Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 10:33:21 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Дайте мнение за Xsara 2.0HDI  (Прочетена 33815 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 01 Юли, 2016, 08:32:58 »
ОтговорОтговор

Излови ме Баце,я не намагнитим ли не моем.
Даж са обмислям и перденца плюшени на ресни да й кроим,да не видат кой ги изпреварва.
Ако ти се появи австрииска нафта..вземаи и не се чуди...става огън.не можеш я позна.
Е го и допинго научих.
Направо не знам де ,че се приземявам

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 01 Юли, 2016, 08:32:58 »

 Активен
Amateur
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 74
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #16 -: Петък, 01 Юли, 2016, 09:06:09 »
ОтговорОтговор

Сложи на сутиена и една табелка Бриги Магнито/Бичкията .  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Абсолютен индианец
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 01 Юли, 2016, 09:06:09 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Петък, 01 Юли, 2016, 09:16:59 »
ОтговорОтговор

Сложи на сутиена и една табелка Бриги Магнито/Бичкията .  Намигване
Оу мани Баце,че комплексирам и докарам до отчаяние сичко живо по пъто.
Не мой ,че им се утрепа самочувствието и нема а има пациенти де да ги оперирам.
По каталог,тая табела е едно 100 коня отгоре

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

Re:
« Отговор #18 -: Петък, 01 Юли, 2016, 10:22:06 »
ОтговорОтговор

Тва щот си му сложил "магнита" ли върви Намигване Намигване Намигване
Верно гледай да изключваш климатика кат спираш че после като запалиш има навика да блокира компресора.
И  за инфо може да кажа че ксарта вози по-меко от шкода супурб 2013г.


Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
Re:
« Отговор #19 -: Петък, 01 Юли, 2016, 19:15:41 »
ОтговорОтговор

Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.
По наще пътища нема да издяни нищо след края на 90-тте

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #20 -: Петък, 01 Юли, 2016, 20:56:18 »
ОтговорОтговор

rider777 , нещо не схванах сравнението ти на цените за С6 и S-клас при еднакви години на производство и километри Ъ?
А Бриги Магнито щом си го кефи  колата много безаварийни километри му желая

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #21 -: Четвъртък, 13 Октомври, 2016, 22:23:44 »
ОтговорОтговор

Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.

Ситроен Ксара с 2.0 ХДИ уникална комбинация(ако пък е 110-ка т.е 110 кс варианта върви много) предно окачване е евтинджос-шанири, тампони се продават отделно- шарнира е към 28 лв на TRW т.е марката, която оригинално се вгражда в ПСА, тампоните и те са евтини, ако иска човек да я направи по-стегната отпред се преправят тампоните с други(правил съм го, ако на някой му интересно ще напиша по-дробно с каталожни номера и  от какво се вземат по яките тампони).
Задния мост е супер здрав нека немските разбирачи НЕ го бъркат с мостовете на Ксара Пикасо, Берлиго/Партнер и 206, този мост е "малко" по-различен и много по-здрав.
2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp) е уникален мотор- прост като гадулка и уникално здрав- блока, биелите и коляновия вал са същите като новите ХДИ-та 2.0 hdi 16v 140 hp, т.е вече разбирате колко е презапасен от към мощност този мотор.
Лично моята 90-ка(имам и друга кола и нея съм я бърникал и знам кое колко издържа  Ухилен) я направих 110-ка т.е сложих и кулер(защото само 110-ките имат) ама не от 2.0, а от 2.2 hdi 16V , както и къстъм софтуер, регулатор на помпта от 2.0 hdi 16v 140 hp(RHR), както и други дреболии и турбината я карам 1.5 бара холт(1.65 пик, а стоково е 0.8 бара  Шокиран Ухилен) и доста немски возила се изненадват как скромното борче от 130 км/ч до 200 км/ч(а старта от място поне първите 50 до 100 метра ги отнасям) вървих с тях, а на някой ТДИ-та и ластик им прави  Ухилен Ухилен Ухилен
Относно компресора на климатика поне за мен е някаква градска легенда, колата я имам от 8-9 год, а отделно колко Пежа и Ситроени са минали през мен и такъв дерт не е имало.
И Ксарата си има дертове, ама са евтини или се по-българяват за малко пари, а бе както казах проста кола на базата на вехтия ЗХ, който е модел 1991 г. т.е има части на цени близки до подарък  Усмивчица Намигване .
А пропо да се похваля  Смотан имал съм късмета не един и два пъти да карам Ц6 с V6 HDI BI TURBO и в двата му варианта 2.7(204 кс) и 3.0(240 кс) вози уникално(има 16 различни настройки на ХИДРО ОКAЧВАНЕТО (HYDRACTIVE 3 +) ) не знам да ли и базовите S320 (W221) имат такава вози като Ц6-та.
A за вървеж, Ц6 с 3.0 V6 HDI BI TURBO върви не по-малко 320 CDI.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #22 -: Петък, 14 Октомври, 2016, 19:43:44 »
ОтговорОтговор

Само италиански дизел 1.9жтд,ако не сте намерили тд Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #23 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 01:01:09 »
ОтговорОтговор

Само италиански дизел 1.9жтд,ако не сте намерили тд Ухилен
Иво не искам да влизам с теб в излишни спорове  Усмивчица, защото този спор е като "спора кокошката или яйцето''  Усмивчица.
За мен 2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp, това е първия конрейл на ПСА) е по-балансиран от  1.9 JTD (AR 32302, това е и първия комънрейл на Алфа), защото е по лесен за обслужване. Разположението на стартер, разположение на подгревни свещи(особенно на 3-ти цилиндър, доста 1.9 JTD си карат със скъсана подгревна свещ на 3-ти цилиндър), ангренажната група.
Газорапреденелието на 1.9 JTD е с пулове. Докато това на 2.0 хди е с хидро повдигачи, няма да обяснявам коя от двете с-теми иска реглаж на клапаните и то от човек, който го е правил па макар и на по-дълъг пробег. Този реглаж на клапаните НЯМА нищо общо с реглажа на клапаните на ВАЗ 2101  Ухилен .
При 2.0 хди, ако скъсаш ангренажен ремък просто сменяш крите кобилици(20 лв за брой) и изчистваш от иглениете им лагери и си готов без да сваляш главата. Просто франсета така са сметнали кобилиците, че при удар на клапана с буталото, да се кривят кобилиците т.е те поемат удара, а не клапаните и разпределителния вал(защото след такъв удар съм виждал превъртели гърбици на вала или превъртели забчатки на вала ако е с верига).
До като при 1.9 JTD ако скъсаш ремък, криви клапани, водачите са заминали, т.е главата е за ремонт и трябва се сваля, т.е на всеки му е ясно за какво иде реч, нов комплект гарнитури(глава, всмутели, изпускатели, капак на клапаните, шлайф глава, желателно е и комплект нови болтове за главата).
За мен 2.0 хди е последния съвременен дизелов мотор, при който фактура ремонтно пригодност и надеждност са поставени над желанието за печалба от последващо сервизиране.
За това и за мен 2.0 хди е по-добрия мотор. Искам да бъда правилно разбран 1.9 JTD е уникално здрав и дурако устойчив мотор и почти неразрушим. Но при него си личи, че Фиат са били в криза, мотора си е малко постарял дори и за онова време и по-близък до старите мотори.
До като ПСА надграждат култовия 1.9 Д(ТД) (XUD9) и създават 2.0 хди.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 07:20:46 »
ОтговорОтговор

Евалата Емка арно думаш за сутиена.
Сигурен бех,че е създаден да ме удържи в моя полет по щрасетата.

Я мъцнете нещо за френскийо 1,9D че и едно Пежле 206 трее го мислим.
За моменто мое каем,че има убийствен въртящ момент никаква еластичност и сите ролки по ангренажо вият на койот.
Ош не съм ги сменял,ма че ги сменим

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #25 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 19:37:33 »
ОтговорОтговор

Евалата Емка арно думаш за сутиена.
Сигурен бех,че е създаден да ме удържи в моя полет по щрасетата.

Я мъцнете нещо за френскийо 1,9D че и едно Пежле 206 трее го мислим.
За моменто мое каем,че има убийствен въртящ момент никаква еластичност и сите ролки по ангренажо вият на койот.
Ош не съм ги сменял,ма че ги сменим
Ами Бриги какво да ти кажа, щом имаш шум от ангренажа работа не e добре. За разлика от 2.0 хди(RHZ, RHY) при 1.9D (WJZ,WJY) газо разпределението е  с "пулове"(за това което писах и при фиатските дилези) и ако буталото се срещнШе с клапана смятам, че работата ще отиде на нова(от моргата) глава и пак ще смениш ремъка и ролките. 
Аз лично не съм фен на 206 малко и е кофти предницата- предния носач излиза доста трудно в гаража или пред къщи на земята има си малък чалъм, ама общо взето малко с зор се сменя. Другото кофти, е че щарнира върви заедно с носача.
Задния мост е малко кофти не е толкова здрав като на Ксарата/306-цата, и не всеки може да го ремонтира качествено. Лично аз не съм виждал такъв Пежак да има проблем с гнп-то, но да си знаеш, че е ЛУКАС. Сигурно знаеш, че се броят на пръсти хората в БГ които могат да ремонтират такива помпи.
Иначе като дизайн е готина кола дори сега.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #26 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 20:02:52 »
ОтговорОтговор

Да не питаме за С3,то туй за жената или направо на С4 или Ксара да я качваме.Емо мнението ти е важно що аз си харесвам фиат пунто но съм слаб в спора,цитрона е по готин в техническо отношение може и да има предимство но са коли от един клас и всичко е на късмет.Сервиза е важен,кой по се справя с нашите условия-път горива,масла,части.Ако можеш да помогнеш направи го,може и да има различия в мненията но е нормално все пак говорим за коли.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +465/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #27 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 21:17:52 »
ОтговорОтговор

  но да си знаеш, че е ЛУКАС. Сигурно знаеш, че се броят на пръсти хората в БГ които могат да ремонтират такива помпи.

Емо , и аз берем ядове с една такава , та дай някакви кординати , желателно в и около София!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #28 -: Събота, 15 Октомври, 2016, 22:14:45 »
ОтговорОтговор

Иво не искам да влизам с теб в излишни спорове  Усмивчица, защото този спор е като "спора кокошката или яйцето''  Усмивчица.
За мен 2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp, това е първия конрейл на ПСА) е по-балансиран от  1.9 JTD (AR 32302, това е и първия комънрейл на Алфа), защото е по лесен за обслужване. Разположението на стартер, разположение на подгревни свещи(особенно на 3-ти цилиндър, доста 1.9 JTD си карат със скъсана подгревна свещ на 3-ти цилиндър), ангренажната група.
Газорапреденелието на 1.9 JTD е с пулове. Докато това на 2.0 хди е с хидро повдигачи, няма да обяснявам коя от двете с-теми иска реглаж на клапаните и то от човек, който го е правил па макар и на по-дълъг пробег. Този реглаж на клапаните НЯМА нищо общо с реглажа на клапаните на ВАЗ 2101  Ухилен .
При 2.0 хди, ако скъсаш ангренажен ремък просто сменяш крите кобилици(20 лв за брой) и изчистваш от иглениете им лагери и си готов без да сваляш главата. Просто франсета така са сметнали кобилиците, че при удар на клапана с буталото, да се кривят кобилиците т.е те поемат удара, а не клапаните и разпределителния вал(защото след такъв удар съм виждал превъртели гърбици на вала или превъртели забчатки на вала ако е с верига).
До като при 1.9 JTD ако скъсаш ремък, криви клапани, водачите са заминали, т.е главата е за ремонт и трябва се сваля, т.е на всеки му е ясно за какво иде реч, нов комплект гарнитури(глава, всмутели, изпускатели, капак на клапаните, шлайф глава, желателно е и комплект нови болтове за главата).
За мен 2.0 хди е последния съвременен дизелов мотор, при който фактура ремонтно пригодност и надеждност са поставени над желанието за печалба от последващо сервизиране.
За това и за мен 2.0 хди е по-добрия мотор. Искам да бъда правилно разбран 1.9 JTD е уникално здрав и дурако устойчив мотор и почти неразрушим. Но при него си личи, че Фиат са били в криза, мотора си е малко постарял дори и за онова време и по-близък до старите мотори.
До като ПСА надграждат култовия 1.9 Д(ТД) (XUD9) и създават 2.0 хди.

Емо,ти си доста по компетентен от мен при ремонтите на двигатели явно-аз никога не съм правил ремонт на мотор.За мене лично италянския дизел е в пъти по надежден от много други,казвам го от експлоатацията на автомобили,които съм притежавал досега...Помпите Лукас се поправят,защото са давали много повече течове от останалите...и вече ги знаят наизуст,тва е защото не сипват масло у нафтата собственицети им.А относно френския дизел,винаги е бил след италианския,тва е мое мнение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #29 -: Неделя, 16 Октомври, 2016, 02:09:19 »
ОтговорОтговор

Ами колега, Ц4 и Ксарата са много различни и като концепция и като поколение.
Колкото и да харесвам Ксарата, просто Ц4 ката е по-съвременна кола- на съвсем нова платформа за 2004 г, докато Ксарата "износва" старата платформа на ЗХ и Ксара I т.е като платформа е на 25 г(1991 г) с  леки подобрения, но си остава вече остаряла.
Ц4 няма нищо общо с возията на френската кола- задния мост е цяла греда(примерно като на Голф), и вози доста стегнато, а за "франкофоните" си е жива каруца  Ухилен. При неравности от задния мост се чува едно тупкане-няма оправия и амортисьори са сменяни и тампони, тампони на моста все си се чува. Но пак казвам това е за хората карали френски коли, ако човек слезе от Голф или Астра сигурно няма да му направи впечатление  Намигване.
Предницата е много здрава, по здрава е от тази Ксара, болно място са им кормилните щанги, ама пак поне 100 000 км изкарват преди да започнат да имат луфт. Биалетките не ги броя те са си болест на почти всяка марка. Носачите са без шарнири(шарнира е навит на шенкела и само главата на резбата му минава през носача), продават се и само тампони за носачите.
За моторите ако ще се взема дизел да е САМО 2.0 HDI 16V(RHR), за 1.6 Хди има много писано в ситроенския форум включа е и от моя милост, т.е голяма брада  Ухилен(по принцип не обичам така да категоризирам даден мотор с две думи, но наистина е много проблемен при 2-ра употреба кола и има много писано що за мотор е. Ако човек се купи колата нова от магазина мога да напиша 2-3 реда и този мотор да изкара и 500 000 км, ама  при втората употреба вече всичко е безвъзвратно  Ухилен )
Ако е бензин  да е 1.6 16V 110 hp(NFU) слагат го до 2008 г. След това слагат 1.6 16V 120 hp(5FW) разработка на ПСА и БМВ също голяма брада и също много е писано на същото място, т.е бягай на далеч.
В интериора първите Ц4 правят проблем с клапите на двузоновия климатрон, продава се ремонтен комплет от Ситроен и Пежо(прави го същото и при 307 II) , мисля че беше към 40-50 лв.
Другия досаден проблем е кабелния сноб на 5/3 врата, от често отваряне се прекъсва, но след добър бг жичкаджийски ремонт нещата са ОК.
Ами горе долу това е за Ц4-ката, мога и по-подробно да пиша, но нека да е за конкретен мотор  Ухилен, така мога да си пиша до сутрината хахахаха.
Апро не случайно съм ти написал кодовете на моторите, ПСА е една от малкото марки, при които може да разбереш кубатурата, мощността и вида на мотора от номера на рамата(VIN-a) гледаш 6-ти, 7-ми и 8-ми синвол т.е 3-синволния код на мотора.


Да не питаме за С3,то туй за жената или направо на С4 или Ксара да я качваме.Емо мнението ти е важно що аз си харесвам фиат пунто но съм слаб в спора,цитрона е по готин в техническо отношение може и да има предимство но са коли от един клас и всичко е на късмет.Сервиза е важен,кой по се справя с нашите условия-път горива,масла,части.Ако можеш да помогнеш направи го,може и да има различия в мненията но е нормално все пак говорим за коли.
Емо , и аз берем ядове с една такава , та дай някакви кординати , желателно в и около София!
Ами колега, аз лично не знам някой успешно да ремонтира такава помпа, смяната на уплътнения и О-пръстени не го броя(защото и аз съм си отварял помпата за високо налягане(комънрейла) ама съм много далеч от помпаджиите  Ухилен )
Колега Иво е от София и е писал, че в там ги ремонтират.
До колкото съм чувал мисля, че в Павлово(може и да бъркам квартала, старите ситроенаджии софианци го знаят, защото има доста Ситроени с Лукас) имало някакъв стар майстор, които наистина разбирал на Лукас помпи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!