СТАЖЪТ – колко ни се иска и колко е???
Форум на българските шофьори
Вторник, 21 Май, 2024, 14:06:24 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Кое може да се счита за шофьорски стаж?
Само и единствено, управление на камион с ремарке или полуремарке, международно
Управление на всички камиони, автобуси и тролейбуси
Управление на всички колесни, включително трактори и комбайни, изключение МПС-та от категория "А" и "В"
Всякакъв допир с МПС-та от професионална категория, включително участие във форуми, трениране на симулатори, гледане на видеоклипове
Както Закона, времето от придобиване на съответната категория

Страници: 1 2 3 [4] 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: СТАЖЪТ – колко ни се иска и колко е???  (Прочетена 29854 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2289/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2143
Теми: 137



Активност
4.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #45 -: Вторник, 12 Март, 2024, 20:37:26 »
ОтговорОтговор

    Все отлагам измерването на стажа, поне от 2016 година и досега, ама ще почна от следващия път. Искаше ми се да почна с шофьор номер Едно, ама Райбер 777 ми дава много поводи, от неговият "37 годишен" стаж и "милиони" километри. Истината е много далеч, ама като му дойде времето. Единствено вярно което казва е: "че е голямо лайно" и "тъпо копеле". Бих добавил, недей да скромничиш, много голямо лайно си! Няма как да не признаем и неговите "КАЧЕСТВА" и могат да се научат някои неща. Например: как може да се пикае, в шише с тясно гърло и то в камиона, колко от вас го могат и правят? Как се вари боб в движение или печене на пица. Вероятно много идеи за крадене, ама още се има за шеф и не споделя напоследък.

     За шофьор Едно ми се иска да почна, че от години все го отлагам. Педро, като че ли е подходящо име?! Бездруго е скъсал с България всичко е разпродал, само работи за български "организации"! Пак работи, преди мислих, че е държанка или държан и жена му го издържа, няма срамна професия, нали? Тези "великите" се наричат помежду си с НЕЖНИ имена: Вал (този цървул или българофоб, ако предпочитате), Ив е онзи с много големия стаж и Рос, е онзи гнусен помак с пуделското име Рошко. Обичат да се занимават с клюки и други женски работи. Та този е Педро1, не съм казал като амбреаж-педро, ама може да си го помислите. Нежно вероятно е Педрино1. Знаете има професии, от които е крайно нежелателно да се преквалифицирате, например от шофьор на тролей, на шофьор на камион. Вероятно и от автобус е същото, което е съвсем нормално за не особено интелигентни, които много малко могат и само самочувствието е на високо ниво. Обикновено това самочувствие се появява, към 2-3 година и ако все още не е помъдрял след 10 години реален стаж, вероятно и тези 10 години са много под въпрос. Ето в предната публикация Райбер се запознава с камион - мое мнение с около седмица стаж някой би се справил по същия начин. Както и да е, много пъти е обсъждано. Все пак интересува ли в коя е професията която ви "изстрелва" сред великите? Жените отдавна знаят и го ползват, при толкова амбреажи, това също е начин. Ето я професията: ШЛОСЕР, съвсем естествено е и ни се показва, няма тролеи, автобуси. Шлосер е школата за велик шофьор. Няма нужда да си роден за такъв (шофьор), въпреки че си роден точно за шофьор, да учиш цели 4 години само за "С" - Ив, не Вал. Никак не му пречеше на самочувствието, дори години след като не е доближавал камион последно януари 2013 година. А времето вече е повече от 11 години, както казваше щом не караш камион - значи си некадърник. Не мога да го цитирам точно, ама нещо такова е. Разбира се многото му почитатели могат да научат от него, от професията която практикува, вероятно близо 11 години. Тя се нарича форумен трол, нали знаете че се плащат може би 20 стотинки за публикуване на възхвали в социалните мрежи, на политиците които не са обичани?! Новото име е ясно, а старото е ибрикчия. Когато вождът, кралят много, много, крал Тиква се е понаакал, онзи тича да му забърсва и замива задника. Вече може да е сменил работодателя, но не и професията - ибрикчия. Просто Киро и Асена Кокорчева, имат нужда от подкрепа. Важен е принципът: не ме гледай какво правя, а какво говоря. При Тиквата е много добре да се живее, само че всичко в България е разпродадено и се живее във Валенсия, Испания.


     Ето едни разсъждения, въпреки че са пак няколко години след като е видял камион последно - някъде около 4 години. Как да не признаеш голям е.
     Малко ме смущава когато все пак е бил шофьор. Има ли някой от вас, малки, големи, огромни и да тръгнат с отворени врати след дневна почивка? Отдолу е цитатът, ако не вярвате цъквате на линията с името и ви отвежда на оригиналната му публикация. Това добре ли е за шофьор - ибрикчия? Не мисля че ще смути много, щом е казал, че е много велик - така е. А може би това е начинът? Онзи Райбер напъва мостове отдолу, обръща камионите нагоре с колелата и вероятно десетки и стотици такива, за които не знаем.


     Ето, не изглежда ли един ерудиран шофьор, Педро1?!

"Като, че ли не се знае от всеки шофьор как се снажда въже...Още повече, че някъде беше написано, че точно така е станало. А проверката на въжето става за около минута с няколко по-здрави подръпвания и оглед на характерни места.
Съгласен съм, че с опашките по границите е трудно всякога да се планира преминаването през Сърбия, но това е само един от начините да се предпазиш.
08.08.2016 15:46
Валери Цветанов (Driver1)
   0034664687857"

     Не ме гледайте какво правя, а какво говоря!

Искам да ви разкажа как ме обраха мен преди две години: спрях ма пследната бензиностанция на А8 преди спускането към Ница в посока Италия. Беше привечер, много горещо. Колегата до мен, румънец с едно Ивеко дълго беше с работещ двигател заради климатика и дори се поскарахме, защото камиона му беше старичък и всичкия дим влизаше в кабината ми. Все пак го угаси. Изобщо не съм поспалив и спя много леко, събуждам се и от най-слабото разклащане, дори и от вятъра да е. Но не и тогава! А не бях уморен - предния ден бях тръгнал от Каркасон и след един нормален преход спрях на онова място защото имах разтоварване на сутринта в района на Ница.
      Сутринта, когато ме събуди будилника на телефона, се събудих с ужасно главоболие. Ужасно! Но си го обясних с погълнатите газове от предната вечер и колегата отнесе задочно по още някоя ругатня...След кратък тоалет в бензиностанцията (на 50м.!), без да погледна зад ремаркето (много ми беше лошо), потеглих и излязох на аутопистата. Веднага почнаха да ми светкат настигащите ме коли и се сетих кво е станало. Отбих в аварийната и що да видя отзад - вратата на ремаркето отворена и от превозваните групажно 8 палета с кашони със (това го разбрах после), скъпи маркови маратонки, липсваха кашоните от 4 палети! Яко товарене е паднало - с микробус! И не съм усетил нищо! После полицията ме гледаше странно и вероятно не вярваха на версията ми, макар, че настоявах за медицински преглед. Та така! Няма спасение! При толкова камиони, камери и т.н. да те претоварят с толкова много стока за мен е необяснимо. Но пък и как да си лягаш в тая жега на затворени прозорци...

     Не за първи път го споделям, надали ще е за последен. Не вярвате, че всички "велики" шофьори имат огромно разминаване между моженето и фукането нали така?! Дори чакам да ми се даде пример само с един, който покрива поне 50% от обявеното.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Вторник, 12 Март, 2024, 20:37:26 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4] 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!