Този стаж не съм много сигурен в какво да го мерим като време или изминато разстояние. Поне едното ще бъде.
За стаж може да се приеме само време през което е карано камион или времето от придобиване, при доста изявленията за стажа са дори и по-големи от дата на изпита. Не само каране на някакъв камион, а този който се движи международно.
Ново и буквално "горещо", според гуруто, идолът... на шофьорите, на въпрос към Райбер седемстотин седемдесет и седем:
- Ивайло Стефанов аха...колко време ти е опита с композицията,
Честно,обаче?
Отговаря:
- След 3 месеца ще станат 36 години ,,,,,
https://m.facebook.com/groups/workfordriver/permalink/2751227145007190/ Явно е някой 70 годишен? Не, не е! Тези 36 години ще рече сега март 2023 година или е започнал март 1987 година и е непрекъсваем. Както стана на въпрос скоро, роден е около 23.01.69 година. Започва на Жук и явно този стаж се зачита за международен с композиция, нали така?! Кара понякога в казармата, стаж за международен с композиция, кара си такси, но това е стаж международен с композиция, кара си маршрутка, стаж международен с композиция, кара си тролей, стаж международен с композиция. Последното беше за проба дали внимавате, едва ли може да кара тролей, то и за камион не е сигурно. Продължаваме, нали знаете: ами като не сте учили за доктори,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Ама той е учил не доучил 2 години в Медицински университет Плевен, стаж международен с композиция. Това последното вероятно много ще усъмнят, освен тъпанарите, крадците и некадърници както нарича повечето шофьори и те му се кланят като на светия. Сега ще опитам да го защитя, като оборя тези които твърдят, че медицина няма задочно или поне деветдесетте години на предния век. Значи кара си камиона и има часове по дисекция на крайници, има си фризер с ръце, крака... Върви си прави по поне 40-50 хиляди километра месечно (за тези които му вярват за "милионите километри"), пуснал е тенджерата вари боб, пуснал е камерата снима и плещи простотии, бърка във фризера и се подготвя за доктор и стажът и "милионите километри" ЯКО вървят.
Вероятно има някой ще каже, че не достигат ръце - няма проблем във фризера има много. Като оставим настрана, че ще има още някой като мен да се съмнява, че стажът на Жук, в казармата вероятно най-дългите преходи са село Ясен - София (160 км) както сам казва, че се е прибирал с камион във вкъщи. Освен че '91 година бил първият българин в австрийска фирма, по неговите думи (той като каже нещо и има някаква хипотетична възможност да е вярно) и после някъде в началото на 21 век (започнал е на 1.01.2001 година) за Испания и няма данни в тези 10 години, освен такси, маршрутка, щях да забравя още е учил в СУ факултет по физика, успял е да стане "по-учен и по-образован от повечето професори по физика". Някой да не помисли, че му прекъсва стажът? Няма, няма особено за неговата аудитория която "галено" нарича: тъпанари, некадърници и пияници!
Оставяме настрана, че май навсякъде е бил уволнен като шофьор, а както сам твърди: който е уволнен е некадърник и вероятно не може да се приеме за стаж. Но пък той е:
" - Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери
06.11.2016 18:56?
Ама инак всички се мислите за добри шофери нали ,,,,,,,,,"
Само да сметнем 0.000,000,1 на 100, прави един на милиард. Значи 8 за цялата планета, сигурен съм е забравил да добави някоя нула след десетичният знак. По-умните от професорите бъркат понякога.
Нали знаете, че карал бакалавър след средното (предполагам е толкова умен, че е завършил по-рано поради голям интелект) или пък му липсват общообразователните за да може да изкара поне "С" категория.
"Zlatko Dermendzhiev Новото име на този някогашен техникум, който беше номер 1 в България е Хенри Форд и за жалост и от там вече излиза плява, както във всички учебни заведения в Родината ни, но това е наложено от новите еврогейски правила за дебилизиране и опростачаване на нацията ни ,,,,,,,,,,,,,,,"
Интересно, ако осъзнава защо ЯКО прегръща идеята за опростачване? Вероятно е под прикритие?!
Тези с недостатъчен стаж ви дадох достатъчно идеи как да умножите малкия си стаж (нататък ще има още). Не си мислете, че този е от изключенията, повечето са така, този е от много вресливите и ми е "симпатичен". Дори да се нарече под нисък мост или обърнете камион, вземайте пример от този, хич не му намалява самочувствието. За изминато разстояние спокойно може да слагате по поне 50 000 км месечно, а и 100 хиляди да слагате повече няма да забележат или да сметнат колко идат на месец. Например някой е взел "СЕ" или дори само "С" преди 5 месеца, казвайте имам 200, 300 и дори 500 хиляди километра и обяснявайте какви некадърници са другите.
По форумите и социалните мрежи ще имате гарантиран успех. Толкова съм сигурен, че бих предложил обещетение, ако не работи - 20 ст, например.