Всеки може да те учи и да скрие доста работи от теб! За това според мен е редно поне в началото новият да взема по малко най малкото заради това че някой е седнал да се занимава с него!!
Когато тръгнах сам вече почнах да изисквам това онова,но когато не бях карал камион изобщо колко да искам след като нищо незнаех! И тези пари ги прецени шефа!!!
На много фирми се бях обаждал и като чуят,че съм без опит дотам! Така че благодарности на моя даскал и на шефа дето ми гласува дояерие!! Жалко ,че не се разбрахме за заплащането и ме загуби след като ме научиха!! При раздялата едни 1200-1300 лева потънаха,но като цяло съм доволен от наш'те взаимоотношения!!!!

rider777

Тънко си платил за обучението само 1200-1300 лева,,,,,,, едно истинско обучение в този занаят струва далеч повече.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Способността и опита се припокриват,  това че имаш опит не значи непременно че си опитен. А пък липсата на опит не те прави неспособен.  Факт е че новобранците се стараят много повече да вършат нещата без грешка отколкото колега с 30 години стаж дето не му пука от нищо.


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Amateur

В интерес на транспортните фирми е да насърчават новобранците, за да може да се преодолее дефицита на шофьори .
При увеличаване на броя на обучените кадри фирмата на Райдъра ще има по-голям избор .
Абсолютен индианец

Amateur

Абсолютен индианец